Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am desfacut si curatat si verificat EGR,merge perfect,dar beculetul cu cheita tot se aprinde la turatie mica,cum accelerez si merg cu peste 2000 turatii,no problem,se stinge si masina trage super.Cum o las moale,gata,se aprinde si nu are vlaga.La tester iese ca gazele de evacuare...deci supapa EGR.Dupa ce a verificat mecanicul,a spus ca am vacuum 8bari cat trebuie,dar ca am vacuum cand NU trebuie,deci eu am vacuum cand accelerez,nu cand deccelerez si in acest caz a spus ca de vina este tot o supapa vacuum,cea la care duce furtununasul de la EGR.Este in dreapta,pe o consola lipita de baterie si mai are o mufa electrica.A spus ca aia ar fi de vina...
Pareri? Sfaturi?
Mersi mult roscooter,indicatii perfecte!
Skip ads

  • Cristy18

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut.Am si eu o problema cu masina din semnatura.Pe la gaurica EGR-ului scoate foarte mult ulei si nu stiu de ce.Ma poate ajuta si pe mine cineva.
  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La mine am depistat eu problema,erau furtunasele de vacuum sparte.doua!le-am inlocuit si a disparut problema!La tine nu stiu ce poate fi !sigur din motor este ceva!
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Unde era spart furtunasele de vacum?
Skip ads

  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Erau ciuruite pur si simplu cum a sarit acid de la baterie pe ele...Le-am scos,am astupat capatul cu degetul si am suflat...asa le verifici cel mai bine....eventual il tii si sub apa sa depistezi eventuale mici fisuri sau gauri.
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ma gandeam mai bine schimb tot nou furtunasele .
  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am mers la primul magazin de piese dacia si am luat trei sau patru furtunase cu tot cu racordul ala de cauciuc ca sa le pot prelungi(total vreo 4lei) si de atunci nu mai am nici o problema.Pacat ca m-am speriat si grabit si am dat 100ron la dobitocii aia unde am fost...au testat cu nush ce scula,istorii,povesti de ma ingrozisem si cand am ajuns acasa...ca norocul ca nu i-am crezut si am zis sa fac eu inca o verificare...
deci daca ai simptomele care le-am avut eu si banuiesti ca din furtunase e problema...schimba-le.
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Simptomele masini mele sunt:

Se pierde putere la viteze mare, (nu mai lucreaza turbina), opresc si pornesc merge fuge pamantul.
eroarea e P0105 si P1100 - (pierderi de vacum)
La OP-COM arata ceva ca nu are presiune comand presure.

Am dat jos turbina si curatat,verificat vacum degeaba.
Totusi pierd putere la viteze mari.
Skip ads

  • bilson

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu sunt cel mai in masura sa-ti dau sfaturi,dar pentru linistea ta,nu te costa mai nimic sa le schimbi,daca nu se modifica nimic,atunci le pui la loc pe cele originale.Nu-ti ia mai mult de 10 minute maxim sa incerci.....sincer nici eu nu credeam sa fie asa simplu,dar..norocul meu.
Succes!sa ne tii la curent !
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Da am sa fac schimb tot furtunasele, am cumparat deja, cand am timp si fac apoi sa vad cum merge, in curand am sa curat admisia EGR.
Te tin curent.

O zi buna!
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Astazi m-a picat si mie valva, in urma unei pierderi de putere si a erorii P0400. Am desfacut-o si iata cum arata:

Am incercat sa o lipesc cu silicon dar nu stiu daca rezolv ceva, dupa cum se vede este si dezlipita si rupta si dilatata. Diametrul exterior este mai mare decat spatiul unde trebuie sa intre.
Am curatat-o de 2 ori pana acum: anul trecut prima data si ieri ultima data (odata cu toata galeria de admisie). Nu am spalat-o decat cu motorina dar am degresat-o cu spray de contacte electrice, foarte volatil. Probabil din cauza lui s-a dilatat asa... Rolling Eyes
  • tomadanmihai

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2007

  • Mesaj Privat
imi pare rau sa aud ca ai patit asa ceva, vezi daca poate fi cumva decupata sau sa faci cumva dintr-un material asemanator alta !
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ririnel probabil ca de aceea nu tragea masina ta asa de bine ca nu functiona cum trebuie EGR-ul decat cu intermitenta.
Sfatul meu este sa faci un efort sa il schimbi cu totul ca daca incerci sa il mai repari inca odata nu va tine si pozitia de inchidere a capacului de plastic nu va mai fi aceasi. Vorbeste cu Eduard33 si vezi cat costa un EGR nou la el si eventual vezi daca poti si se potriveste ia modelul cu capac metalic ca este mai rezistent. Sa ne ti la curent cu ce ai mai rezolvat.
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Duminica, la 24 de ore dupa lipire, am montat pe masina EGRul reconditionat. Pentru ca zilele acestea toate magazinele au fost inchise, am folosit silicon pentru sticla/acvarii, ramas prin garaj de cand mi-am pus pleoapele la faruri. Cool
Nu am facut drumuri prea lungi de duminica pana acum dar se pare ca masina merge bine. Recunosc, nu am avut curaj sa merg sportiv. Oricum ma pregatesc de o valva noua tocmai din cauza membranei care este dilatata si nu cred ca isi mai face treaba corespunzator, asta indiferent daca lipitura mea tine sau nu.
Valva cu capac metalic am observat ca are tija mai lunga, nu cred ca se potriveste la mine.

A reusit cineva sa schimbe doar membrana din EGR?
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
imi spune cineva si mie de ce curge ulei de la supapa AGR la motorul de 2000 dti 16 v la opel zafira .ar putea fi stricata supapa?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sorinsorin acel ulei curge pentru ca turbina iti pierde mai mult ulei decat este normal si acel ulei ajunge in intercooler care oricum este probabil plin cu ulei si acel ulei este antrenat de aerul care intra in motor pe la valva EGR (nu AGR). Acea gaurica este facuta special pentru s-au gandit baietii la asta si altfel se umplea de ulei si se spargea membrana. Deci iti trebuie o curatare la intercooler, a EGR-ului si suplimentar incearca sa pui un ulei cu o vascuozitate mai mare. Probabil ca iti si consuma masina ulei...
In alta ordine de ulei incearca sa nu mai mergi subturat si sa folosesti turbina ca acolo sunt niste jocuri care sunt preluate in momentul in care turbina ajunge la temperatura de utilizare normala. Axul turbinei care se invarte cu turatie foarte mult nu are rulment sau bucsa uscata ci miscarea se face pe o pelicula de ulei aflata intre ax si alezaj. Pentru detalii cauta pe net si vei afla multe...
  • sorinsorin

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
mikyboy
mersi de raspuns..... dar cum se face curatirea la instalatia intercooler si nu stiu din ce cauza e asa puturoasa pana in 2500 de ture poate sa fie din cauza la intercooler sau la ce turatie intra turbina in functiune ?
  • vik882000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema cu beculetul din bord ,cand accelerez se stinge si cand reduc se aprinde...ce fac?
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
te duci la tester
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
#sorinsorin - vezi ca avem intalniri sambata la ora 13 in Valea Aurie langa Cabana pe platou si acolo daca vii iti putem explica in detaliu ce trebuie facut pentru o curatare exemplara a admisiei si intercooler-ului. Cat despre faza cu puturoasa pana in 2500 de ture asa este acest tip de motor... abia dupa 2500 se simte turbina pentru ca e cu geometrie fixa nu variabila... iti explic in detaliu la una din intalniri daca vom avea ocazia sa povestim
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR