Ai uitat parola?


  • Otomega25

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega Y22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ! filtre bune dar ulei iti recomand sa iti iei ravenol sau orice 5w30 sau 5w40 in afara de gm sau mobil care ultima oara era facut in turcia, gm 5w30 la mine il manca pe paine motorul ! asa ca am renuntat si bag kastrol magnatec 5w40 iarna si 10w40 vara acesta din urma fiind mai gros are o compresie mai buna, oricum mai am un pic si voi schimba uleiul cu un revenol(made in germany) 10w50-10w60 sa vad cum se comporta omega pe timp de vara cu temperaturi ridicate ca deja azi a ajuns la 95'C.... oricum are ca temperatura de functionare 90'C.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
daca iti spun ca folosesc doarGM 5W30,filtre UFI iar schimbul il fac la 10000 fara sa completez gram de ulei iar uleiul care il scot nu e murdar ca alte uleiuri care le-am vazut la alte masini pe la revizii ma crezi? nu iti ramane negru pe mana...apropo toate filtrele si uleiul le iau din turcia din reprezentanta Cihan auto ltd,poti gasi detalii pe opelparca.tr. ce parere ai? Wink
  • Otomega25

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega Y22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
daca tu esti multumit inseamna ca si masina e multumita ! Smile
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
asa se pare! Smile numai bine!
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Otomega a punctat foarte bine iar voi a-ti dat-o in uleiuri!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
asa a continuat discutia,din vorba in vorba asa s-a ajuns la uleiuri,dar nu e nimic rau in asta,important e ca se primesc niste informatii folositoare altor membrii.parerea mea... Wink
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 767
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa Z17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Cine poate sa-mi spuna cat costa curatarea unei turbine si cine poate face acest lucru?
Va multumesc.
  • Otomega25

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega Y22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut colegule ! daca nu a mers faza cu incalzirea motorului si dat talpa 10-15 km la 4000 de ture sau reprize de la 2000-2500 rpm pana pe la 4000 rpm trebuie desfacuta si curatate paletele de evacuare cat si vanele. in bucuresti nu am auzit de cineva sa fie tatic la asa ceva...
  • cpx
  • Membru bebe
  • 49 mesaje
  • din 31 Jul 2008
  • Locatie: Bucuresti
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
MaxDDM a scris:Cine poate sa-mi spuna cat costa curatarea unei turbine si cine poate face acest lucru?
Va multumesc.


Am curatat eu la Insignia, desfacut curatat tot si montat la loc, aprox 300 lei, dar daca ai probleme cu palele, sunt roase, sau geometria e obosita, tot o sa ajungi la reconditionat.
  • Otomega25

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega Y22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am trait sa o vad si p'asta ! Geometria obosita... cum adica ? Exemplifica. Te rog ?
  • cpx
  • Membru bebe
  • 49 mesaje
  • din 31 Jul 2008
  • Locatie: Bucuresti
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cand am spus geometrie obosita m-am referit la faptul ca pe acele pale(sau palete care se misca...) aveau urme de uzura, adica erau mancate, nu erau fine pe toata suprafata si se subtiasera fata de unele normale. Imi pare rau ca nu am facut o poza atunci exact la geometrie ca sa iti dai seama la ce ma refer.

Am atasat singurele poze le care le am de atunci, din pacate geometria se vede doar de la distanta, nu am facut un prim plan. Eu am avut 3 probleme atunci:
- axul rotor - avean bucati lipsa din acele pale
- geometria "obosita " Smile
- tija care controla deschidere geometriei variabile agata, nu se misca uniform

Sper ca am lamurit acum, nu vreau sa se creada ca vorbesc din povestiri.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa cum arata aripioarele turbinei, aproape sigur ti-a zburat vreo clapeta de pe admisie si ti-a barbierit turbina. Aia nu e uzura.
Cand am desfacut eu turbina ca sa o curat (inainte sa o schimb), totul arata perfect, inafara de niste depuneri de funingine si urme cum au lucrat aripioarele pe platoul de la geometria variabila.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Intrebarea e, unde a ajuns clapeta daca cumva a zburat din admisie?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Pai unde sa fie? A trecut printr-un cilindru, prin turbina si se odihneste in DPF.
  • cpx
  • Membru bebe
  • 49 mesaje
  • din 31 Jul 2008
  • Locatie: Bucuresti
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles ca se pot scoate aceste clapete de tot...aveti idee unde si care este costul?

Merci
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:500 lei - demontat admisie / curatat / (curatat si EGR) / extras clapeti / montat admisie


Avram Adrian a scris:Florin stai linistit, eu am mers la service (maiandrei) si am demontat admisia si am extras toate clapetele pt a evita desprinderea lor si .... evitarea problemelor. Masina merge super .... este si remapata

  • cpx
  • Membru bebe
  • 49 mesaje
  • din 31 Jul 2008
  • Locatie: Bucuresti
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc Clau!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,262
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Idem si la mine cu aripioarele barbierite.
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7 DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
salutare tuturor ,
am si eu de curand un astra H 2005 1.7 cdti 101, dimineata cand e rece apare un mic fluierat al turbinei zic eu, dar care dispare dupa 2000 ture, acest fluierat apare pe plaja de turatii 1500-2000 sa fie ceva probleme cu turbina? am desfacut furtunul care intra in turbina am miscat de ax, are un joc sus-jos aproximativ 1mm, joc longitudinal nu am obs sa aibe.
Stie cineva un meserias priceput in Pitesti care sa-mi zica daca turbina este ok ? Mentionez ca daca apas progresiv acceleratia in tr2 spre exemplu, incepand de la 2000 ture se infige bine, iar cand ajunge pe la 4000 ture incepe sa scoata si un norisor de fum cenusiu, este ok?
  • Otomega25

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega Y22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ionutz... daca iti suiera turbina inseamna ca o ai ! Adica functioneaza mai ales daca simti o explozie de demaraj cand intra si trage in ture.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata