Ai uitat parola?


  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7 DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic de jocul axului daca este ok, din cate am vazut cred ca mai periculos ar fi un joc longitudina, atunci ar aparea riscul ca paletele sa atinga carcasa. Eu am trecut de la logan 1.6 mpi pe motor diesel, masina la care mi se pare ca aud tot felul de zgomote pe la motor Smile
  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
@ionutzzz81: Cum ai reusit sa desfaci furtunul acela de admisie in turbina? Eu am reusit sa desfac colierul, dar nu am reusit sa scot furtunul, pozitia este foarte incomoda.. abia am reusit sa desfac colierul.
Cand incercam sa desfac colierul si apoi furtunul am observat ca pe turbina este ulei intarit, in partea de jos pe unde am umblat, este normal? As vrea sa curat acolo cu ceva.. cu un spray probabil caci e cam incomod sa umblu cu altceva, si sa vad daca mai apare.
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7 DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Claudiu W, daca ma vedeai dupa ce am reusit cum aveam mana dreapta ,zgariata vai de capul meu. Colierul l-am desfacut cu o cheie tubulara mica de 7 parca atasata unei cheite cu cliket, tubulara care mi-a cazut pe scut si nu am mai gasit-o Smile, inainte de asta am dat furtunul de la EGR jos sa am mai mult spatiu. Mare atentie ca furtunul din turbina este prins in doua suruburi pe chiulasa, dai capacul de plastic jos si o sa le vezi, fara sa le dai jos nu-l poti scoate din turbina. Dupa ce l-ai scos pe turbina o sa ramana o garnitura de cauciuc , ca sa montezi furtunul la loc scoti garnitura o bagi pe furtun si apoi pe turbina, invers nu merge. Ulei am gasit si eu ceva pe acolo dar nu mult, pe mine m-a speriat pelicula de ulei gasita in furtunul EGR-ului nu stiu daca este bine sau rau.
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7 DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
apropo de turbine, am auzit ca are o sita pe undeva pe un furtun de ulei care ajuta la ungere ,acea sita este posibil sa fie infundata imi puteti spune si mie unde o gasesc, cum ajung la ea ? vreau sa stau linistit ca nu este infundata. Am ajuns ca la dacia veche 1310, am de lucru in fiecare dupa amiaza Smile dar imi place sa surubaresc Smile
  • Claudiu W

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Merci de raspuns. Imi dau seama acum totusi ca avem motorizari diferite Very Happy. Greseala mea. Eu am Z19DT, turbina este in fata masinii. Ma incurca radiatorul si ventilatoarele acelea cand vreau sa umblu la turbina. Tubul de admisie a aerului este din plastic si s-a fixat in canalul acela al turbinei, de aceea nu vrea sa iasa afara.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,595
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Titlul subiectului este CLAR Viata turbinelor diesel- idei, mituri, sfaturi , ce amestecati voi site, furtune, cum desfac, nu tine surubelul si alte probleme ?
Care mai posteaza pe langa subiect si-l polueaza sta pe tusa !

  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7 DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
imi spune si mie cineva unde gasesc faimoasa sita care se infunda si nu mai lasa uleiul sa ajunga la turbina?
multumesc !
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra B16DTH din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
off topic
Vezi mai sus, scrie cu rosu. Wink
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.7 DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
eu asteptam un sfat " Viata turbinelor diesel- idei, mituri, sfaturi " sa verific sita, cu acea sita curata viata turbinei se prelungeste, nu stiu de ce sunt pe langa subiect
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,595
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Tu vrei sa afli UNDE este sita, nu altceva constructiv, deci ?
Constructiv = informatie nu stat la miloaga
Vrei sa mai insisti ? Consulta regulamentul cu care ai fost de acord la inscriere pe forum !
Informatia pe forum si discutiile trebuie bine structurate si fara poluare, nimeni nu vrea sa caute ceva in n pagini.
Inteles?

  • b20tde

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
va salut,am si eu o nelamurire daca ma poate ajuta cineva.
cind accelerez mai tare scoate un fum foarte negru si nu stiu exact de ce,uni spun ca ar fi egr infundat..
va multumesc anticipat pt raspuns
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 754
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
salut. depinde ce inseamna tare.daca apesi cu pedala la maxim pana la 3000-3500rpm e ceva normal parerea mea sa scoata fum,mai ales daca ai un mers mai subturat si ai ceva funingine pe esapament,pe care il dai afara atunci cand accelerezi.pana acum facea asa? consuma ulei? ai inceercat sa ii dai putina talpa pe sosea si apoi sa vezi daca mai scoate fum cand o accelerezi?
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 716
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega Y25DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ati facut varza un topic foarte important si plin de informatii.

De acord cu Dancuciureanu.
Deschideti topicuri noi sau discutati pe topicuri care se afla in sectiunile corespunzatoare, gen "probleme tehnice"
  • liviugeorge

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
salutare


de cand am luat masina, sh, a avut un suierat destul de puternic cand treceam de 2000 rpm, mai nou parca a pierdut si din putere din cate imi dau seama.Am vreo 190.000 km reali, 132.000 pe bord, am verificat cu un tester, la reprezentanta opel cand am luato mi-a spus ca nu sunt dati inapoi km.

Din cate am citit se pare ca este turbina, cine imi poate recomanda unde sa ma duc sa imi zica clar ce e cu ea si sa mi-o reconditioneze ?


Ms
  • icestorm

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am tot urmarit discutia despre viata turbinelor. Am o Vectra 1.9 CDTI 120 CP caravan, facelift. Am condus niste masini ale unor prieteni (BMW X5, Hyundai I35, Audi A4, etc., cu cutii de viteza automate, nu ca ma laud, n-am bani de asa masini) si am vazut ca schimba viteza pe la 1500-2000 de ture. Stau constant pe la 1500-1700 ture. Doar pe modul sport schimba mai sus de 2000 de ture si in mai ales in depasiri in forta, urca si pana la 3000 de ture. Intrebare este: au altfel de turbine? La astea nu pica turbina? Unele masini aveau si peste 200000 km si nu au schimbat niciodata ceva la turbina sau turbina. Si am incredere in ei. Nu de alta, da urla motorul ca naiba.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,218
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Asa ....intrebare ...intrebare...dar ce ,motorizari aveau?Si apoi la cutiile automate sunt alte turatii si mai ales alte rapoarte....dar tu ai stat cu ochii pe turometru sau ai condus ....masina?Sunt curios din fire!
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 694
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Asta e si nemultumirea mea, ca se urmareste economia la cele cu cutie automata, facind din masina o ''mortaciune''. Ma intreb daca o tine constant sub 2000 cind nu prea intra turbina, apoi o porneste citeva secunde dupa care ajunge iar la 1700 sa zicem, opreste iar turbina, pai nu se aduna ''rahat'' in turbina daca aia nu-i turata mai mult ca sa se curete? Nici macar in modul sport nu o tine pe la 2500/3000 ci pe la 2000 cind de-abia e deschisa turbina. Pai daca dau kick-down la 2000 e risc sa fac surge si se duce dracului ! La DSG VW o tine la 3000. Pe Normal e mai tot timpul la 1600 rot/min, ceea ce la benzinar mi se pare exagerat de putin, chit ca am turbo.
  • icestorm

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
N-am stat cu ochii pe turometru (pentru curiosi), dar sunt curios (si eu): turatia de 2000 ture/min, aratata la bord, este diferita de la cutie de viteza automata la cutie de viteza manuala? O fi 2000 la automata care este echivalenta cu 3000 la manuala? Ca nu pricep nimic. Si nu le-am auzit sa le suiere turbina, la nici o turatie (si au niste kilometri la bord). Or fi mai proaste masinile si nu-mi dau seama (ca nu sunt destul de curios).
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 694
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
2000 , 3000 este rotatia arborelul cotit al motorului si nu a turbinei , unde e mult mai mult. Evident ca la capacitati echivalente , ex. 2000 cmc , 3000 rot/min e la fel, ceea ce nu se poate spune la motoare 1.3 vs 2.0. Aici ajuta turbina ,care coboara cuplul mare inspre turatiile mici(1500-1800) ca sa para masina mai vioaie. Cind aia moare si masina pare lenta.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 694
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca am joc in axul turbinei si urme de ulei pe conducta dinspre filtru aer, dar nu am consum de ulei, nu am zgomote ar trebui sa ma ingrijorez? Am doar 78000km. Mecanicul zice ca e ceva joc dar nu se atinge carcasa turbinei cind misca dreapta /stinga. Altii zic ca trebuie sa existe un minim joc si ca e normal sa se auda zgomot mecanic daca nu e pelicula de ulei , ca in mers. Paletele sint ok.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata