Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • kat_drive

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1978 20 e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Vreau sa pun discuri pe spate si sa schimb grupul cu ceva mai durabil si mai scurt un pic. Un autoblocant eventual... stie cineva cum si de unde?
Skip ads

  • shogun

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1981 2.0S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
de grabit nu ma grabesc...nici daca as vrea...lucrurile de calitate in general nu vin ieftin,iar la capitolul "financiar" situatia nu e tocmai roz...asa ca sa-i dam drumu sa vedem ce iese si pentru inceput, ceea ce ma roade pe mine personal, ce carburator la ce costuri,etc.
din pacate eu am un solex pe masina la momentul actual si mi-a dat un prieten un weber 32 din 98.imi foloseste la ceva? e "mai" ca solexu' meu? se merita?
@walker -frumoasa doamna.. deh..io m-am cam grabit sa o iau p-asta...am vazut ca cineva din club vinde un rekord 1700 la aceeasi bani la care am luat-o eu..mi-ar fi placut o masina mai "retro"
dar daca tot am luat-o pe asta.. uite la ce ma gindeam (scuzati calitatea.. photoshop-ul nu e tocmai specialitatea mea)
ar fi dat bine si cu plafonul lasat vreo 5-6 cm dar e destul de greu de facut si fiind destul de inalt s-ar putea sa dau cu capul in tavan la o groapa mai zdravana...Very Happy
astept pareri
@kat_drive: cum facem grila aia?
hai ca da bine... ar fi pacat sa nu ne facem damblalele Twisted Evil

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
pentru kat_drive...... totul, din ceea ce vrei tu depinde de cit vrei sa investesti... nu vreau sa te dezamagesc dar despre frine incearca sa adaptezi de la ceva de prin dezmembrari, daca nu 500 de € e o suma mica doar pentru cele pe spate.... (www.wilwood.com sunt cei mai cunoscuti in europa in imbunatatirea sistemelor de frinarer pentru tuneri sau curse---raly, circuit , etc... si sunt cit de cit accesibili. ar mai fii si AP Racing, sunt cei mai buni, dar sa vezi preturi) .
despre grup scurt, nu pot sa-ti spun cert dar oscileaza intre 400 ( Fiat) si 900-1100 ALFA SI LANCIA)€ . Incearca sa te lipesti de cineva care participa la VTM sau rally si sa-ti aranjeze ceva sh daca bugetul e strins.
autoblocantul e alta mincare de peste....... de la 1500 de€ in sus (depinde de tipul de cutie - numar de viteze)
pinioanele din cutie ( n-ai scris nimic de ele dar am zis sa te informez totusi daca iti mai vine vreo idee)... in catalogul de clasice pe care il am, cel mai ieftin set e 1290 si se poate ajunge la 7000.
te-am dezamagit? imi pare rau!
ca sa ramai totusi mai optimist 2 sfaturi...... fa-ti cont pe EBAY si cauta aici ( eu am luat 2 weberuri cu tot cu galerii pentru Rekordul meu la un sfert decit ar fii costat noi) , verifica vinzatorul si cumpara fara griji....... putem vorbi despre asata daca vrei
VORBESTE CU WALKER, E CEL MAI BUN IN PREPARARI DE CLASICE, SPER MACAR SA TE AJUTE CU UN SFAT.
daca mai ai nelamuriri sau cauti ajutor nu ezita sa ma apelezi, sper sa te pot ajuta.





  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
pentru shogun..... sa o stapinesti sanatos.
asa cum spune si Walker , pe undeva pe aici , incearca sa o tii cit mai clasica, e o masina de FIER si nu se prea preteaza la PLASTICE, sau cu foarte multa munca si intr-un final cu putina fiabilitate, deci parerea mea , scapa de plastice si pregateste-o cit mai rau se poate la motor , frine si suspensii, si cit mai curat si simplu la caroserie.
despre carburator, stiu ca nu te ajuta dar iti spun ce am eu
un singur weber 40 dcoe27 .... intereseazate despre ce vorbesc si daca crezi ca poti sa faci ceva cu el vorbim de setarile pe care le are, galerii, etc.
las si o fotografie , este identic cu cel din foto doar ca difera la setarea jiglerelor din interior, si normal, este fara galerie.
multa bafta .

Skip ads

  • kat_drive

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1978 20 e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Shogun tati masina ta chiar arata bine. Eu de ce sa ma apuc intai? se spune ca nu incepi cu sfarsitul . Masina mea arata mai degraba a recuzita din Mad-Max. Deocamdata. Abia ce am luat-o si deja intampin tot felul de belele. Cum ar fii reperele noi. Nu e vorba ca sunt scumpe e vorba ca multe nu exista pe la dealer-ii de piese. la front-end-ul asta visez de cand am vazut prima oara un Charger (in poze evident) si m-am inbonlavit. De modificat am mai modificat masini dar in special pe mecanica. Pe estetica prea putin sa pot spune ca stiu ce si cum. Cunosc insa oameni care pot sa ne ajute. Un pic de brain-storming si eu zic ca iti iese fata de belea.

Pytagora nu e vorba de bani. Am rabdare si timp sa ii pun la ciorap. e vorba de optiuni. Daca zici ca un autoblocant ma duce la 3000 de euro si eu pot adapta unul de m3 cu 500 de euro se cheama ca am facut o treaba buna. Pentru puristi poate nu e tocmai buna dar pe mine ma intereseaza in mod special eficienta, durabilitate si normal low-cost. Alfel imi iau direct un Vectra DTM si inchei povestea. Faza naspa e ca nu sunt milionar.. Cutie? am gasit una in 5 trepte Getrag ? e buna? un amic mi-a recomandat sa nu renunt la asta pe care o am acum. mie mi se pare cam lunga totusi.. Carburatoare am niste Solex-uri dublu-sincron mari rau... am uitat indicativul.. dar sunt babane. Eu le-am confiscat de pe o Delta integrale in moarte clinica. despre discuri am inteles ca er merge de Monza sau de Senator ? In fine.. deocamdata strang informatii.. si piese ..
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
PERFECT CU AUTOBLOCANTUL.....bafta cu adaptarea, cu cutia insa s-ar putea sa fie mai buna ceea in 4 decit cea in 5, daca motorul are joase cistigi un schimb de vieza, o secunda , o secunda si ceva,..... nu stiu daca e bine..... ce este bine este ca ai de unde alege. de carburatoare insa nu m-as apuca pentru ca daca la injectie pentru fiecare modificare in motor gasesti setarea reprogramind cu cip , la carburatoare trebuie sa inlocuiesti jiglerele pina cind gasesti formula cea mai buna, cam pe babeste, si de unde atitea jiglere sa te joci cu ele, ca un singur dublu corp are vreo10 inauntru,( daca nu mai multe) si cite 2 difuzoare pe fiecare intrare, si tu trebuie sa schimbi pina gasesti combinatia cea mai potrivita pentru motorul tau.. e adevarat ca exista unele setari pentru cilindree si cit de cit grad de pregatire, dar la fel de bine poate sa mearga sau sa nu mearga bine la tipul de motor si tipul de modificare.
e foarte dificil, si crede-ma ca eu am weberuri care sa spunem ca sunt mai accesibile ca piese de schimb si tot e o mare incurcatura cu alesul jiglerelor si difuzoarelor.
cea mai buna alegere ar fii cu un indicator de amestec care foloseste sonda lambda pe care banuiesc ca o ai pe galerie, asa vezi cind ai amestec bogat sau sarac, si astfel ajutindu-te sa ajustezi relantiul sau sa schimbi mai exact anumite jiglere sau difuzoare.
apoi relantiul, amindoua carburatoarele trebuie sa deschida in acelasi timp si asta nu o poti face la ochi, pentru ca va iesi ....... la ochi..... ai nevoie de o scula speciala care masoara debitul de aer care intra pe fiecare gura ( sunt mai multe tipuri)... continui?
Am impresia ca nu stii in ce te bagi cu carburatoarele, documenteazate bine inainte, nu te arunca orbeste, te mai pot ajuta pe aceeasta tema in masura in care ma pricep
sti ca iti trebuie alta galerie?, iar daca o montezi nu mai are loc carcasa termostatului? ( eu am un CIH de 1.9) si nu ai de unde sa o iei decit de la dbilas noua, e vreo 80 de euro cu tot cu trimis.
Ar mai fii ceva dar nu sunt sigur , chiulasele sunt identice?, cea de injectie ar trebui sa fie un pic diferita.... ma rog galeriile pentru orizontale sunt mai mari in gura acceptind chiulase pina la 2.4 litri si s-ar putea sa inchida golul unde ar trebui sa fie injectorul ( nu sunt sigur de treaba cu locasul pentru injector)
Dar daca vrei si vrei sa le pui iti doresc bafta, si am sa incerc sa te ajut ori de cite ori vei avea si vei cere ajutor.
Cit despre frine, foarte bine, merita sa le pui pe disc, si exact asa si trebuie facut, adapteaza de la ceva.
Multa bafta.
  • shogun

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1981 2.0S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
referitor la frine am vazut ceva pe opeltuners.com si ma bate si pe mine un gand...mai ales ca am o "pila" la cineva cu un waterjet care pote sa-mi taie tabla de fier de 10mm, doar sa-i dau fisierul in autocad cu piesa respectiva.am gasit la dezmembrari 50 ron discu si 50 etrieru' http://www.pieseauto.lx.ro/...og_piese_auto.htm
da acum prioritatea nr1. pentru masina mea sunt amortizoare+bucsaraie ca am un intreg concert de percutie si scirtzuri pe spate.. Crying or Very sad

asta e ce am gasit pe net referitor la varianta 400 si nu imi e clar cim vine atasat etrierul...daca se poate mota in suruburi (reper 17) sau sudate niste"urechi cu gauri"



apropos...reperul 22/23 la ce foloseste?
  • kat_drive

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1978 20 e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pitagora nu am spus ca am gasit un autoblocant de m3 pe care il montez. Am dat un exemplu pur si simplu. Poate gasesc un autoblocant de pe alta masina sa se preteze pe asta la un cost mai rezonabil. De aceea cer sfaturi si ajutor in problemele pe care le-am expus. In carburatoarele astea nu m-am mai bagat pana acum.. insa nu sunt strain de configuratii peste configuratii de jiglere pana iese ce trebuie. Oricum as prefera ajutorul cuiva care stie ce face decat sa-mi bag eu nasul si sa iau foc (am patit-o). Ai mentionat mai devreme de posibilitatea reglarii amestecului folosind sonda Lambda. Eu sincer iti spun ca nu am gasit-o pana acum.. nici pe galerie nici pe saxofon.. nu m-am uitat unde trebuie? sau de fapt nu are sonda Lambda?
De pus carburatoarele nu sunt decis in totalitate. Pot foarte bine sa raman pe injectia asta si sa umblu la ea. O alta pompa si alt debitmetru ar fii de ajuns zic eu. Sincer prefer carburatoarele. Niciodata nu mi-au placut sa depind de electronica . dar am inteles din diverse discutii ca tipul asta de injectie intretinuta corect nu are moarte. Carburatoarele pe care le am sunt Solex C.40 addhe si au fost puse in special pe alfele turbo cu motoare cuprinse intre 2.0 si 2.5 l. Acum .. stiu ca nu au ce cauta pe motorul meu dar in caz de turbo nu se preteaza mai bine decat orice injectie?

Shogun merge adaptarea asta cu discuri spate direct sau trebuie schimbata toata puntea?
  • shogun

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1981 2.0S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
eu am luat pozele de pe opeltuners.com.. gasesti detalii la capitolul "brakes".am pus si linku' mai sus...
oricum asta e ideea...adaptare de discuri pe o punte cu tamburi
ceva e genu:





aaaa cum pun imaginile una linga alta? sa nu lungesc pagina.... Crying or Very sad
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Spuneai de carburatoare la turbo. sigur au raspunsul lor si sunetul motorului e diferit, dar trebuiesc reglate destul de des (trebuie verificata actionarea simultana care in timp capata mici jocuri ), pe cind la injectie nu e nimic de reglat .
Cred ca pe masina tu ai injectie BOSCH LE JETRONIC, deci nu ai sonda lambda.
Despre debitmetru: Nu prea inteleg cu ce alt debitmetru vrei tu sa-l inlocuiesti , eu stiind ca debitmetrul este de fapt un senzor care "citeste" cit aer intra si trimite la ECU informatia care astfel da comanda pentru benzina,incercind sa creeze un amestec cit mai perfect , iar daca vrei sa-l modifici nu cred ca vei reusi decit sa creezi un amestec ori prea bogat ori prea sarac, cu rezultate proaste pentru performanta. TOTUSI, daca cunosti vre-un truc pune-l in practica si fii bun si spunemi-l si mie.
Ceea ce poti sa faci , cu bani putini ( in jur de100€) e sa schimbi regulatorul de presiune (se afla in capatul rampei de injectie) cu unul special care ( desi nu iti mareste puterea motorului) va face motorul mult mai nervos si sensibil la acceleratii.
Pompa de benzina schimb-o doar cind vezi ca nu ai suficienta benzina in maxima acceleratie, adica daca te apropii de 150 de cai cu prepararea motorului. Cauta ceva bosch ( inclusiv prin dezmembrari) chiar daca e mai scumpa si daca ai in jur de 150 de cai vezi ca pompa sa aiba un debit de macar 120 de litri pe ora si o presiune de minim 4,5 psi. Noi, astfel de pompe sunt intre 100€ si 250€(bosch).
Gindeste-te in primul rind la inima masinii -AXA CU CAME. acesta zic eu e punctul de plecare. in functie de ea vei vedea ce necesita-ti mai ai.
Doar schimbind-o , fara alte modificari e posibil sa ramai cu zimbetul lipit de fata.

http://www.kentcams.com/Dow...amsBrochure07.pdf Uitate la VAUXHALL

http://www.pipercams.co.uk/...perCamFrames.html
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
AICI gasesti conversia de pe carburator pe injector!mai precis LE jetronic.
avand in vedere varsta masini mai degraba are L jetronic ce are injector pe fiecare piston,dar este actionat odata ca si cel multec(cu un sg injector).
sonda lambda nu ai.
de ce vrei sa treci pe carburator?toata ziua o sal reglezi!+arunci si o gramada de bani cu acest schimb.alti nu stiu cum sa scape de carburatoare si tu vrei trece pe el.
  • kat_drive

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1978 20 e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pentru ca de ieri a inceput sa faca hachite. se inneaca in ture si singurul care da semne de oboseala este debitmetrul de aer. in rest am verificat tot. daca aveti vreo idee.. initial am crezut ca e problema cu benzina dar nu e.. pompa ok, regulator ok, filtru nou, cititor clapeta ok, aprindere aproape ok (mai vreau sa schimb bobina si condensatorul) in rest ..
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR