Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Motivul pentru care am facut RK'ul la motor (pt necunoscatori, demontata fiecare piesa, curatata, verificata, etc) e ca aveam un tacanit care s-a dovedit a fi din bolturile pistoanelor. Am schimbat : segmentii, bolturile, pastilele si setul de garnituri, totul m-a costat aproximativ 250E, cert e ca acum motorul arata frumos si va functiona impecabil
Cam asa stau lucrurile:
Inainte!





Intre!













IN FINAL!!!


















Skip ads

  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
super frumos !!!
felicitari !!!
parerea mea este sa-ti iei un let
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
alias a scris:super frumos !!!
felicitari !!!
parerea mea este sa-ti iei un let

visez la un LET... dar pana atunci e bun si asta si nu regret munca si banii care i-am investit in el, rezultatul se vede clar si cu siguranta va functiona perfect.
  • pok

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2003 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2007

  • Mesaj Privat
deci asa arata c20ne curat (putin spus curat).
felicitarile mele si sper sa ma pot lauda si eu cu un motor cu lookul asta cat de curand (chiar daca nu e pe calibra)
si daca o sa am nevoie de sfaturi sper sa pot apela
mersi
Skip ads

  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pok a scris:deci asa arata c20ne curat (putin spus curat).
felicitarile mele si sper sa ma pot lauda si eu cu un motor cu lookul asta cat de curand (chiar daca nu e pe calibra)
si daca o sa am nevoie de sfaturi sper sa pot apela
mersi

Merci si succes si tie daca vrei sa te apuci de motor, sa sti ca e de munca iar legat de sfaturi o sa te ajut cu placere
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca ti-au folosit documentele?Ai gasit tot ce-ti trebuia?
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
de curiozitate cat te-a costat ?
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
legat de documentele alea pe care mi le-ai trims pe messenger iti multumesc f mult da nu am mai luat acrobat readeru si nu le-am mai desfacut oricum cuplurile de strangere au fost trecute pe o foaie care a venit odata cu setu de garnituri, era o schema cu cuplurile si tot ce aveam nevoie. Alias am scris mai sus cat m-a costat Smile
Skip ads

  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
aia am vazut !
tot ce ai bagat in masina pana acum , nu doar motorul
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
alias a scris:aia am vazut !
tot ce ai bagat in masina pana acum , nu doar motorul

deocamdata nimic, motoru a fost pe primu loc, urmeaza si altele cand o sa termin trag linie si vad la cat m-a adus in total (poate multi ma considera nebun k vreau sa investesc atata intr-un C20NE)
  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nebun? De ce? Daca esti pasionat, nu vad care e problema Smile Majoritatea celor de aici sunt sigur ca ISI IUBESC masinile, asa ca stai linistit Smile
Daca te incalzeste cu ceva, eu sunt unul din cei care care au facut si vor face ca tine:D
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eh m-am referit pt ca NE'u e cel mai slab motor de pe calibra si deasta am zis asa, bafta cu rk'ul la a ta Very Happy
Skip ads

  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu conteaza, e masina ta, si daca tii la ea... Eu daca nu gaseam SFI, imi luam NE, dar am avut noroc.

Ms de urare, dar pe mine n-o sa ma coste chiar asa putin... Sad De fapt am impresia ca eu am sa ajung undeva la 1000€, asa ca pe mine o sa ma cam usture Razz
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai ce belele asa mari ai la ea?
  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Belele sincer nu ar fi... in afara de un tzacanit la tacheti, care dispare dupa ce se incalzeste, dar am zis ca daca il desfac sa ii schimb tachetii, sa ii fac si setul motor si sa ii pun si kit de ambreiaj nou... (sunt genul care daca se apuca de ceva, se opreste mai greu un pic). Si din ce am inteles de la cineva care a facut setul la un SFI cu mana lui, l-a dus la 1000€, deci... sanse sa scap mai ieftin de atat... nu prea ar fi.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Foarte frumos, felicitari. Chiar esti pasionat Very Happy
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
cat a durat operatiunea, ca eu am deja motorul dat jos si mai dureaza pana il pun pe masina pt ca trebuie ramforsata saraca......il pun pe o manta din '79
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cu ce ai vopsit admisia si saxofonul?Smile
...sau asa e motorul Shocked Shocked Shocked ???
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
love4cars - merci pt urare Smile
vinti - pai cam 3 saptamani sincer sa fiu deoarece nu l-am facut in vreun service sau mai stiu eu la cine, a fost in garaju meu mereu Wink, poti sa il faci si intr-o zi da... daca vrei sa faci o treaba calumea iei fiecare particica din motor si o ingrijesti ca sa fie treaba treaba nu asa de mantuiala
wwwcvro - tot ce e vezi cu argintiu e o vopsea pe baza de silicon rezista la 800 grade C initial facusem decat evacuarea da cand am vazut cat de frumos iese am zis sa fac si restul k sa arate mai bine si rezultatul se vede :p
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
daca pesele alea nu sunt vopsite in camp electrostatic in maxim 200 ore de functionare o sa se cojeasca vopseaua
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR