Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ovidiup51

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Meseriasilor,

Am observat ca de 2 zile nu mai porneste Opelul meu (2.0 DTI) din prima, dar doar dupa ce sta _in_timpul_zilei_ (ciudat, stiu), in ideea ca dimineata sau dupa ce a pornit odata e ok.

Comportamentul e asa: dau cheie, porneste (dar nu chiar la "sfert de cheie"), fluctuaza relatiul pe la 500-700 (deci destul de jos), apoi moare. Urmeaza o perioada de dat la demaror destul de mult timp, dupa care porneste ok si in plus nu mai face nici o problema. pot sa merg putin, sa opresc motorul apoi sa-l pornesc din nou fara nici o problema (nu trebuie sa tin demarorul).

Am sunat la Opel si ziceau ca ia aer fals...

Despre ce credeti ca ar putea fi vorba?
Multumesc de orice parere!
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Sa se inteleaga NU SUNT MESERIAS...Laughing

Parerea mea e ca nu ar trebui sa te increzi in ce zic aia....si eu as zice ca e de la benzina ...eventual filtru + injector......dar am zis ...

PAREREA MEA..Wink
  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
S-a mai vorbit despre asta .Uita-te si aici , s-ar putea sa gasesti un raspuns :

https://www.clubopel.com/vie...highlight=pornire
  • ovidiup51

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Mersi de raspunsuri!

Tocmai am aruncat o privire prin TIS, si acolo scrie ca se poate ca debitorul de aer sa nu functioneze corect daca intra apa sau ulei in admisia de aer (si se murdareste).
Inainte de a-mi face problema astea, a fost o ploaie torentiala in Cluj, si masina era parcata "cu fata in sus" pe o bodura inalta. In plus, ultimele zile au fost toate cu ploaie. Poate a intrat apa....

Cat despre baterie (celetalte mesaje), nu e cazul. Am schimbat bateria cu una originala de curand, iar indicatorul e verde (si se aude demarorul ca merge ok). Poate e bine sa mentionez ca am facut toate reviziile, si am schimbat consumabilele cu altele originale intotdeauna, deci starea masinii ar trebui sa fie perfecta!

Am sa vad in week-end ce pot face cu masina; pana atunci, orice sugestie e binevenita!
Skip ads

  • ovidiup51

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Am citit aici pe forum ceva asemanator si se presupunea ca furtunasesle de retur la injectoare sunt de vina. Ceva idei?
  • tmd1

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi semeringurile de sub injectoare.
Totul costa 4.800.000 Lei la reprezentanta opel din CLuj
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca o lasi mai mult iti mai porneste ? Chestia ca daca iti trage putin aer fals e greu de detectat unde - incearca prin zone pe unde s-a umblat recent sau pe la furtunele coapte
- o prima cauza (si cel mai simplu de rezolvat) sunt furtunasele de retur (max 100k/m furtunul - special, max 100k manopera - nu e cine stie, daca ai putina practica poti sa o faci si tu).
- o ringurile de la injectoare - nu-ti recomand, lasa ca ultima varianta. verifica sa nu fie crapat cutia filtrului de motorina - la tis scrie ca surubul ala trebuie strans f usor (6 n??? ce or fi), daca il strangi tare plesneste plasticul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR