Ai uitat parola?


  • flavy

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1248 din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2007

Opel corsa 1,3 cdti,an 2004 si nu porneste dimineata.Se stig beculetele de la bord si cand invart cheia nu porneste.Motorul se invarte,se tureaza dar nu porneste....Dupa vreo 20 de dchei in sf. porneste si pe urma nu mai am probleme cu pornirea chiar daca opresc motorul!Ce o fii?Help!Am cumparat masina de 4 zile si in fiecare dimineata la fel se intampla. Sad
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 9,667
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

se dezamorseaza pompa, da o cautare pe forum
  • flavy

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1248 din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2007

Revin cu problema mea,am dus opelul la service si l-am lasat 2 zile sa vada ei exact ce se intampla dimineata.Au schimbat un senzor si acum porneste masina dar Shocked alta problema merge intrerupt ceea ce inainte nu facea.Odata pornita merge frumos si nu aveam probleme toata ziua.Acum vor sa schimbe si un releu.Ce ziceti de asta?Ajutati-ma cu sfaturi va rog.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,745
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Tu ai primit un sfat bun si nu ai pus urechea la el. Se dezamorseaza pompa datorita furtunului imbatrinit.
Ce senzor au schimbat ? Ce releu vor sa mai schimbe ?
  • flavy

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1248 din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2007

Gata am rezolvat in sfarsit! mi-au schimbat doua relee si acum nu mai am nici o problema!Furtunasele erau in regula.multumesc oricum pentru sfaturi.salut!
  • NJenniferAlexandra

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2017

Corsa c 1.3 cdti din 2004.Imi curgea motorina pe la pompa de inalta dar masina pornea,mai greu dar pornea si mergeam cu ea fara probleme si cate 100 km,o porneam si a doua zi si puteam merge cu ea linistita fara sa faca probleme,Am comandat kitul de garnituri pt pompa de inalta.Acestea mi-au fost inlocute toate.Masina a pornit ba chiar am si mers cu ea 15 km.Dupa 15 km masina s-a oprit pur si simplu.A venit mecanicul care imi schimbase garniturile, a tras masina si surpriza dupa nici 500 m masina a pornit.A adus-o pana la el la atelier,am oprit-o si iar nu a pornit.I-a dat cu spray si cu spray porneste.El zice ca injectoarele primesc motorina,ca in pompa de inalta vine motorina dar ca de vina ar fi ceva supapa de retur pe rampa.Nu as da banii pe o piesa si sa ma trezesc ca o schimb dar tot nu porneste.Inainte de schimbarea garniturilor de pe pompa nu am avut probleme.Ce poate fi de vina?Sunt deja disperata......Va rog dati-mi un sfat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,745
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Este boala clasica cu regulatorul de presiune la aceste motoare, el a botezat valva ca supapa retur...
Pe tester se poate vede daca baga destula presiune, succes.
  • NJenniferAlexandra

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2017

Si atunci este regulatorul sau supapa?
  • NJenniferAlexandra

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2017

A facut mecanicul,altul decat cel de mai sus un test.A DAT DRUMUL LA PRESIUNEA DIN RAMPA SI MASINUTA A PORNIT INSTANT FARA SPRAY SI FARA A FI TRASA.PE TESTER I-A DAT SENZORUL DE PRESIUNE DIN RAMPA.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata