Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am facut plinul de la Petrom si am plecat spre Constanta, in apropiere de Fetesti, aveam 170 km/h si la un moment dat, a redus singura pana la 140 km/h. problema asta s-a repetat. a doua zi am plecat cu ea in provincie, a mers bine, iar cand am vrut sa ma intorc acasa, n-a mai vrut sa porneasca. am chemat pe cineva de la un service opel din bucuresti si nu i-a dat de cap. am adus-o tractata in bucuresti si m-am dus cu ea la un service, acolo m-ia dat pompa de injectie jos si m-am dus cu ea la rune pentru testare. cei de la rune mi-au spus ca am capul hidraulic rupt si partea electronica facuta praf(defecta).
intrebarea mea este: Este posibil sa se rupa capul hidraulic si sa se strice calculatorul pompei de injectie de la motorina de slaba calitate?
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
daca e varianta cu 2 mufe, una mare si una mica,si cu 002 la sfirsit,am eu o pompa completa de x20dtl ce a avut deranjament minor mecanic, de genul nepornire cind era masina inclinata


Ultima modificare facuta de 1.7dti_edition2000 la Mie 03 Oct, 2007 7:05 pm, modificat de 2 ori in total
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
modelul e X20DTL cu 011 la sfarsit
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am facut plinul de la Petrom si am plecat spre Constanta, in apropiere de Fetesti, aveam 170 km/h si la un moment dat, a redus singura pana la 140 km/h. problema asta s-a repetat. a doua zi am plecat cu ea in provincie, a mers bine, iar cand am vrut sa ma intorc acasa, n-a mai vrut sa porneasca. am chemat pe cineva de la un service opel din bucuresti si nu i-a dat de cap. am adus-o tractata in bucuresti si m-am dus cu ea la un service, acolo m-ia dat pompa de injectie jos si m-am dus cu ea la rune pentru testare. cei de la rune mi-au spus ca am capul hidraulic rupt si partea electronica facuta praf(defecta).
intrebarea mea este: Este posibil sa se rupa capul hidraulic si sa se strice calculatorul pompei de injectie de la motorina de slaba calitate?
era sa uit, este vorba de o astra g 2000 X20dtl
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
capul hidraulic se uzeaza in timp si probabil la un moment se si rupe,simptomele ar fi ca porneste mai greu,pt inceput...
ai umblat de curand la distributie?


Ultima modificare facuta de octav13 la Vin 05 Oct, 2007 9:28 am, modificat de 2 ori in total
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu, dar ea nu am mai vrut sa porneasca deloc!
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
daca e partea electronica a injectiei "facuta praf" atunci pregateste-te sa bagi adanc mana in buzunar si sa scoti peste 1OOO de euro !
si eu am avut pb cu pompa de injectie , in sensul ca mergea cand avea chef Shocked ... ce chestie domle"
de pornit pornea la sfert de cheie dar cand se incalzea putin dadea rateuri si daca continuam sa ma duc asa cu ea se oprea !
in concluzie si din pacate asta e cea mai mare pb am motoarelor X20DTL , injectie cade pur si simplu , nu din cauza motorinei , cade ... pe mine ma costat 115O E nu am schimbat-o am reparat-o
asa era si la mine partea elctronica praf , oricum tot e integrat in injectie , calc. senzori tot , daca ceva cade se inlocuieste pompa !
Sper sa ma insel , dar nu cred Sad
Bafta !
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Aveti grija mare de unde alimentati,mai ales cei cu motoare de 2.0DTI si 2.2DTI,cele mai frecvente probleme legate de combustibil.Eu am avut probleme mari cu motorina de la Petrom,in sensu ca masina nu mai accelera deloc,adica pana in 2000rpm,dar lent,deci mai mult de 100km/h nu se putea,si acest lucru se intampla numai cand motorul era cald,cand era rece fugea=>computerul a redus cantitatea de motorina,introdusa,masina fiind in regim de avarie,chiar nu stiam ce sa-i fac,fiindca pusesem testeru pe ea si tot aparea o eroare anume,la pompa de injectie,cel din dreapta mea,cu testerul stergea de pe laptop acea eroare,cand circulam si pentru momente scurte,masina fcuntiona normal,dar tot aparea.In final am descoperit problema=motorina!am alimentat de la Rompetrol si alta viata,masina isi revenise complet,eu imi faceam ganduri sa cumpar o pompa de injectie care ma costa o gramada de bani banuiesc.Dar mie imi pornea masina...partea asta e confuza Oare?
Skip ads

  • nick_didi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z13dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tin sa-ti dau o veste foarte proasta. Si eu am fost in situatia ta- pompa Bosch cod 011 s-a oprit fara o explicatie anume. Asa sunt ele.
In acest sens am purces la rezolvarea problemei: pompa noua din Germania 3000 Ron cu pompa la schimb (la noi Bosch-ul este undeva la 4700 Ron cu pompa la schimb)+ 600 Ron manopera.
Am gasit si firma din Bucuresti care le repara dar mi-au cerut 2800 Ron(6 luni garantie), asa ca pentru mine a fost un calcul simplu - pompa noua cu 2 ani garantie. Nu iti recomand sh sub nici o forma!
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si de unde ai luat-o?
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
nick_didi a scris:Tin sa-ti dau o veste foarte proasta. Si eu am fost in situatia ta- pompa Bosch cod 011 s-a oprit fara o explicatie anume. Asa sunt ele.
In acest sens am purces la rezolvarea problemei: pompa noua din Germania 3000 Ron cu pompa la schimb (la noi Bosch-ul este undeva la 4700 Ron cu pompa la schimb)+ 600 Ron manopera.
Am gasit si firma din Bucuresti care le repara dar mi-au cerut 2800 Ron(6 luni garantie), asa ca pentru mine a fost un calcul simplu - pompa noua cu 2 ani garantie. Nu iti recomand sh sub nici o forma!


mi se pare ca ai dat cam mult pe injectie Shocked
eu stau in Spania momentan , si am reparat injectia la un service cu renume Bosch dar nu am schimbat-o
masina merge fff bine acum , garantie am 3 luni sau 2000 de km , bine ei de la service seful de acolo mi-a spus ca nu le permite legea sa dea mai multa garantie ! ca mi-ar fi dat mult mai mult !
sincer mi se pare exagerat , eu care credeam ca in Ro ar fi mai ieftin sa repar/schimb injectia ! Question
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cipril a scris:daca e partea electronica a injectiei "facuta praf" atunci pregateste-te sa bagi adanc mana in buzunar si sa scoti peste 1OOO de euro !
si eu am avut pb cu pompa de injectie , in sensul ca mergea cand avea chef Shocked ... ce chestie domle"
de pornit pornea la sfert de cheie dar cand se incalzea putin dadea rateuri si daca continuam sa ma duc asa cu ea se oprea !
in concluzie si din pacate asta e cea mai mare pb am motoarelor X20DTL , injectie cade pur si simplu , nu din cauza motorinei , cade ... pe mine ma costat 115O E nu am schimbat-o am reparat-o
asa era si la mine partea elctronica praf , oricum tot e integrat in injectie , calc. senzori tot , daca ceva cade se inlocuieste pompa !
Sper sa ma insel , dar nu cred Sad
Bafta !


scuza-ma, dar tu ai reparat-o cu 1150 de euro, in conditiile in care una noua este in jur de 1300 de euro adusa din Germania cu cea veche la schimb. eu in locul tau as fi schimbat-o, daca aveam banii astia. no ofence!
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu ce intelegeti voi prin:pompa de injectie sau partea electonica sau si una si alta Rolling Eyes care sunt de vina?!
hai sa va dau si eu un pret pt. repararea la rece sau cald a lipiturilor din partea electronica 500 RON,service targoviste,17dtl
masina a fost oprita si nu a mai vrut sa porneasca, se mai intrerupea in mers...dusa in service si reparat....initial si omu a fost speriat cu 1300 E(electronica noua)dar se rezolva si romaneste...
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
octav13, cred ca 17dtl este alta mincare de peste fata de 20dtl (vezi masini ursache74 si cipril). 17dtl are calculatorul de injectie separat de pompa si multi de aici de pe forum l-au reparat cu succes chiar singuri. 20dtl/20dth cred ca are toata electronica integrata in pompa de injectie si de aici costurile asa mari de reparatie.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
murzick a scris:octav13, cred ca 17dtl este alta mincare de peste fata de 20dtl (vezi masini ursache74 si cipril). 17dtl are calculatorul de injectie separat de pompa si multi de aici de pe forum l-au reparat cu succes chiar singuri. 20dtl/20dth cred ca are toata electronica integrata in pompa de injectie si de aici costurile asa mari de reparatie.


bine-bine,deci ,daca, ai bulit un circuit ,inseamna ca achizitionezi toata injectia? Rolling Eyes
pe ce PLATESTI mii de euroi?
asta era INTREBAREA mea??
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
partea electronica se afla deasupra pompei de injectie si, din cate am inteles, mai are o parte care functioneaza in interiorul ei, in motorina. nu sustin pentru ca nu sunt sigur, stiu asta doar din auzite, de la un specialist dintr-un service Opel din capitala. trebuie sa fie cineva aici care se pricepe mult mai bine decat noi si na va putea lamuri.
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat

scuza-ma, dar tu ai reparat-o cu 1150 de euro, in conditiile in care una noua este in jur de 1300 de euro adusa din Germania cu cea veche la schimb. eu in locul tau as fi schimbat-o, daca aveam banii astia. no ofence!


sa iti spun ceva ! pompa pe care tu o iei din Germanika "noua" e o pompa reesapata , daca sti ce inseamna Question Exclamation
iti traduc eu : reesapata inseamna ca odata acea pompa a fost defecta candva deci nu e noua
si ghici cine le repara Bosch !!! injectia e Bosch !!!
tu zici ca mai bine cumparam una noua ?! sau cum ?!
am facut cel mai simplu lucru : am dat-o la reparat decat sa dau 2300 E aici in Spania pe pompa tot asa reesapata nu mai bine am reparat-o ? injectia de la masina mea ? si nu am dat nici o injectie la schimb !
tu de ce crezi ca iti cere injectia la schimb pt una noua ? nu ca sa le repare (reesapeze)
partea electonica la mine era distrusa restul era in stare f buna mi-a spus mecanicul de acolo !
acelasi lucru mi l-au spus si cei de la Opel Spania si cei de la Bosch ! (sa dau injectia la schimb daca cumpar una "noua")
eu zic sa te mai gandesti !
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fara sa dai injectia la schimb, luata de la Bosch, mi-au cerut pe una noua 1500 de Euro.
nu cred ca mai are sens se ne certam pe preturi pentru ca nu chestia asta ma intereseaza, pe mine ma interesaeza sa stiu din ce cauza s-a stricat pentru ca apoi sa stiu a ma feri de astfel de situatii. tu ai reparat-o "singur", ei ti-o vand "noua" care de fapt tot reparata este, diferenta este de cateva sute de euro care intra in buzunarul lor, daca o "faci" la ei si la tine, daca ti-o faci singur (intr-un atelier specializat)
  • cipril

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ursache74 a scris:fara sa dai injectia la schimb, luata de la Bosch, mi-au cerut pe una noua 1500 de Euro.
nu cred ca mai are sens se ne certam pe preturi pentru ca nu chestia asta ma intereseaza, pe mine ma interesaeza sa stiu din ce cauza s-a stricat pentru ca apoi sa stiu a ma feri de astfel de situatii. tu ai reparat-o "singur", ei ti-o vand "noua" care de fapt tot reparata este, diferenta este de cateva sute de euro care intra in buzunarul lor, daca o "faci" la ei si la tine, daca ti-o faci singur (intr-un atelier specializat)


mi se pare mie sau nu vorbim aceeasi limba ?! Oare?
nu cred ca ai inteles totusi ! Exclamation ca e "noua" sau "reparata" e exact tot acelasi lucru dar cu diferenta de cateva sute de euro !
in fine de ce se strica stai linistit ca si eu i-am intrebat ! Raspuns : " se duce si gata - problema generala la X20DTL "
oricum stiu ce insamna si nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva - fara masina parca ai fi paralizat !
  • cristibraic

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din cate vad, sunteti pe drumul cel bun Idea
Ma refer la motorul de 2000cmc.
Intr-adevar fazele cu pompa de injectie "noua" din germania cu cea veche la schimb, sun chiar povesti.
Ideea e ca sunt mai multe componente care se pot strica intr-o pompa, cea mai importanta
fiind cea elctronica. De obicei, cand e dusa partea electronica nu mai porneste motorul.
Din pompa veche se presupune ca se mai poate recupera ceva pt ca e greu de crezut ca se
strica toate componentele simultan.
Cat despre garantie.......destul de discutabila. Sunt unii care au cumarat pompa noua sau "aproape noua",
s-a stricat in garantie si a primit in schimb o gogoasa de genu: "s-a folosit combustibil necorespunzator...".
Si nu-i sigur ca daca folosesti numai combustibil de calitate n-o sa ai probleme cu pompa de injectie.
Din moment ce exista o componenta electronica, se poate strica oricand: dupa o zi, o luna, 1 an, 5.......etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR