- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Anak1n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema cu a mea masinuta, un Signum din 2004, motor Y20DTH, si nu reusesc sa-i dau de cap, sper sa ma poata ajuta cineva macar cu un sfat.
Acum cateva zile, eram pe autostrada si la 130km/h, s-a auzit o pocnitura la motor, in dreptul pasagerului, iar din acel moment masina nu mai trage deloc.
La inceput am crezut ca e turbina de vina, dar ea pare in regula. La turatii de peste 1500 masina incepe sa trepideze si sa "se ingatuie" si scoate f f mult fum. La motor se aude un fluierat ca si cum ar trage ceva aer pe undeva.
Am pus op-com-ul si mi-a afisat urmatoarea eroare:
P0100 - Mass or Volume Air Flow Sensor Circuit Range/Performance
(67) - Not present
La masuratori, la Boost Preasure oricat de tare as tura masina, ramane valoarea 98kPA, in timp ce celelalte variaza.
Am citit tot pe aici, ca eroarea asta ar veni de la debitmetru. Am scos mufa de la el, iar de data aceasta mi-a aparut masina cu cheita in bord, la fel si la senzorul de presiune atmosferica.
Tind sa cred ca ar fi de la pompa de vacuum, pentru ca are un furtunas care sta in aer si nu stiu daca asa ar trebui sa stea, sau trebuie sa duca undeva.
https://www.google.ro/search...9yDWbcCL1xU30M%3A
Furtunul care atarna in aceasta poza, la mine nu este conectat. Imi poate spune si mie cineva daca trebuie conectat undeva? Sau care ar putea fi cauza.
Multumesc anticipat.
Cu respect,
Mihai
Am si eu o problema cu a mea masinuta, un Signum din 2004, motor Y20DTH, si nu reusesc sa-i dau de cap, sper sa ma poata ajuta cineva macar cu un sfat.
Acum cateva zile, eram pe autostrada si la 130km/h, s-a auzit o pocnitura la motor, in dreptul pasagerului, iar din acel moment masina nu mai trage deloc.
La inceput am crezut ca e turbina de vina, dar ea pare in regula. La turatii de peste 1500 masina incepe sa trepideze si sa "se ingatuie" si scoate f f mult fum. La motor se aude un fluierat ca si cum ar trage ceva aer pe undeva.
Am pus op-com-ul si mi-a afisat urmatoarea eroare:
P0100 - Mass or Volume Air Flow Sensor Circuit Range/Performance
(67) - Not present
La masuratori, la Boost Preasure oricat de tare as tura masina, ramane valoarea 98kPA, in timp ce celelalte variaza.
Am citit tot pe aici, ca eroarea asta ar veni de la debitmetru. Am scos mufa de la el, iar de data aceasta mi-a aparut masina cu cheita in bord, la fel si la senzorul de presiune atmosferica.
Tind sa cred ca ar fi de la pompa de vacuum, pentru ca are un furtunas care sta in aer si nu stiu daca asa ar trebui sa stea, sau trebuie sa duca undeva.
https://www.google.ro/search...9yDWbcCL1xU30M%3A
Furtunul care atarna in aceasta poza, la mine nu este conectat. Imi poate spune si mie cineva daca trebuie conectat undeva? Sau care ar putea fi cauza.
Multumesc anticipat.
Cu respect,
Mihai