Ai uitat parola?


  • ryady

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, ma poate ajuta cineva sa-mi explice ce inseama aceste coduri de eroare ?


P0380, P0100, P0400, P0110, P0335



P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction
P0110 ?
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction


Cam ce probleme ar fi?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,880
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction ->problema la o bujie incadescenta, s-ar putea sa fie arsa. Daca este asa si vrei s-o schimbi, se recomanda sa fie toate la fel. Ai grija cu demontarea lor. Vezi aici: https://www.clubopel.com/vie...jie+incandescenta
  • murzick

  • Mesaje scrise: 981
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ryady,
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction - debitmetrul
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction - valva EGR
P0110 Intake Air Temperature Voltage Low/High - debitmetrul
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction - senzor crankshaft (arbore cotit)

Imi vine greu sa cred ca s-au stricat toate odata. Masina asta merge? Smile Da-ne mai multe detalii.
  • ryady

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Smile) zau ca merge ...
Am pus masina pe tester acum 1 luna ..si zicea ca am probleme cu debitmetru si cu una din bujii ...
am schimbat debitmetru in scurt timp si se cunoaste diferenta acuma ...dar de bujii mi s-a spus sa le schimb la iarna cand e frig...nu are rost sa le schimb acuma ... (ma gandesc sa le iau pe toate odata)
Masina o pornesc ...apare cheia ... merg cam 15 minute cu ea ... (se incalzeste motorul) cheia dispare ....la urmatoarea pornire nu apare nici o cheie daca motorul este inca cald ....acuma nu mai stiu ce erori au mai aparut pe parcurs ...de aceeia va intrebam ...
Sa schimb bujiile super super urgent ? sau inca nu-mi fac probleme decat daca e frig afara ? le-as mai tine 2 saptamani pana iau bani ...
  • ryady

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Wuw acuma am vazut exact ce inseama fiecare eroare ...
sa inteleg ca debitmetru nu functioneaza in parametri care trebuie ? e nou, e bosh, se simte, masina acuma are viata ....
arbore cotit ? se poate duce asta ? de la ce ?
valva egr e scumpa ?




P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction - senzor crankshaft (arbore cotit)
Arborele cotit este stricat ? sau un senzor anume ? cumva senzorul de turatie ?

Cand am schimbat debitmetru nu am pus masina pe tester sa sterg eroarea care era ...
  • murzick

  • Mesaje scrise: 981
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ryady, stai asa. Erorile astea sint de acum 1 luna, inainte de a schimba debitmetrul? Nu merge treaba asa. Smile Daca esti din Bucuresti mergi miine seara la Polivalenta sa-ti citeasca baietii codurile de eroare stocate recent.
- Debitmetrul s-ar putea sa mearga brici.
- Nu s-a dus arborele cotit, ci senzorul de arbore cotit. Citeste pe aici despre el https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586 Oricum ar putea fi doar o problema de contact prost.
- Valva EGR se curata si cu destul de mult succes.

Foloseste cu incredere functia Cautare si vei fi uimit cite informatie poti gasi pe acest forum.
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 1,011
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra z18xe + z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Is codurile ce le-am citit acu 1 ora.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 981
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Atunci e alta mincare de peste. Smile Debitmetrul pe care l-ai pus era nou sau SH?
  • ryady

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
e nou cu garantie ....

era debitmetru la 3milioane de nu stiu ce firma si debitmetru bosh la 5 milioane...am pus pe masina bosh

ma gandesc ca dupa ce am montat debitmetru trebuia stearsa si eroarea cu un tester ...eu nu am sters eroarea atunci....



mai am o eroare ce nu gasesc ce inseamna, codul erori este P0110
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 1,011
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra z18xe + z12xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ti-am zis, cand te intorci vii si vedem ce coduri revin. Oricum martoru cu cheie nu e ok pt drum lung. Smile
  • murzick

  • Mesaje scrise: 981
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ti-am scris si ce inseamna P0110, daca te uiti mai atent. Erorile, daca nu se repeta, sint sterse dupa 20 de porniri ale motorului.
In alta ordine de idei, e prea ciudata manifestarea problemelor astea la 4 chestii diferite (bujie, debitmetru, EGR, senzor crankshaft) doar pe motorul rece si disparitia lor dupa incalzirea motorului. Trebuie studiata bine treaba asta inainte de a te apuca sa faci chestii costisitoare. Mai sap si eu si intre timp poate mai vine cineva cu o idee.

LE: Ar putea fi ECU de vina. Lipituri reci care sa faca contact cind se incalzeste motorul. Vezi in subiectul asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8916

Inca un LE Smile : Toate 4 chestii de mai sus intr-un fel sau altul au treaba cu mufa X22. E o mufa cu 6 pini. Curata-o cu spray de contacte, indreapta un pic lamelele din mufa mama. Cine stie, poate acolo e problema.

  • ryady

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc murzick si binenteles multumesc Cristi_C, intr-o satptamana ma intorc si vedem ce erori au ramas ...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
nuj de ce dar sunt aproape sigur ca e de la bujii, asa ca schimba-le!
schimba bujiile si vezi daca iti mai apare vreun bec aprins
din cauza bujiilor motorul porneste greu, la rece, gazele sunt nearse complet si poate da eroare si la debimetru, cum ca nu ar da aer cum trebuie s.a.m.d
dupa un timp de la pornire, motorul se incalzeste, la mine dura foarte putin, si se stinge becul cu motoras pe el, la cald cand nu lucrau bujiile nu mi se aprindea becul galben
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,354
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=p0335
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=400
Cu P0335 o sa fie belea mare. Si toma si istvan au aceste probleme. Mai nou am si eu pe cineva Evil or Very Mad . Am inlocuit senzor si facut calculator. Nu mai are densitatea aia de 0335 dar mai apare ! Simbata la intilnire il atacam.
Ai noroc de Cristi Very Happy .
  • ryady

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
va intalniti sambata la iasi ? unde ? si la ce ora ... ajung si eu astazi in Iasi,
aveam drumul asta lung de facut si i-mi este frica sa nu se agraveze vreo eroare ... norok cu cristi si cu forumul acesta Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,354
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Simbata la Palat stinga ora 15:00
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
am o problema cu onania asta de masina. astazi a plouat si nu stiu ce legatura poate avea una cu alta dar in bord au inceput sa se aprinda toate ledurile, cand am ajuns acasa am pus sa vad ce erori mai am stocate in calculator si am observat ca am P0100 , asta inseamna, ca, e defect? sau doar a fost o simpla eroare si a ramas memorata.

Inca ceva. nu am masinuta aprinsa, ma refer la cea cu cheita...pornesc masina si ea se stinge iconita
  • ag12fyd

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Tolstoi,codul de eroare P0100 se refera la debitmetru.Ce ai pus pe masina,interfata?Daca dispui de una sterge codul si vezi daca mai apare.Daca nu dispui de interfata scoate bornele bateriei.Fara sa pornesti masina incearca testul la pedale si vezi daca mai e prezent codul (in urma stergerii codului de eroare prin interfata ar trebui sa nu mai fie prezent).Apoi porneste masina cateva secunde si conecteaza interfata sau reia testul cu pedalele.Daca eroarea este din nou prezenta iar martorul cheita este stins cel mai probabil calculatorul e de vina (lipituri reci,desprinse,etc).In mod normal,cand ai probleme cu debitmetrul in sine acesta aprinde martorul cheita deci la tine eroarea ar putea fi una veche care a ramas stocata neafectand bunul mers al motorului.Nu ne-ai zis daca masina prezinta si ceva simptome...
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
salut ,masina majoritatea timpului o conduce sotia,si stii tu cum e vorba aceea daca porneste si merge nu mai conteaza altceva(raspunsul femei),eu de fire sunt mai bagacios ma mai uit la masina o mai verific, ea nimic da cheie si pleaca, in legatura cu martorul aprins,el nu sta aprins.eu pana acum am mai facut testul cu pedala si nu a iesit nimic.asta pana saptamana trecuta cand a plouat un pic si au inceput toate ledurile din bord sa faca precum un pom de craciun.
masina am condus-o azi.. si mi se pare un pic cam puturoasa. si atunci cand iau piciorul de pe acceleratie masina franeaza mai mai sa se opreasca in loc .
  • gabriel.tanase

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Detin un Corsa C 1.2 55kW, Easytronic, din 2002.
Ieri seara, dupa ce am facut vreo 75 km prin oras cu masina, am oprit pentru 10 minute, iar cand sa pornesc am primit Failure in bord. Cu metoda pseudo-agrafa, am aflat ca era vorba de codul de eroare P0335, anume defectiune la senzorul de turatie al arborelui cotit. Am lasat masina peste noapte acolo, iar azi am comandat senzorul (din lipsa de alte optiuni am luat un Meat & Doria). Dupa mult chin (masina ridicata pe cric pe partea dreapta si tavalit prin pozitii incomode pe sub ea) am schimbat senzorul, dar masina tot nu invartea la automat, acelasi P0335. Solutia a fost sa scot bornele bateriei pentru 30 de minute si pus la loc. Masina merge OK acum.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata