Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
A incercat cineva sa combine piesele de la kit?
De exemplu disc sachs cu placa si rulment luk.Am inteles ca e aceiasi fabrica care le produce si avand in vedere ca kitul e dedicat pentru un anumit motor nu ar trebui sa fie probleme.Voi ce ziceti?

Inca ceva,cand am primit ofertele de kituri am primit si ceva de genul "Rulment presiune (F13,F17)","Rulment presiune (F23)".Ce sunt astea?Nu ar trebui sa stie daca ii dau seria de la sasiu ce fel de rulment imi trebuie?

Astra Z16XE
Skip ads

  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
gobelu a scris:A incercat cineva sa combine piesele de la kit?
De exemplu disc sachs cu placa si rulment luk.Am inteles ca e aceiasi fabrica care le produce si avand in vedere ca kitul e dedicat pentru un anumit motor nu ar trebui sa fie probleme.Voi ce ziceti?

Inca ceva,cand am primit ofertele de kituri am primit si ceva de genul "Rulment presiune (F13,F17)","Rulment presiune (F23)".Ce sunt astea?Nu ar trebui sa stie daca ii dau seria de la sasiu ce fel de rulment imi trebuie?

Astra Z16XE



Referitor la prima intrebare, ar trebui sa se potriveasca fara probleme, dar nu te risca aiurea. Ori iti iei kitul pe Sachs, ori pe LUK! Parerea mea. Mai bine iti iei toate piesele aceeasi firma sa fii sigur ca faci o treaba buna.

La a doua problema, treaba cu "F" se refera la tipul cutiei de viteza. Daca nu stii ce cutie ai, trebuie sa te uiti pe carcasa ei, deoarece pe o tablita, sau gravat este inscriptionat tipul cutiei de pe masina. Si pe urma ai rezolvat problema.
Este simplu! Spor la treaba si operatiune!
P.S. Aici se pot posta doar intrebari despre Calibra, dar ma bucur daca ti-am fost de ajutor!
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
problema e ca deja am luat discul de ambreiaj

Da..acum vad ca am postat la calibra(am dat search si am postat la titlu).Merci.
  • andreweo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2009

  • Mesaj Privat
La a doua problema, treaba cu "F" se refera la tipul cutiei de viteza. Daca nu stii ce cutie ai, trebuie sa te uiti pe carcasa ei, deoarece pe o tablita, sau gravat este inscriptionat tipul cutiei de pe masina. Si pe urma ai rezolvat problema.
Este simplu! Spor la treaba si operatiune!
P.S. Aici se pot posta doar intrebari despre Calibra, dar ma bucur daca ti-am fost de ajutor![/quote]

Am si eu intentia sa imi cumpar un kit de ambreiaj, am o vectra A cu motor c20ne din 1990, am gasit un kit ambreiaj LUK la 350 ron cu diametrul de 220 mm si altul la pretul de 835 ron cu diametrul de 215 mm. Cum imi dau seama care dintre ele imi este mie bun?
Cel de la magazin nu are idee care mi se potriveste. Aveti sa imi dati vreun sfat?

Multumesc!
Skip ads

  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu o problema la ambreaj.Dimineata si nu numai pedala de la ambreaj a devenit foarte moale intra in viteza normal numai ca ambreajul tinea foarte jos,dupa cativa km si-a revenit iar ambreajul tinea normal la jumatatea cursei.Dupa cateva zile iar pedala a devenit moale intra greu in viteza,trebuie sa accelerez pe liber, tin schimbatorul tensionat iar cand turatia revine pe la 2000 rpm atunci intra in viteza.In marsalier pot baga doar cu motorul oprit altfel huruie.
Astazi dimineata am avut un chin pana s aplec din parcare,intr-a doua am reusit sa bag intr-un final si asa am mers pana la servici.Aproape sa ajung, ambreajul iar si-a revenit,pedala s-a intarit si merge normal. Este vorba de Vectra B 1996 motor x16xel.
Credeti ca e dus rulmentul de presiune? Va multumesc mult pentru pareri
  • Criutza

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Deci: am si eu o problemutza Smile domnisoara mea da semne ca nu mai vrea Smile)
Ambreiajul prinde fff sus, caraie groazbic cand bag in marsalier, iar cand schimb vitezele intra foarte greu...
Vreo idee, o parere ce ar avea?
Baietii ma inebunesc sa schimb kitul d ambreaj...

Multumesccc Mad
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Criutza a scris:Deci: am si eu o problemutza Smile domnisoara mea da semne ca nu mai vrea Smile)
Ambreiajul prinde fff sus, caraie groazbic cand bag in marsalier, iar cand schimb vitezele intra foarte greu...
Vreo idee, o parere ce ar avea?
Baietii ma inebunesc sa schimb kitul d ambreaj...

Multumesccc Mad


In primul rand e dus discul de ambreiaj. Apoi in alta ordine de idei schimba tot kitul. Recomand LUK, este mai scump, dar merita, daca vrei sa tii masina!


Iar pentru colegii care s-au dus la magazinele de piese si nu stiu ce dimensiune au discul lor de ambreiaj, rugati-i va rog pe cei ce identifica sa se uite la seria de caroserie, deoarece are inclus tipul ambreiajului. Mai exact in programul in care identifica ei piesele, o rubrica unde intreaba anumite detalii in plus, cateva caractere din seria VIN. Daca aia sunt idioti, mergeti in alta parte!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR