Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • spike

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2004

  • Mesaj Privat
cum pun filtru sport pe c20ne

pot monta debitmetru de 16 v
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
foarte simplu: inlocuiesti filtrul de hartie cu cel sport. daca te referi la filtru conic? atunci trebuie sa desfaci debitmetrul de cutia filtrului, se pune un adaptor patrat(livrat o data cu filtrul), pe care se monteaza filtrul cu ajutorul unui colier.
si NU poti pune debitmetru de c20xe
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu prea merg bine filtrele K&N pe C20NE. pe cavweb erau multi care se plangeau ca la ralanti e instabil, chiar daca la turatii se simte mai bine

eu zic ca nu merita. radu, tu ai incercat?
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Smile el are LET-ul
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Asa ca pentru un motor asa de vechi Rolling Eyes banii se pot baga in mod mai util in altceva Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu te duci cu masina la liniute foloseste filtrul original... deoarece nu te va ajuta foarte mult modificarea filtrului la o masina stock (nemodificata), tunerii recomanda ca prima modificare la o masina intarirea suspensiilor.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
arthurro a scris:Smile el are LET-ul


"are", dar a avut toate motoarele de 2L Smile
  • spike

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu te duci cu masina la liniute foloseste filtrul original... deoarece nu te va ajuta foarte mult modificarea filtrului la o masina stock (nemodificata), tunerii recomanda ca prima modificare la o masina intarirea suspensiilor.


Am cumparat amortizoare noi pe fat si pe spate erau noi
pot sa pun arcuri sport cas ieftine 160 euro 4 buc
Skip ads

  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu nu mai recomand folosirea filtrului sport.
pt multe detalii intrati la: http://www.max-boost.co.uk. mai zicea si robert de situl asta Wink
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
super site-ul ala. inveti multe de pe el.
  • free4wayu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2004

  • Mesaj Privat
io am avut c20NE si iti zic ca nu e nici o smecherie, nici nu se simte filtrul sport. se pooate monta, dar la iesirea din debitmetru iti trebuie o adaptare de la rotund la patrat (eu am luat de la un bmw urs).
daca vrei sa te convingi ca nu e nici o diferenta, poate decat la sunet, scoate-i filtru de tot si mergi cativa km fara.
fara filtru ar terbui sa fuga mai tare si decat cu ala sport. (ai grija sa nu mergi pe plaja:))
ideea e ca io luam suta in 9 sec si cu si fara filtru, si cu filtru sport. sunetul in schimb era misto, asta daca nu era acoperit de esapament
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat

...zic eu Smile voi ce ziceti?Un filtru K&N si o priza directa de inox-aer rece si un debit mai mare.
Skip ads

  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
wow exact la chestia asta m-am gandit eu azi !!!
filtrul l-am si comandat !! Smile
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat

Vezi ca la turbo si V6 este aceeasi dimensiune la fitru si exista exact de acelasi fel filtru sport deci iti permite sa pastrezi cutia originala si in felul asta nu se schimba sunetul motorului si iti vine aer racit la maxim-cel putin la V6 care e aspirat e foarte imp lucrul asta...nu am vrut sa pun magarii de alea conice.
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
eu am spart cutia de filtru la accident
asa ca daca nu gasesc alta o sa pun unul conic
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cam cat de des il cureti? ma gandesc k daca e priza directa intra praf, gunoaie, etc...
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Tocmai in ideea asta am pus o plasa pe galerie imediat dupa intrare insa ma gandesc sa o dau jos totusi si sa-l curat mai des decat scrie in instructiuni.
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
TUTORIAL?
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Adica?
  • S@m0v@ru1_Pr@fu1t

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Adica o lista cu pasi (si eventual poze) de executie pentru kestia asta...
De ex: pas1. se cumpara 1 bucata palnie; pas 2. se da gaura de 50mm in masca; etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR