- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
salut
am si eu probleme cu uleiul la un vectra b din 2001
am cumparat-o in 2006 si la 80.000 km i-am facut schimbul am pus GM 5W-30,apoi undeva la 88.000 alt schimp am bagat Castrol TXT 5W-30 care dupa 4000km in plus la papat am mai adaugat si acum i-am bagat GM 10W-40 am facut cam 2500 km si nu stiu unde a disparut,in tot acest timp m-am tot plans la mecanicul meu,am fost la altul i-am explicat situatia,astazi am fost la altul doar ,doar i-mi va da cineva un raspus.Ce-am aflat pana in prezent e ca defapt "dispare",nu curge,nu scoate fum(un pic pe teava e cam negru) ,nu miroase nimeni nu stie ce sa-mi zica ,de parca nu te-ai duce la mecanic.
Astept cateva raspusuri si pt.cine a schimbat o garnitura de chiuloasa ceva,un set motor sa-mi spuna si mie pretul.
Va multumesc
am si eu probleme cu uleiul la un vectra b din 2001
am cumparat-o in 2006 si la 80.000 km i-am facut schimbul am pus GM 5W-30,apoi undeva la 88.000 alt schimp am bagat Castrol TXT 5W-30 care dupa 4000km in plus la papat am mai adaugat si acum i-am bagat GM 10W-40 am facut cam 2500 km si nu stiu unde a disparut,in tot acest timp m-am tot plans la mecanicul meu,am fost la altul i-am explicat situatia,astazi am fost la altul doar ,doar i-mi va da cineva un raspus.Ce-am aflat pana in prezent e ca defapt "dispare",nu curge,nu scoate fum(un pic pe teava e cam negru) ,nu miroase nimeni nu stie ce sa-mi zica ,de parca nu te-ai duce la mecanic.
Astept cateva raspusuri si pt.cine a schimbat o garnitura de chiuloasa ceva,un set motor sa-mi spuna si mie pretul.
Va multumesc
- TBonu
- **
- 364 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
Daca ai citi posturile de mai sus ai vedea ca cineva a zis ca: "un consum de 1l la 1.000 Km nu se observa la teava de esapament", deci nu dispare. Garnitura de chiuloasa de de doua tipuri: 1. din doua bucati 70 RON, 2. dintr-o bucata 130 RON. Setul motor nu l-am schimbat deci nu stiu cat e, dar m-ar interesa si pe mine un pret daca stie cineva.
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
lehel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1994 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2008
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Pentru cei care au Corsa C cu motor de 1 litru, va rog sa scrieti concret daca ati avut consum de ulei la motor, si l-ati rezolvat prin diverse metode (aditivi, semeringuri, valve, segmentat, etc). Va rog sa scrieti la concret, (care a fost consum inainte si cat este actual, dupa rezolvare) si costuri. Pana la urma acest motor Z10XE are semeringuri supape sau nu are? Masina mea consuma pana in 350 ml cu Mobil Synt S5W40. Daca bag mai gros tzacane tachetii. Ma gandesc s-o vand, desi am mai condus si alte masinii si nu ma simt in nici un asa de bine ca in Corsa mea, poate ca de ce e a mea... Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre.
Pentru cei care au Corsa C cu motor de 1 litru, va rog sa scrieti concret daca ati avut consum de ulei la motor, si l-ati rezolvat prin diverse metode (aditivi, semeringuri, valve, segmentat, etc). Va rog sa scrieti la concret, (care a fost consum inainte si cat este actual, dupa rezolvare) si costuri. Pana la urma acest motor Z10XE are semeringuri supape sau nu are? Masina mea consuma pana in 350 ml cu Mobil Synt S5W40. Daca bag mai gros tzacane tachetii. Ma gandesc s-o vand, desi am mai condus si alte masinii si nu ma simt in nici un asa de bine ca in Corsa mea, poate ca de ce e a mea... Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre.
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
- cotocgeorge
- **
- 76 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Vectra 2001 Z16XE
- Bistrita-Nasaud
cotocgeorge
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
Eu am motor Z16XE. Am luat masina la 40 000 km. Nu consuma ulei deloc. La un schimb poate consuma 200 ml. Foloseam Castrol 10W-40 Magnatec. Prostia a fost ca pe la 80 000 km am zis sa fiu si eu in rand cu lumea si am trecut pe Mobil1 5W-40. Apoi la primul schimb a consumat 1L, si tot asa pana am ajuns la 4L la 10 000 km. Acum am trecut iar pe Castrol dar degeaba . Se poate rezolva fara segmentare? Ceva aditivi sau alte solutii? (Nu curge ulei pe nicaieri)
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
Da eu am luat-o pe la 70 000 km am folosit GM 5W-30 si am mers cam 7000 km apoi am vezut ca nu mai are ,am adaugat cu 10W-40 de la petrom 1litru si cu ala am mers inca 3000 si inca mai aveam cand am schimbat uleiu cu Castrol TXT 5W-30 (am ramas si fara Castrol)si cred ca mai bun e ala de la petrom,astazi am facut si ITP si am explicat problema .Masina nu are nimic
Am tot Z16XE
Am tot Z16XE
Motor
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2007
- Mesaj Privat
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
Motor
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2007
- Mesaj Privat
La mai multe motoare de Opel si Daewoo (Astra, Vectra, Omega, Leganza, Cielo, Nubira etc) trecute de prima tinerete (100-120 k km), majoritatea pe benzina.
Nu am avut eu toate aceste masini dar am lucrat si lucrez ca sofer la o firma cu-n parc auto consistent. Ma ocup de mentenanta si reveziile masinilor de la firma. In plus, am recomandat gama Valvoline la multe cunostinte (unii fac taximetrie) si s-au declarat multumite.
MaxLife e recomandat pt astfel de cazuri de consum si uzura. Se gaseste si sintetic 5W40 si semisintetic 10W40. Contine aditivi de etansare, antievaporare etc.
Daca insa masina e sub 100.000 km si se merge preponderent urban, mai bun este Valvoline DuraBlend 10W40.
La caldurile, praful, drumurile si combustibilii din Romania, e de preferat uleiul semisintetic, un pic mai gros si schimbat mai des (max. 10000 km sau 1 an).
Nu am avut eu toate aceste masini dar am lucrat si lucrez ca sofer la o firma cu-n parc auto consistent. Ma ocup de mentenanta si reveziile masinilor de la firma. In plus, am recomandat gama Valvoline la multe cunostinte (unii fac taximetrie) si s-au declarat multumite.
MaxLife e recomandat pt astfel de cazuri de consum si uzura. Se gaseste si sintetic 5W40 si semisintetic 10W40. Contine aditivi de etansare, antievaporare etc.
Daca insa masina e sub 100.000 km si se merge preponderent urban, mai bun este Valvoline DuraBlend 10W40.
La caldurile, praful, drumurile si combustibilii din Romania, e de preferat uleiul semisintetic, un pic mai gros si schimbat mai des (max. 10000 km sau 1 an).
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
Motor
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am citit mai sus ca-ti disparea uleiul din motor. Dupa cum aflasei si tu, e din cauza vaporizarii. Da, uleiul isi pierde coeziunea moleculara, astfel incat componentele mai volatile dispar din motor, ramanand ce-i mai gros. Dincolo de o calitate indoielnica a uleiului, alti factori pot fi :
1. Uzura segmentilor.
2. Conditiile in care se utilizeaza masina (e normal sa dispara uleiul mai repede, daca mergi mai turat si/sau mai incarcat in timpul verii).
3. Prezenta in motor a impuritatilor (sludge) care contamineaza uleiul nou, afectandu-i imediat calitatile.
Ce am facut eu in asemenea cazuri si a dat rezultate :
1. Am pus peste uleiul vechi o solutie de curatare (la Valvoline se numeste "Engine Flush" dar marca are mai mica importanta).
2. Am lasat motorul cca 3 minute la relanti, dupa care am dat drumul la ulei.
2. Am dat jos baia de ulei si am facut-o farmacie.
3. Am remontat totul, am pus noul ulei si filtrul si pana azi e OK.
In plus, foarte important e si sistemul de racire. O racire defectuoasa duce la supraincalzirea motorului, ceea ce favorizeaza vaporizarea uleiului. Sa ai radiatorul curat atat la interior cat si la exterior (il speli pe afara cu jet, la spalatorie), in instalatie sa ai antigel (de preferat G12, roz) curat. Daca n-ai spalat pana acum instalatia de racire, fa-o. Versi tot si pui doar apa distilata plus cu o solutie de curatare a radiatorului (la Valvoline se numeste "Radiator Flush" dar marca e mai putin importanta). Mergi vreo 10-15 min., dupa care versi din nou tot si pui combinatia finala de antigel cu apa distilata INCALZITA (pt ca ai motorul fierbinte).
Am divagat un pic dar are legatura si cu sistemul de ungere.
In sumar, indicatia mea e ca daca ai trecut de 100.000 km, sa nu mai folosesti uleiuri 5W30/40, mai ales pe timpul verii.
1. Uzura segmentilor.
2. Conditiile in care se utilizeaza masina (e normal sa dispara uleiul mai repede, daca mergi mai turat si/sau mai incarcat in timpul verii).
3. Prezenta in motor a impuritatilor (sludge) care contamineaza uleiul nou, afectandu-i imediat calitatile.
Ce am facut eu in asemenea cazuri si a dat rezultate :
1. Am pus peste uleiul vechi o solutie de curatare (la Valvoline se numeste "Engine Flush" dar marca are mai mica importanta).
2. Am lasat motorul cca 3 minute la relanti, dupa care am dat drumul la ulei.
2. Am dat jos baia de ulei si am facut-o farmacie.
3. Am remontat totul, am pus noul ulei si filtrul si pana azi e OK.
In plus, foarte important e si sistemul de racire. O racire defectuoasa duce la supraincalzirea motorului, ceea ce favorizeaza vaporizarea uleiului. Sa ai radiatorul curat atat la interior cat si la exterior (il speli pe afara cu jet, la spalatorie), in instalatie sa ai antigel (de preferat G12, roz) curat. Daca n-ai spalat pana acum instalatia de racire, fa-o. Versi tot si pui doar apa distilata plus cu o solutie de curatare a radiatorului (la Valvoline se numeste "Radiator Flush" dar marca e mai putin importanta). Mergi vreo 10-15 min., dupa care versi din nou tot si pui combinatia finala de antigel cu apa distilata INCALZITA (pt ca ai motorul fierbinte).
Am divagat un pic dar are legatura si cu sistemul de ungere.
In sumar, indicatia mea e ca daca ai trecut de 100.000 km, sa nu mai folosesti uleiuri 5W30/40, mai ales pe timpul verii.
- enterprises_mg
- *****
- 21 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Bucuresti
enterprises_mg
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- enterprises_mg
- *****
- 21 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Bucuresti
enterprises_mg
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cata_soare
- *
- 41 mesaje
- din 30 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
cata_soare
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am o nelamurire si va intreb si pe voi, poate ma luminati...
Am fost la Radacini cu o problema la proiectoare ( o gramada de bani pentru niste becuri) , iar mecanicul care a ridicat-o pe elevator sa schimbe becurile mi-a zis ca am scurgeri de ulei pe la baile de ulei(cica sunt 2) din cauza garniturilor siliconice, fiind o problema banala des intalnita la diesel-uri atat la Y-uri cat si la Z-uri si trebuie schimbate . V-ati lovit de problema asta? Daca da, va rog si unde ati rezolvat
Am fost la Radacini cu o problema la proiectoare ( o gramada de bani pentru niste becuri) , iar mecanicul care a ridicat-o pe elevator sa schimbe becurile mi-a zis ca am scurgeri de ulei pe la baile de ulei(cica sunt 2) din cauza garniturilor siliconice, fiind o problema banala des intalnita la diesel-uri atat la Y-uri cat si la Z-uri si trebuie schimbate . V-ati lovit de problema asta? Daca da, va rog si unde ati rezolvat
- enterprises_mg
- *****
- 21 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Bucuresti
enterprises_mg
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
cata_soare a scris:Am o nelamurire si va intreb si pe voi, poate ma luminati...
Am fost la Radacini cu o problema la proiectoare ( o gramada de bani pentru niste becuri) , iar mecanicul care a ridicat-o pe elevator sa schimbe becurile mi-a zis ca am scurgeri de ulei pe la baile de ulei(cica sunt 2) din cauza garniturilor siliconice, fiind o problema banala des intalnita la diesel-uri atat la Y-uri cat si la Z-uri si trebuie schimbate . V-ati lovit de problema asta? Daca da, va rog si unde ati rezolvat
Am fost la Radacini cu o problema la proiectoare ( o gramada de bani pentru niste becuri) , iar mecanicul care a ridicat-o pe elevator sa schimbe becurile mi-a zis ca am scurgeri de ulei pe la baile de ulei(cica sunt 2) din cauza garniturilor siliconice, fiind o problema banala des intalnita la diesel-uri atat la Y-uri cat si la Z-uri si trebuie schimbate . V-ati lovit de problema asta? Daca da, va rog si unde ati rezolvat
Salut,
Nu m-am lovit de aceasta problema ca sunt benzinar dar iti pot recomanda sa ai mare grija de acele bai ca nu se mai fabrica nici pe original cea de sus de aluminiu si sh am cautat in toata tara,deabia am gasit in 2 saptamani una asa ca protejarea lor cu un scut nu ar strica.
- cata_soare
- *
- 41 mesaje
- din 30 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
cata_soare
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat