Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult!

Dan, am 35.000km cu ea si tocmai ce a iesit din garantie. Oare mai pot astepta primavara viitoare pentru a o schimba? Sau sa o schimb odata cu distributia, pe la 100-120.000km? Ce ma sfatuiesti?
Din cate inteleg din spusele tale, sunt sanse sa crape pompa, iar asta n-ar fi o idee prea grozava. Legat de temperatura motorului, nu am absolut nici o problema; nu a trecut de 90 grade vara asta, decat foarte rar si cu putin.
Acum am citit subiectul legat de schimbul distributiei la Z10XE/12XE.

Cu siguranta va trebui sa gasesc un mecanic bun pentru a rezolva problema, ca eu sunt la genunchiul broastei din punctul asta de vedere. Din cauza asta va mai sacai cu intrebari pe aici, in speranta ca mai invat cate ceva, daca e prima mea masina. Smile Multumesc!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masina e noua la km astia. Pompele de apa pica abia de la 70,000 si tin max 150,000, deci la scimbare distributie o vei inlocui. Distributia la tine fiind Z12 tine lejer 130,000, abia atunci vei auzi tacaneala de tacheti cu motor cald (dupa un drum mai lung), la Z10 tacaneala apare pe la 90,000-100,000km, mai repede ca la noi e mai dezechilibrat motorul. Daca ot ai scapat de "garantie" treci pe un ulei de calitate 0W40, panarama aia de 5W30 sa o puna ei in salata sau in Germania. La noi e cald vara si trebuie W40.
  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salutare!
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat pentru y17dt. Pierd antigel, dar nu stie nimeni pe unde. Nu am balta in masina, nici afara sub ea, am pus-o pe elevator dar tot nimic. Scoate putin fum insa doar la pornire dimineata vreo 2-4 minute. Am facut drumul Timisoara-Cluj-Timisoara (aprox 700 km) si am pierdut foarte putin, 2-300 ml. Dar, in Timisoara in 200 km (la servici si acasa) am pierdut 1,5 l.
Un sfat, o idee un service bun (in Timisoara) orice. Va multumesc!
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
@cosminake Masina iti abureste in interior?
Skip ads

  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Da. Cateodata... .Nu tot timpul.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea... ar putea fi doua chestii...
1. pierde antigel pe la calorifer si atunci iti abureste in interior (nu sunt asa sigur... trebuie sa abureasca cand e motorul cald si tu opresti motorul, in ceva timp ar trebui sa ai parbrizul aburit)
2. pierde antigel doar la presiune mare adica motor cald si pierde printr-un loc unde se evapora pana sa ajunga pe pamant (de exemplu se prelinge pe radiator si pana jos se evapora pt ca acesta e cald)

Daca aflii care e cauza sa ne spui si noua Smile
  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Mersi mult!
Am sa verific la radiator poate sa se observe ceva urma lasata inainte de vaporare. In legatura cu acel tip de solutie (nu praf) care cica ar astupa micile fisuri, imi poti spune ceva? Merita sa risc cu o astfel de solutie?
Meri mult pentru raspunsuri.
  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pierd la rece!
Skip ads

  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
e normal sa pierzi la rece deoarece antigelul "curge" mai usor la temperaturi scazute.
dupa cum a spus dan, e pompa de apa.
trebuie inlocuita garnitura (un o ring). garnitura nu se poate cumpara separat , dar eu am gasit una sa se potriveasca la un magazin de piese pt camioane. locul unde intra pompa trebuie curat bine sa fie uscat, se pune si un silicon de calitate si se recomanda sa ramana asa cca 24 de ore fara antigel pt o uscare completa.

am avut problema si eu. era cand pierdeam "un deget" la 600km si cand se golea vasul de expansiune in cativa km. repet, la frig curge mai mult. daca e frig afara si dai jos busonul la vasul de expansiune peste noapte o sa-ti curga tot antigelul.

in mers pierde mai ales la turatii mai mari si se poate sa nu lase urme pt ca se evapora rapid cu un motor cald.

Exclamation nu baga praf "de ala" in motor ca risti sa obturezi canalele de apa din chiulasa sau blocul motor
  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru sfaturi!
Am sa las busonul desfacut, dar dupa ziua de salar.
  • just_me_ella17

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o prolbema .IMI scade antigelul din vas si se face presiune.In momentul in care defac busonu de la vas , revine....cateodata , cateodata se duce si cel care mai e pe fundul vasului pe instalatie.Mentionez k nu am antigel in ulei si nici pete de ulei in borcan.Se poate sa am ceva infundat.Cand sta pe loc nu gasesc nimic sub masina si nici in masina.SA FIe garnitura de chiulasa ...am fost pe la service-uri si nu reusesc sa ii dau de cap.E O astra g 2004
  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am desfacut busonul de la vasul de expansiune si am lasat asa o noapte intreaga. Nu am pierdut antigelul.
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sal
pierd antigel la cam 600-800 de km..cam 2degete-in special cand masina e turata..aea fiind 2-400 ml...senzorul din vas mi sa dus..asa ca umblu cam pe cuie!Very Happy
de curand am schimbat tremostatul dar am observat ca nu sta chiar constant..urca si pana la 95 de grade-
-cateodata cand ma uit in borcand e scazut..iar cand deschid busonul urca..nivelul...de multe ori ma trezec ca am doar pe fund antigel..
-m-am uitat sub masina-nu am observat nimc ,cu uleiul stau ok..
-masina este omega 2,2 din 2001-am aduso cu 280000 de km ....
-presupun ca neamtul a schimbat acea fulie la 180000km..deci mai circul cu ea in 20000 de km dupa care ar cam trebui sa schimb fulia-
-Prolema este cu pompa de apa...asta cred eu ca ar fi problema..alfel nu imi explic temp apei la 92-95 de grade..si abia sunt 10 grade afara!+pierderile de antigel..cei drept mici.dar sunt peirderi..
astept sfaturi!
asteft sfaturi
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@cosminmake
cum ai rezolvat problema cu pierderea de antigel?
  • bigdopeee

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu am avut aceeasi problema. Imi curgea antigelul si buba era urmatoarea: Robinetul de apa calda SPART ! am cumparat unul (50 lei) ..si am dat 20 lei unui mecanic ca sa il puna..si am rezolvat problema. P.S: la masina din semnatura
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu am luat masiana fara acel robinet..era legat pe direct..si nu stiu daca e bine
adica avea robinetul doar legat de o teava subtire ..iar restul au fost legate pe direct printro teava de metal..
in ungaria mi-au zis la service ca acel robinet ar trebui montat inpoi pt ca la vara o sa imi bage aer cald in habitat..desi nu am observat nimic
  • eleodor

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si eu pierd antigel f mult.e posibil sa fie chiuloasa pt k am busonul la ulei alb?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
depinde,da detalii,de obicei daca e chiuloasa se face suprapresiune arunca antigel pe la buson,daca pierzi foarte mult asta depinde cat si pe unde,poate intra in baia de ulei!depinde
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR