Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • George U Z I

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Si inca ceva. Imi baga miros de benzina in masina si nu stiu de unde. Am fost si i-am schimbat filtrul de noxe(e undeva sub aripa din stanga) si degeaba. Am verificat si pompa de benzina de sub bancheta din spate si nu era de acolo. In portbagaj parca emai puternic mirosul. A mai avut cineva probleme de genul asta? ...ca mecanicul nu a stiut sa-mi zica de la ce e
P.S.:poate are legatura si cu problema cu demarajul..?!?!?!
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
garnitura de la pompa de benzina, care din cate stiu la opelurile 95-96 sunt in rezervor si chiar pe acolo se scot undeva sub bancheta din spate spre portbagaj. e foarte posibil sa fie pietrificata, de atatia ani.
  • Banateanul37

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2002 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Eu am un Opel Omega 2.2 si 147CP benzina. Este o masina superba insa ma omoara consumul in oras(~16% !). In afara e Ok, daca merg batraneste scot un 7.3, daca merg normal 100-110 scot un 8%.
Spuneti-mi va rog la cate rotatii se schimba vitezele pt a avea unconsum cat de cat decent ( pt ca eu le schimb intre 2000 si 2500 insa nu sunt multumit...)
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
motor de 2.2 benzina 16% este un consum ok pentru un oras ca Timisoara.. parerea mea. eu am vectra a 1.8 tot benzinar si imi ia 12 in oras.
legat de schimbarea vitezelor iti sugerez sa schimbi undeva peste 2500 pentru ca ai cuplul ridicat + ca nu este prea bine sa subturezi motorul.
Skip ads

  • Eugen OmegaFun

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Omega 2000 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Asa cum a scris si thrill, 16% mi se pare un consum adevarat pt aceasta masina. Am avut si eu exact aceeasi motorizare si in Oradea consumul era de 14-16% cu climatronicul cuplat tot timpul si schimbat vitezele moderat. Dupa cum am constatat eu, schimbarea vitezelor este mai economica intre 2500-2800 ture, cu conditia sa nu bruschezi acceleratia ci sa apesi progresiv. Daca vrei sa simti cei 144 caluti, in tr 3 de viteza atingi 160 Km/h, dar consumul ajunge si la 20-22%. Dupa ce te vei acomoda cu masina o sa constati ca-ti va scadea consumul, insa eu iti spun din proprie experienta ca la aceasta motorizare nu am reusit sa scot in oras sub 15% indiferent de stilul de condus, iar in afara cam 9%(climatronicul cuplat in ambele variante) In afara se poate scoate si consum mai mic(7,5%) dar la asemenea masina nu cred ca este cazul sa te uiti la 1 litru de benzina mai ales ca stie sa arate ce pot cei 144 cai.
In garajul meu poti vedea o parte din Opelurile Omega ce le-am avut, printre care aproape 1 an am avut Faceliftul cu motorizare de 2,2 144 CP.
Cu bine Very Happy
  • Banateanul37

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2002 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Credeti ca s-ar putea pune o instalatie GPL pe Omega? Efecte pozitive/negative?
  • Eugen OmegaFun

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Omega 2000 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Banateanul37 a scris:Credeti ca s-ar putea pune o instalatie GPL pe Omega? Efecte pozitive/negative?


Salut,
Cu siguranta se poate monta instalatie GPL pe Omega. Eu am montat instalatii pe toate cele 7 Omega ce le-am avut pe parcursul timpului.
Efecte pozitive: cheltuieli mult mai mici cu combustibilul Very Happy
Efecte negative: uzarea prematura a unor piese sau componente ( ax cu came, culbutori, semeringuri supape, tobe esapament, etc) temperatura mai ridicata de lucru a motorului Evil or Very Mad
Succes Very Happy
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
am si eu o problema asemanatoare
am u opel astra f din'94 1,8i c18nz 66kw 90cp hatchback in 5 usi
ieri am fost cu ea si i-am facut o diagnoza in urma unui CONSUM urban=15%
totul a iesit ok,nimic defect,totul normal
eu banuiam sonda lambda , dar omu mi-a spus ca arunc banii pe geam fiindca este buna ,ea trebuind sa arate normal valori sub 1v a mea aratand 0,450mv spunandu-mi din nou ca e buna
voi ce parere aveti?
Skip ads

  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
nu ma poate ajuta nimeni nu nimik?
imi termina toti banii!
va rog!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
marius_f, clubopel.com este un forum, nu un site de asistenta, unde sa existe o echipa de mecanici care sa aiba in job description raspuns la probleme
Sonda lambda poate fi, sau poate sa nu fie. Incearca o diagnoza (pe sonda lambda, de exemplu, tensiunea nu trebuie sa fie constanta, graficul tensiune functie de timp ar trebui sa arate aproximativ sinusoidal) serioasa, nu doar citit de erori. Si incearca si sa mergi batraneste, masina mea imi papa 12-13 % in oras, daca conduc sportiv... deci 15 nu mi se pare aberant la un motor mai mare.
  • sagittarius_deathstar

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1993 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
thrill a scris:si eu am avut problema asta de cateva ori.. si mie mi-a facut din cauza benzinei. de obicei pun carrera 95 de la omv, iar singura data cand mi-a facut .. am pus benzina nu stiu de unde exact.. si nu avea demaraj.. merge "infundat" daca pot sa zic asa.. incearca o benzina mai calitativa.. sa vezi daca iti face la fel , gen carrera 100 .. POATE fi una din cauze.. nu bag mana in foc Smile

Actualul meu opel este intr-o stare exceptionala DPV al tablei dar am un consum imens. Conduc in Danemarca... doar pe drumuri lungi... extraurban. De ce consuma ~12 l/100km ? Demaraj am atata timp cat e motorul rece... apoi cand e incalzit bine... nu mai are cum trebuie, e foarte lenesa. O a treia problema ar fi variatie de turatie la relanti`. Astept cateva pareri si poate eventuale rezolvari. ID-ul meu de mess e identic cu cel de aici, va astept si acolo. Merci
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sal'tare
pt sagitarius - in primul rand detalii despre tipul masinii----eu am astra f 1,8i c18nz
1.faptul ca iti variaza turatia ar putea avea legatura cu acel motoras de tine socul
incearca mai intai sa-l cureti dar nu te apuca tu ,mai bine lasa pe cineva care se pricepe mai bine,parerea mea;
2.faptul ca nu trage --- aici iti spun ce mi s-a intamplat mie:a.aveam un furtun de la vacuum crapat si nu mai facea vacuum pt a deschide valva egr,de aici poate rezulta si consum mare
b.aveam garnitura de tine presiune la benzina crapata si nu facea presiune la benzina de unde imi rezulta pornire dificila si poate da si scadere a puterii.
3.legat de consum ar mai putea fi senzorul de temp care spune la ECU ce temp are motorul pt a sti cata benzina sa-i dea (mai multa-pt motor rece , sau mai putina pt motor cald);
sau bineinteles ar putea fi sonda Lambda-legat de consum
dar pt acest punct (3) ar fi indicat sa-i faci o diagnoza mai intai ca sa nu dai banii de pomana.
Bafta


Ultima modificare facuta de marius_f la Sam 20 Sep, 2008 1:55 pm
Skip ads

  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
revin referitor la problema mea
Diagnoza i-am facut-nimic anormal sau defect
nu consuma ulei nu da in nas nu are variatii de turatie , absolut nimic din toate acestea
ultima chestie la care ma gandesc eu e ca ar putea fi vreun furtun spart sau rezervorul dar ma gandesc ca s-ar vedea balta sub masina,asa ca.........
astept in continuare vreo sugestie , parere ceva
multumesc anticipat
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@marius ai schimbat senzorul care da info de temp la ecu?
ce fel de diagnoza a facut pe lambda? parametri in timp real?doar asa iti dai seama daca lambda e in parametri.citeste ce a scris @je mai sus.

mai da detalii ce ai schimbat si ce nu.
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pt marian_sro
senzorul acela l-am schimbat are o luna doua (este cel din stanga acelui capac de la injector,nu?)
referitor la diagnoza a facut si cu contactul pus si cu motorul pornit,mai mult nu stiu sa-ti spun ca nu ma pricep
ce mi-a spus el asta a fost citez: "sonda lambda e buna nu are rost sa o schimbi , ea imi arata o valoare de 0,450mv,normal trebuind sa arate sub 1v,dai banii degeaba". asa s-a exprimat.
DAR:eu i-am spus omului urmatorul lucru:in urma cu ceva timp din cauza unor gropi mi-a aratat o eroare care in urma testului cu agrafa mi-a dat sonda lambda.am curatat mufa cu spray de contact si am conectat -o la loc ,dupa care i-am scos borna negativa de la baterie si am pus-o la loc.
Daca ar fi fost stricata ar fi aratat eroare in continuare , nu?el a zis ca nu e stricata si nu are rost s-o schimb
in rest ce sa-ti zi ca am schimbat:curea distributie
rulment
pompa de apa
ulei,filtru ulei,filtru benzina,bujii
cam asta e tot
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
senzorul de temp este cel cu 2 pini si mufa albastra in general.
tensiunea la sonda lambda trebuie sa oscileze permanent.01-0,9 volti in relanti.
daca in relanti sta in 0,4 volti nu e in parametri.si a mea sta la fel in 0,8.si nu am bec aprins totdeauna.
ce cod ai avut atunci?13 cumva?
retine lambda nu iti aprinde check decat in foarte putine cazuri.
luni iti pun un print din autodata sa o masori chiar tu.
din pacate testere pt vizualizare parametri nu are mai nimeni, pt masini asa vechi.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
poza promisa


  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro
multumesc frumos
o sa pun un prieten care e electrician de meserie sa o masoare , zilele astea, si o sa -ti zic ce am rezolvat
inca odata multumesc
  • adrian28mailat

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
AM O VECTRA A 95,1.6i, X16SZ, CONSUMA INTERURBAN 17%, EXTRAURBAN 6%. IMI POATE EXPLICA CINEVA CE SE INTAMPLA, E TOTUSI CAM MULT, NU?
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cum ai calculat tu treaba asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR