- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
iulius a scris:Ii mai zice si Webasto.
Asa cum la copiatoare spunem Xerox si la papuci sport Adidasi . Mai studiaza. Si daca unesti doar conductele de antigel, ce faci cu alea de motorina? Porneste la <5grC si sunt de 2 firme pe Omega: Webasto si Eberspaecher. Si aopi daca spuneai ca sunt minicentrale ... ok, dar sobe ...?! Aaaa... apropo ai scris ca se porneste dintr-un ceas comparator. Eu zic ca e un ceas programator . Cu comparatorul masor de obicei proiectia pistoanelor din cilindrii. Oricum datele din PDF-urile care le mentionez nu le gasesti pe forum si nici in TIS. In Tis scrie sa consulti datele despre care vb eu.
Omu' cu PDF-urile. Daca nu le gasesti intra pe YM si ti le dau eu.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
asa este, ceas programator. iar conductele de motorina le blochezi.
dar nu asta este subiectul,omul nu stia asa cum nu stiam nici eu, ce si cum despre acest sistem auxiliar de incalzire.
subiectul este tratat asa cum spuneam, destul de bine, in 2 topicuri sub cele 2 denumiri uzuale. daca colegii de forum, mai noi, nu folosesc functia de cautare o sa multilplicam discutia in mod inutil asa cum dealtfel se intimpla cu multe din subiecte (exemlpu "unde se afla filtrul de polen la Astra") sau "de ce se abureste interiorul" sau "luminile variaza in intensitate"...etc.
parerea mea este ca treb sa le mai comprimam cumva pt ca sunt ca sa zic asa "clasice".
P.S. cred ca omul s-a lamurit demult iar noi ne contram ca ...
SARBATORI FERICITE!
dar nu asta este subiectul,omul nu stia asa cum nu stiam nici eu, ce si cum despre acest sistem auxiliar de incalzire.
subiectul este tratat asa cum spuneam, destul de bine, in 2 topicuri sub cele 2 denumiri uzuale. daca colegii de forum, mai noi, nu folosesc functia de cautare o sa multilplicam discutia in mod inutil asa cum dealtfel se intimpla cu multe din subiecte (exemlpu "unde se afla filtrul de polen la Astra") sau "de ce se abureste interiorul" sau "luminile variaza in intensitate"...etc.
parerea mea este ca treb sa le mai comprimam cumva pt ca sunt ca sa zic asa "clasice".
P.S. cred ca omul s-a lamurit demult iar noi ne contram ca ...
SARBATORI FERICITE!
- Truckman
- **
- 106 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Omega 2002 y22dth
- Cluj
Truckman
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Cluj
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
- dragan_roicov
- *
- 22 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Omega 1996
- Timis
dragan_roicov
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut,am omega 2,5 td automatic din '96,s.ar putea si al meu sa aiba serocou? masina e adusa din olanda si la ei cum e cam frig... ma gandeam ca poate e dotata si nu stiu.Si as mai avea o nedumerire : pilotul automat! iti explic pe scurt; am facut un drum de romania si pina la urma am descoperit cum se memoreaza viteza cu care rulezi,dar mi se pare cam ciudat ca trebuie sa tin cca 10,sau 15 secunde apasat butonul de la pilot odata memorata viteza,dadeam in partea opusa intrerupatorului si se pornea. Dar nu sint sigur daca asta e modul de utilizare! Merci.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
vwzi asta Ok.
Ca sa porniti sistemul trebuie sa scoateti mufa de la senzorul de temperatura (aflat in spoiler pe mijloc) si la senzorul de temp. apa motor din dreapta fata a motorului. Scotand mufele testerul arata -50 gr la amandoua si porneste siroccoul. Daca nu porneste inseamna ca are o problema sau este blocat si trebuie deblocat cu testerul. Mentionez faptul ca in cazul unor erori sistemul se blocheaza si nu mai porneste decat daca se sterg erorile pe tester.
Bafta.
Informatie gasita pe aici pe forum
Ca sa porniti sistemul trebuie sa scoateti mufa de la senzorul de temperatura (aflat in spoiler pe mijloc) si la senzorul de temp. apa motor din dreapta fata a motorului. Scotand mufele testerul arata -50 gr la amandoua si porneste siroccoul. Daca nu porneste inseamna ca are o problema sau este blocat si trebuie deblocat cu testerul. Mentionez faptul ca in cazul unor erori sistemul se blocheaza si nu mai porneste decat daca se sterg erorile pe tester.
Bafta.
Informatie gasita pe aici pe forum
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
nu am mai incercat..am desfacut masca si l-am dat jos..ramane sa-l duc la service sa vad daca merge
cu greu l-am desfacut..iar in camera de ardere nici urma de cox
vreau sa vad daca functioneaza si apoi sa vad daca nu din alta parte e problema intr-o pazo se vede o pompa mica care cika il alimenteaza...
am incercat sa trag pe acea teava care alimenteaza aces webasto dar nu curge deloc motorina
cele 2 tevi acuma sunt imbinate printr-o teava de metal..ramane de vazut daca reusesc sa remediez problema
cu greu l-am desfacut..iar in camera de ardere nici urma de cox
vreau sa vad daca functioneaza si apoi sa vad daca nu din alta parte e problema intr-o pazo se vede o pompa mica care cika il alimenteaza...
am incercat sa trag pe acea teava care alimenteaza aces webasto dar nu curge deloc motorina
cele 2 tevi acuma sunt imbinate printr-o teava de metal..ramane de vazut daca reusesc sa remediez problema
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
aceasta este pompa de alimentare daca nu ma insel si tare mie frica ca nu functioneaza!
de demontat acest webasto e greu pt ca majoritatea suruburilor sunt ruginete intepenite..unul din suruburi sa rupt..a trebui sa il gauresc cu masina de gaurit sa il desfac complet!
in poza alaturata se vede acea pompa care practic alimenteaza acest webasto..si nu stiu daca functioneaza!
de demontat acest webasto e greu pt ca majoritatea suruburilor sunt ruginete intepenite..unul din suruburi sa rupt..a trebui sa il gauresc cu masina de gaurit sa il desfac complet!
in poza alaturata se vede acea pompa care practic alimenteaza acest webasto..si nu stiu daca functioneaza!
unaebab
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Mures
- Masina: Omega 1996 2.0 XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2009
- Mesaj Privat
salut!
postez pt prima data asa ca va rog sa fiti ingaduitori. Pana acun doua luni am fost, pot spune, norocosul posesor al unei OMEGA A, acum fiind si mai si , adica mi-am luat si un OMEGA B. Cea de a doua e cu motor pe benzina de 2l si are Webasto. Pornirea acestuia se face atat din interiorul masinii prin actionarea unui comutator pozitionat in fata schimbatorului ( mic si rotund) cat si prin telecomanda , cel putin asa sustinea cel de la care am cumparat-o. Are si o antena pozitionata in partea superioara a parbrizului , se pare pt receptia semnalului telecomenzii. Din pacate , desi telecomanda functioneaza ( are un LED care indica acest lucru) nu se intampla nimic orice buton as apasa (doar doua are. Mai are cineva sistemul acesta spre a ma lumina , sau pot ingropa-n gradina telecomanda fiind foarte posibil ca modul asta de pornire sa fie defect?
postez pt prima data asa ca va rog sa fiti ingaduitori. Pana acun doua luni am fost, pot spune, norocosul posesor al unei OMEGA A, acum fiind si mai si , adica mi-am luat si un OMEGA B. Cea de a doua e cu motor pe benzina de 2l si are Webasto. Pornirea acestuia se face atat din interiorul masinii prin actionarea unui comutator pozitionat in fata schimbatorului ( mic si rotund) cat si prin telecomanda , cel putin asa sustinea cel de la care am cumparat-o. Are si o antena pozitionata in partea superioara a parbrizului , se pare pt receptia semnalului telecomenzii. Din pacate , desi telecomanda functioneaza ( are un LED care indica acest lucru) nu se intampla nimic orice buton as apasa (doar doua are. Mai are cineva sistemul acesta spre a ma lumina , sau pot ingropa-n gradina telecomanda fiind foarte posibil ca modul asta de pornire sa fie defect?
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
coktavi
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
salutare,
ca sa pornesti un astfel de aparat trebuie sa te duci la filtrul de polen si undeva langa el trebuie sa gasesti un termocontact , care la temp <5 grade cupleaza, adica functioneaza ca un contact ( conduce curentul pe firul negru cu alb din mufa +12V). nu trebuie sa umbli la 7 mii de senzori. daca afara este cald pui contact , scoti mufa de la termocontactul asta si pui o sarma intre ele si gata. asta in cazul in care ai astfel de senzor (este numai pentru incalzire suplimentara). daca nu ai senzor inseamna ca il are incorporat in soba si te uiti la ea pana afara sunt 4 grade . tot ce ti-am spus este scris in pdf-uri.
tot ce vrei gasesti aici http://www.espar.com/tech_manuals/
spor la treaba. eu pe al meu l-am facut praf la electronica ca m-am suparat pe el , si acum ii creez din nou placa de baza ca sa il fac sa functioneze mai simplu (ceva relee temporizare si un pic de electronica si gata , ca m-am saturat de electronica lor, e cea mai proasta pe care am vazut-o pana acum. ) daca incerci sa o pornesti mai mult de 2 ori si nu pleaca se blocheaza.
vezi ca pompa de combustibil e cu bobina , nu e un motoras simplu. adica daca vrei sa o verifici , verific-o cu un releu de semnalizare ( tac, tac, tac ......), si verifica si bujia ca este posibil sa fie arsa. costa cam 3 milioane.
dupa ce pornesc chestia asta o sa pun pe aici pe undeva niste poze si o schita, poate ajuta pe cineva.
numai de bine sa auzim
ca sa pornesti un astfel de aparat trebuie sa te duci la filtrul de polen si undeva langa el trebuie sa gasesti un termocontact , care la temp <5 grade cupleaza, adica functioneaza ca un contact ( conduce curentul pe firul negru cu alb din mufa +12V). nu trebuie sa umbli la 7 mii de senzori. daca afara este cald pui contact , scoti mufa de la termocontactul asta si pui o sarma intre ele si gata. asta in cazul in care ai astfel de senzor (este numai pentru incalzire suplimentara). daca nu ai senzor inseamna ca il are incorporat in soba si te uiti la ea pana afara sunt 4 grade . tot ce ti-am spus este scris in pdf-uri.
tot ce vrei gasesti aici http://www.espar.com/tech_manuals/
spor la treaba. eu pe al meu l-am facut praf la electronica ca m-am suparat pe el , si acum ii creez din nou placa de baza ca sa il fac sa functioneze mai simplu (ceva relee temporizare si un pic de electronica si gata , ca m-am saturat de electronica lor, e cea mai proasta pe care am vazut-o pana acum. ) daca incerci sa o pornesti mai mult de 2 ori si nu pleaca se blocheaza.
vezi ca pompa de combustibil e cu bobina , nu e un motoras simplu. adica daca vrei sa o verifici , verific-o cu un releu de semnalizare ( tac, tac, tac ......), si verifica si bujia ca este posibil sa fie arsa. costa cam 3 milioane.
dupa ce pornesc chestia asta o sa pun pe aici pe undeva niste poze si o schita, poate ajuta pe cineva.
numai de bine sa auzim
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- GianyP
- **
- 430 mesaje
- din 13 Sep 2008
- Meriva 2003 Z16XE
- Dambovita
GianyP
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Dambovita
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
coktavi a scris:salutare,
ca sa pornesti un astfel de aparat trebuie sa te duci la filtrul de polen si undeva langa el trebuie sa gasesti un termocontact , care la temp <5 grade cupleaza, adica functioneaza ca un contact ( conduce curentul pe firul negru cu alb din mufa +12V). nu trebuie sa umbli la 7 mii de senzori. daca afara este cald pui contact , scoti mufa de la termocontactul asta si pui o sarma intre ele si gata. asta in cazul in care ai astfel de senzor (este numai pentru incalzire suplimentara). daca nu ai senzor inseamna ca il are incorporat in soba si te uiti la ea pana afara sunt 4 grade . tot ce ti-am spus este scris in pdf-uri.
tot ce vrei gasesti aici http://www.espar.com/tech_manuals/
spor la treaba. eu pe al meu l-am facut praf la electronica ca m-am suparat pe el , si acum ii creez din nou placa de baza ca sa il fac sa functioneze mai simplu (ceva relee temporizare si un pic de electronica si gata , ca m-am saturat de electronica lor, e cea mai proasta pe care am vazut-o pana acum. ) daca incerci sa o pornesti mai mult de 2 ori si nu pleaca se blocheaza.
vezi ca pompa de combustibil e cu bobina , nu e un motoras simplu. adica daca vrei sa o verifici , verific-o cu un releu de semnalizare ( tac, tac, tac ......), si verifica si bujia ca este posibil sa fie arsa. costa cam 3 milioane.
dupa ce pornesc chestia asta o sa pun pe aici pe undeva niste poze si o schita, poate ajuta pe cineva.
numai de bine sa auzim
ca sa pornesti un astfel de aparat trebuie sa te duci la filtrul de polen si undeva langa el trebuie sa gasesti un termocontact , care la temp <5 grade cupleaza, adica functioneaza ca un contact ( conduce curentul pe firul negru cu alb din mufa +12V). nu trebuie sa umbli la 7 mii de senzori. daca afara este cald pui contact , scoti mufa de la termocontactul asta si pui o sarma intre ele si gata. asta in cazul in care ai astfel de senzor (este numai pentru incalzire suplimentara). daca nu ai senzor inseamna ca il are incorporat in soba si te uiti la ea pana afara sunt 4 grade . tot ce ti-am spus este scris in pdf-uri.
tot ce vrei gasesti aici http://www.espar.com/tech_manuals/
spor la treaba. eu pe al meu l-am facut praf la electronica ca m-am suparat pe el , si acum ii creez din nou placa de baza ca sa il fac sa functioneze mai simplu (ceva relee temporizare si un pic de electronica si gata , ca m-am saturat de electronica lor, e cea mai proasta pe care am vazut-o pana acum. ) daca incerci sa o pornesti mai mult de 2 ori si nu pleaca se blocheaza.
vezi ca pompa de combustibil e cu bobina , nu e un motoras simplu. adica daca vrei sa o verifici , verific-o cu un releu de semnalizare ( tac, tac, tac ......), si verifica si bujia ca este posibil sa fie arsa. costa cam 3 milioane.
dupa ce pornesc chestia asta o sa pun pe aici pe undeva niste poze si o schita, poate ajuta pe cineva.
numai de bine sa auzim
Te rog ,poti pune o poza cu acel termocontact de langa filtru de polen? Zici ca daca-l pui pe direct pleaca sirocoul,in cazul asta nu merge eliminat si pus un buton in locul acestuia?