sss
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
- GianyP
- **
- 430 mesaje
- din 13 Sep 2008
- Meriva 2003 Z16XE
- Dambovita
GianyP
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Dambovita
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
sss
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
GianyP a scris:Nu, nu am niciun buton dar as vrea sa-i pun si eu pornirea tot pe buton cum ai tu, ptr. ca al meu are pornire automata,pe care vreau sa o desfiintez.
la asta nu pot sa te ajut. eu am avut in masina butonul acesta si de la el m-am legat cu modulul de alarma. al meu nu este cu pornire automata
la tine trebuie sa gasesti un fir sau doua care sa-l pornesca. firele trebuie sa le gasesti la calc sirocoului. la mine e sub pedalier.
sss
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
- GianyP
- **
- 430 mesaje
- din 13 Sep 2008
- Meriva 2003 Z16XE
- Dambovita
GianyP
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Dambovita
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
coktavi
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- GianyP
- **
- 430 mesaje
- din 13 Sep 2008
- Meriva 2003 Z16XE
- Dambovita
GianyP
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Dambovita
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
coktavi a scris:salutare,
ca sa pornesti un astfel de aparat trebuie sa te duci la filtrul de polen si undeva langa el trebuie sa gasesti un termocontact , care la temp <5 grade cupleaza, adica functioneaza ca un contact ( conduce curentul pe firul negru cu alb din mufa +12V). nu trebuie sa umbli la 7 mii de senzori. daca afara este cald pui contact , scoti mufa de la termocontactul asta si pui o sarma intre ele si gata. asta in cazul in care ai astfel de senzor (este numai pentru incalzire suplimentara). daca nu ai senzor inseamna ca il are incorporat in soba si te uiti la ea pana afara sunt 4 grade . tot ce ti-am spus este scris in pdf-uri.
tot ce vrei gasesti aici http://www.espar.com/tech_manuals/
spor la treaba. eu pe al meu l-am facut praf la electronica ca m-am suparat pe el , si acum ii creez din nou placa de baza ca sa il fac sa functioneze mai simplu (ceva relee temporizare si un pic de electronica si gata , ca m-am saturat de electronica lor, e cea mai proasta pe care am vazut-o pana acum. ) daca incerci sa o pornesti mai mult de 2 ori si nu pleaca se blocheaza.
vezi ca pompa de combustibil e cu bobina , nu e un motoras simplu. adica daca vrei sa o verifici , verific-o cu un releu de semnalizare ( tac, tac, tac ......), si verifica si bujia ca este posibil sa fie arsa. costa cam 3 milioane.
dupa ce pornesc chestia asta o sa pun pe aici pe undeva niste poze si o schita, poate ajuta pe cineva.
numai de bine sa auzim
ca sa pornesti un astfel de aparat trebuie sa te duci la filtrul de polen si undeva langa el trebuie sa gasesti un termocontact , care la temp <5 grade cupleaza, adica functioneaza ca un contact ( conduce curentul pe firul negru cu alb din mufa +12V). nu trebuie sa umbli la 7 mii de senzori. daca afara este cald pui contact , scoti mufa de la termocontactul asta si pui o sarma intre ele si gata. asta in cazul in care ai astfel de senzor (este numai pentru incalzire suplimentara). daca nu ai senzor inseamna ca il are incorporat in soba si te uiti la ea pana afara sunt 4 grade . tot ce ti-am spus este scris in pdf-uri.
tot ce vrei gasesti aici http://www.espar.com/tech_manuals/
spor la treaba. eu pe al meu l-am facut praf la electronica ca m-am suparat pe el , si acum ii creez din nou placa de baza ca sa il fac sa functioneze mai simplu (ceva relee temporizare si un pic de electronica si gata , ca m-am saturat de electronica lor, e cea mai proasta pe care am vazut-o pana acum. ) daca incerci sa o pornesti mai mult de 2 ori si nu pleaca se blocheaza.
vezi ca pompa de combustibil e cu bobina , nu e un motoras simplu. adica daca vrei sa o verifici , verific-o cu un releu de semnalizare ( tac, tac, tac ......), si verifica si bujia ca este posibil sa fie arsa. costa cam 3 milioane.
dupa ce pornesc chestia asta o sa pun pe aici pe undeva niste poze si o schita, poate ajuta pe cineva.
numai de bine sa auzim
Am gasit acel senzor deasupra filtrului de polen ,dar are 3 fire nu doua si nu stiu care trebuie puse in scurt. Ma poti lamurii si pe mine te rog.
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
buratino28- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Corsa 2001 Z14XE
- Iasi
buratino28- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
salutare !am o corsa c din 2001 cu motor de 1.4 si am achizitionat o din germania acum 2 ani .rasfoind actele am dat peste cartea tehnica a unui sirocou Hydronic si fisa de service de montaj pe masina .asa am aflat ce este cu butonul rosu cum am vazut ca are un coleg mai sus pe o astra de langa comutatorul de aprindere a farurilor .mare bucurie cand l am testat si am vazut ca si merge cu toate ca fiind teava de esapament sparta scotea la pornire un zgomot de avion cu reactie dar asta mai putin ma deranja, ma incanta ca iarna il porneam cu 10 min inainte de a iesi din tura de noapte ,serviciul fiind la un hotel la cota 2400 , motorul era la 70 de grade cand plecam .toata lumea se crucea cand auzea ca am sirocou pe o corsa .toate bune si frumoase pana n a mai pornit asta intamplandu se in primavara cand deja se incalzise .tin minte ca baietii mei unul de 3 respectiv 5 ani s au jucat prin masina si am gasit butonul rosu aprins .acum nu am idee daca s a blocat sau pur si simplu s a defectat .daca s a blocat din cauza apasarii repetate cum se deblocheaza ?ca a revenit iarna .daca s a defectat cum as putea sa mi dau seama ce are, caci service la asa ceva in iasi n am auzit , iarna asta nu ma mai deplasez cu job ul , nu am auzit .multumesc de eventualele raspunsuri.stima !
coktavi
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
buratino28 hydronicul daca incerci sa il pornesti de 2 ori consecutiv si nu pleaca se blocheaza soft si in cazul asta mergi la o reprezentanta opel din zona sa puna masina pe tester si sa il deblocheze. asta este varianta usoara. varianta mai nasoala: sa nu se fi stricat vre-o componenta din el. este posibil sa se fi ars bujia, dar asta o vezi tot pe tester la opel, pt ca nu am auzit pe nimeni sa aibe asa ceva.
buratino28- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Corsa 2001 Z14XE
- Iasi
buratino28- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
mihaikadett- Suspendat
- 5 mesaje
- din 13 Oct 2006
- Kadett 1982
- Bucuresti
mihaikadett- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1982
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
mihaikadett a scris:am de vanzare webasto tip C dat jos de pe un opel astra, complet cu instalatie, ceas programator, eventual va pot face o verificare, reparatii la incalzitoarele voastre "defecte" 0744900672
Sall e dinala thermo top C? este diesel? porneste din telecomanda cu butoane albastre?( adica telestart t 70?) fa-ne si noua un pret. il dai si pe peiese? astept raspuns!
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
sper sa nu dezgrop morti dar cam ciudate hydronicurile astea.. al meu are mini clock.. am citit manualul, am invatzat sa il pornesc la o anumita ora, are 3 ore programabile, l-am setat sa mearga doar 30 min dar nu vrea nici in ruptu capului sa porneasca... fostul propietar a zis ca bujia e de vina dar sunt sceptic in privinta asteia ca e diesel, ar trebui totusi sa porneasca chiar fara bujie incandescenta..
- GianyP
- **
- 430 mesaje
- din 13 Sep 2008
- Meriva 2003 Z16XE
- Dambovita
GianyP
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Dambovita
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
boditza a scris:sper sa nu dezgrop morti dar cam ciudate hydronicurile astea.. al meu are mini clock.. am citit manualul, am invatzat sa il pornesc la o anumita ora, are 3 ore programabile, l-am setat sa mearga doar 30 min dar nu vrea nici in ruptu capului sa porneasca... fostul propietar a zis ca bujia e de vina dar sunt sceptic in privinta asteia ca e diesel, ar trebui totusi sa porneasca chiar fara bujie incandescenta..
Daca tu reusesti sa pornesti un sirocou fara bujie, inseamna ori ca esti pe langa acest subiect legat de acest sistem, ori in momentul cand pulverizeaza motorina in camera de ardere o aprinzi tu cu bricheta Ia-o sub forma de gluma si alta data nu te mai face de ras. Iar daca te referi sa porneasca doar motorul asta ar insemna sa-ti inunde camera de ardere cu motorina asa ca daca bujia este arsa, a incercat o data, poate chiar de doua ori sa porneasca ,dupa care acum a intrat intr-un stand-by, care poate fi deblocat numai prin stergerea acelei erori,dupa inlocuirea bujiei arse.
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
oi fi pe langa subiect.. dar am crezut k este la fel k orice motor diesel.. tractorul si aro nu au pornit niciodata k nu au avut bujii incandescente.... si daca tot ai scris 3 randuri puteai sa imi spui ce bujie este acolo, cum il pun pe tester ca la testerul masinii nu a iesit nmk de sirocou. nu te supara dar esti al doilea care face chestia asta... daca nu aveti nimic bun de spus nu corectati decat pentru post count. am masina de 2 saptamani si inainte am avut un astra f cu optiuni de dacie pe ea asa k imi cer scuze daca nu am legatura cu subiectul
- GianyP
- **
- 430 mesaje
- din 13 Sep 2008
- Meriva 2003 Z16XE
- Dambovita
GianyP
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Dambovita
- Masina: Meriva 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
Are o bujie incandescenta care aprinde motorina,iar eroarea nu se vede cu orice program de calculator. Ce-ti trebuie tie, imi trebuie si mie, adica acel program care sa reuseasca sa vada eroarea sirocoului. Am inteles ca numai pe la dealer s-ar gasi ceva dar nu se stie daca sunt si oameni competenti ,care sa stie sa caute ceea ce ne doare pe noi.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
boditza a scris:oi fi pe langa subiect.. dar am crezut k este la fel k orice motor diesel.. tractorul si aro nu au pornit niciodata k nu au avut bujii incandescente.... si daca tot ai scris 3 randuri puteai sa imi spui ce bujie este acolo, cum il pun pe tester ca la testerul masinii nu a iesit nmk de sirocou. nu te supara dar esti al doilea care face chestia asta... daca nu aveti nimic bun de spus nu corectati decat pentru post count. am masina de 2 saptamani si inainte am avut un astra f cu optiuni de dacie pe ea asa k imi cer scuze daca nu am legatura cu subiectul
cauta service autorizat!eu l-am dat jos de pe omega..si sicer nu prea merita efortul!are bujie de toate in el!dar partea proasta e ca are si electronica,si daca partea electronica e dusa poti so ft!pe langa toate astea mai are si pompa de alimentare separat +ogramada de tuburi care nici acuma nu am habar ce rol au...deci daca nu merge din deblocare din tester,atunci dai pace fratika ca numa baiuri ati faci!la webasto arad mi-au zis ca numa garnitura care vine intre cele doua parti de la Eberspächer costa 20 d eu!+ca poate e si pompa de alimentare..asa ca am renuntat la acest moft..:)daca tu vrei bafta la reparatie!PS:cauta tester ca se poate debloca din tester daca e problema acolo!cauta service WEBASTO!CEAO
PS:e bujie special pt sirocol..mica!nu este ca cea incandescenta ce intra pana in chiuloasa,e mult mai mica!