Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • m2myo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Recent (acum vreo 3 saptamani) mi s-a format o fisura in radiator (partea din plastic, sus exact unde se conecteaza un furtun gros), pe care am astupat-o cu poxipol si poxilina, si mai recent, azi dupamiaza am incercat sa mai "captusesc" fisura deoarece scapa apa, si am observat ca de la o fisura s-a rupt tot gatul acela de plastic, in care se prindea furtunul deci acum sunt in cautare de radiator. Un tovaras mecanic mi-a spus ca problema ar putea fi cauzata de termostatul de la apa care ar putea fi blocat pe inchis si asa s-ar fi marit presiunea in radiator si de aici fisura, si mi-a mai spus ca pentru a-l schimba trebuie data jos distributia. Intrebarea mea este cum pot verifica daca acel termostat este chiar blocat sau nu, am auzit ca e destul de scump si nici nu vreau sa ma apuc sa dau motoare jos si alte alea (mai am 3 zile pana imi ridic permisul "retinut" de la udriste si vreau sa ies la "plimbare"). Daca ma poate ajuta cineva cu informatii i-asi fi recunoscator (eventual si un radiator sh). Multumesc anticipat



Skip ads

  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cauti la dezmembrari radiator daca nu-ti permiti unul nou si ca siguranta schimbi si termostatul pe care cel mai bine il iei nou nu cred ca depaseste 100 ron. Nu are legatura termostatul blocat cu spargerea radiatorului, daca aveai termostatul blocat iti fierbea apa ti se ridica acul in bord eventual se aprindea becul. Radiatorul s-a fisurat pur si simplu sau poate si din cauza ca nu a fost fixat corespunzator pe sasiu, masina o fi avut accident. Poate scrii si tu ce masina ai.
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Termostatul se demonteaza, si se fierbe intr-un vas cu apa, si asa se verifica daca lucreaza termostatul. Pt. lipit radiator e indicat o lipire flexibila. Din cate stiu poxipol+poxilina nu se dilata/contracta o data cu radiatorul. Si eu am avut ceva probleme cu el, si tot in partea de plastic. Eu l-am lipit bine dar nu stiu cum se numeste solutia. E f buna lipitura si e flexibila, solutia era din 2 tuburi ca 2 siringi si trebuiau amestecate. Sper ca ti-am fost de folos. Smile
  • m2myo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am completat informatiile din garaj, credeam ca sunt vizibile. Masina este un opel vectra A din '92, cu motor C20NE. Acea fisura a fost mai mult ca un por apoi s-a extins si s-a rupt tot. Problema e ca am cautat prin dezmembrari si nu gasesc radiator pentru masina mea. Mentionez ca am si aer conditionat iar radiatorul normal de vectra A este umpic prea lat si compresorul de aer nu imi permite montarea, acesta care imi trebuie e putin mai ingust iar la un capat are un brat de plastic cu care intra in locasul de prindere. El arata cam asa


Inca mai caut prin dezmembrari dar fara succes. Are cineva idee daca cele neoriginale sunt bune de ceva? Am gasit pe la aprox 4mil nou dar neoriginal.
Skip ads

  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred sa fie probleme cu cel neoriginal mai ales daca-i nou, doar e facut pt masina respectiva. Oricum pe cel vechi chiar nu mai ai cum sa-l lipesti daca s-a rupt de tot. E plastic, majoritatea plasticelor nu se lipesc cu nimic sa fie rezistent, e doar de suprafata, poti intari o fisura de exemplu mai mult nu, parerea mea. Eu sincer nu am reusit niciodata sa lipesc ceea ce mi s-a rupt cu poxipol si sa fie superrezistent, tot cedeaza mai ales ca la tine la radiator sunt diferente de temperatura si vibratii in permanenta. Deci sfatul meu cumpara radiatorul cel nou monteaza-l si poti sta linistit toata iarna, nu uita sa pui apa distilata (dedurizata mai nou) si antigel in amestecul corespunzator la -35-40%!
  • m2myo

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat. Am cumparat un radiator nou la pretul de 3.5mil de la Ava Cooling si cu termostat, senzor de temperatura al motorului si filtru d benzina m-a costat 5mil toata joaca asta. Momentan merge mult mai bine masinutza, sa vad daca s-a mai micsorat consumul (imi ia cam 14 in oras). Va multumesc mult pentru ajutor. Consider ca puteti inchide acest topic.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR