Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alexbrasov

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: bv
  • Masina: Kadett 1986 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am probleme cu pornirea la rece cu un Opel , 1.3NB.

Am avut probleme si la rece si la cald, am schimbat o fisa de la bujii, si am crezut ca si-a revenit, pornea bine. Dar dupa un timp porneste greu dar numai la rece. La cald porneste ok.

Am o uzura pe axul cu came pe care vreau sa-l schimb. se poate sa fie din cauza asta sau altundeva trebuie sa caut problema?

Mersi.
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Daca intr-adevar este 13 NB motorul, ar trebui sa fie pe carburator. Daca e pe carburator, atunci s-ar putea sa fie cu soc automat si de la ala iti face figuri la rece. Cele cu carburator au un capac de filtru de aer mare (ca o palarie mare neagra deasupra carburatorului) de unde porneste un tub de aspiratie. Socul automat este de fapt un fel de reostat care variaza in functie de temp aerului ambiant. Tre sa mergi la un mecanic care se pricepe la Opeluri dintr-astea si sa se uite sa vada ce si cum. Cred ca poti comanda la magazinele de spec un soc automat, insa treebuie vazut exact tipul de carburator (Pierburg sau Varajet) si codul piesei ce trebuie schimbata ca sa nu-ti bage aia la magazine pe git tot felul de alte minunatii.
  • alexbrasov

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: bv
  • Masina: Kadett 1986 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Este 13NB sigur si e si cu carburator. sigur este pierburg, dar cica a fost reglat ceva vreme in urma, (cam cu 5000 de km in urma).
Socul in schimb este manual.

Mi-a mai zis cineva ca axul cu came n-are de a face cu pornirea, dar cum este tocit (are o bataie care se aude - am inteles ca e boala GM, deoarece acestea au axul cu came sus si se tocesc mai repede.), am crezut ca din cauza asta am probleme cu pornirea.

Deci sa inteleg de la tine ca intr-adevar nu are legatura axul tocit, doar carburatorul cu pornitul greu la rece?

Ar mai fi o chestie interesanta! Dupa ce plec cu el, deja dupa 3-4 km parcursi, porneste bine si motorul nu este cald in sensul adevarat al cuvantului.

Mersi pentru raspuns.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
alexbrasov a scris:
Mi-a mai zis cineva ca axul cu came n-are de a face cu pornirea (CORECT) dar cum este tocit (are o bataie care se aude - am inteles ca e boala GM, deoarece acestea au axul cu came sus si se tocesc mai repede.(NU VAD LEGATURA) ), am crezut ca din cauza asta am probleme cu pornirea.

Deci sa inteleg de la tine ca intr-adevar nu are legatura axul tocit, doar carburatorul cu pornitul greu la rece?

Asta e si parerea mea

Ar mai fi o chestie interesanta! Dupa ce plec cu el, deja dupa 3-4 km parcursi, porneste bine si motorul nu este cald in sensul adevarat al cuvantului.

Pierburgul are o reglare cu apa calda din motor si un bimetal, eu acolo asi cauta, nu vad de ce si-au bagat smecherii copita sa regleze, eu in 130 000 nu am avut nevoie sa o fac (de la 112000 de cand am cumparat masina pana la vanzare...
Mersi pentru raspuns.

  • floo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Kadett 1988 16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am si eu un opel kadet diesel 16 din 1988 si nu stiu ce sai mai fac cu pornirea in timpul ierni
dupa 3 -4 km porneste normal nu mai am treaba dar prima pornire e dificila
astept sugesti care ma puteti ajuta:D
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR