Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • crev

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cauza este data de oringurile de le injectoare
Skip ads

  • silvan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2007

  • Mesaj Privat
fiti draguti....am gasit o mazga neagra uleioasa in vasul de expansiune.am cumparat-o de o saptamana si la inceput antigelul avea culoare verde.I-am facut un rodaj (am atins 160km/h pe o portiune mica)si apoi am revenit la 110-120 km/h.Am vazut treaba asta la intoarcere!ce ar putea sa fie???nivelul de ulei este peste maxim!!Sa fie din aceasta cauza???sa arunce pe la semeringuri???sau stiu eu ce...plssss rasp!!
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Sal , defectul e ori termoflotul ori garnitura de chiuloasa ciupita, dc nu scoate fum e termoflotul buba astrelor de 1.7
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
silvan a scris: ...


Te'am ajuta cu cea mai mare placere... DAR Ce masina ai? ARO pe hidrogen? E noua? Sau are 2.000.000 km? Daca nu ne dai macar un minim de detalii cu ce te putem ajuta? Rolling Eyes
Skip ads

  • silvan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2007

  • Mesaj Privat
este un opel astra 1.7 diesel din 2001 model g.are 68000km
  • pcosmin100

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Stie cineva cum se schimba oringurile de la injectoare pentru motor Y17DT?
Ce legatura exista intre oringuri si urmele de ulei din lichidul de racire?
Am schimbat termoflotul dar tot am urme de ulei in vasul de antigel - asta cam cu 6 luni in urma.
Am schimbat si tot antigelul dar degeaba!
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
@silvian
Daca nu e mult ulei in vas il mai poti lasa asa... si eu am o pelicula subtire de ulei de cand am luat masina si nici nu a disparut dar nici nu a crescut nivelul Rolling Eyes Daca insa pelicula devine tot mai groasa poti sa te gandesti la un racitor de ulei nou.
  • silvan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si daca o las asa o perioada de timp..nu are nimik????zi -mi si mie te rog frumos un service bun(subtirel)si un magazin de piese auto!!!si la tn chiar nu s-a intamplat nimik??cam de cat timp o ai asa elegance??adik ai avut vreo probelma sau cevade genu...sau se comporta normal????
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pcosmin100 a scris:Salut,
Stie cineva cum se schimba oringurile de la injectoare pentru motor Y17DT?
Ce legatura exista intre oringuri si urmele de ulei din lichidul de racire?
Am schimbat termoflotul dar tot am urme de ulei in vasul de antigel - asta cam cu 6 luni in urma.
Am schimbat si tot antigelul dar degeaba!

Eu l-am schimbat acum 1 an si tot mai apar pe marginea vasului depuneri de ulei , in cantitati ff mici , dar apar .
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
silvan a scris:Si daca o las asa o perioada de timp..nu are nimik????zi -mi si mie te rog frumos un service bun(subtirel)si un magazin de piese auto!!!si la tn chiar nu s-a intamplat nimik??cam de cat timp o ai asa elegance??adik ai avut vreo probelma sau cevade genu...sau se comporta normal????


Am facut cam 30.000 km cu ea (asa am cumparat'o anul trecut in vara) si nu are nimic dar la mine pelicula a fost f subtire, nu stiu cum e la tine Rolling Eyes Service bun pot sa iti zic destule dar nu stiu cu ce te ajuta. Puteai completa la profil o locatie/tip de masina ceva...
  • silvan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sunt din bucuresti!!!!este un opel astra 1.7 diesel din 2001 model g.are 68000km!!!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Si eu la 8 luni de la schimbare termoflot am aceleasi probleme ca pcosmin100;inainte de schimbare recunosc,baga mult ulei in apa deci o schimbare in bine a fost,dar se pare ca nu s-a rezolvat total
Poate mai sunt si alte pareri sa ne lamurim.
Daca oringurile de injectoare separa apa de ulei (poate confirma cineva asta? ),si cedeaza la anii astia se pare cam peste tot oringurile ,inseamna ca asta o fi.
Skip ads

  • pcosmin100

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Intr-adevar, inclin sa cred ca este altceva - am schimbat termoflotul de mai bine de 6 luni - m-am uitat cand l-am cumparat si are 1 am dupa chitanta de la magazin - nu am remarcat o imbunatatire in sensul ca daca o ii spal motorul, peste cateva saptamani - 2/3 - vad din nou urme de mazga uleioasa in vasul de antigel ( in paranteza fie spus, dupa 4 spalari + schimbat antigel + spalare vas antigel tot de atatea ori nu ar fi trebuit sa mai fie mazga in lichidul de racire).
Poate este un mecamic priceput pe forum care sa ne dea mai multe informatii.
Inclin sa cred ca si oringurile au partea lor de vina aici - imbatranesc si scapa ulei pe langa ele.
Am intrebat la reprezentanta opel pitesti si mi-au spus ca oringurile + cele 4 inele de cupru ar fi aprox. 90 RON.
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Eu am pete de ulei in vas, chiar si mazga, de mult timp si nu i-am facut nimik.....doar talpa. Aceasta problema e semnalata la peste 70% din astrele mai batrane de 4 ani. Am un prieten care a mers peste 40 mii km cu pete de ulei in vas, iar masina nu a patit absolut nimik si merge de rupe.
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu cu masinuta, tot Y17DT, tot "mazga" in vas, si pelicula lucioasa la suprafata lichidului de racire din vas... Embarassed
dar... ma poate ajuta si pe mine cineva cu o poza a acelui "racitor de ulei"? chiar nu stiu pe unde se afla, si vreau sa-i arunc un ochi...
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat dusele de la injectoare.Au scos injectoarele care au o forma de L si sunt pozitionate intre axele cu came cu capul ascutit al "L " in jos.Aceste simeringuri sunt puse pe aceasta parte ascutita a L-ului cam pe la jumate .In partea de sus au uleiul de pe la axele cu came,dar in parte dinspre cilindrii nu cred ca e antigelul.

Unul din simeringuri era paradit rau (cred ca afost montat prost).Mi-au pus unul nou dar de alt tip cred ..era maro si mai subtire.Pe celelalte nu le-au schimbat .Operatiune de schimbare duse am facut-o la "Rune"
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu am inteles f bine formularea ta de mai sus,G-power,sunt sau nu antigelul si uleiul separate de aceste simeringuri? Un mecanic zicea f categoric nu,ca ar separa doar antigelul de motorina;nu stiu ce sa mai cred si astept cu mare interes pareri.
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Nici eu nu stiu axact ce separa oringurile alea dar deasupra oringului sigur e uleiul care ajunge sus la axele cu came.
Sub oring nu am idee ce e...motorina sau antigel?
  • llotto

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Stie cineva cit costa un racitor de ulei pentru Astra 1.7 DTI(motor Y17DT), in Germania?. Este mai profitabil de a fi cumparat de acolo sau din Romania?
Multumesc anticipat.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
probabil mai de calitate!si pretul nu ar trebuii sa fie prea mare fata de rominia.eu am pus in instalatia de racire un flacon de lichid special pt porii instalatiei de racire,pt chiuloase aluminiu,am spalat bine instalatia si vasul si pt surprinderea mea am observat ca dupa 10000 km exista doar vagi urme de ulei in vas fata de un strat gros de ulei care era inainte de aceasta operatiune,efectiv pe returul instalatiei avind aproape dop de ulei.din cauza uleiului distruginduse si termostatul care cind lam schimbat am constatat ca avea doar urme mici de ulei.concluzia este ca m-am cirpit putin cu aceasta operatiune,astept acum sa vad cit tine.explicatie logica nu gasesc deoarece stiu sigur ca uleiul are presiune mai mare in instalatie decit apa rezultind imposibilitatea astuparii porilor din termoflot.dar a mers
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR