crev
- Mesaje scrise: 0
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
silvan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2007
- Mesaj Privat
fiti draguti....am gasit o mazga neagra uleioasa in vasul de expansiune.am cumparat-o de o saptamana si la inceput antigelul avea culoare verde.I-am facut un rodaj (am atins 160km/h pe o portiune mica)si apoi am revenit la 110-120 km/h.Am vazut treaba asta la intoarcere!ce ar putea sa fie???nivelul de ulei este peste maxim!!Sa fie din aceasta cauza???sa arunce pe la semeringuri???sau stiu eu ce...plssss rasp!!
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
silvan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2007
- Mesaj Privat
- pcosmin100
- *
- 22 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Pitesti
pcosmin100
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Pitesti
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
silvan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
pcosmin100 a scris:Salut,
Stie cineva cum se schimba oringurile de la injectoare pentru motor Y17DT?
Ce legatura exista intre oringuri si urmele de ulei din lichidul de racire?
Am schimbat termoflotul dar tot am urme de ulei in vasul de antigel - asta cam cu 6 luni in urma.
Am schimbat si tot antigelul dar degeaba!
Stie cineva cum se schimba oringurile de la injectoare pentru motor Y17DT?
Ce legatura exista intre oringuri si urmele de ulei din lichidul de racire?
Am schimbat termoflotul dar tot am urme de ulei in vasul de antigel - asta cam cu 6 luni in urma.
Am schimbat si tot antigelul dar degeaba!
Eu l-am schimbat acum 1 an si tot mai apar pe marginea vasului depuneri de ulei , in cantitati ff mici , dar apar .
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
silvan a scris:Si daca o las asa o perioada de timp..nu are nimik????zi -mi si mie te rog frumos un service bun(subtirel)si un magazin de piese auto!!!si la tn chiar nu s-a intamplat nimik??cam de cat timp o ai asa elegance??adik ai avut vreo probelma sau cevade genu...sau se comporta normal????
Am facut cam 30.000 km cu ea (asa am cumparat'o anul trecut in vara) si nu are nimic dar la mine pelicula a fost f subtire, nu stiu cum e la tine Service bun pot sa iti zic destule dar nu stiu cu ce te ajuta. Puteai completa la profil o locatie/tip de masina ceva...
silvan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2007
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Si eu la 8 luni de la schimbare termoflot am aceleasi probleme ca pcosmin100;inainte de schimbare recunosc,baga mult ulei in apa deci o schimbare in bine a fost,dar se pare ca nu s-a rezolvat total
Poate mai sunt si alte pareri sa ne lamurim.
Daca oringurile de injectoare separa apa de ulei (poate confirma cineva asta? ),si cedeaza la anii astia se pare cam peste tot oringurile ,inseamna ca asta o fi.
Poate mai sunt si alte pareri sa ne lamurim.
Daca oringurile de injectoare separa apa de ulei (poate confirma cineva asta? ),si cedeaza la anii astia se pare cam peste tot oringurile ,inseamna ca asta o fi.
- pcosmin100
- *
- 22 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Pitesti
pcosmin100
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Pitesti
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Intr-adevar, inclin sa cred ca este altceva - am schimbat termoflotul de mai bine de 6 luni - m-am uitat cand l-am cumparat si are 1 am dupa chitanta de la magazin - nu am remarcat o imbunatatire in sensul ca daca o ii spal motorul, peste cateva saptamani - 2/3 - vad din nou urme de mazga uleioasa in vasul de antigel ( in paranteza fie spus, dupa 4 spalari + schimbat antigel + spalare vas antigel tot de atatea ori nu ar fi trebuit sa mai fie mazga in lichidul de racire).
Poate este un mecamic priceput pe forum care sa ne dea mai multe informatii.
Inclin sa cred ca si oringurile au partea lor de vina aici - imbatranesc si scapa ulei pe langa ele.
Am intrebat la reprezentanta opel pitesti si mi-au spus ca oringurile + cele 4 inele de cupru ar fi aprox. 90 RON.
Poate este un mecamic priceput pe forum care sa ne dea mai multe informatii.
Inclin sa cred ca si oringurile au partea lor de vina aici - imbatranesc si scapa ulei pe langa ele.
Am intrebat la reprezentanta opel pitesti si mi-au spus ca oringurile + cele 4 inele de cupru ar fi aprox. 90 RON.
- deleted-3115
- *
- 37 mesaje
- din 03 Sep 2006
deleted-3115
- Mesaje scrise: 37
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2006
- Mesaj Privat
- cristivw
- **
- 247 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
Eu am schimbat dusele de la injectoare.Au scos injectoarele care au o forma de L si sunt pozitionate intre axele cu came cu capul ascutit al "L " in jos.Aceste simeringuri sunt puse pe aceasta parte ascutita a L-ului cam pe la jumate .In partea de sus au uleiul de pe la axele cu came,dar in parte dinspre cilindrii nu cred ca e antigelul.
Unul din simeringuri era paradit rau (cred ca afost montat prost).Mi-au pus unul nou dar de alt tip cred ..era maro si mai subtire.Pe celelalte nu le-au schimbat .Operatiune de schimbare duse am facut-o la "Rune"
Unul din simeringuri era paradit rau (cred ca afost montat prost).Mi-au pus unul nou dar de alt tip cred ..era maro si mai subtire.Pe celelalte nu le-au schimbat .Operatiune de schimbare duse am facut-o la "Rune"
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
llotto
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2006
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
probabil mai de calitate!si pretul nu ar trebuii sa fie prea mare fata de rominia.eu am pus in instalatia de racire un flacon de lichid special pt porii instalatiei de racire,pt chiuloase aluminiu,am spalat bine instalatia si vasul si pt surprinderea mea am observat ca dupa 10000 km exista doar vagi urme de ulei in vas fata de un strat gros de ulei care era inainte de aceasta operatiune,efectiv pe returul instalatiei avind aproape dop de ulei.din cauza uleiului distruginduse si termostatul care cind lam schimbat am constatat ca avea doar urme mici de ulei.concluzia este ca m-am cirpit putin cu aceasta operatiune,astept acum sa vad cit tine.explicatie logica nu gasesc deoarece stiu sigur ca uleiul are presiune mai mare in instalatie decit apa rezultind imposibilitatea astuparii porilor din termoflot.dar a mers