Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Lang Andras a scris:...in fine nici o problema...!!!...dar stie cineva de ce sunt garniturile de chiuloasa asa de slabe la motoarele Isuzu (in plus sunt si din metal)....La motoare mari mari nu apar probleme de genu...(ca-s nemtesti...) Laughing

*
In schimb la cele nemtesti apar alte probleme, cele specifice Opel... Crying or Very sad
Motorul Isuzu este cel mai "incarcat termic" din generatia lui, o explicatie posibila ar fi o racire necorespunzatoare, din diverse motive sau mers cu o motorina cu CC mica, care arde mai lent
Skip ads

  • g_poturlu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!

Interesant ce scrie in TIS. Pare un pic ridicola explicatia lor, dar daca asa spun ei...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
banuiesc ca efectul apare si la masinile noi, ca daca apare subit dupa 100k km ...
  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat garnitura de chiuloasa...Oricum si after that vor aparea depuneri (mai mici ) pe peretii vasului. Cauza: furtunul ce intra in vas e plin cu depuneri si la circularea lichidului aduce si uleiul ce sa depus anterior in furtun. Spalatul este inutil....nu rezolva nimic sau probail nu am gasit eu solutia cu ce sa spal. Cel mai indicat impotriva uleiului ar fi benzina dar inca nu prea s-a facut acest experiment....
Skip ads

  • florin

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 B X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2004

  • Mesaj Privat
O sa para un pic ciudata ideea dar cineva la o dacie a spalat instalatia cu calgon si detergent de masina automata. Nu imi vine sa cred si merge chiar bine.
Eu am curatat vasul si PT. MOMENT nu au mai aparut pete pe peretii vasului. Va mai tin la curent.
  • cristicc

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Mereu gasesc in vasul de antigel ulei nu prea mult mai ales pe pereti vasului, iar cantitatea de lichid scazuta. Am cautat sa vad daca are pierdere instalatia de racire si nu am gasit, am verificat si uleiul din motor si este la semn (nici crescut, nici scazut) . CARE ESTE CAUZA?
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Schimba radiatorul de racire pt ulei .Dupa inlocuire spala instalatia de racire de mai multe ori.
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
din pacate cred ca este garnitura de chiulasa.... mai cauta pe forum ca s-a mai discutat...
Skip ads

  • cristicc

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2005

  • Mesaj Privat
daca ar fi garnitura de chiuloasa - nu intra apa in baia de ulei marimd nivelul uleiului, lucru ce la mine nu se intimpla, nivelul fiind constant. unde este acel radiator de racire ulei, iar racirea nu se face cu aer ?va rog mai multe detalii.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Iti spun sigur ca nu este garnitura de chiulosa .lucrez in domeniu multumesc.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu exista radiator pentru racire ulei , exista un radiator micut ,in fata , dar ala are alt rol , racire aer ce intra in motor si se numeste intercooler.
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am sa ti trimit o poza miine .Scuze ca nu ti am scris in primul mesaj dar m am lovit de aceasta problema foarte des in ultimul timp.
Skip ads

  • Dac

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2005

  • Mesaj Privat
cristicc a scris:daca ar fi garnitura de chiuloasa - nu intra apa in baia de ulei marimd nivelul uleiului, lucru ce la mine nu se intimpla, nivelul fiind constant. unde este acel radiator de racire ulei, iar racirea nu se face cu aer ?va rog mai multe detalii.


mi se pare ca te contrazici: in primul post zici ca nivelul lichidului scade apoi (vezi mai sus) zici ca ramane constant ?!!?

lichidul de racire nu trebuie neaparat sa se duca in ulei... poate sa se duca in cilindri.
deci nu exclude garnitura de chiuloasa.
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@dac, colegul @cristicc se refera la nivelul uleiului din baie care ramane constant, eu asa cred. Nici eu nu cred ca este vorba de garnitura de chiuloasa, am aflat de la un prieten care a vandut masina din cauza asta, ca ar fi vorba de o membrana foarte subtire, probabil in blocul motor, care se fisureaza sau face niste gaurele foarte mici, un fel de pori. Astfel uleiul intra in circuitul de racire, la inceput in cantitati foarte mici, se observa pe peretii vasului de expansiune niste punctulete mici si negre de ulei. Am mai aflat ca asta se intampla daca se pleaca cu motorul rece, imediat ce a fost pornit. Si am vazut la cel putin 4-5 masini acelasi lucru, am inteles ca este o problema generala la Astra G. Sper sa nu fi gresit in explicatii. Stima
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Acelasi lucru ce sustine colegul Rapiduletul am vazut si eu la 3 Astre tot de 1.7 ,dar nivelul la antigel nu scadea , era constant cind motorul era cald
  • cristicc

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2005

  • Mesaj Privat
da uleiul ramine constant insa lichidul de racire scade din vas. Ce,, membrana foarte subtire'?-' nu se poate mai multe informatii MULTUMESC
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu sa-ti spun exact care sau unde este acea membrana, dar stiu sigur ca este in blocul motor. Incearca la un service specializat Opel, ei sigur stiu. Oricum trebuie desfacut motorul. Sau vanduta masina asa ... Twisted Evil
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Garnitura de chiuloasa e parerea mea. Asa pateam eu la BMW. Si vectra pe care o am acum cred ca e la fel dupa catva Km[ cam 100 - 150 ] aproape ca nu mai e apa in vas si iese si mult fum alb. Vara completam zilnic nu apa
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Exista un racitor de ulei, daca acesta este fisurat se poate sa intre in circuitul de racire cantitati de ulei.
Si la mine am vazut, ca de la o vreme ,a inceput sa apara pe peretii vasului de expansiune un fel de spuma uleioasa.
Aceasta apare cand merg mult prin oras.Daca merg la drum intins nu mai apare spuma respectiva. Apa nu scade si uleiul nu creste pe joja.Masina merge foarte bine.
Se pare ca la acest model garnitura de chiulasa este metalica.De ce vara si la drum lung nu apare aceasta spuma in vas?
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
si la motorul y2.0dth se intampla chestia ca intra ulei in borcanul cu lichid de racire???????? multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR