Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cati32

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salutare.prpblema cu uleiul in vas e buna tare.eu am fost la un service si mi-a spus ca e termoflotul.ok.ce mi-au facut?ghiciti ...au anulat termoflotul si mi-au spus ca nu e nici o problema si ca nu ma deranjeaza cu nimic.mi-au spalat vasul si circuitul si asta e tot.daca era problema cu termoflotul ,nu trebuia sa-mi apara din nou ulei in vas ,dar apare.problema e alta.cred ca e garnitura de chiuloasa.
Skip ads

  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cati32 a scris:salutare.prpblema cu uleiul in vas e buna tare.eu am fost la un service si mi-a spus ca e termoflotul.ok.ce mi-au facut?ghiciti ...au anulat termoflotul si mi-au spus ca nu e nici o problema si ca nu ma deranjeaza cu nimic.mi-au spalat vasul si circuitul si asta e tot.daca era problema cu termoflotul ,nu trebuia sa-mi apara din nou ulei in vas ,dar apare.problema e alta.cred ca e garnitura de chiuloasa.


Salut. Ca sa nu iti mai apara uleiul in vasul de expansiune,saptamanal da-l jos si fierbiel (spalal), petele de ulei mereu o sa apara pana la terminarea lui de pe instalatia de racire.Deci nu te ingrijora daca mai apare:) .Salut, numai bine !
  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Eu cand am schimbat termoflotul am mers 7-8000 de km cu apa ,nu cu antigel si tot mia scos ulei in vas.Deci rabdare si sau cum a spus colegul mai sus spala cat mei des vasul.La mine si acuma cand am bagat antigelul,au mai aparut putin ulei in vas dar ii sub forma de mazga , foarte putin si foarte subtire.Numai bine!
  • cati32

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
multumesc prieteni.o sa spal vasul de expansiune cat mai des pana o sa dispara toata mazga de pe instalatie. cei de la service mi-au spus ca anuland termoflotul n-ar trebui sa-mi dispara antigelul din vas,dar totusi dispare,cei drept cam la 1 luna de zile si asta daca merg in fiecare zi.mazga apare mai putina ,dar unde dispare antigelul? Oare? uleiul este putin peste nivel,asadar cred totusi ca se duce in baie,uleiul este normal negru si nu prezinta bule de apa pe joja.daca termoflotul este bun si garnitura e dusa ar trebui sa-mi apara bule de apa pa joja.uleiul a fost schimbat acum 500 de km.unde pleaca antigelul?
Skip ads

  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut.In baia de ulei,exact ca la mine:)eu ma confrunt de 1 an si jumatate...am schimbat garnitura de chiuloasa de 2 ori...cred k la mine este chiuloasa fisurata...!
  • cati32

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut aiss.daca e chiuloasa dusa e cam naspa.ar trebui rectificata si nu poate oricine deoarece e cam delicata problema.toti spun ca :eu fac si dreg si ca a mai facut etc etc,dar nu-i asa.eu sunt din botosani . daca chiuloasa e ovalizata ar trebui sa mergi la reprezentanta opel.este la suceava cam cel mai bun din zona mea.operatiunea costa si e mult de lucru,dar cred ca se merita.multa bafta.
  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La Timisoara verificarea chiuloasei sub presiune,sudura ,alizare,rectificat scaun supape,schimbat semeringuri(?) .Am facut eu pentru un motor de vw ,1.6 td .Timp : o saptamana,deoarece tipul are foarte mult de lucru.Cred ca am platit undeva in jur de 100.euro(deci am facut chiuloasa noua).Daca pierzi antigel,uitate sub presurile din fata.Opelurile mai au cate o problema cu oringurile(garniturile) de la caloriferul din interior. Idea
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
remustm a scris:La Timisoara verificarea chiuloasei sub presiune,sudura ,alizare,rectificat scaun supape,schimbat semeringuri(?) .Am facut eu pentru un motor de vw ,1.6 td .Timp : o saptamana,deoarece tipul are foarte mult de lucru.Cred ca am platit undeva in jur de 100.euro(deci am facut chiuloasa noua).Daca pierzi antigel,uitate sub presurile din fata.Opelurile mai au cate o problema cu oringurile(garniturile) de la caloriferul din interior. Idea



Salut,stiu de toate problemele,oring-urile acelea le-am schimbat de mult..Neutral
Skip ads

  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
acum 2 zile mi-am luat un opel astra g din 2001 1.7dti si am observat ca are vasul de expansiune cam plin de ulei...deci nu sunt doar niste bule...este amestecat antigelu cu uleiu calumea de tot e negru tot...un mecanic mi-a zis ca este termoflotu si daca il schimb numai am treaba...asta sa fie?si cat m-ar costa cu tot cu mana de lucru?pot sa pun si de la dezmembrari?daca mai merg asa cu masina se poate intampla ceva grav? va multumesc
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Citeste cap coada acest topic si sigur vei sti ce ai de facut .
  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@geoadi : Salut.Daca citeai acest topic ,cap-coada , cum a zis colegul mai sus stiai ce se intampla in asemenea situatie.Termoflotul gasesti doar original GM si la noi la timisoara este in jur de 670-750 lei.Parerea mea este ca cel mai sigur este sa il cumperi nou .De la shrot sa-r putea sa il iei la fel de rau ca si al tau.Se poate chiar anula , dar pentru o buna functionare si de durata ,parerea mea este sa iei unul nou.Salut si numai bine. Idea
  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
remustm a scris:@geoadi : Salut.Daca citeai acest topic ,cap-coada , cum a zis colegul mai sus stiai ce se intampla in asemenea situatie.Termoflotul gasesti doar original GM si la noi la timisoara este in jur de 670-750 lei.Parerea mea este ca cel mai sigur este sa il cumperi nou .De la shrot sa-r putea sa il iei la fel de rau ca si al tau.Se poate chiar anula , dar pentru o buna functionare si de durata ,parerea mea este sa iei unul nou.Salut si numai bine. Idea

multumesc frumos de sfat! deci sa inteleg ca nu trebuie sa mai circul prea mult cu ea asa pana nu fac rost de bani sa o repar? si mai as avea o problema..am vazut ca imi pierde putina motorina parca pe la un injector dar nu stiu sigur pe unde...ca cineva mi-a spus ca pe la retur...se vede asa scursa putin...este o problema?sau nu trb sa bag in seama asa ceva? va multumesc!
Skip ads

  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@geoadi :daca iti sufla pe la injector este intradevar o problema,dar nu este una tocmai asa de grava.Mai grava este treaba cu termoflotul.Injectorul daca sufla ,iti umple motorul la exterior de motorina si se va murdarii tare,insa termoflotul iti umple vasul de antigel cu ulei si motorul nu va avea o racire corecta la interior.Daca nu iti permite bugetul sa iti iei unul nou,anuleaza(sa nu opresti circuitul)termoflotul si cel mai important verifica nivelul de ulei.Trebuie sa faci scimbul ,daca acesta a fost afectat(este apa in ulei).Nu intodeauna ajunge apa in ulei ci in unele conditii.Asa ca verifica.BAFTA.
  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
remustm a scris:@geoadi :daca iti sufla pe la injector este intradevar o problema,dar nu este una tocmai asa de grava.Mai grava este treaba cu termoflotul.Injectorul daca sufla ,iti umple motorul la exterior de motorina si se va murdarii tare,insa termoflotul iti umple vasul de antigel cu ulei si motorul nu va avea o racire corecta la interior.Daca nu iti permite bugetul sa iti iei unul nou,anuleaza(sa nu opresti circuitul)termoflotul si cel mai important verifica nivelul de ulei.Trebuie sa faci scimbul ,daca acesta a fost afectat(este apa in ulei).Nu intodeauna ajunge apa in ulei ci in unele conditii.Asa ca verifica.BAFTA.

apa in ulei nu cred ca baga ca altfel aparea spuma pe joja sau la buson sus...doar in vas sus baga ulei dar este destul de urat...destul de mult ulei...pai si daca il anulez nu sunt probleme dupaia?cam cat ma costa sa il anulez?si daca il anulez si peste ceva timp o sa fac rost de bani mai pot sa imi pun iar termoflot nou ?ms
  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Deci circuitul de ulei are o presiune mult mai mare decat circuitul de apa si de aceeia este ulei in apa si nu invers
Te-am intrebat deoarece la mine a aparut putina apa in ulei si am vrut sa evit orice problema legata de aceasta.Deci , cum anulezi termoflotul, se poate si asa:cele 2 furtune care ies din el se leaga intre ele , iar in locul lor , se pune un furtun intre cele 2 tevusti care ies din termoflot.Termoflotul cand il dai jos daca vrei sa il verifici faci asa:cele 2 tevusti, una o astupi cu ceva iar in cealalta bagu presiune cu un compresor sau o pompa si apoi il scufunzi in apa.Daca scoate bule este defect daca nu este bun.Si incerci si invers daca poti pe cele 2 orificii de la ulei.Dupa ce il dai jos sa cureti instalatia de apa si vasul.Este o solutie in comert de curatare dar nu stiu cum se numeste.MULT NOROC.
  • Rynobyt

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare X17dt are termoflot ?

Ca am ceva ulei pe pereti vasului de apa.



Ms
  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
cineva din Bucuresti sau Ilfov sa ma ajute sa verific si eu daca e fisurat termoflotu? ca nu ma pricep deloc...deabea am cumparat masina si nu am nicio trb cu opelu...cineva care a mai facut asta si care a mai intalnit problema asta? ma poate ajuta cineva?
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ai urme de ulei in vasul de expansiune? daca da face presiune mare in vas cu motorul pornit sau nu?
  • geoadi

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2011

  • Mesaj Privat
bazare a scris:ai urme de ulei in vasul de expansiune? daca da face presiune mare in vas cu motorul pornit sau nu?

nu face nici un pic de presiune si nu sunt urme de ulei...negru tot..numai ulei amestecat cu antigel...cand bagi degetu il scoti negru...si mai am o problema pentru cine a mai auzit...am luat masina asta de 5 zile...si de 2 zile a inceput sa se auda un tacanit la motor ca si cum ar bate ceva...am fost la un mecanic si mi-a spus ca ala nu e bataie de motor dus,,ci e vb de axa cu came trb schimbata ca probabil odata a fost sarita distributia si acum e probabil e putin deformata...si ca sa agravat probabil din cauza la un pinion de la distributie care nu a fost strans destul de bine si s-a miscat putin...a mai intalnit cineva asta?vreau sa stiu mai multe pareri si daca a intalnit cineva...ce e de facut?va multumesc
  • remustm

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@geoadi : Salut.Sa inteleg ca tu mergi cu termoflotul defect.Nu ti-a scazut nivelul la ulei?Cand ai cumparat masina era ulei in vasul de antigel?Te intreb asta pentru ca sar putea ca vechiul proprietar sa fi schimbat termoflotul si sa nu fi curatat bine instalatia.In cazul asta este semn de bucurie.Scapi de o cheltuiala in plus.Trebuie sa cureti doar instalatia si vasul.Cand tia aparut acea bataie si tacanit? sau asa ai luat masina?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR