- rapiduletul
- **
- 141 mesaje
- din 12 Jun 2005
- Vectra 2000
- Alta tara
rapiduletul
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2005
- Mesaj Privat
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
dar ce se poate intampla daca intra ulei in vas?ca mai toate de 1,7 pe care le-am vazut prin targuri exact aceasi hiba aveau......dar in rest mergeau de te innebuneau (adica super misto )mai mare dragul sa le asculti......bine ca nu e invers....apa in ulei.........dar tot la cel de 2 litrii ma gandesc.......se simte diferenta fata de cel de 1,7......?
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
si eu am ulei in vas!!!!! din ce cunostinte am eu[fost posesor dacie] este grava treaba!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dar am mai auzit asa ceva si cica ar fi vorba de nu stiu ce racitor de ulei spart!!!???? si costa la reprezentanta vreo 9 mil!!!?? dar habar nu am cum arata si daca este adevarat!!! daca aflati ceva nou informati-ma si pe mine
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
rmb
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
Am aceeasi problema, ulei in lichidul de racire. Cei de la Autoglobus Timisoara (service Opel) mi-au spus urmatoarele:
la acest model (Astra G 1.7 DTI - Y17DT) ei nu au vazut garnitura de chiuloasa stricata, si problema este de la racitorul de ulei. Prin acesta trece uleiul si este racit cu lichid de racire, daca racitorul se fisureaza, presiunea uleiului fiind mult mai mare decit a lichidului de racire, uleiul trece in lichidul de racire.
Pret - 4.2 MIL + 1.8 MIL manopera
la acest model (Astra G 1.7 DTI - Y17DT) ei nu au vazut garnitura de chiuloasa stricata, si problema este de la racitorul de ulei. Prin acesta trece uleiul si este racit cu lichid de racire, daca racitorul se fisureaza, presiunea uleiului fiind mult mai mare decit a lichidului de racire, uleiul trece in lichidul de racire.
Pret - 4.2 MIL + 1.8 MIL manopera
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
@edy2172 - "si la motorul y2.0dth se intampla chestia ca intra ulei in borcanul cu lichid de racire???????? multumesc"
@rapiduletul - "Din pacate da @edy2172, se pare ca nu au reusit sa rezolve acest bug "
la mine nu apare ulei pe peretii vasului
@edy2172 - ".........dar tot la cel de 2 litrii ma gandesc.......se simte diferenta fata de cel de 1,7......?" - se simte .... si inca cum (scuzati kakofonia )
@rapiduletul - "Din pacate da @edy2172, se pare ca nu au reusit sa rezolve acest bug "
la mine nu apare ulei pe peretii vasului
@edy2172 - ".........dar tot la cel de 2 litrii ma gandesc.......se simte diferenta fata de cel de 1,7......?" - se simte .... si inca cum (scuzati kakofonia )
cristicc
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu. La service Opel din Tg. Mures mi-au spus acceasi varianta cu radiatorul de racire al uleiului sau garnitura de chiuloasa. La un service de provincie, patronul (fost mecanic in germania) a zis ca e vorba de ceva oringuri de la injectoare, ieftine si simplu de inlocuit. Eu nu am facut deocamdata nimic si circul in continuare asa.
florin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
Vara trecuta am observat si eu o pelicula de ulei (zic eu) invasul de expansiune. Am dat fuga la service sa nu se imbolnaveasca si m-au sperit aia u garnitura de la chiuloasa, cu nu stiu ce capac care nu stiu cum sta...bla bla bla, ca trebuie planata chiuloasa dupa operatiunea de schimbare a garniturii.
Am mers la un service de cartier unde mi-a spus ala ca ar fi nu stiu ce substanta care se depune din antigel pe calorifer si radiator, si se curata prin a ajunge in vasul e expansiune ... o mare vrajeala.
Concluzia: am aproape 10000km de atunci, masina a mancat aproximativ 300 ml de ulei, si nivelul lichidului in vasul de expansiune nu a scazut.
Nu va luati dupa maimutele din service si nu umblati la masini decat daca este cazul. Nu mai stiu sa faca la loc ce a fost facut de neamt din fabrica.
Am mers la un service de cartier unde mi-a spus ala ca ar fi nu stiu ce substanta care se depune din antigel pe calorifer si radiator, si se curata prin a ajunge in vasul e expansiune ... o mare vrajeala.
Concluzia: am aproape 10000km de atunci, masina a mancat aproximativ 300 ml de ulei, si nivelul lichidului in vasul de expansiune nu a scazut.
Nu va luati dupa maimutele din service si nu umblati la masini decat daca este cazul. Nu mai stiu sa faca la loc ce a fost facut de neamt din fabrica.
stk
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2006 Y19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2005
- Mesaj Privat
Eu am avut la un moment dat radiatorul fisurat, un nene de la service mi-a pus praf din ala ce se gaseste si prin carrefour care zice ca astupa porii radiatorului. Toate bune si frumoase, nu a mai curs de atunci, dar in schimb apa din vas are o culoare si un aspect de parca ar fi petrol , pe deasupra se cunosc si cateva pete micutze de ulei, dar asta cred ca e alta problema.
Intrebarea era pana la urma cum fac exact sa spal si sa schimb toata solutia din vas? Am zis ca mai bine cer un sfat inainte sa incerc singur
Intrebarea era pana la urma cum fac exact sa spal si sa schimb toata solutia din vas? Am zis ca mai bine cer un sfat inainte sa incerc singur
cristicc
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2005
- Mesaj Privat
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
- danieldboca
- **
- 114 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2000
- Bucuresti
danieldboca
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
cristicc
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2005
- Mesaj Privat
tclaudiu
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
Baieti, ce nu intelegeti din ce scrie SenatorC30SE:
"Iti spun sigur ca nu este garnitura de chiulosa .lucrez in domeniu multumesc." sau poate ati pierdut esentialul: LUCREZ IN DOMENIU
Daca SenatorC30SE lucreaza in domeniu si spune ca radiatorul de racire a uleiului e dus si trebuie schimbat, ca NU e de la garnitura de chiuloasa, ce e asa de greu de inteles?
Radiatorul de racire a uleiului e in circuitul de antigel si fiind fisurat, trece ulei in antigel.
Senator (sau cine stie), raspunde-ne si noua la cateva intrebari:
- cat de repede trebuie schimbat radiatorul daca avem ulei putin/mult?
- daca nu-l schimbam repede ce se poate intampla?
- cat costa aproximativ manopera, ce trebuie demontat?
- cat costa un radiator original si cat unul neoriginal?
Asteptam raspuns
"Iti spun sigur ca nu este garnitura de chiulosa .lucrez in domeniu multumesc." sau poate ati pierdut esentialul: LUCREZ IN DOMENIU
Daca SenatorC30SE lucreaza in domeniu si spune ca radiatorul de racire a uleiului e dus si trebuie schimbat, ca NU e de la garnitura de chiuloasa, ce e asa de greu de inteles?
Radiatorul de racire a uleiului e in circuitul de antigel si fiind fisurat, trece ulei in antigel.
Senator (sau cine stie), raspunde-ne si noua la cateva intrebari:
- cat de repede trebuie schimbat radiatorul daca avem ulei putin/mult?
- daca nu-l schimbam repede ce se poate intampla?
- cat costa aproximativ manopera, ce trebuie demontat?
- cat costa un radiator original si cat unul neoriginal?
Asteptam raspuns
- danieldboca
- **
- 114 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2000
- Bucuresti
danieldboca
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat