Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • tolnaci

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1997 1398
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
asta si fac am gasit una de pe un astra, dar a zis ala de la dezmembrari ca daca e acelasi tip de motor nu conteaza ca e astra sau vectra, potriveste, azi o iau si o duc la verificat, revin
Skip ads

  • Dinte2006

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Succes
  • mircea stefan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001 yi.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Referitor la constaterea unor pete,cantitati de ulei,spuma de ulei in vasul de expansiune am de facut o remarca : asta duce direct la termoflot sau racitor de ulei sau radiator de ulei....fiecare il numeste cum vrea (care are un rol important in functionarea motorului,mentinand in parametrii temperatura uleiului),......membrana interioara se fisureaza uleiul avand presiune mai mare decat apa se infiltraza in vasul de expansiune .Solutionare - pentru cei interesati si priceputi nu trebuie prezenta la service,achizionati piesa cu mare bagare de seama cautati numai GM OPEL original nu aftermarket,lasati masina sa se odihneasca cateva ore sa puteti umbla pe langa motor(termoflotul se afla pe corpul metalic al filtrului de ulei),se scoate apa din instalatie pe la surubul din stanga jos al radiatorului(surub din plastic)moment in care incepe sa curga antigelul impreuna cu rezidurile de ulei,se spala instalatia cu solutie speciala sau pentru cei care cunosc(cu otet+apa paritate 1/1 cca.5 min.la cate o spalare )-dupa cateva spalari ale instalatiei se trece la demontare corpului filtrului de ulei,demontraea termoflotului direct pe masina nu o recomand (in primul rand nu reuseste iar in al doilea rand este un iad) corpul filtrului este sustinut cu un prezon,la demontare sa tineti cont ca se scoate afara pe deasupra motorului-se aseaza in banc de lucru si se demonteaza termoflotul,nu uitati sa inlocuiti filtrul de ulei si bineinteles sa igienizati putin-se monteza la loc se cupleaza furtunele de la instalatia de apa,se completeaza cu antigel (recomand fara silicati pentru motoare AL.)daca este cazul se reverifica instalatia se porneste motorul,de avut in atentie calitatea proasta a colierelor din comert sunteti nevoiti poate sa puneti 2 la fiecare racord conectatala termoflot(sa un apara scurgeri de antigel).De retinut : dupa schimbare vor mai aparea in anumite cazuri pete de ulei in vas deorece nu se poate scoate tot uleiul din instalatie mai exact din radiator,de recomandat periodic cu o siringa se scoate antigelul di vasul de expansiune se sterge bine si se completeaza la loc,dureaza ceva timp.P.S nu va speriati vara vor mai iesi la suprafata pete de ulei deoarece apa are temperatura mare si inmoaie rezidurile di instalatie si le scoate in vasul de expansiune,repetati operatiunea de curatare a vasului...............In cazul garniturii de chiuloasa asta ramane de discutat.....cu respect!
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Eu am scapat de ulei in vas in felul urmator. Am schimbat termoflotul. Am mai mers 1 an timp in care mai curatam din uleiul ce mi-l baga de pe instalatie in vas. Cand am vazut eu ca s-a mai dus in ulei am schimbat vasul de expansiune impreuna cu cele 3 furtune care vin in/din el. Tin sa precizez ca pe acele furtune erau inca pe atat ulei ars cat e grosimea lor. Si acum am antigelul curat.
Skip ads

  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna. eu am spalat vasul de expansiune cu benzina dupa care apa cu detergent si arata ca unul nou. Repet aceasta operatiune cam o data pe an. Din spusele mecanicilor, este ulei prins pe interiorul furtunelor iar din cauza temperaturilor mai ridicate din instalatia de racire (mers in oras) el se desprinde si ajunge in vas.
  • billyd

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Curatarea este destul de costisitoare si trebuie multa rabdare.Am avut si eu probleme cu garnitura de chiuloasa. Dupa schimbare am incercat tot felul de solutii pentru curatarea uleiului din instalatie si singurele care au dat rezultate au fost detergentii degresanti industriali (industria alimentara sunt speciali si destul de scumpi cei care nu ataca aluminiul si garniturile) si petrosinul (eventual diluant)in combinatie cu apa dedurizata. 1L petrosin si 4L apa dedurizata se porneste motorul cateva minute, atentie pana la o temperatura de max 40-50 grade ,apoi se scoate si se repeta operatia doar cu motorul rece. Dupa 6-7 spalari o sa se diminueze muuuult stratul de ulei din conducte.Se trece la spalarea petrosinului cu detergent automat pentru rufe cam 50gr la 5l apa derdurizata in care se pun 4-6l ingurite de bicarbonat. Acum se lasa motorul sa se incalzeasca pana la 80grade si se goleste. Se repeta operatia pana cand apa nu mai este tulbure.Apoi se continua doar cu apa dedurizata pana cand se elimina detergentul. Cam costisitor dar merita.....am folosit in jur de 14 bidoane de 5l cu apa dedurizata ,7 l petrosin, detergent automat pentru rufe si bicarbonat.Atentie ce solventi si ce cantitate folositi pentru a nu strica sau dizolva robinetul de evacuare.Am un prieten care a pus doar diluant in instalatie si a topit robinetul de evacuare. Recomand petrosinul.Costuri..pana in 200ron....Atentie cei care fumeaza....
  • maichi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
In cele 33 de pagini ale ac topic sunt sigur ca se gasesc si raspunsurile pt mine, in skimb nu prea am timp sa le citesc fiind destul de ocupat in perioada aceasta cu munca, v'as ruga daca are cineva bunavointa sa-mi dea cateva raspunsuri scurte si mie.
Am o astra g din 2001 am cumparat'o in urma cu 2 luni si acum 3 zile am gasit balta de antigel in masina, am gasit treaba cu oringurile ei am remediat ac problema iar acum nu mai curge in skimb am gasit o usoara urma de ulei in antigel, l-am sunat pe cel de la care o am si mi-a zis sa nu inlocuiesc radiatorul de racire ulei cu apa pt ca la skimbat el si a curatat instalatia. Voi credeti ca e posibil ca acel ulei sa apara din instalatie fara ca acel radiator sa mai fie defect, iar vreau sa va intreb ce se intampla daca merg cu el asa? Mentionez ca nu am spuma in ulei si uleiul e negru ca la diesel si nivelul nici nu creste nici nu scade.
Va multumesc !
  • billyd

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Este posibil.Pe conducte, pe circuitul de racire din motor,radiator pot ramane urme de ulei. Se duc destul de greu. Asa ca trebuie sa mai ai rabdare si sa te uiti daca mai apar. Posibil sa fie de la garnitura de chiuloasa sau chiuloasa. Se mananca canalele prin care trece antigelul.
Skip ads

  • maichi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
merci frumos billyd! astept si alte pareri, multumesc
  • nice_saylor

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Stie cineva care este pretul unu racitor de ulei(termoflot).
  • Frank_astra

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17Dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu problema cu uleiul aparut in vasul de expansiune.....am fost la mecanic si a zis ca e de la termoflot....aci pe site am citit ca asta are o garnitura....se poate schimba numai acea garnitura sau trebe schimbat cu totul?ma gandesc ca o garnitura este mult mai putin decat piesa cu totul(aprox 600ron din ce am gasit io)
  • billyd

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
AutoA au cele mao bune preturi
Skip ads

  • alexutzu_08vs

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am si eu acelasi model....cu aceeasi probleama...nu a fost garnitura de chiuloasa la mn(cik e destul de rezistenta)ci am schimbat racitorul de ulei....numai ca trebuie curatat sistemul foarte des ca sa scapi de uleiul de pe furtune si sa scoti vasul de expansiune(ca sa l cureti bagi 100 g benzina sau o substanta de gen si o mana de orez;)

scoate joja...daca a crescut nivelul uleiului sau ulei are o spuma albicioasa inseamna ca e garnitura de chiuloasa desi eu tind spre termoflot(racitor de ulei)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Stiti ce nu inteleg,de ce naiba doar la y17dt se duce termoflotul? La alt motor diesel de la opel nu am auzit de aceasta problema!
  • nairdaGh

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Sunt prost facute! Sad
  • nicu_03

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu termoflotul.opel astra g(y17dt) Le-am rezolvat(sper) acum cateva zile. am schimbat termoflotul am pus unul de astra h- este mai inalt decat cel de astra g,dar are loc si am schimbat si toate furtunele(iesise ulei prin ele). acum tot mai apare ulei ,dar sper ca in timp sa dispara.
  • sorin.oane

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut,am patit la fel,este garnitura de chiuloasa.Pe mine m-a costat 10 milioane in service autorizat + garantie la chiuloasa,exagerat de mult,am picat cand am vazut factura acasa Smile)))
  • jojoloi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
va salut! am citit atent topicul si bineinteles ca o sa vin cu unele nelamuriri...o sa fiu scurt...
1. e doar coincindenta ca am facut schimbul de ulei si mi-a aparut ulei in vasul de expansiune?
2. cat sa fie de grav ca am facut 800 de km dupa aparitia acestui ulei? (inainte sa plec m-am uitat la antigel, am observat ceva negru, dar mi-am zis ca e doar vasul murdar)
3. cum sa scap de uleiul care pluteste deasupra antigelului (cu ce sa il scot) ca sa vad daca mai intra in vas ? (stiu ca e o intrebare "redusa" Very Happy )
4. va multumesc anticipat!
  • jojoloi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
edit: am scos vasul de expansiune l-am curatat, am scos si uleiul care plutea in antigel si observ ca de doua zile numai am pic de ulei in vas. astept sa mai merg un pic cu ea sa vad care e treaba...
  • alinvasile76

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut pe toata lumea! La fel ca multi alti proprietari de OPEL17 DTL am si eu problema cu uleiul in apa , pana aici toate bune si,, frumoase" ,dar eu am anulat termoflotul,am schimbat tecile si garniturile la injectoare,rectificat chiuloasa,schimbat garnitura de chiuloasa si tot am ulei in apa si nu galbui ci negru.Acuma intrebare este de unde mai poate sa vina uleiul asta ca ma disperat deja. PS. Daca reusesc sa vand masina asta nici nu vreau sa mai aud vreodata de asa zisele masini OPEL.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR