Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CryWolf

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Manta 1984 20E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Dupa cum spuneam....vectra 92 C16NZ si care face fitze : motorul merge la relanti cu mici intreruperi aproape insesizabile (dar le are ...), si nu are putere.PEdala de acceleratie merge greu (dar nu asta e problema) si motorul urca foarte greu in ture si nu are putere (in rampa, sa taraie cu a 3-a).
-de la service mi s-a apus ca valva EGR este anulata, dar ca asta nu este absolut nici o problema.Eu spun ca daca neamtul a pus EGR acolo inseamna ca l-a pus acolo cu un scop.Dar, chair are VECTRA mea EGR?Poate sa fie asta cauza?
-cand apas brusc pedala de frana, scade un pic turatia, tremura oleak motorul, dar apoi isi revine rapid singur.Ce cauze ar putea fi?
-Devitmetrul de aer e aceeasi chestie cu motorasul pas-cu-pas?Am inteles ca pas cu pas trebuie curata din cand in cand....


Sugestii...multumesc.
Skip ads

  • ultraseby

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: MEDGIDIA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2005

  • Mesaj Privat
salut verifica supapele din ce spui tu ai supapele varza eu asta cred exact asta am patit si eu si am fost nevoit sa rectrific la un service supapele si scaunele si intr-adevar se simnte este diferenta mare ,sa nu uiti filtrul de aer se schimba odata cu schimbul de ulei pentru a proteja supapele multa bafta Laughing
  • mario 110

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
buna ziua.
imi puteti spune si mie unde este valva EGR la astra caravan din 1992, cu motor tp C16NZ? pun alaturi si poze ale motorului, sa fac mai usoata identificarea.
dupa indicatiile care le-am citit eu pe forum, cred ca e cea din figura a doua, dar ma duce in eroare faptul ca nu vad decit un furtunas, si nu o mufa electrica cu 5 picioruse, cum am vazut la alte motoare mai noi; atunci cine o actioneaza? sau poate nu e aia? va rog sa ma ajutati.
va multumesc anticipat.



  • vectrangiu

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2008

  • Mesaj Privat
intradevar ce ai aratat tu in poza 2 este egr-ul
la c16nz este actionat vacumatic adica decat prin furtunasul aratat de tine
foloseste functia cautare,te poate ajuta in multe privinte si vei gasi multe raspunsuri la intrebarile tale.
o alta optiune ar fi anularea egr-ului dar este decizia ta...
Skip ads

  • mario 110

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
vectrangiu a scris:intradevar ce ai aratat tu in poza 2 este egr-ul
la c16nz este actionat vacumatic adica decat prin furtunasul aratat de tine
foloseste functia cautare,te poate ajuta in multe privinte si vei gasi multe raspunsuri la intrebarile tale.
o alta optiune ar fi anularea egr-ului dar este decizia ta...


iti multumesc foarte mult; as mai avea o intrebare: garnitura (sau garniturile, daca-s mai multe) din ce este facuta, e clingherit simplu, sau mai are si ceva insertii? intreb asta pentru ca la magazin mi s-a spus ca nu vin garnituri separat, doar cu supape; deci as confectiona una. am folosit functia de cautare, dar pt motor asa de vechi nu am gasit nimic; adica dupa 2000; poze si sfaturi am gasit pentru y..., z...
  • vectrangiu

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2008

  • Mesaj Privat
da sunt in general fabricate din clingherit daca nu gasesti iti poti confectiona tu o garnitura....
dar depinde unde vrei sa o folosesti
pentru ca de exemplu la galeria de evacuare garnitura respectiva vine cu acele inele metalice...
nu inteleg despre ce supape este vorba
  • mario 110

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
vectrangiu a scris:da sunt in general fabricate din clingherit daca nu gasesti iti poti confectiona tu o garnitura....
dar depinde unde vrei sa o folosesti
pentru ca de exemplu la galeria de evacuare garnitura respectiva vine cu acele inele metalice...
nu inteleg despre ce supape este vorba


de acele inele metalice imi era frica. asta e. o las asa pina gasesc garnituri si gata.
probleme nu imi face, doar ca se aprinde becul galben la drum intins (doar inafara localitatii), in oras nu se aprinde. si nu e vorba de viteza aici; eu am un stil mai sportiv de mers in oras, si viteza de 90 la ora e obisnuita. inafara pot sa merg tot cu 90, constant, linistit, ca se aprinde becul. nu ma deranjeaza, atita doar ca se mai intimpla (rar, ce-i drept) sa piarda putere, adica, de la 100-110, scade la 60- 70 faca motiv si nu se duce mai tare cu nici un chip. opresc motorul citeva secunde, dau cheie, si merge. nu m-ar deranja becul galben, dar am inteles de pe forum ca nu e bine de lasat asa, ca in timp poate sa faca probeme mai mari ( si mai costisitoare, bineinteles). ma gindesc ca poate acele caderi de putere ocazionale, pot fi date de mizeria de la EGR.
si inca ceva: nu trece de 150 km/ora, orice as face (doar la vale, poate), e normal?
  • papyllon

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am dat si eu jos acea valva EGR si am curatat-o cu decarbusolv, de garnitura nu se pune problema pt ca nu am gasit la magazine, se uitau la mine ca vitei la poarta noua Shocked cand le ceream acea garnitura! asa ca am confectionat-o eu din clingherit si merge ok. dar mai intai probeaza valva ca sa nu fie membrana sparta! o poti proba asfel: pornesti motorul apoi bagi degetele dedesuptul valvei si apesi pe membrana usor. daca turatia motorului scade inseamna ca valva lucreaza si nu este cazul sa o dai jos!
Skip ads

  • alynutzu_cvm

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu iti propun sa mergi la un service sau poti si tu singur sa ii faci testul cu agrafa(dai search ''agrafa'' si citesti cum se face) sa vezi ce cod iti indica ca sa fii mai sigur.Bineinteles ca ai dreptate in legatura cu egr ca e pus acolo pentru ceva dar poate acel cod care tie ti-l arata computeru poate sa nu fie doar de la egr.Succes
  • mario 110

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am gasit totusi garnitura, dar cu tam-tam; a trebuit sa fac scandal. nu le convine sa aduca ca e prea ieftina (13,5ron).am comandat-o azi si vine martea viitoare.
  • mario 110

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
papyllon a scris: ... pornesti motorul apoi bagi degetele dedesuptul valvei si apesi pe membrana usor. daca turatia motorului scade inseamna ca valva lucreaza si nu este cazul sa o dai jos!


am verificat valva asa cum ai spus si nu s-a intimplat nimis; am curatat si pus la loc, si s-a intimplat asa cum ai spus, dar... am inteles ca daca tragi din teava supapei aer, trebuie sa faca vid, deci sa-ti ramina limba lipita acolo, e adevarat? pentru ca la a mea nu se intimpla lucrul asta. am incercat asta la o valva de pe o nubira, si vidul creat s-a mentinut; ce parere aveti, trebuie schimbata valva?
ce am gasit acolo? ambele orificii spre galerie (cel dreptunghiular si cel rotund) erau blocate in totalitate; mi-a luat 45 min sa le curat. efectul in mersul masinii: becul galben se aprinde la 110 - 120 km/h si nu la 90 - 100 km/ h ca inainte. in rest nici o diferenta.
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Cum se desface EGR-ul, cu ce cheie? sunt foarte incomod pozitionate suruburile si n-am reusit sa desfac decat unul, cel dinspre chiulasa, cel dinspre carburator nu-l pot desface....Sad
Skip ads

  • cadu.catalin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut as vreau si eu cat de repede puteti sa imi dati mie niste poze cu consexiunile furtunaselor care pleaca din injectie si cu furtunul care iese din capacul de la culbutori pentru motorul C16NZ.
  • georgelul

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
se desface cu cheia .mai incearca . nu este ghiar greu.succes
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 598
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Bun am si eu o intrebare am dat-o si eu azi jos..........mai trebuie desfacut ceva la ea? sau se curata pur si simplu canalu ala ? adika se desface in doua sau ceva de genu>?
  • ..Loveall..

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Va salut.Imi spune si mie cineva ce rol are acest EGR la modelul meu de masina.Mentionez ca am un vectra din 92 modelul adam.Cineva sa uitat la el si mia zis ca e defect si tot acel cineva mi a zis si ce inseamna EGR.Masina poate sa mearga mai bine cu acest Egr sau nu se simte?Pot sa spun ca de cand am masina nici nu am sesizat diferenta cum merge cu egr sau fara.Zic asta pt. ca probabil o fi functionat vreodata si egr meu.Dar totusi as vrea sa stiu ce rol indeplineste exact,si daca mai se merita sa-l inlocuiesc.Astept pareri de la voi.
Multumesc
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
FYI: http://en.wikipedia.org/wik...gas_recirculation


Ultima modificare facuta de djtaotao la Sam 08 Mai, 2010 9:52 pm, modificat de 2 ori in total
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@ Loveall - salut si bine ai venit pe forum. Ti-am mutat intrebarea in topicul care dezbate aceasi problema. Pe viitor te rog sa cauti inainte de a deschide o noua discutie. Ai butonul albastru: cauta. Pentru mai multe detalii despre problema ta, da o cautare dupa EGR si ai sa fii surprins cate informatii o sa gasesti. Uite un pic de ajutor: https://www.clubopel.com/rez...&sa=Cauta#963 Numai bine.
  • mariusmol

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou pe aici am o problema cu vectra a 92 motor c16nz porneste greu la rece dupa putin timp se opreste si este cand nu vrea sa mai porneasca de loc la automat doar inpinsa sau din panta da nu porneste usor nici inpinsa
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR