Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salut, am mai avut prietenul cu care am desfacut surubul, ne-am mai consultat si apoi am lucrat eu nu a stat mereu langa mine, dar cadeam de acord ce trebuie facut impreuna, si unde era nevoie faceam amandoi.
Skip ads

  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
a fost nevoie sa amorsezi intinzatorul hidraulic? daca da ,cum ai procedat?
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu a fost nevoie de nici o amorsare. Pur si simplu se prinde in ºuruburi si se scoate siguranþa.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu reusesc nici mort sa pun distributia la punct.... nu stiu ce are... dar tare cretin sistemul. strang surubul la vibrochen, scot trusa KM rotesc motorul cu cheia (de surub) si cand dau sa o verific iar, blocheaza camele dar cand verific volanta... pauza, volanta (cred) ca e inaintea camelor, sau mai exact camele raman in spate, si trebuie sa desfac si sa incerc iar. am incercat deja de 2 ori. are cineva idee ce as putea sa-i fac? deja ma dispera... cum sa nu faca ei nici o metoda de blocare a pinionului de la vibrochen decat prin presiune...
Skip ads

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Suruburile de la pinioane se strang la cuplu. Cred ca ai rezolvat intre timp.... Succes
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@scorpio18
vezi ca pentru a se alinia volanta cu camele trebuie sa faci doua ture complete sa iti ajunga la semne, normal inainte de a desface pinioanele trebuia sa blochezi ambele axe plus volanta ,
bafta
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am terminat cu ea.. cred ca e la punct caci nu mi-au sarit inca pistoanele prin capota si motorul merge foarte bine (cred ca mai bine decat inainte sa am probleme). suruburile... cheia mea manometrica nu mergea la suruburile cu filet pe dos, dar sunt sigur ca sunt bine stranse...
merge masina, sunt multumit, si multumesc tututor celor care m-au ajutat (maiandrei cu sfaturi tehnice si diagnostic, si corsablue-pdg cu kitul si explicatii).

@lucio, am blocat camele si volanta, era problema ca nu stiam daca se aliniaza sau nu, intr-un final am realizat ca se alinia si ca mai bine de cum o aliniam eu nu se poate.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
acum pun si eu 2 poze cu intinzatorul meu blocat.

n-am reusit sa-l strang cand l-am dat jos si l-am dat jos scotand suruburile, el extinzandu-se la maxim.
apoi l-am strans in mana foarte tare, s-a gripat foarte mult si apoi a ramas blocat in pozitia aia.
Se observa ca nu e strans la maxim, caci nu a trecut in spatele gaurii incat sa pot baga siguranta...


ca si idee, cand pistonul se intinde la maxim, piesa devine dubla ca lungime...

parerea mea de ce se strica distributia:
1. supapa unisens de pe intinzator: pistonul ala e ajutat de un arc sa stea intins, dar in acelasi timp in fund are o bila pe post de supapa unisens ce ar trebui sa tina intinzatorul intins mereu. Cand supapa se blocheaza de la mizerie, scapa presiune si sare distributia.
2. intra mizerie in pistonul hidraulic si se pune intre cele doua tuburi gripandu-le si nemailasand pistonul sa se intinda extinda.
3. pistonul ajunge la maxim si incepe sa scape presiune, in acelasi timp lantul se mai intinde si nu-l mai poate tine intins.

La mine cred ca au fost cazul 2, poate combinat cu 1.
Skip ads

  • shedy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua..sunt si eu nou pe aici.. si nevoia m-a adus.. cu orele in fatza calculatorului..sunt si eu nefericitu posesor..al unui astra h 1,3 cdti ( Z13DTH)..sciu aici ca ma intereseaza distrubitia.. care este aceiasi cu cea de la corsa.. .. am masina din ianuarie 2009 ea fiind din decembrie 2005 deci 3 ani adusa din germania.. 85.000 km.. nestiind cum sta treaba cu acest gen de motor am pus motorina de la tata care mi-a garantat ca e buna..nu a fost:) in 2 luni au pikat injectoarele.. in mai 2009 le-am facut la sinaia.. 3 din 4..ca asa a spus inginereu de acolo...la montarea injectoarelor.. mecanicu mi-a pus ca la pistonu 1..nu am compresia..ca la celelalte 3.. si la un moment dat o sa fie nevoie de segmentare.. am mers asa inainte..totu bine si frumos pana in noimebrie 2009 cand mergand normal..imi apare cheia..si dispare.. de atunci au inceput adevaratele prob.. am fost pe la x y z.. pan la urma la reprezentantza .. ca e supapa turbina.. o schimb la ei.. asta in mai 2010.. plec cu masina.. tot..aceiais prob..ma intorc la ei.. ca e si un injector de vina.. am zis bine.. a pikat cel de-a l 4lea.. numai cu motorina de la peco.. am mers asa.. cand mergea bine.c.and isi revenea.. si pana acum 2 sapt.. cand vin de la braila.. spre galati si imi da in cap.. masina.. in mers.. pana acum cand se intimpla.. opream masina pornema iar si era..ok..ei de data asta.. nimic..ziceai ca merg cu trabantul..... am uitat sa specific..ca inaint de asta adik cam din aprilie.. mergeam cu semnu la egr aprins in bord.. bun ma duc la tetser.. ca e egr.. dau jos egr.. era intradevar.. arcu.. care e impins de acea tija de la supapa..blocat.. intradevar..nu mai putea sa deschida supapa..si era mereu pe inchis.. facem treaba asta.. neam sa mai porneasca masina! hai ca is injectoarele de vine..ca parca mergea in 3 pistoane masina.. am fost cu ele la boch car servvice galati.. toate 4 bune! hai sa facem test de compresie.. am facut.. intradevar... primele 2 pistoane..compresie.. 0..celelate 2 aveau la fel..0,9 . nu stiu cat si ce fel inseamna asta ca am adus testu de compresie de la un service..mare.. bun am zis hai ca is segemnetii.. ai facem segmentare.. dam jos chiuloasa.. surpriza..segmenti in stare ff buna de funcitonare.. in + 1 supapa evacuare.. indoita.. de la pistonu 2.. si surpriza suprizelor..masina sarita de la punct! intrebare.. schimb distributia? masina are 117.000 de km.. 35.000 facuti de mine..in 2 ani jumatate.. si din ce cauza am gasit masina sarita de la punct.. astept unele informatii si sfaturi.. deocamdata sunt in astepotare..cu chiuloasa.. e la verificat si reparat..sa vedem cate supape.. rebuiesc schimbate!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
masina din ce am inteles e SH. deci 100% kilometrii aia cu care ai luat-o tu, sunt doar pe bord.
Daca a ajuns la chiuloasa, inseamna ca poate vedea lantul de la distributie. Eventual, te poti duce tu si sa pui mana pe el, el ar trebui sa stea foarte intins, daca nu e asa acolo e buba.
Eu zic sa schimbi distributia, pe mine m-au ajuns vreo 900lei piesele (insa aveam in plus un surub de vibrochen, silicon, filtru de motorina si filtru de ulei). Eu le-am luat de unde le-a luat si Corsablue-PDG.
In general distributia se schimba la 150.000km, dar eu am schimbat-o la 90.000km (reali, caci masina e luata de noua). Fiecare cum are noroc. Vezi ca-i trebuie trusa de cale mecanicului ca sa o poata pune la loc (iti pot zice eu unde am gasit pentru mine).
In rest, dupa ce am citit din povestea ta, masina n-are nici o vina, ci 99% din probleme ti le-ai facut singur, fara suparare. tu ai pus motorina suspecta, tu nu ai verificat de ce s-a aprins MIL-ul.

distributia are de la punct din cauza intinzatorului hidraulic din macaroane, care in timp cedeaza, sau se intinde la maxim si nu mai tine lantul perfect intins. iar cand tu ii dai o cheie, sare de la punct.
  • shedy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
da este Sh. nu stiu ce sa zic daca is reali sau nu! maisna avand 2 ani jumatate cand am luato.. fiind masina de femeie cu copil.. in germania.. am zis ca 85.000 de km is destui! cam 40.000 pe an! da cu motorina a fost vina mea! deci motoru acum tot este bucati..dat jos tot! lantu mi-a zis si mecanicu ca nu sta intins pe orizontala drept cum ar sta unu nou.. eu am gasit kit distributie mai ieftin orginal GM cu 5 mil.. imi da cineva fara adaosuri fara etc.. + supapa evacuare.. gm 1 mil 300 stiu ca trebuiesc cale speciale.. la axele cu came..sa le blocheze.. in rest? 1 cu 4 sus si 2,3 jos? ma refer la punerea la punct a masini.. ? mai trebuia sa tinem cont de ceva? in orice caz.. la asta am vb cu un mecanic de la opel sa vina.. cu calele respective..
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ai vazut tu personal ca e masina de femeie cu copil? sau asa ti-a zis samsarul ce ti-a vandut-o?
trusa de cale este formata din 2 suruburi (mai speciale) ce intra in axele cu came si le blocheaza, si un tub cu arc (ce poate fi inlocuit cu un burghiu la nevoie) ce blocheaza volanta pe pozitie. Trusa eu am gasti-o la vreo 200lei. dar daca ai sculele pentru came tre sa o ai si pe cea pentru volanta ca sa blochezi vibrochenul. Daca nu, cauta un burghiu si blochezi.
Sa fugi de mecanicii Opel ca dracu de tamaie, sunt slab pregatiti, iar cei care prind experienta isi deschid service propriu pentru ca sunt si prost platiti.
Daca tu totusi ai incredere in ala de la opel, si vine cu calea el, ar trebui sa aiba tot.
Se blocheaza camele pe pozitie, se blocheaza apoi vibrochenul (de fapt volanta). se schimba intinzatorul, pinioanele (nu e obligatoriu, dar macar cel de la vibrochen caci se schimba usor rau), patinele, si cu suruburile aferente. Surubul de la vibrochen trebuie si el schimbat, dar daca nu vrei, macar foloseste pasta de blocare. Iti trebuie si silicon de etansare (vezi sa reziste la temperaturi inalte), o garnitura de la capacul de distributie noua si un nou semering pentru arborele cotit.
Apoi se blocheaza distributia, cu cheia de distributie (merge improvizat ceva) se tine de rotorul (nu stiu cum sa-i zic altfel) de care se prinde roata pentru accesorii) si se strange cu cheie dinamometrica surubul de la vibrochen (are FILET PE DOS!) cu 50Nm (conform TIS).
pinionul de la vibrochen e tinut prin presare, deci ai grija ca pinionul si suprafetele ce-l preseaza sa fie foarte foarte curate, ca sa nu alunece.
Apoi se scoate trusa de cale, si cu o cheie invarti de surubul de virbochen avand grija sa nu se atinga nimic si totul sa fie bine pus la punct, dai 2-3 ture si apoi incerci iar sa blochezi distributia ca sa fii 100% sigur ca e bine pusa la punct.
Citeste topicul asta, macar primele cateva pagini si vei vedea exact ce piese trebuiesc, cum se face si parerile altor colegi.
Skip ads

  • shedy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
lasa te rog un id de mess mai am cateva nelamuriri.. daca esti amabil.. sau dami tu add id: shedylove multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
shedy cum a spus si scorpio 18 vina iti apartine in buna parte. Daca te documentai din timp si nu aplecai urechea la tot felul de cunoscatori nu aveai motorul praf. Macar acum citeste discutia asta si restul (eventual cautare) pe injectoare si regulator debit motorina.
Daca masina e la G&P grija mare ca au intrat in insolventa, de vreo 2 ani le tot pleaca personalul calificat si raman numai papagali. Nici inainte nu erau prea straluciti dar acum e jale.
http://0-100.hotnews.ro/201...at-in-insolventa/
http://www.iasiinvest.ro/bu...-de-insolven.html

Kit distributie este o prostie, trebuie mai multe repere din pacate si nu e totalul la 5mil. Daca pe respectivul piston supapele au lovit automat il schimbi, sanse mici sa nu fie afectat. Suruburi chiulasa noi, suruburi biela noi, garnitura chiulasa, inca n garnituri, simering supapa, ghid supapa, supape noi (cele afectate sau arse), planare chiulasa de multe ori necesara, rectificare scaun supape, etc.
Daca ai umblat la injectoare neaparat garnituri noi si o saiba de etansare, codare injectoare ca nu merg cum vrea Nea Vasile la modul pun si gata nene.
Reparatia te va costa binisor, mai bine faci calcul si poate e mai rentabil un motor SH care sa mearga (masina rasturnata) si schimbi numai distributie.
  • shedy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
injectorele nu au nevoie de cod.. le-am facut acum 2 ani la sinaia..le-am pus pe masina si acum sunt bune..testate. in fatza mea la bosc car service galati, pistoanele arata excelent la fel si segmentii nu a avut cand sa loveasca! cel mai probabil masina a sarit de la punct cand am incercat sa o pornim trasa.. si de atunci motoru nu a mai pornit..deci nu a avut ce sa loveasca! supape.. doar una de evacuare se vede vizibil ca e afectata.. in rest nu cred.. dar cine stie..acum este chiuloasa la verificat astept si eu raspunsu! cat despre kitu de distribuite e doar 5 mil..pt ca il iau la pretz de producautor.. am pe cineva la magazin care nu imi baga adaosuri..si toate kkturile..pretul real e undeva pe la 7 mil. la tester.. mia dat presiune buna pe rail.. deci nu ar trebuie sa fie prob .. am mers 2 luni cu egr blocat.. + cu compresia la primu piston slabutza..inca de acum 2 ani si in timp s-a agravat.. noi cand ne-am apucat sa desfacem motoru am crezut ca gasim dezatru acolo..dar chiar nu a fost asa.. pistoanele.. chiar aratau ff bine nu joc.. nu nimic. la fel si segmenti nu zgariati nimic.. intra si se etanseaza perfect pe piston.. intravdear nu ma pricep ff bine ca voi la mecanica tocmai de asta am amanat sa intru in motor.. dar o sa mai revin cu detalii ..stiu ca cei de la opel si reprezentantza sunt praf..din moment ce acum 1 an mi-au spus ca am 1 injector..bolnav..dar acum 1 sapt la test.. mi-aud at bine injectoarele! dar in lipsa de altceva.. + sa fac rost de set montare distibutie.. e bun si un mecanic de acolo.. + cel care il am eu sper sa o scoatem la capat.. mersi pt detalii chiar apreciez..de asta sunt si aici.. idee e..ca o sa fac chiuloasa..cu supapa sau supapele care e nevoie sa fie inlocuite.. + schimabvre distrbutie.. desigur filtre si ulei.. sper sa nu mai apara nimic.. cat despre varianta.. motor.. sh.. ff greu:) 1,3 cdti z13dth este un motor ff rar intalnit prin galati.. cel putin.. sau chiar si Romania.. facand comparatia.. cu 1,7 si 1,9..care is mult mai numeroase.. si la sh.. nu stii niciodata ce ei..poate sa fie mai rau decat ce ai tu! sa fim realisti!
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Succes la operaþiune! Tu ai stricat maºina cand ai încercat sa o porneºti trasã. Trebuie sa mai fii atent cum pui axele cu came pe poziþie ca doar una e antrenatã de lanþ iar pe la pompa de înaltã sunt antrenate între ele prin niºte roþi dintate. Îþi trebuie calele de la axe când montezi axele în corpul chiuloasei. Mare atenþie! În rest daca mai întâmpini ceva cere ajutor si îþi va rãspunde cineva. Succes!
  • olteanuvasile

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Astazi mi- am facut cont pe acest site foarte interesant, si rog pe cei care a-ti intalnit problema care o
prezint sa-mi dea un sfat. De curand am cumparat o corsa 1,3 diesel din 2005 la care tocmai i s-a scimbat distributia
cost 300 euro, si totusi se aude un tacanit in zona distributiei la test totul este in regula, stie cineva ce poate fi?
si daca pot merge in continuare cu acest tacanit.
Va multumesc....
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
bine ai venit si multumim ca ai postat unde trebuie.
problema e ca tacanitul ala s-ar putea sa fie ceva ce e foarte normal (si mie dieselul meu mi se pare ca "bate" insa mecanicul in care am incredere foarte mare mi-a zis ca sunt nebun)....
daca ai putea sa filmezi acel tacanit ar fi cel mai indicat.
ar putea fi pompa de apa, cureaua, sau tachetii... pune un video si poate mai multa lume te ajuta.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da intradevar dieselul are un zgomot, e normal, si mie mi se întâmplã sa cred cã bate. Ideea e cât de tare bate, cât de rotund. Succes!
  • calin.cosmin

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
salut. Sunt proaspat posesor de Opel Astra 1.3cdti 2008, inainte am avut un logan pe benzina, asa ca .... am comis-o . Am bagat acum 10 zile 8L benzina (rezervorul era aproape gol)! Am incremenit ... am sunat un prieten mecanic si mi-a zis ca e in regula daca-i fac plinul cu motorina. Am completat cu inca 30 L motorina, am pornit, totul a fost ok. Numai ca, acum am sesizat ca la cald, de la motor se aude un tzacanit cam puternic. Probabil injectoarele ? Mai am sanse sa le rectific cumva? Banuiesc ca o simpla solutie de curatat injectoare/aditiv nu rezolva nimic. Sunt disperat, eram asa multumit de cum torcea motorul cand am luat-o (in iunie).
P.S. Poate reusesc totusi sa ajung la intalnirea cu "colegii" de la Ramnicu Valcea de duminica.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR