Ai uitat parola?


  • siulian

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Schimbat lantul la Z13DTJ la autoa. Pana acum sunt multumit desi n-am apucat sa merg mai mult de 50km ( momentan fiind si plecat din tara)
Operatiunea a durat o zi si puteai daca doreai sa asisti ( eu am plecat pentru ca aveam treaba).
Eu am fost multumit si ca mi-au mai zis una alta pe langa operatiunea propriu-zisa si de modul cum s-au comportat ca oameni(mi-au dat inclusiv cateva telefoane)

Motorul este intr-adevar mai putin zgomotos dar poate aici pot fi subiectiv ( orice motor suna mai bine dupa ce se pune ulei nou)
Daca mai doreste cineva detalii contactati-ma pe PM.
  • zistok

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo Z13DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am citit tot ce s-a scris si am citeva nelamuriri, poate careva dintre voi ma indruma si pe mine.

1. TIS - este un program ? cum fac rost de ea ?
2. Am gasit pe net o trusa KM cu 4 piese. E buna ?
3. Daca da, ( banuiesc ca da) Unde vin montate acele cale?
Poate cineva sa puna o poza in care sa imi dau seama fiecare unde vine ?
Una vine jos la volanta si restul ?
4. De ce se pune sub motor ceva cu care sa o inalti ?
Nu am inteles de ce , este nevoie sa desfaci tamponul si sa impingi in sus motorul ?

5. In ce ordine lucreaza pistoanele ? 1 3 4 2 ?

Va multumesc anticipat !
  • 4di

  • Mesaje scrise: 698
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
1. Da TIS este un program, il gasesti pe forum cautand.
2. Daca e pentru tipul tau de motor.
3. Cauta manual reparatii corsa c pe forum sau gasesti in tis toate detaliile. Nu am facut operatiunea asta deci nu stiu exact pe unde vin.
4. Pentru ca din cate stiu eu capacul distributiei este pe partea stanga a motorului unde se afla si suportul motor, iar fara suport trebuie sustinut motorul din alta parte (de jos de obicei).
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,539
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul poate fi sustinut si de sus cu o girafa. Gasesti fixate pe motor 3 "urechi". Din ce inteleg te apuci de "experiente".
FELICITARI! Tu habar nu ai cum arata calele pentru motorul pe care vrei sa-l "repari", habar nu ai unde se monteaza fiecare in parte, habar nu ai unde sa cauti...
Peste ceva vreme vii si scrii ca motorul / motoarele de Opel sunt proste si zob si vai vai...
Spor la "treaba"!
  • zistok

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo Z13DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri si unele incurajari Smile)))) !

Corsablu :
Eu nu m-am nascut invatat, din cauza asta intreb,
Am mai multe masini si incerc sa fac toate reparatile posibile, eu.
Incep sa studiez problema, sa intreb si fac tot posibilul sa incerc sa imi rezolv problemele.
Opalul meu are in jur de 235 k si acum se audeun pic lantul.
Apropo de motor, am ales masina acum citiva ani special ptr. acest motor.
Despre Opel, doar ca prima mea masina a fost tot un Opel.

Si da , ai dreptate, deocamdata, nu stiu exact cum sta treaba cu calele, dar de ieri
am mai vazut citeceva si uite asa sper sa reusesc sa ma descurc !

Va doresc o zi buna !
  • bacchus

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! De curand motorul masinii mele a sarit de 150000. Din cate am citit pe forum la acesti km ar trebui schimbata distributia desi in cartea de service nu se mentioneaza nimic (decat in legatura cu cea de tranmisie) sau nu m-am uitat eu unde trebuie. Intrebarea mea ar fi: daca motorul merge bine si nu da niciun semn are rost sa fac aceasta operatiune despre care am citit ca ar fi oricum destul de complicata si chiar "riscanta" daca nu e facuta cum trebuie? E mai bine sa astept pana incepe sa se auda acel zgomot provocat de lant? Multumesc.
  • liviugeorge

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
salut


Cum se manisfesta mai exact faptul ca trebuie schimbata distributia ? vreo 2-3 oarecare mecanici mi-au spus ca trebuie schimbata, la Erebus si un mecanic prieten mi-au spus ca nu trebuie. Am cam 190.000 reali
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,478
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Schimba !
Trebuie sa ai ureche si sa fii familiarizat, poti merge si asa pana face poc si sa vezi atunci costuri.
  • liviugeorge

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
cam astea cred ca sunt , nu ? trebuie schimbat si uleiul si antigelul daca se schimba distributia ?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,478
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Da, se schimba ulei si antigel.
  • liviugeorge

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
asa e recomandat sau implicit prin demontarea pieselor se pierde uleiul si antigelul ?
intreb ca l-am schimbat de vreo 7000km si as vrea sa evit alte chelituieli.

Ms.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,539
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Asa este procedura. Daca umbli la distributie curata si sorbul pompei de ulei. Deasemenea pompa de apa se inlocuieste odata cu distributia.
  • bip08

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
cum pun la punct distributia la z13dtj sa rupt lantul in mers
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 548
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ehe... sant probleme daca sa rupt in mers, mare noroc daca ati scapat doar cu lantul rupt, pot fi si altele. Pentru a pune la punct distributia musai KM-uri de blocare, experienta ,scule,materiale etc,etc. Exista tutoriale pe forum, ca un prim sfat... surubul de la vibrochen este cu filet invers.Mai sant si alte chichite , unde nu intelegi ,sant colegi dispusi sa ajute dar NEAPARAT TRUSA CALARE MOTOR,fara nici sa nu va ganditi. Bafta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,478
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul trebuie sa aiba sigur si supape indoite ca au batut in pistoane, e treaba multa la el, de bani nici nu mai vorbim.
Chiar crede luma ca lantul este vesnic ?
  • otseit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Y 20 DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am un Opel astra G 2.0 dti din 2003 cu aproape 340,000 km si distributia nu a fost schimbata, deci cu siguranta depinde de la masina la masina, poate ca unele nu rezista atat, nu o fi vesnic lantul dar cu siguranta poate sa tina peste 300 de mii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,478
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Tu ai alt motor si nu cu un singur lantisor, asta e cu o singura za si la tine 2 zale. Daca nu stii nu te baga, te mai crede lumea si motor schaden...
  • catalin_689

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am un corsa cdti, motor Z3 dt., 2005, 130 kkm si cred ca mi-a sarit distributia (la pornire). Maine o duc la un service sa evalueze pagubele. Nu stiu daca merita reparat sau sa caut un motor sh? Maine am sa revin cu evaluarea pagubelor, poate ma poate ajuta cineva cu un sfat.
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
am citit toate postarile pana in prezent dar nu am vazut cu ce forta s-a strans suruburile ...banuesc ca nu s-a strans dupa ureche. Intreb pentru ca nu am un manual nici program.
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z13DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ce parere aveti de kit distributie SKF : http://www.youtube.com/watch?v=7RkTvwvHr-E

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata