Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • i0nutz83

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Corsa Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ok, multumesc mult !
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cum se aeriseste si regleaza ambreiajul?
Aveti ceva detalii? Poate ameliorez si la mine intrarea in viteze..Multam
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mergi la un mecanic priceput. Nu poti face asta singur. Ai nevoie si de elevator sau canal.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...eiaj&start=20
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
@szlid ai uitat de tutorial...am o intrebare..pt reglare, e nevoie de rampa (canal, saht) sau merge de pe sol direct? Acces la busonul de aerisire pe unde se face? Prin lateral- pe sub aripa, prin comp motor, pe dedesupt?
La Corsa tine cam jos ambreiajul..ce fac? Desfac buson, apas 1/3 pedala si apoi strang? Logic asa mi s-ar parea, pornind de la explicatiile tale.
Astept raspuns. Multam.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sal am si eu o problema..am un omega 2,2 dti..iar in momentul cand am motorul incins si am pornita clima,la porniri de pe loc in circulatie bara la bara cam trepideaza un pic motorul..asta am observat in general cand masina e tare in sarcina...posibil AMBREAJUL sau FULIA ?nu stiu sincer pt ca in rest ambreajul merge ok nu face fitze..dar cand e incinsa masina si am clima pornita imi da simtomele scrise mai sus!
  • ceribros

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La 1.3 meu de 90 intra cam greu a 2-a, parca ar prinde putin restul vitezelor intra in regula (bine in afara de 1 care trebuie sa o bag de pe loc ca nu intra daca se misca putin masina), e normal asta, la voi e la fel?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sincer n-am incercat..din mers so bag inapoi in vit 1..dar ar trebui sa mearga
Skip ads

  • strutzzy

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nici la mine nu intra la inceput in vit. 1. Apoi am descoperit urmatoarea manevra: o las la punctul mort, ambreiajul cuplat, accelerez oleac, calc ambreiaj si intra. Insa in ultimul timp s-a mai rodat cutia si intra fara miscarea asta. Referitor la viteza a doua, la mine agata un pic daca trag prea mult in stanga de schimbator cand trec din vit. 1 in vit. 2 (sau daca trag repede). Daca trag drept de schimbator, sau daca trec prin punctul mort e ok. Inca o chestie, nu stiu daca stii sau nu, marsarierul nu este sincronizat, si deci daca masina se misca incet sau daca dupa ce te opresti nu astepti 3 secunde inainte sa bagi in marsarier, cutia va carai. Zice si in manual de asta. Iti zic asta pentru ca am vazut ca unii credeau ca au probleme la cutie.
  • ceribros

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc, cu ambreajul nu am probleme intra super, cu a 2-a ma stresa dar probabil ca ai dreptate ca trag prea in dreapta si dau pe oblic in loc pe verticala. Am observat ca uneori intra in a 2-a fara probleme dasta ma si intrebam daca e de la mine sau de la masina, se pare ca e de la mine.
  • floreaus

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare baieti,am si eu o corsa din 2001 cu motor de 1000 cmc,de ceva timp trepideaza la pornirea de pe loc ca si cand motorul nu ar mai avea putere,asta se intampla doar in viteza I si in R,am schimbat eu la un mecanic niste flanse intr-o zi si cand am scos masina din garaj l-am intrebat de unde ar putea veni zgomotul respectiv;raspunsul lui a fost promt si foarte sigur:"nu am ce-ti face trebuie sa schimbi placa de presiune" Crying or Very sad .Tin sa mentionez ca vitezele se schimba f f usor si nu am observat nici o modificare a masinii in cea ce priveste tinuta de drum(adica nu pierde din putere la acceleratii iar schimbatul vitezelor cand este in mers se face f usor)
Are cineva vre-o idee ce ar putea fi?Eu vreau sa vand acum masina si ma lovesc ca de un perete cu problema asta Sad
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
intra pe idul meu
shaftt24
Skip ads

  • sensation

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am ramas in noaptea cu masina in mijlocul intersectiei din fata blocului cu urmatoarea problema: am ramas blocat cu maneta in marsarier si n-am putut s-o scot sub nici o forma. Am opreti motorul de 2 ori si nimic. La a treia oprire, cand am luat priciorul de pe ambreiaj, pedala a ramas lipita de podea (nu s-a mai ridicat). Intr-un final dramati, pedala si-a revenit, am putut scoate maneta din viteza (sa decuplez) si am reusit sa bag in a 1-a si a 2-a pana in parcare.
A mai patit cineva asa? Care-i problema exact? Cablul de ambreiaj blocat?
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu are cablu, este ambreiaj hidraulic. Ai doi cilindrii un Master si un Slave, posibil sa pierzi din presiune si de aceea sa intamplat sa ramana pedala la podea.

1. Sa vezi daca pierzi presiune la el trebuie sa faci urmatorul lucru:

Bagi in treapta 1, apesi ambreajul si cu amreajul apasat pornesti motorul pedala tii in continuare apasat 5~10 min si vezi daca masina incepe sa plece de pe loc. Daca da atunci pierzi presiune ...

2. Sa te uiti daca nu cumva ai problema la arcul de la pedala de ambreaj.

3. Ai probleme la timonerie? Intra greu in treptele 1,2?


Ultima modificare facuta de szilid la Vin 05 Mar, 2010 9:54 am
  • sensation

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am mai incercat azi. Cand pornesc motorul se aude un carait. Pedala si maneta inca mai raman blocate si doar in marsarier, dar nu mereu si incepe sa tremure in timp ce tin piciorul pe frana si incerc s-o scot (am facut ture prin parcare) si mai nou imi ramane si becu de frana de mana aprins. Inebunesc, maine trebuia sa plec la mare x(

ps: cam am probleme cu timoneria, dar imi intra in viteze, nu perfect, dar intra
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca pierzi pe undeva lichid de frana. Verifica-i nivelul. Ca indicatorul de "frana de mana" indica si un nivel scazut al lichidului de frana. Lichidul de frana e folosit si de ambreajul hidraulic, nu numai de instalatia de franare.
  • sensation

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Corsafuhrer a scris:Parerea mea e ca pierzi pe undeva lichid de frana. Verifica-i nivelul. Ca indicatorul de "frana de mana" indica si un nivel scazut al lichidului de frana. Lichidul de frana e folosit si de ambreajul hidraulic, nu numai de instalatia de franare.



Interesant. Treaba e ca eu n-am schimbat de cand mi-am cumparat masina decat uleiul de motor de 2 ori. Daca ar fi doar lipsa de ulei cred ca e bine, scap mai ieftin. Acum ma chinui sa dau de un mecanic in Dt. Tab. sa vina sa se uite la ea in parcare ca mi-e frica sa plec cu ea...
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ala nu e ulei, e lichid de frana:P Iti trebuie lichid Dot4. Trebuie identificata si cauza pierderii oricum.
  • alin.farcas

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor opel-istilor! E primul meu mesaj pe acest forum, desi va urmaresc de ceva vreme. Bineinteles ca e un mesaj cu probleme. Rolling Eyes

Sa va explic:

"Miorita" mea (Corsa C, 1.0, 2001, Z10XE) e bolnavioara. Eu apas acceleratia, ea refuza sa ma asculte si sa fuga. Bag in viteza (oricare), accelerez, turometrul urca, dar viteza nu creste direct proportional. Simt un fel de patinaj. Ca sa nu simt respectivul patinaj, trebuie sa accelerez foooarte incet. Fin. Abia atunci turatia si viteza se "inteleg". Dar asta ma face sa fiu melcul strazii. Mai da si in nas din cand in cand. Porneste greu uneori. Adica porneste, sta nitel si moare. Abia la a treia cheie ramane on. Dar asta nu mereu (si numai la rece). Calculatorul a citit un cod de eroare - nu il mai stiu si nici nu pot sa reproduc litera cu litera - care se referea la ceva de genul "fuel trim..." Acum va spun si ca am o piesa care "plange". Pompa mea de benzina bazaie aproape tot drumul. Uneori intermitent (mmmm - mmmm), alteori "fullhouse" (mmmmmmmm). Pe zi ce trece, mai tare.

Rog cunoscatorii sa ma ajute. Vi se pare ca asta e raspunsul la rezolvarea problemelor Corsei... cumpararea unei pompe noi de benzina? Dupa ce v-am spus mai sus, o fi ea, pompa, vinovata de miscarea asta a melcului? Pentru ca n-as vrea s-o cumpar, s-o montez si masina sa mearga la fel!

Daca raspunsul e DA, cumpar-o... de unde ma sfatuiti sa fac asta? Si care sa fie producatorul, pentru ca pompa sa functioneze mult si bine? Cat priveste banii... raspunsul e DA, cam sunt o problema. Embarassed Asa ca va intreb... de unde cumpar cea mai ieftina pompa de benzina buna? Very Happy

Unii mecanici mioritici (am vazut ca asa ii numiti) au spus ca manifestarea (se tureaza, dar nu trage) are legatura cu ambreiajul. Faza e ca mie imi prinde cam sus... Ce credeti?! Are?

Va multumesc anticipat, de ajutor!

P.S. Daca tot ma plang... am si un sunet, un parait in volan, cand fac stanga dreapta. Suna de zici ca se rupe ceva pe acolo. De asta stie careva dintre dumneavoastra ceva? 10q

  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
deci..ambreajul si la mine cupleaza sus,e ok nu e dacie sa apesi pana mori Wink), parait in volan..ce dimensiune au rotile?13?14?15?scrie pe cauciuc ceva de genu 155/80/R13..asa e la mine...de cand ai masina?ptr faza cu melcu..no..e motoru mic...dar nu cred ca poti sa spui ca e melc..ce ai condus inainte?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR