Ai uitat parola?


  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 463
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
E exact problema initiala plecata din productie.. discul de ambreiaj ramane lipit de volanta pentru ca nu s-a pus vaselina pe canelurile discului la montaj. E un "Remedy field" pentru asta, e problema cunoscuta, dar la schimbare era de așteptat sa puna vaselina acolo. Tine pedala de ambreiaj apasata 3 secunde inainte sa bagi in viteza, asa o sa aibe timp sa se desprinda discul.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,956
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pai asa fac ... Interesanta problema in sensul ca apare doar la schimbarea ambreiajului (sa fie legata de trecerea de la 190 la 200?). Cel vechi sigur n-avea vaselina prin caneluri...
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 463
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
N-are treaba diferenta de la 190 la 200mm, oricum cele de 200 sunt mai mari in diametru pentru o amprenta la volanta mai mare, dar sunt mai subtiri ca cele de 190. Stiu asta pentru ca le-am masurat si comparat.
Ideea e ca la schimbare se curata de praf si mizerie canelurile axului cutiei de viteze cu peria de sarma si se ung fin canelurile discului cu vaselina. In timp poate-si da drumu', dar in iarna sigur o sa-ti faca probleme. Inca ceva, dupa 10000-12000km o sa vezi ca musca mai sus ambreiajul, tocmai pentru ca e mai subtire discul si se asaza si saibele arc dintre straturile de frictiune.
  • Chitu Razvan

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare corsari!Buburuza mea face ceva ce nu am mai observat sa faca pana acum si anume: daca tin ambreajul calcat si turez la 3000 se simte in pedala de ambreaj o batai ca de masina de cusut,cum ridic turatia peste 3000 acea bataie dispare.Ce sa fie si ce masuri pot aplica la aceasta problema?multumesc
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut!
Nu sunt mecanic, sa zicem ca as avea doar cunostiinte in mare si aptitudini.Vreau sa bag masina in curte, fara rampa, si cu o trusa profesionala (de 700 lei)+ 1..2 cricuri, de unul singur, am sanse sa schimb ambreiajul la corsa mea 1.0 (Z10XE)?Este necesara rampa/elevator/2 oameni, etc.?
Va multumesc!
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,539
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Șanse ai, dar muncești câteva ore...
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Nu ma grabesc, o fac la mine in curte...muncesc si 2 zile, le demontez incet cu grija, numai sa nu demontez tot si dupa aceea sa imi dau seama ca nu pot pentru ca nu este masina suspendata, de ex.Multumesc pentru raspuns.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,539
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La x10xe este spațiu mult în compartimentul motor, ai loc să învârți cutia pe toate direcțiile.
Atenție la conectica ambreiajului. Este o garnitură gen butoiaș. Aerisire este facilă, gravitațională. Lichidul de frână NU se refolosește!
Spor la treabă!
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Pai tocmai din acest motiv ma si incumet, am vazut ca este loc acolo sa ma bag si eu Smile).Multumesc pentru sfaturi.
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu o intrebare, daca nu contravine regulamentului.Imi poate recomanda cineva un mecanic "de bloc" ieftin din Bucuresti, pentru schimbarea ambreiajului?
  • georgevoinea

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel corsa c 2001/z12xe ,astazi cand am plecat cu masina am constatat ca nu mai intra in viteze,dar daca opresc motorul intra,plus ca de cava vreme se aprindea becul rosu cu semnul intrebarii,am reusit sa ajung la un mecanic care mi a zis ca ca este rulmentul de presiune si trebuie sa schimb cu tot cu ambreaj ,momentan i am pus lichid de frana si merge ,ce parere aveti ?are dreptate mecanicul ?
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Este posibil sa nu mai fi fost suficient lichid de frana!
Verifica sa nu ai scurgeri
  • kxz

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa B, Motor: x12sz din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Din cauza ambreiajului poate vibra toata masina?
Simptomele sunt fix ca la cauciuc deformat, din cauza asta prima data am ajuns la echilibrat roti, dar degeaba.
Jocuri nu par sa fie, cat am tras io de roti.
Problema a aparut brusc, am facut un drum de vreo 20km, a mers perfect, cu varfuri si de 140, oprit, coborat cineva, la plecare deja de la 60 tremura masina si schimbatorul.
Pana la urma m-am prins ca daca apas pedala de ambreiaj dispare tremuratul, totul perfect. La relanti totul perfect, problema pare sa se manifeste dupa 2000 de ture. Masina trage normal, am tras de ea ieri si schimbam cand intra limitarea, am invartit rotile pe loc, totul in regula.
Poate fi ambreiajul, sau altceva? Stiu eu, suport, tampon, etc...?
  • Damedeo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
am cumparat o corsa d benzina 1.4 in primavara acestui an.la o verificare in service a reiesit ca toate sunt bune mai putin un telescop stanga spate care trebuia inlocuit.am facut schimbul de ulei(gm 5w30...o prostie din partea mea de care mi-am dat seama ulterior)si de filtre bucurandu-ma de comfortul acesteia si de masina in general pâna astazi...acum 2 zile la revenirea din concediu am mers in service cu gandul de a înlocui uleiul cu mobil1 0w40,telescoapele spate si un rulment stanga spate care a fost gasit necorespunzator de catre mecanic.am comandat toate aceste piese in service iar astazi când am plecat catre service la primul semafor(un necaz nu vine niciodata singur)am ramas fara ambreiaj.sa mai intre in vreo treapta de viteza cu motorul pornit nici vorbă...am oprit motorul am cuplat treapta a 2 a am pornit si am plecat pe avarii catre service(ca acolo era si destinatia).mecanicul spune ca ar fi rulmentul de presiune sau placa(pedala fiind tare in continuare si schimbatorul de viteze neavând joc).pe lânga tot ce aveam de schimbat am mai adaugat si un kit de ambreiaj(sper sa nu mai apara nimic).stau si ma intreb de ce nu a dat nici un semn ca s-ar defecta(zgomote,functionare anormala si a crapat asa deodata).masina are 189.000 si am luat-o cu 186.000 si nu stiu daca a fost inlocuit vreodata caci in catrea de service nu vad acest lucru.as dori sa aflu si parerile voastre(asta daca ati trecut prin asa ceva).multumesc anticipat pentru raspunsurile dvs.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata