Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
e posibil ca la a ta sa nu se poata face chip tuning. pe www.gmtuning.ro scrie ca se face la masinile din 97 in sus. ce se poate face la a ta? pai in primul rand poti schimba turbina cu una mai puternica si mai citeste aici
bafta
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Kopacka, la masina ta se poate face cip-tuning clasic. Adica un meserias sa inlocuiasca memoriile originale cu altele ce contin softul optimizat.
Gandeste-te bine daca vrei sa faci asta, mai ales ca motorul nu este tocmai nou si sunt slabe sanse sa gasesti o firma consacrata pentru aceasta operatiune.
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
mersi maiandrei ca ai intervenit. deja ma simtem cam depasit dar nici nu vroiam sa nu ii mai raspund pt ca nu sunt nesimtit. sa inteleg ca nu poti sa il ajuti in privinta asta? si mai am o intrebare poate prosteasca dar x17dtl cand s-a scos din productie? adica fiind x17 ma gandesc ca sunt sanse sa se fi folosit pana in 99 sau oricum ideea care vreau sa o evidentiez esta ca daca s-a fabricat cumva pana in 97 nu poate sa ia un BC de la una mai noua de la dezmembrari? sau de la un x17dth ca alea sunt mai multe. mersi anticipat Razz
  • kopacka

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2008

  • Mesaj Privat
pai inseamna ca nu modific motoru.pacat:(vroiam sai maresc caluti dar daca nu merita atunci asta e.problema e ca deja ma apucasem sa adun materialele pentru un lifting sa schimb spoilerele,praguri si altele.dar asa numai stiu ca degeaba o sa arate bine daca nu merge cine stie ce.totusi mersi
Skip ads

  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
eu as vrea sa pun un filtru de aer sport universal dar vreau sa il introduc in cutia de la filtru pt a nu trage aer cald de la motor.
am vazut filtre la 100 ron si nu stiu daca sunt ok fata de cele de firma si mai scumpe.Oare merita sau nu?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Parerea mea proprie si personala este ca nici un filtru sport nu isi merita banii, la puteri de sub 300 CP si modificari minore.
Am testat pe dyno o Astra OPC cu filtru stock si FARA filtru, iar cea mai mare diferenta obtinuta a fost de 4 CP. Probabil cu un filtru sport BUN diferenta ar fi fost de vreo 2 CP.
Pastrand proportiile, la 100 CP nu cred ca vei castiga mai mult de 1 CP. Cine are impresia ca se intampla minuni cu filtrul sport se pacaleste singur. E placebo. Iti place sunetul, mergi mai turat si de aici si senzatia de mai multa putere.
S-a scris mult despre efectele negative, nu are rost sa reiau si eu.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
La un filtru sport castigul se masoara in marirea plajei de putere, nu in marirea puterii propriuzis. La fel si cu o evacuare sport. De aceea e interesant de vazut curba de putere, nu numai varful.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
LE:

Prin "filtru sport" inteleg chiar filtru folosit in competitii sportive, nu asa zise filtre sport de carcasa care de cele mai multe ori limiteaza. Si am sa adaug ceea ce am mai spus de cateva ori cu diverse ocazii: uleiul cu care se unge un filtru sport strica debitmetrele. Asta e si motivul pentru care in competitii sportive se folosesc senzori de aer fara film.
Skip ads

  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
atunci cred ca o sa raman la filtru stock
am incercat o tura fara filtru de aer si nu prea am simtit ceva
multumesc pt pareri
  • globus

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut .Doresc sa transform o corsa A pe tractiune integrala. a mai incercat cineva asa ceva ?orice sfat este bine venit .toate bune .
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
citeste la calibra ce mecanisme contine. sincer nu cred ca ai vreo sansa. iti trebuie o punte pe spate special facuta ca sa fie invartita de un cardan iar la dimensiunile unei corsa a nu cred ca o sa gasesti adica stiu ca opeluri cu 4x4 sunt calibra vectra a si frontera toate fiind masini late. imi pare rau
  • globus

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspuns. stiu ca este foarte greu , probabil ca ar trebui facute multe modificari. problema este daca omologheaza CINEVA asa ceva. pt ca in principiu piese noi se pot face .si apropo are cineva de vinzare un motor 1.8 i ?toate bune .
Skip ads

  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
despre omologare trebuie sa intrebi la rar http://www.rarom.ro/?page=rfq cat despre motor vezi la sectiunea vand/cumpar piese https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=13 . apropo vezi ca nu cred ca poti pune motor de 1.8 decat daca a existat o corsa a cu acel motor. daca nu inseamna multa bataie de cap cu teste de tot felu ca nu afecteaza masina si ca poate suporta acel motor caroseria si ca incape in primul rand. e complicat dar daca se poate o sa ai nevoie de o cerere pt schimbarea motorului unui autovehicul inmatriculat in romania http://www.rarom.ro/cs-uploads/11_8_anexal.pdf .
succes. si daca le trimiti mail spunene si noua ce ti-au raspuns ca m-ai facut curios
  • globus

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pt sfaturi , am intrat pe net la adresa data de tine si m-am documentat.intradevar este foarte complicat sa pui un motor mai mare decit a avut tipul acela de masina.se pare ca singura varianta civilizata este sa caut virful gamei si anume E16SE GSI 1.6 i 74 kw 101CP ,nu foarte rau pt o masina de 800kg.Acum pe ea am 1.5 TD care mi se pare senzational ca fiabilitate si consum si care se comporta destul de bine pt un motor pe motorina.am cam 250000 km fara probleme !vreau sa restaurez masina in totalitate si sa aduc si un plus de valoare la motorizare .va tin la curent si daca auziti de MOTOR sau de o CAROSERIE, vreau !masina a fost data peste cap la viata ei si ,desi reparata, nu se mai asaza chiar in toate formele geometrice initiale.TOATE BUNE.
  • enescu ciprian

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 y2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
si tine?cat si unde o vei face, ar fi bine sa iasa
  • bogdannn

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salutare. suntnoupe aici daras avea o scurta intrebare. cum pot sai mai pun cativa caluti la un opel vectra b 2000 motorina, motor x20dth 100 cp?
mersi mult
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
citeste topicul. exita remapare. castigi cam 30 de cai. vezi ca e leclama in josu paginii cu OPEL Tuning
  • cbogdan86

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2008

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Salutare.
Dupa remapare, motorul 1.6 VVT (Z16XER) ajunge la 130 CP si 175 Nm. Se foloseste obligatoriu benzina cu cifra octanica de 98 sau peste.
Stock, are 115 CP si 155 Nm.


maiandrei,
Masina mea are 2600 km la bord, este o astra sedan. Vreau sa fac si eu aceasta modificare, pentru ca mi se pare ca trage destul de greu cu AC pornit. Poti sa imi spui si mie daca e recomandabil sa fac remapare acum? Si daca da, ma poti ajuta in aceasta privinta?
Scuze.. am gresit postul.. era pt EDS-MotorSport in Romania - TUNING pentru toate OPEL 97+.. erau deschise in paralel
  • Printz

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut. am vazut pe site motor benzina 1.4 dar nu am vazut cat se poate scoate din el. astra g classic 1.4 twinport (66 KW , 90HP), cat se poate scoate maxim din el? cat din remapare si cat din chiptuning? (sau amandoua = acelasi lucru?).
  • fredy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
la o corsa 1.2, 16v, ar prinde bine o remapare ? am 75cp acum, mi-ar prinde bine sa fie 100 si ceva Smile ce parere aveti si care ati mai facut ?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR