- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 22 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
Kalypso
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Kalypso a scris:Nu stiu ce sa zic, nu am testat niciodata cat de aerodinamica e Vectra B, dar mi se pare ca mult mai aerodinamica decat alte modele.
Este o caroserie cu o aerodinamica buna, are Cx 0.28 ceea e foarte bine pentru anii cand a fost creata si scopul ei (Large family/mid-size car). Deci din acest punct de vedere nu te trage in spate nimic, ma refer la design si aerodinamicitate.
Daca imi amintesc eu corect, erau pe youtube ceva video cu o Vectra B facelift neagra ce avea 2 evacuari pentru motorul de 3.0 benzina de sub capota. Daca mai gasesc link-ul, ti-l pun aici in topic. Si tot pe youtube mai era si una turbo pe benzina.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Eu m-am linistit. Imi accept soarta si masina si gata.
Am tot dus tratative cu un parc dezmembrari si ca cica imi dau o turbina variabila de 1.7 cdti 100 cp cu 1000 lei. Ok, azi inainte sa merg dupa ea la tel mi se spune ca " cine v-a spus pretul asta" ? Pretul cel mai mic e 1400 lei. Cand ajung acolo de fapt pretul a devenit 1500 lei ! Da, da, cu factura si garantie. In banii astia am cerut si MAP-ul masinii dar nu mai aveau.
Am lasat balta totul. Poate mai aveam nevoie si de MAF, poate si de alte piese si tot eram cu softul in aer care nici nu mi-l garanteaza nimeni fara fum.
A venit "seful" parcului ca m-am agitat putin pe acolo, mi-a ascultat dorinta si mi-a spus ca sint primul de care aude ca vrea sa scoata dintr-un y17 si ultima lacrima de viata. Evident ca mi-a recomandat sa-mi schimb masina.
Nu mai fac nimic, o las asa. Am sa umblu putin la garda fata, studiez aspectul cum sa plafonez " burta" masinii, curat galeriile, mai fac experimente cu EGR-ul si cu admisia de aer si gata.
Nici nu inteleg ce e cu atata secretomanie cu upgrade asta motor sau turbina. N-am reusit nici acum sa inteleg daca poti pune o turbina variabila pe y17 si daca se poate face un soft custom incat sa mearga masina ok si fara fumalau in spate.
Asta o am si merge bine si poate ar trebui sa fiu si eu mai realist.
Acum ma uit dupa compresoare pt vopsit, o mai veche dorinta a mea.
Am tot dus tratative cu un parc dezmembrari si ca cica imi dau o turbina variabila de 1.7 cdti 100 cp cu 1000 lei. Ok, azi inainte sa merg dupa ea la tel mi se spune ca " cine v-a spus pretul asta" ? Pretul cel mai mic e 1400 lei. Cand ajung acolo de fapt pretul a devenit 1500 lei ! Da, da, cu factura si garantie. In banii astia am cerut si MAP-ul masinii dar nu mai aveau.
Am lasat balta totul. Poate mai aveam nevoie si de MAF, poate si de alte piese si tot eram cu softul in aer care nici nu mi-l garanteaza nimeni fara fum.
A venit "seful" parcului ca m-am agitat putin pe acolo, mi-a ascultat dorinta si mi-a spus ca sint primul de care aude ca vrea sa scoata dintr-un y17 si ultima lacrima de viata. Evident ca mi-a recomandat sa-mi schimb masina.
Nu mai fac nimic, o las asa. Am sa umblu putin la garda fata, studiez aspectul cum sa plafonez " burta" masinii, curat galeriile, mai fac experimente cu EGR-ul si cu admisia de aer si gata.
Nici nu inteleg ce e cu atata secretomanie cu upgrade asta motor sau turbina. N-am reusit nici acum sa inteleg daca poti pune o turbina variabila pe y17 si daca se poate face un soft custom incat sa mearga masina ok si fara fumalau in spate.
Asta o am si merge bine si poate ar trebui sa fiu si eu mai realist.
Acum ma uit dupa compresoare pt vopsit, o mai veche dorinta a mea.
- Vladgabryell
- *
- 2 mesaje
- din 08 Dec 2015
- Astra 2002 Y17dt
- Neamt
Vladgabryell
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Vladgabryell
- *
- 2 mesaje
- din 08 Dec 2015
- Astra 2002 Y17dt
- Neamt
Vladgabryell
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 Y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2015
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
rufusgti
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut! Problema acestui motor este turbina .Mica ,mult prea mica pentru a trece de 100-105 Cp. Intercooler merge pus de Astra H 1.9 Cdti 120 Cp fara modificari (volum cu aprox 50% mai mare ) si cred ca turbina de pe 1.7 Cdti 101 Cp . Cu un soft bun (trebuie lucrat serios la el caci nu e asa simplu) si cu scoaterea catalizatorului se pot atinge 130-135 Cp si vreo 310-320Nm. Aveam si eu de gand sa fac aceste modificari dar am avut alte treburi si am amanat. Am intercoolerul luat ,urmeaza turbina in primavara si mai vedem.....
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Da, s-a montat o turbina VNT25 (TD2503). Cam greu cu spatiul, a trebuit sa mut radiatoarele 4cm mai in fata sa incapa namila.
S-a umblat la diuzele injectoarelor si la capul hidraulic din pompa (nu dau mai multe detalii, cine e interesat poate sa caute variante ).
Rezultat final cu ambreiajul patinand:
Max power: 131.28BHP@3994rpm
Max torque: 294NM@2816rpm
@Kalypso, daca nu e la misto intrebarea, atunci va trebui sa studiezi putin cum sta treaba cu secundele.
AUDI RS4 AVANT (B 4.2L V8 FSI 7AT (450 HP) - TECHNICAL SPECS
ENGINE SPECIFICATIONS
CYLINDERSV8 DISPLACEMENT4163 cm3POWER331 KW @ 8250 RPM
450 HP @ 8250 RPM
444 BHP @ 8250 RPMTORQUE317 lb-ft @ 5500 RPM
430 Nm @ 5500 RPM
ACCELERATION 0-62 MPH (0-100 KPH)4.7 s
Cu A3-ul remapat, turbina, injectoare schimbate, aproape 300 CP quattro aveam 0-100 in 5.4-5.6 secunde, si tu vrei 4 secunde dintr-un aspirat de 1.6? )
S-a umblat la diuzele injectoarelor si la capul hidraulic din pompa (nu dau mai multe detalii, cine e interesat poate sa caute variante ).
Rezultat final cu ambreiajul patinand:
Max power: 131.28BHP@3994rpm
Max torque: 294NM@2816rpm
@Kalypso, daca nu e la misto intrebarea, atunci va trebui sa studiezi putin cum sta treaba cu secundele.
AUDI RS4 AVANT (B 4.2L V8 FSI 7AT (450 HP) - TECHNICAL SPECS
ENGINE SPECIFICATIONS
CYLINDERSV8 DISPLACEMENT4163 cm3POWER331 KW @ 8250 RPM
450 HP @ 8250 RPM
444 BHP @ 8250 RPMTORQUE317 lb-ft @ 5500 RPM
430 Nm @ 5500 RPM
ACCELERATION 0-62 MPH (0-100 KPH)4.7 s
Cu A3-ul remapat, turbina, injectoare schimbate, aproape 300 CP quattro aveam 0-100 in 5.4-5.6 secunde, si tu vrei 4 secunde dintr-un aspirat de 1.6? )
Kalypso
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Daca as fi avut stiinta, inclinatie, scule si pricepere sa-mi fac singur soft custom, da, ma avantam in treaba asta dar asa e destul de dificil mai ales ca eu vad imperfectiuni si acolo unde nu sint !
Si decat sa disper un tuner si el pe mine si amandoi sa fim stresati de morisca asta de y17, mai bine am renuntat.
Oricum masina chiar merge bine si chiar ar fi pacat sa-i cer mai mult decat limita ei.
Am sa tin cont la urmatoarea masina de frustrarile mele !
Multumesc pt raspunsuri !
Si decat sa disper un tuner si el pe mine si amandoi sa fim stresati de morisca asta de y17, mai bine am renuntat.
Oricum masina chiar merge bine si chiar ar fi pacat sa-i cer mai mult decat limita ei.
Am sa tin cont la urmatoarea masina de frustrarile mele !
Multumesc pt raspunsuri !
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Vladgabryell a scris:Salut, stie cineva un program care modifica o harta de 1.7 dti?
WinOLS, TunerPro, Swiftec, Chiar si un hex editor te ajuta sa modifici harta.
@Kalypso, din 1.6 nu faci racheta. Nici macar cu o suma mare de bani. Ca idee pentru upgrade la un 1.8T de la 180 la 480-490CP am bagat pana acum aproape 10.000 de euro si tot timpul se mai gaseste cate ceva de facut Deci pana la final probabil o sa investesc peste 15000 intr-o masina ce costa 3000-3500
Ultima modificare facuta de BV19MAX la Joi 10 Dec, 2015 3:06 pm
Kalypso
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2015
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- Oryps
- **
- 424 mesaje
- din 07 Apr 2012
- Vectra 2005 Z20NET
- Bucuresti
Oryps
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2012
- Mesaj Privat
Ma asteptam sa citesc posturi cu turbine hibrid, injectoare mari, turboback, etc...si 99% sunt numai remapari stage 1.
Eu am o Vectra C 2.0 turbo...stoc sunt 175 cai. Teoretic am ajuns la 240 cu turbo mai mare (am ales sa cumpar o turbina mai mare decat sa o fac hibrid), injectoare de 430 cc, in loc de 365 (parca atat duc cele de fabrica), si intercooler marit. Ma bate gandul la niste axe cu came, insa bajetii din dezmembrari nu vand decat toata chiuloasa la un pret de motor intreg. As vrea sa ii fac si o evacuare pe 60, dar sa pastrez catalizatorul(poate am nenorocul sa prind vreodata un filtru RAR)...si eventual niste tobe pentru un sunet mai frumos...si sper sa ajung undeva la 260 cai in cele din urma.
Eu am o Vectra C 2.0 turbo...stoc sunt 175 cai. Teoretic am ajuns la 240 cu turbo mai mare (am ales sa cumpar o turbina mai mare decat sa o fac hibrid), injectoare de 430 cc, in loc de 365 (parca atat duc cele de fabrica), si intercooler marit. Ma bate gandul la niste axe cu came, insa bajetii din dezmembrari nu vand decat toata chiuloasa la un pret de motor intreg. As vrea sa ii fac si o evacuare pe 60, dar sa pastrez catalizatorul(poate am nenorocul sa prind vreodata un filtru RAR)...si eventual niste tobe pentru un sunet mai frumos...si sper sa ajung undeva la 260 cai in cele din urma.
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Stai linistit Oryps, pentru multi o simpla remapare deja o considera stage 2+.
Sa revenim la subiect, ce turbo mai mare ai pus? la ce presiune mergi pe turbo? Ai schimbat BOV-ul cu unul cu arc mai tare? Axele cu came la motoarele turbo se schimba la puteri duble fata de ce ai tu acum, pana acolo nu intampini probleme. Pana la bariera de 350 - 400 CP ar mai trebui sa schimbi doar bielele (evident, cu alt turbo si alte injectoare).
Din 1.8T de vag(180CP stock) am ajuns la 268 CP doar cu injectoare de 440 cc, turbo K04 hibrid si soft, dar IAT-ul suferea mult la run-uri consecutive din cauza intercoolerului mic.
Sa revenim la subiect, ce turbo mai mare ai pus? la ce presiune mergi pe turbo? Ai schimbat BOV-ul cu unul cu arc mai tare? Axele cu came la motoarele turbo se schimba la puteri duble fata de ce ai tu acum, pana acolo nu intampini probleme. Pana la bariera de 350 - 400 CP ar mai trebui sa schimbi doar bielele (evident, cu alt turbo si alte injectoare).
Din 1.8T de vag(180CP stock) am ajuns la 268 CP doar cu injectoare de 440 cc, turbo K04 hibrid si soft, dar IAT-ul suferea mult la run-uri consecutive din cauza intercoolerului mic.