Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Aveam BOV aftermarket si am renuntat la el. Turbina de am pus-o este un Mitsubishi TD04-14T. Presiunea maxima e 1.4 bari...si am crapat intercoolerul, asa ca am pus si alt intercooler. Duce maxim 3 bari/350 cai. Am renuntat la BOV pentru ca turbina e noua si nu am vrut sa o umplu de mastic pentru un fasait. Axele cu came le luam de pe Saab 9.3 Aero, 210 cai stoc...remapat, ajungeam la 250-260 cai. Planuiam sa o duc in 300 de cai cu injectoare Siemens Deka de 630, un turbo, tot Mitsubishi parca, de 2.41 bari...insa ma costa cam mult momentan, plus ca trebuie alte mufe pentru injectoare, pompa de benzina, ambreiaj sport...$$$.
Skip ads

  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutare ! Stie cineva daca pot monta un motor Z20LET pe un Astra G 4usi hatchback care are in momentul de fata motor Z16SE ? stiu ca trebuie schimbata toata instalatia,ECU,auxiliarele motorului, dar vreau sa-mi iau un opel cu motor z20let din Anglia si sa mut eu totul pe caroseria masinii mele.
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa poti, atata timp cat iei unul de pe un Astra G Bertone. Suportii motorului nu stiu cum sunt, dar cred ca ii poti monta. Tine cont si de upgrade-ul de frane si, eventual arcuri/amortizoare.
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
frane oricum ii pun sport si suspensiile la fel,roti si alte minuni.eu raman doar cu caroseria si sasiul de la asta.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Muti motor + instalatie electrica si cea de racire, nimic altceva. La RAR va trebui sa mergi pentru omologare cu o factura de montaj motor
nu e legal sa-l montezi tu acasa. Suportii sunt in aceiasi pozitie la toate astra g, deci trebuie sa se potriveasca de pe cea de anglia. Doar instalatia electrica va trebui sa o iei de pe una cu volan pe partea corecta Smile
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut baieti!
Am urmatorul plan in cap: o modificare mai serioasa la un H 1.9 cdti 8v....
Am vb cu baietii de la AVDturbo, pot modifica turbo actual pentru a duce 250cp....intrebarile care raman sunt:
-ce solutii am pentru a modifica cutia M32 a.i. sa duca fara probleme 450+Nm, stiut fiind faptul ca sunt destul de sensibile si la 280Nm?
-ce pot face cu ambreiajul si volanta sa duca asmenea putere/cuplu
- pentru a ajunge la 230-250cp sunt ok injectoarele stock si intercoolerul?
Intreb sa vad cam la ce costuri as ajunge
PS Modificarea turbo costa 2000 ron
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep eu prea bine, dar pentru mai mult de o dublare a puterii tre sa te gandesti ca investitia cuprinde pe lângã motor, transmisie si suspensii, frâne, anvelope.
La cutie nu cred ca ai ce sa ii faci, doar sa o schimbi cu un F40 impreuna cu ambreiaj cu tot....pe partea de ambreiaj poti opta pt o varianta de performanta de la Sachs sau sa îmbraci discul in kevlar si sa intaresti placa de presiune....nu stiu sa iti dau detalii de costuri.
Stiu ca injectoarele de 19DTH duc spre 250cp, nu stiu daca sunt aceleasi si pe motorizarea de 19DT.
Multa bafta si succes in ceea ce ti.ai propus!
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sunt in discutii cu cineva pentru modificarea cutiei M32...revin cu informatii in momentul in care o sa am toate datele
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai dpf&egr off deja.
Vino sa o duci la 160 cp, asta e începutul și apoi mai vezi .
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Smile Da stiu dar vreau sa nu am probleme cu ambreiajul si cutia dupa....d-aia ma interesez si de restul.
Ca idee poti face un soft custom pentru motorul asta dupa ce teoretic turbina ar duce +220cp?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Fara modificari hardware nu se poate la nici un motor z19dt* mai mult de 200 cp.
Gandeste-te ca pentru acei cp trebuie sa bagi si mai mult aer, sa faci evacuareamai rapida, etc.
Cu ce e standard e 1.9 e imposibil.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Marius. E o mașinã de zi cu zi. Nu se justificã bãtaia de cap. ÃŽn plus... vorbim de un caravan ceva mai greu ca una scurtã.
E mai eficient sã vinzi G-ul pentru ceva cu grup pe spate. Apoi o sa vinzi și H-ul tot pentru așa ceva. Știu din proprie experiențã. ...

Dacã tot insiști gãsești donatoare ieftina cu Z19dth. Apoi regândești admisia, evacuarea și alimentarea.
Skip ads

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Angi, la ce te referi donatoare? La turbo?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Motor/cutie...
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pai din cate stiu M32 e si pe H cu 16v-150cp ...se potriveste F40 de pe Vectra pe Astra?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Exista dar foarte putine, astra h cu f40
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu Andrei de la Campia Turzii: se pare ca versiunile mai noi de M32 de pe Astra/Insignia au rulmentii mai mari/solizi, asta ar fi cam singura modificare care se poate face asupra cutiei, adica sa gasesti o cutie noua >2012 M32 in dezmembrari pentru a inlocui rulmentii din cea veche de pe Astra H....cost aprox piese+manopera 1500ron
Am vorbit si cu cei de la Atix Racing, se poate intari volanta (ei zic ca va duce 200cp) si ambreiajul .....din recenzii am vazut ca toata lumea e multumita, cost aprox undeva la 800ron doar volanta (~1500 ambreiaj+volanta)
Daca punem modificarea turbo ~2000ron + soft, ajungem undeva la ~5000ron....ceea ce e destul de mult.
Partea buna e ca se pot face pe rand si apoi stii sigur ca nu mai pica asa usor....
@jygprime Am vb cu un mecanic si imi spune ca n-a vazut Astra H cu F40 si nici nu se potriveste macar....deci varianta asta pica
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu cred ca aceasta masina nu este facuta pentru mai mult de 200hp....nu are configuratia si forma aerodinamica +greutatea necesara.....poate ma insel eu.....dar la 160hp deja se simte vibratia in caroserie...la o accelerare mai fortata!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:@jygprime Am vb cu un mecanic si imi spune ca n-a vazut Astra H cu F40 si nici nu se potriveste macar....deci varianta asta pica
nu contrazic pe nimeni, dar eu am vazut intr-o decodare de vin o cutie de viteze f40 pe o astra h gtc (asa parca ii zice hatch-ului cu 2 usi) si motor z19dth...
Si am presupus ca informatia din epc e corecta.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@tase este un astra h opc tunat dus de la 240 la +460cp pe youtube....asa ca se poate, caroseria e chiar ok, are un coeficient aerodinamic f bun, undeva la 0.3
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR