Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Bijulina

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Vectra B, 2001, 2.0 DTI,
La el am jante Opel de 15', din prima imagine, si as vrea sa pun Jante de 17', cele din a doua imagine, ce ma sfatuiti? Prezinta dezavantaje Jantele de 17' cu cauciucurile mai subtiri, sau nu este nici o problema?
Si as vrea sa mai schimb si amortizoarele, sa pun pe gaz... care este parerea voastra?



Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
primul dezavantaj e ca vei avea talonul mic la gume, si va trebui sa fii cu grija la borduri/gropi/alte denivelari bruste.
Mai multe detalii (ce dimensiuni poti pune la gume ca sa nu frece in caroserie, etc) poti sa il intrebi pe maiandrei, el a facut recent o astfel de trecere...
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
jantele pe 17' +gume joase+amotizoare pe gaz=vei simti toate denivelarile dp drum ,tu si masina de asemenea
amortizorele pe gaz sunt mai dure decat cele pe ulei,insa sunt mult mai stabile in viraje si franari bruste
un compromis bun ar fi :jante pe 16' gume 205 55(50)/215 55(50) 16 si amortizoare pe gaz
sigur, cele pe 17 sunt mai estetice,dar nici cele pe 16 nu arata rau
eu am pe 16(vectra c) si sunt multumit atat de estetica cat si de practica

daca am avea drumuri OK nu ar mai exista nici o problema in alegerea jentilor,poate cea financiara,dar....
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sunt proaspat upgradat de la 15 la 17.
Intr-o oarecare masura, sunt de acord cu antevorbitorii mei, insa situatia nu e chiar asa de neagra.
Normal ca trebuie sa ai mai multa grija la borduri/gropi/alte denivelari bruste, ca doar ai dat o tona de bani pe jante+gume.
Confortul e acelasi, o degradare se simte doar pe drumuri foarte proaste (stil albie de rau).
Parerea mea e ca 16 e fix la fel ca si 15, atat dpdv estetic cat si confort.

Eu zic sa mergi linistit pe 17, daca drumurile tale uzuale sunt cat de cat OK.
Skip ads

  • robytza

  • Mesaje scrise: 1,087
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: GT 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ma scuzati ca ma bag si eu in seama in topicul lui Bijulina dar ca sa nu mai postez ceva asemanator am decis sa scriu aici.

Va rog sa-mi ziceti ce trecere sa fac de la 14" ? 15 sau 16 ? specific ca am vectra B1.
  • stefanLCS

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 2.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am pe 17 si dupa 25 de mii de km facuti pe drumurile noastre nici macar nu trebuie echilibrate,chiar daca am luat ceva gropi(fara voia mea).Un dezavantaj e pretul anvelopelor.. totusi io zic sa iei pe 17 ca arata super.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu recomand fiecaruia sa isi faca un topic propriu, gen "Robytza - Vectra B1 - jurnal bord" in care sa isi prezinte masina, sa spuna ce a mai mesterit pe la ea, sa ceara recomandari & so on.
In cazul tau, de la 14 la 16 ar fi o trecere rezonabila. Iti recomand Borbet X8 daca ai 4 prezoane.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu am 16 si mi se par mici Sad De asemenea recomand 17 in cazul unui up grade de la 15 pentru ca altfel nu se vede mare diferenta.
Ca sa fiu sincer, nici intre 16 si 17 nu este o diferenta enorma de aspect dar oricum, nu le compar. 17 e clar alta treaba...
Asa cum am mai zis in alt topic, daca as avea motor si bani, as merge pe 18, cu toate ca asta presupune mult efort in intretinerea lor(ma refer la injuraturi de la cei din spatele tau, cand iei orice gropita cu 3kmph, gume scumpe, coaste rupte Very Happy ) Si multumirea este o stabilitate si aderenta foarte bune si un aspect care tinde spre high end.
  • GIX 06

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut!

Eu am facut aceasta trecere de la 15 la 17 acum un an si jumatate, le dau dreptate celor care au scris mai sus.In primul rand te vor costa mai multi bani gumele(eu am 215/40/17) si diferenta de pret este destul de mare, apoi va trebui sa ai mare grija la soselele patriei orice groapa mai mare iti poate aduce si galme pe anvelopa si plangi dupa bani(asa am patit eu la inceput in prima luna dupa ce le-am montat am facut 2 galme din cauza gropilor din Bucuresti Evil or Very Mad asa ca am fost nevoit sa schimb anvelopa, amandoua erau la aceiasi anvelopa!).

Din punct de vedere estetic arata foarte bine Very Happy !Sfatul meu ar fi sa le schimbi numai daca nu o folosesti intensiv(eu merg mai rar cu ea), altfel e destul de aiurea pentru ca trebuie sa mergi incet sau chiar foarte incet cand ai de trecut peste linii de tramvai sau alte denivelari si te injura bizoni din spate, claxoane .....eu nu prea ii bag in seama !

Masina va fi mai rigida, te va zdrungina binisor insa tinuta de drum este mult imbunatatita!Asa cum am mai zis daca mergi foarte mult cu ea nu prea merita, iti va fi foarte greu, trebuie sa fii foarte atent de ex. eu am cam aceleasi trasee mereu cand merg pe un drum necunoscut merg mai incet si sunt foarte atent!
Uite si poze cu ea si vezi cum arata!

Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR