Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • bubu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2004

  • Mesaj Privat
ce credeti? am intentia de a achizitiona un astra classic II ... am de ales intre 1.6i 16v si 1.7 cdti...
am mers numai cu varianta pe benzina si mi-a placut.
astept pareri pro, contra...si date concrete din exploatare....
va multumesc mult
Skip ads

  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Salut,

Am Astra G 1.7 TDI si inainte am avut un Vectra 1.8 pe benzina. Dupa ce mi-am luat-o pe cea actuala, pe motorina, am zis ca nu-mi voi mai lua ceva pe benzina niciodata. Nu ca am avut probleme cu masina pe benzina dar imi place foarte mult cum se simte cuplul la Diesel la turatii mici si o chestie deloc de neglijat este si consumul foarte mic. Imi permit sa merg cu masina oriunde deoarece ma costa decent (putin).
In locul tau as alege fara sa mai stau pe ginduri CDTI-ul.
Asta e parerea mea (no offence celor care prefera motoarele Otto).

Catalin
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Depinde ce prioritati ai; daca pui pret pe economie fara discutie 1.7 cdti; daca vrei sa nu te faci de ras pe la stopuri si sa mergi relaxat cu 160 pe autostrada atunci benzina. Daca mergi mult in oras trebuie sa ai in vedere la benzina (cu AC pornit) 10-11 l/100 km. Cheltuielile de intretinere sunt mai mici la benzina pt. ca in ciuda parerilor generale, un ecotec intretinut cu grija te tine mult si bine. Concluzie: daca faci cam 10-15000 km/an cu ea benzina; daca faci >20.000 atunci motorina
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru, vrei sa spui ca cu un diesel nu poti sa mergi relaxat cu 160 ? Nu vreau sa deschid iar o polemica pe tema benzina vs motorina dar sa stii ca si cu diesel mergi lejer cu 160 fara sa suprasoliciti motorul chiar daca nu este prea puternic.
La stop ai dreptate ca nu prea se comporta bine diesel-ul dar la reprize iarasi este avantajat dieselul. Daca vrei sa depasesti nu trebuie sa schimbi intr-o treapta inferioara.
Skip ads

  • bubu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2004

  • Mesaj Privat
noi nu mergem mai mult de 15000/an. ideea e ca dieselu pot sa-l iau acum , pe cand pentru benzina ar tre sa astept pentru comanda.
zvonurili rele spun ca opelu' nu exceleaza prin motoarele diesel ...
slick: cam cat consuma dieselu tau in oras? si cam ce costuri de intretinere ai?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Slick a scris:Ingineru, vrei sa spui ca cu un diesel nu poti sa mergi relaxat cu 160 ? Nu vreau sa deschid iar o polemica pe tema benzina vs motorina dar sa stii ca si cu diesel mergi lejer cu 160 fara sa suprasoliciti motorul chiar daca nu este prea puternic.
La stop ai dreptate ca nu prea se comporta bine diesel-ul dar la reprize iarasi este avantajat dieselul. Daca vrei sa depasesti nu trebuie sa schimbi intr-o treapta inferioara.

*
Intre cele doua alternative propuse (si nu in cazul general), dieselul are 75 de cai (80 la CDTi) iar cel pe benzina 100 de cai, deci cei 160 KMh IN CAZUL DE FATA sunt la limita "micutului" diesel, dar lejere pentru 1.6 benzina, care e deja motorul "mediu" al gamei...
Daca insa optezi pentru motorina, vezi sa nu iei un "Eco4" ci un 1.7 "normal", pentru 3-400 grame in plus are un comportament mult mai bun (cutie mai scurta, printre altele...)
De ce nu pui in discutie motorul 1.4 90 cai benzina, e destul de reusit ?
Catalin> ai incercat o masina pe benzina cu motor "mare" sa vezi ce cuplu ai la turatii "mici" Wink Eu merg citeodata in oras cu 50 pe ora in vit. 5, la circa 1200 rot/minut, asa cand nu ma agit... in rest, intr-a 3-a de la 20 la 120, fara pb... (ma rog, nu sunt un tartor de masini, dar cand mananci ceva, dimineata inspre job...)
  • bubu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2004

  • Mesaj Privat
pai...nu stiu ref la tipul de motor - in specificatie scrie: turbodiesel common rail - catalizator / 1.7DT 80 cp.
????
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
sorin666, nu stiu de ce versiunea ECO4 nu iti place la Astra. Eu detin o Astra ECO4 si este super, ceea ce am de reprosat sunt doar reprizele cutiei, desi acceleratia de la 0 la 100 este la fel cu a unui motor normal. In rest viteza maxima este cu 5 km/h mai mare decit la varianta normala, masina este mai usoara si mai aerodinamica si nu in ultimul rind consumul este mai redus.
Ce alte dezavantaje ar fi ? Poti sa-mi enumeri ceva ?

De condus motor mai mare ce 1,8 nu am condus pe benzina dar pe linga astra mea am condus si vectra lui taica-meu cu motor de 2000 TDI si de asemea mi-a placut mai mult decit cel de 1.8 pe benzina.
In rest, motorul de 1.7 CDTI este de generatie noua si nu poate fi comparat cu problemele aparute la motoarele TDI opel, cu care eu inca nu am avut nici o problema si sper sa nici nu am. Doamne ajuta !!!

Toate cele bune,
Catalin
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu am spus ca "Eco" e rea, ci exact ce ziceai si tu, ca rapoartele cutiei sunt mai scurte, adica (in principiu) masina mai "vioaie", ma bazez pe ce zice un bun amic care le-a condus pe ambele (la lucru) eu nu am mers decat cu aia "eco" si nu am ce sa-i reprosez...
E deci o simpla chestie de gust...
Cit despre viteza de varf mai mare, e perfect adevarat, doar ca ajungi mai greu la ea si retrogradezi (ceva) mai des... Wink
In schimb recunoaste Laughing ca "usurarea" masinii s-a facut partial prin... echipamente mai putine... Wink
Cat despre mine, eu ma dau zilnic cu una 2000 benzina, masina e perfecta, am o singura problema... nu am frate benzinar... Evil or Very Mad
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Cheltuielile de intretinere sunt mai mici la benzina


Parca era invers. Argumenteaza te rog.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
intretinerea la motorina e mai scump in ro din mai multe motive:
- motorina proasta
- disel-urile de care vorbim sunt de fapt TURBO disel, adica probleme potentiale in plus

Ultima revizie - schimbat 3 bujii incandescente - "numai" 7.5 mil

Eu conduc acum un Corsa 1.7 DTI 75 cp si Vectra 2.0i

La 1.7 dti imi place senzatia cand intra turbo la 2000rpm, la treapta 2 si 3. Si consumul Wink

In rest la demaraje e tare naspa, pana nu intra turbo nu trage deloc.
Plecari de pe loc iarasi (inexplicabil) nu se comporta prea bine
Peste 130 nu mai imi place, nu mai simt cand calc pedala, plus ca e instabila (dar asta e caroseria de vina)

Iar pe munte simt lipsa masinii personale (115cp), ma enerveaza ca desi aparent trage, imediat se termina cand ajung pe la 4000 rpm deci trage de la 2000-4000

Deci pentru a sumariza - pentru oras e ok 1.7 dti, faptul ca trage mai prost compenseaza cu consumul mic (si A/C care n-am pe vectra )
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
era vb de intretinere - consumabile si revizii, dar daca pui pe hartie dieselul e mai ieftin.

nu neg ca daca iti pica ceva la diesel platesti de te indoi...

la benzina si unelel diesel-uri ai uitat la rev de kit de distributie ...

Tind sa cred ca la munte un turbo (chiar si diesel ) e deasupra motoarelor aspirate, oricum dif de putere e mare 115-75 = 40 cp pai e ceva nu crezi ?
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Si in situatia prezentata e vorba de 80 hp contra 105 hp ceea ce zic eu conteaza (1.7 cdti ecotec vs. 1.6 twinport ecotec). Multlaudatul "cuplu diesel" e aici 170 Nm fata de 150 Nm (big deal...). Vit. max la diesel e 168 km/h deci poti sa mergi relaxat cu 160 stiind ca ii "rezolvi" motoru' rapid... Slick nu compara motorul tau care dupa mine e super solid cu 1.7-le. Alternativa reala putere/consum/prestatii la 1.6 este 1.7 cdti 100cp cu pretul desigur mai mare...Bref, pt. conditiile din Romania si kilometrajul anual preconizat, 1.6 este dupa mine mai adecvat.
  • wateva

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Scuze da` sunt incepator, am incercat sa incep o noua discutie da` ma tot directioneaza..

As vrea sa stiu ce versiuni Opel Corsa as putea sa-mi iau cu 10500-11000 Euro..si daca merita..nu prea ma pricep la date tehnice si alte chestii de genu`..si mi-ar prinde bine un mic ajutor..nu sunt un foarte mare fan al masinilor, vreau doar sa ma duca dintr-un loc in altu` (in special in oras..da` nici sa ma chinui cu ea cand ies in afara orasului..). Multzam Smile
(cat despre dealer..inclin spre Erebus sau Radacini..)
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Depinde ce prioritati ai; daca pui pret pe economie fara discutie 1.7 cdti; daca vrei sa nu te faci de ras pe la stopuri si sa mergi relaxat cu 160 pe autostrada atunci benzina. Daca mergi mult in oras trebuie sa ai in vedere la benzina (cu AC pornit) 10-11 l/100 km. Cheltuielile de intretinere sunt mai mici la benzina pt. ca in ciuda parerilor generale, un ecotec intretinut cu grija te tine mult si bine. Concluzie: daca faci cam 10-15000 km/an cu ea benzina; daca faci >20.000 atunci motorina

ce inseamna sa te faci de ris la stopuri? depinde in mare masura de sofer cit de bine pleci. masina din semnatura mea pleca foarte bine si nu s-a facut niciodata de ris la stopuri (la numai 60 de cai, fara turbina). multe masini cu fite plecau mult mai prost (evident ca nu toate, unele plecau foarte bine - diferenta e soferul).
si am mers foarte relaxat cu peste 170 pe autostrada cu o fabia pe motorina.

@wateva: nu stiu de unde esti. daca esti in bucuresti (sau alt oras foarte aglomerat) si mergi zilnic prin oras, ia diesel (chiar si la 10-15 mii km pe an). daca esti intr-un oras cu trafic mai lejer, nu prea mai merita diesel-ul. in rest, de acord cu cele spuse mai sus privind distanta parcursa anual si cheltuielile de intretinere (cu o precizare: e vorba de cheltuieli accidentale, gen bujii, turbina, nu de cele normale. daca motorul e intretinut bine si utilizat in regim normal, cheltuielile de exploatare sint destul de mici).

orice ai alege, iti urez multi kilometri fara evenimente.
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
conduc diesel-uri din 2001 cu putere maxima 130 CP si putere minima cred ca pe la 74 CP (1.4 TDI Audi A2).
Am condus si benzinare (Golf 1.6 , Fiesta 1.1, Ka 1.3, Impala 2.7)
Diesel pentru mine vine primul. Un avantaj la benzinare este un zgomot mai redus la relanti, insa la viteze mai mari (peste 90km/h) deja benzinarele mi se par mai zgomotoase. Un alt avantaj ar fi niste motoare mai "elastice", la un diesel trebuie lucrat din schimbator mai mult, insa la generatiile mai noi (commonrail) mai putin. Locuiesc in zona muntoasa intr-un oras aglomerat, incapacitatea dieselului la demaraje si urcus sunt basme. Vrei demaraj, incepi sa ridici piciorul de pe ambreiaj de pe la 2000 rot/minut si ai demaraj de nu te vezi.
Un alt avantaj la benzinare de aceeasi putere cu un diesel este un pret mai mic la aceeasi putere.
In concluzie, pentru mine un diesel este mereu de preferat.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor,acest topic e vechi de 3 ani,haideti mai bine sa-l ajutam pe colegul nostru,care este nehotarat in achizitionarea unui Corsa!
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ai dreptate, nu m-am uitat la data. se cheama ca am luat teapa.

nici wateva nu trebuia sa dezgroape mortii (chiar daca te directioneaza, insista ca te lasa sa incepi topic nou). pacat ca nu se inchid automat/sterg topicurile astea antice.
  • wateva

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mersi Sezran..am reusit sa fac un topic nou Smile si apropo..sunt din Bucuresti..dar nu circul zilnic..daca circuli zilnic pe aici trebuie sa ai nervii tari Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
wateva uite de asta nu te lasa Vreau sa imi iau o Corsa noua - info? - postati aici!
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR