Ai uitat parola?


  • hsergiu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
De ceva vreme am intrat in posesia ultimului venit in familia Opel: Antara. Chiar daca nu e 100% un opel adevarat, tehnologia germana isi spune deja cuvantul iar aspectul europenizat al interiorului il apropie de celelalte modele.
Astept opiniile Voastre legate de acest model.
  • sabothor

  • Mesaje scrise: 508
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
OK, hai sa zicem ca noi suntem niste fraieri si nu am auzit de Antara.
Facand abstractie de ironie, ca sa fii un membru autentic clubopel trebuie sa iti prezinti masina si sa iti faci un fel de "jurnal de bord", adica incepand cu detaliile tehnice si terminand cu cat mai multe poze cu SUV-ul.

Da-ne mai multe detalii despre ea si cu siguranta vor veni si parerile.

Mult succes si bine ai venit pe forum!

Adrian
  • seri

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra C18XE/GSI 125 CP din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Ma enerveaza ca Opel tot scoate periodic masini facute de mantuiala. Eu sunt fan Opel, daca m-as duce la o cursa din DTM m-as bate cu fanii Mercedes si Audi Razz (intre timp Opel s-a retras din DTM). Insa la Antara nu gasesc nici o calitate, este o porcarie bumper to bumper!

Au mers pe mentalitatea tipic romaneasca: "lasa ca-i bine si asa". In primul rand la partea tehnica sta destul de prost: suspensia este destul de moale si genereaza ruliu in viraje (asta nu este o parere personala); cutia de viteze are doar 5 trepte, indiferent de motorizare; diferentialul central nu se poate bloca, esti complet vulnerabil chiar si pe un drum forestier, le-ar fi luat 5 minute ca sa adauge un buton pentru aceasta functie. Aceleasi probleme le are si Captiva.

Si la design se mai putea lucra. Spatele se incadreaza in gama actuala, dar fata nu. Paleta de culori este foarte saraca, doar 4 culori sobre la exterior si 2 culori sobre la interior! La capitolul asta Captiva sta mult mai bine, cu piele bej la interior arata foarte luxos. La ambele modele este mult spatiu pentru genunchi in spate, dar bancheta este plata si nu ofera sustinere laterala. Materialele din Antara sunt putin mai bune, dar au culori sobre, deci nu reprezinta un avantaj.

La capitolul variabilitae difera destul de mult. Captiva ofera 7 locuri, cele de pe randul 3 putand fi folosite si de catre adulti. Antara are doar 5 locuri, dar oefra sistemul FlexFix pentru biciclete. Nu stiu cate lume ii va gasi utilitatea acestui sistem, dar sunt sigur ca dupa un an pe drumurile din Romania va zdrangani la fiecare groapa.

La 30.000 de euro, Antara mi se pare cea mai proasta oferta din segmentul SUV-urilor compacte, fiind clar depasita de catre Captiva, in special datorita pretului mai mic. Eu cred ca aceasta generatie Antara este compromisa, astept sa vad facelift-ul din 2010 sau generatia noua din 2013. Opel vrea sa fie concurentul lui VW, dar Tiguan spulbera Antara, fara drept de apel. Din testele comparative realizate pana acum de catre nemti reiese ca Tiguan este mai bun chiar si decat BMW X3 si Land Rover Freelander, modele care reprezinta referinta clasei.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,428
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Tu ai alege un Vw in locul unui BMW?Sa fim seriosi...
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Bun venit sergiu!

Da, se pare ca esti singurul din club cu Antara.

Poate ne-o prezinti si noua ?

Sa o stapanesti sanatos si sedere cat mai placuta aici!
  • seri

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra C18XE/GSI 125 CP din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu as lua VW sau Audi nici daca ma bati! Insa problema trebuie pusa in felul urmator: de ce VW poate face un SUV bun si Opel nu? VW are doar 3 ani experienta in acest domeniu si le-a iesit din prima si cu Touareg, Opel are macar 15 ani cu Frontera, ca sa nu mai vorbim de GM, dar tot au dat-o in bara!
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,428
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Noi suntem pe forum Opel,dar sincer vorbind,Frontera a fost cam un esec,nu prea a avut un succes pe pietele europene...dar asta nu inseamna ca nu a fost o masina buna!
Opel nu a fost interesat de contruirea unui Jeep din propriile schite si resurse,ei parca au facut acest lucru de obligatii fata de GM,Frontera-Isuzu Trooper,iar Antara-Chevy Captiva.Opel merge mai mult pe gandirea,construim masini pentru oricine si de orice fel la orice pret Very Happy ,e greu totusi sa combati ofertele Opel,pe plan international,sunt masini ieftine,fiabile si usor de intretinut,si totodata sunt masini germane,revenind la discutiile noastre,daca Opel s-ar osteni sa faca ei singuri un Jeep,iti spun ca ar fi destul de competitiv,si nici Touareg'ul de exemplu,nu a fost un model chiar foarte bun,noroc cu Romania ca aici cred ca au primit 75% din comenzile lor totale pt Touareg,ca sti la noi e moda,care are masina mai mare,mai tare,etc...Eu daca as dori sa-mi iau un Jeep,nu mi-as lua VW sau Audi,eu din cate stiu toate masinile din concernul Porsche au foarte multe articulatii,iar pentru soselele noastre,Passatul stiu ca e asa.Eu mi-as lua Volvo sau Mercedes,Bmw,acestea sunt marci,care chiar au experienta in Jeepuri,si nu se pot compara cu modelele care le pun pe tava cei de la concernul Porsche,esti de acord cu mine?Preturile de intretinere pt ele,daca iti permiti Jeep,iti permiti si piesele,nu?Si cat de mare poate fi diferenta de preturi intre aceste marci? Smile
  • vectrazri

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra V6CDTI din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ma intereseaza Antara... Cum e Sergiu, esti sau nu multumit de ea? Vreau parerea ta sincera, cu plusuri si minusuri. Multumesc!
  • giovani /

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara Z20S din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut Sergiu am si eu unul din ianuarie 2008,sunt multumit de el.A-i facut prima rev, sant curios cam cat a costat.
  • valenmax

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z10sx din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
seri a scris:Eu nu as lua VW sau Audi nici daca ma bati! Insa problema trebuie pusa in felul urmator: de ce VW poate face un SUV bun si Opel nu? VW are doar 3 ani experienta in acest domeniu si le-a iesit din prima si cu Touareg, Opel are macar 15 ani cu Frontera, ca sa nu mai vorbim de GM, dar tot au dat-o in bara!


daca tu ai 100 mii $ pe luna in buzunar ca faci smekerii si iti permiti masini scumpe asta nu inseamna ca toti au , baiatu si-a luat si el masina si astepta niste pareri care sa-l faca si mai multumit sau fericit decat a fost atunci cand si-a luat-o acum daca eu zic ca mi-am luat o corsa cu 3 mii ca mai mult nu mi-am permis ce-o sa-mi zici sa ma duc sa o arunc ?
  • ovicriss

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara si bine v-am gasit
De azi sunt si eu membru in clubopel. Am o antara cosmo diesel cu cutie automata din decembrie 2007 si credeti-ma ca face toti banii (29900 Euro) la oferta Smile. Eu unul conduc un pic mai sportiv si pt un suv sta ok pe curbe, bine inteles ca are ruliu dar este normal la o masina de 1.70 inaltime. motorul eu cred, ca se comporta foarte bine si desi are numai 5 trepte acestea sunt etajate corect. Consumul este in oras de 12 L, dar ce consum vrei de la o masin de 2 tone si cu cutie automata sa nu luam in calcul si tractiune integrala ca asta intra cand simte calculatorul ca este necesar.am deja aproape 18000 km pana acum si am facut prima revizie acum juma de luna la radacini in vitan cost total 1200 ron. C-am atat am avut de spus deocamdata. Daca avetii comentarii sau intrebari la care pot raspunde, asta inseqamna ca ne vom mai auzi . bafta multa
  • nicu_robert

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Antara din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cea mai proasta masina va spun eu o am de un an aproape si nu e luna sa nu am ceva probleme cu ea
  • danitm

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
hsergiu a scris:De ceva vreme am intrat in posesia ultimului venit in familia Opel: Antara. Chiar daca nu e 100% un opel adevarat, tehnologia germana isi spune deja cuvantul iar aspectul europenizat al interiorului il apropie de celelalte modele.
Astept opiniile Voastre legate de acest model.


Din august 2008 am un Opel Antara diesel, culoare dark denim (albastru), modelul cosmo (fara xenon, navi). Pana acum am cam 9000 de km si pot sa ma declar multumit, in general, de model. Mi-ar fi convenit 6 viteze si poate un consum putin mai mic (acum, iarna ajunge cam la 12 in oras) dar, in rest imi place. Si vreau sa spun ca am studiat piata inainte, Antara fiind optiunea mea (fata de CRV, RAV4, GRAND VITARA, REXTON, TIGUAN), cu banii cash. E o masina care arata bine si exterior si interior (mi-au spus-o si altii), eleganta. Ma ajuta senzorii de parcare, de lumina si ploaie, incalzirea in scaune. Motorul pare silentios pana acum, se misca mai greu la plecarea de pe loc (la o greutate de cca 2 tone) dupa care intra intr-un regim normal, multumitor. Pe autostrada s-a miscat bine, tempomat-ul si-a facut datoria la 150 kmh si pozitia in scaun nu a fost obositoare (cca 500 km in 5 ore). In rest, am fost si pe drumuri de tara si camp unde masina s-a descurcat bine inclusiv prin namoale de tractor. daca aveti intrebari, va raspund cu placere.
  • mishuleana

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Posesor de Antara 2.0 cdi cutie manuala (full option) din primavara lui 2008. CEA MAI PROASTA MASINA EVER. Citez pe cineva de mai sus ! Saptamana si problema ! Precizez ca a fost achizitionata nou nouta !Ca sa citez pe cineva de mai sus: halal 4x4! Nu mai tarziu de acum 3 saptamani am platit 50 de lei (noi) unui tractorist sa ma scoata din niste sleauri din comuna Bragadiru. M-am facut de ras cu toata tractiunea integrala si am simtit-o pe pielea mea si pe discul ambreiajului ce mai avea un pic si lua foc !Sad
Asadar ! Feriti-va de conserva Antara. Nu mai spun de problemele electronice ! Nici pana in ziua de azi nu am putut rezolva problema ventilatorului care dupa o bucata buna de drum introduce aer in habitaclu doar daca apas pe degivrator sau avarii. In cazul avariilor baga aer in acelasi ritm cu aprinderea avariilor!
M-am lasat pagubas cu toate service-urile. Nici in Austria nu i-au dat de cap. Ce sa mai spun de filtrele de particule. Se infunda cu frecventa reluarilor pe HBO! si asta inseamna un consum de 23l/100km pana se curata!
Concluzie: cea mai proasta achizitie ! Mai bine ramaneam la Renault Scenic !
  • danitm

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
danitm a scris:
hsergiu a scris:De ceva vreme am intrat in posesia ultimului venit in familia Opel: Antara. Chiar daca nu e 100% un opel adevarat, tehnologia germana isi spune deja cuvantul iar aspectul europenizat al interiorului il apropie de celelalte modele.
Astept opiniile Voastre legate de acest model.


Din august 2008 am un Opel Antara diesel, culoare dark denim (albastru), modelul cosmo (fara xenon, navi). Pana acum am cam 9000 de km si pot sa ma declar multumit, in general, de model. Mi-ar fi convenit 6 viteze si poate un consum putin mai mic (acum, iarna ajunge cam la 12 in oras) dar, in rest imi place. Si vreau sa spun ca am studiat piata inainte, Antara fiind optiunea mea (fata de CRV, RAV4, GRAND VITARA, REXTON, TIGUAN), cu banii cash. E o masina care arata bine si exterior si interior (mi-au spus-o si altii), eleganta. Ma ajuta senzorii de parcare, de lumina si ploaie, incalzirea in scaune. Motorul pare silentios pana acum, se misca mai greu la plecarea de pe loc (la o greutate de cca 2 tone) dupa care intra intr-un regim normal, multumitor. Pe autostrada s-a miscat bine, tempomat-ul si-a facut datoria la 150 kmh si pozitia in scaun nu a fost obositoare (cca 500 km in 5 ore). In rest, am fost si pe drumuri de tara si camp unde masina s-a descurcat bine inclusiv prin namoale de tractor. daca aveti intrebari, va raspund cu placere.


  • danitm

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca masina avea 6 viteze era ideala pentru segmentul pe care il reprezinta! astept in continuare intrebarile voastre!
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,394
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vivaro F9Q U7 din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
mishuleana a scris:...


Mie-mi miroase a reclamă proastă și defăimare. Dacă vii cu niște dovezi sub formă de devize scanate, îmi retrag cuvintele. Până atunci aș sugera să continui activitatea de păstrare în sânge a întregii chestiuni. Sau a fost mașina lovită de vreo două TGV-uri din sensuri opuse?

Dacă greșesc, mea culpa. Dacă nu, rușine să-ți fie!
  • mishuleana

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Asa este ! Eu de fapt sunt un tip frustrat care dorea un Q7 si neavand bani am luat Opel Antara !Sad(
Maestre! Chiar te-as ruga, cu aceasta ocazie am putea deveni prieteni, sa mergi tu cu Antara al meu vreo 100km pe timp de iarna asa cum am facut eu 1600km in frig si daca am mintit eu am sa fac cinste cu 2 lazi de bere. Devizele le am pe toate. Inclusiv eroarea citita la DiBas pe tester. (low voltage pe ventilator). Ca sa nu mai vorbim de multe alte defecte minore ce nici nu mai merita sa le iau in seama: reglaj automat al farurilor care se mai blocheaza uneori si merg cu faza scurta la 2 metri in fata de trebuie sa opresc-repornesc masina, zgomote destul de puternice la viraje stanga dreapta in caseta de directie, ca sa nu mai vb de minunata navigatie (nu am pretentia ca Romania sa fie reprezentata in detaliu pe harta) dar efectiv autostrada M5 din Ungaria era inexistenta pe ecran pana aproape de Budapesta!
Asa ca prietenul meu, crede-ma, nu ti-as dori o asemenea achizitie, mai ales ca am luat-o inainte de criza asta nenorocita si a costat 38.000 euro! Evident inclusiv TVA-ul.
La banii astia crezi ca as putea sa-mi rezerv niste mici pretentii ? Mici, nu mari! Sunt modest.
Aa ! Si apropos ! Masina asta n-a fost atinsa nici cu flori ! Nu are accidente. Aici trebuie sa ma crezi pe cuvant!
Defaimare ? Scuze ! Am luat-o de bunavoie si nesilit de nimeni (replica e celebra) iar bancul cu "am adus-o s-o fac de ras" il stiu. Asa ca nu as vedea alt motiv sa ma plang decat acela ca EFECTIV sunt dezamagit. Punct.
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,394
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vivaro F9Q U7 din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Bun, mă văd nevoit să încep să te cred.
Sunt pur și simplu uluit însă de lista problemelor tale. Ai luat mașina de nouă de la dealer din țară? Pentru că dacă aș fi fost în situația ta, le-aș fi dat mașina de cap.

- tracține integrală problematică
- ventilator problematic
- dpf înfundat des
- căldură habitaclu problematică
- reglaj automat al farurilor problematic
- zgomote de la caseta de direcție
- navigație deficitară

Oare ce mai urmează? Mai dă-ne detalii despre problemele apărute. Câți kilometri ai la bord? Te-ai gândit să dai în judecată producătorul?
  • Peterr

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z18XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2008

  • Garaj Mesaj Privat
mishuleana a scris:...multe


Dupa cate am citit.. Masina ta ori a fost facuta in fabrica de teste (ca prima clatita care nu iese niciodata bine), ori confunzi prea des soseaua cu traseele de offroad :-s

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata