Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Evil or Very Mad speram ca imaginile sa va dea cel putin de gandit dar se vede treaba ca unii sunt inconstienti. Nu mi-e mila de voi mi-e mila de familia voastra Eu personal am avut un accident urat si mi-a trecut de raliuri de-astea dar ..... ata ete fiecare dupa cum gandeste
Skip ads

  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
arthurro a scris:Evil or Very Mad speram ca imaginile sa va dea cel putin de gandit dar se vede treaba ca unii sunt inconstienti. Nu mi-e mila de voi mi-e mila de familia voastra Eu personal am avut un accident urat si mi-a trecut de raliuri de-astea dar ..... ata ete fiecare dupa cum gandeste

Eu nu am zis ca fac raliuri. Chiar consider ca merg destul de decent. DAR daca tot ar fi sa se intimple as prefera sa fie rapid. Vroiam sa accentuez doar ca nici nu ar trebui sa trecem acuma in partea cealalta si sa circulam toti cu frica. Decit sa conduc cu frica tot timpul mai bine ma las de sofat.
Oricum de multe ori prostia si neatentia si celelate conditii de trafic (carute, biciclisti, faruri dereglate....) provoaca accidente si nu neaparat viteza. Daca esti constient de ce poti si de masina care o ai poti sa mergi si tare cind e cazul.
Eu cred ca toate problemele deriva din lipsa de respect fata de ceilalti.
E doar o parere... Exclamation
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
In 2000 am avut un accident la 140 Km/h la volanul unui papuc. Mergeam pe strasse in drum spre casa de la munca noaptea pe la 23.00 ( mentionez ca era prima seara cand ma duceam direct acasa dupa serviciu ) la vre-o 50 m de strada mea, la o intersectie vad o masina de scoala in fata care voia sa faca stanga. Am recunoscut masina ca fiind a cumnatului celui cu care facusem si eu scoala si pe la 120/h gandesc asa pe fractiune de sec sa nu mai fac omul sa astepte si ii mai dau talpa ( motor 1600 carburator dublucorp ) mai putea, asa ca am ajuns repede pe la 140 numai ca ... atunci cand sa trec de el omu' nu stiu ce a fost in creierii lui ca atunci a decis sa faca stanga. Urmarea..... cred ca banuiti. L-am invartit de vre-o 3 ori in loc ca l-am luat pe coltz iar masina mea... dupa socul ala a urmat un al doilea. Cu partea dreapta care ramasese neindoita m-am repezit direct intr-un stalp din ala gros de beton. Omu a sarit prin parbriz dar era atat de beat incat n-a simtzit nici pe dreacu. INSTRUCTOR AUTO muci de beat cu masina scolii la 11 noaptea pe drumuri. Cand a venit militzia si l-a intrebat de unde venea a zis un oras si arata in partea opusa Smile . Cam asta a fost povestea mea si de atunci m-am lecuit de raliuri prin oras indiferent de ora. ( iar el sa lecuit de permis,de licentza, de apartament si de multe altele ca sa plateasca pagubele produse )
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Nu am zis sa circulam cu frica si nu asta vreau sa induc prin materialele respective. Pt ca... sa fim seriosi daca imi era asa frica nu-mi cumparam calibra imi luam ... trabant sau ceva de genul Smile . Nu! deci nu la asta ma gandeam. Voiam doar sa ajut la prevenirea unor situatii neplacute sau chiar dramatice pentru familiile noastre. Sa conducem prudent ... nu cu frica
Skip ads

  • Savescu Ciprian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra G Caravan 1,7 DTI din 2002.
Am avut un accident chiar în a doua zi dupã ce am luat maºina. Oprisem pe un drum european, în afara localitãþii pentru a evita douã vaci care traversau drumul ºi la cca 5 sec m-a lovit din spate tocmai persoana care a adus masina din Germania. A fost avariat haionul ºi spoilerul. El avea un Renault cu Carte verde.
A început bâlciul asigurãrilor si în final dupã 3 sãptãmâni când am primit Ok de la asigurator (AVUS) am bãgat maºina în service la GOLD & PLATIN IAªI.

Vreau sa va spun cã sunt cei mai mari hoþi ºi nesimþiþi cei de la acest service, care este si reprezentanþã Opel.

Iniþial au vrut sã repare haionul deºiu asiguratorul a spus cã se înlocuieºte. Apoi m-au þinut în service 1 lunã ºi când s'ã scot maºina am vãzut cã o piesã de la galeria de evacuare este ficuratã. Nu mi-am dat seama dacã este de la ºoc s-ao au fãcut ei vreo combinaþie.

Am constatat cã difuzoarele nu se mai aud ca la început, poate fi doar o impresie, am gãsit computerul de bord resetat ºi kilometrajul zilnic pe 0.

VÃ RECOMAND SÃ NU APELATI NICIODATÃ LA ACEST SERVICE S-AU SÃ LÃSAÞI MAªINA NESUPRAVEGHEATÃ.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
urmatorul accident sigur o sa va intereseze pt ca este vorba de o vectra cu foarte multe airbaguri in care au murit toti ocupantii 4 ( patru ) la numar si 8-9 raniti in cealalta masina Cu toate ca opelul nu a fost indoit rau ciudat este ca toate airbagurile s-au deschis dar totusi au murit toti pe loc in afara de unul care a murit in drum spre spital Sad
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Soferul opelului avea 4 accidente grave la activ 3 dintre ele fiind mortale iar al cincilea fiind fatal chiar si pentru el
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Am uploadat urmatorul material cel cu opelul vectra model 2004.

Pentru moderatori sau administrator: Datorita faptului ca pun aceste materiale in exclusivitate la dispozitia www.clubopel.com pentru a evita o eventuala redistribuire neautorizata a acestora m-am folosit de sigla site-ului. Materialele sunt difuzate cu acordul conducerii departamentului de stiri al televiziunii Alfa tv Bacau. In cazul in care nu sunteti de acord cu aceasta masura materialele isi vor inceta aparitia.Intreaga responsabilitate pentru difuzarea lor imi revine mie prin site-ul www.televiziunea.ro/accidente de unde userii le pot downloada


Ultima modificare facuta de arthurro la Joi 02 Dec, 2004 11:11 am
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu stiu cum e cu comp. de bord, dar kilometrajul zilnic se reseteaza cand deconectezi bateria, ceea ce sigur au si facut (deconectat bateria)
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
dar centurile de siguranta ? cu/fara centuri surprinzator ca pasagerii din spate au murit. De recomandat punerea centurilor si la pasagerii din spate Exclamation
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
aveau centuri si culmea la cercetarile ulterioare nimeni nu consumase bauturi alcoolice.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
bun (adica nu e bun) si aia de pe dreapta cum au murit ? si cu centuri puse (banuiesc ca in numai fata)
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
da numai in fata. Si eu si toata lumea de acolo ne-am mirat cum au putut sa moara mai ales ca masina nu era indoita extraordinar de rau airbagurile s-au deschis toate (cand nu stiu exact poate s-au deschis dupa) iar impactul a fost in jur de 120km/h
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Daca citesti mai sus vezi ca omu' cu vectra era kamikadze fiind la al 5-lea grav ( 3 din ele mortale )
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mda, dar spui ca aici nu a fost el de vina...
accidentul asta ar trebui sa ii puna pe ganduri pe aia de la Opel. Si ce cei de NCAP
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am vazut pe discovery saptamanile trecute cauza mortii in astfel de impacturi este ruptura coloanei vertebrale unde se uneste cu capul din cauza impactului puternic. Erau testate dispozitive la pilotii de curse NASCAR unde s-au intamplat astfel de accidente in care masina era putin indoita dar pilotul... Chiar si cu 1000 de airbaguri tot se intampla asa ceva datorita faptului ca la producerea impactului capul o ia inainte pentru ca nu e legat iar corpul ramane pe loc fiind tinut de centura de siguranta si se rupe... chiar inaintea contactului cu airbagul care iti protejeaza fata la impactul cu volanul/parbrizul... Singura metoda care o folosesc pilotii de NASCAR pentru a se proteja impotriva acestui lucru este sa isi prinda niste curele de casca pilotului care tin capul legat de scaun...

Va dati seama ca nu poti sa mergi pe drumurile publice cu niste curele legate de cap...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:mda, dar spui ca aici nu a fost el de vina...





ba el a fost de vina. A iesit pe un drum european fara sa se asigure iar microbuzul a intrat in el.totusi nu a intrat in plin omul a incercat sa-l evite de aia a intrat si in gard dupa impactul cu opelul. Daca il lua in plin poate mureau si cativa din microbuz
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
e vorba de dispozitivul .... (cum s-o chema ca a facut mare tambalau si la F1 si NASCAR. Nu a fost acceptat pana nu a murit unu' si s-a demonstrat / aratat ca avea sanse sa traiasca cu dipozitivul ala). Dar nu se pune problema la viteze de 100-120 km/h. Si e vorba de impact violent frontal.

din scriere se subintelege ca microbuzul a fost neatent si cu viteza excesiva.


Ultima modificare facuta de chiciuc la Joi 02 Dec, 2004 11:54 am
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
oricum important de stiut e ca poti muri si intr-o masina plina de airbaguri si ca nu se merita sa ai chiar atata incredere in asta cum au unii.
  • Rares

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Salutari !

Arthurro e misto ca te-ai gandit sa incluzi sigla clubopel.com in material .

Cu siguranta ai permisiunea mea si acum si in continuare .

Toate cele bune baieti Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR