Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

Nu stiu cum sunt tachetii la motorul tau, dar daca sunt mecanici e posibil ca ei sa tzacane. Se regleaza destul de simplu cu sculele necesare. Daca sunt hidraulici, nu ar trebui sa faca galagie decat daca uleiul e foarte subtire.
Oricum pentru un diagnostic corect masina trebuie ascultata de un mecanic.
Tremurul la relanti poate avea multe cauze....un injector putin infundat, o bujie obosita, o fisa care scapa curent, probleme cu regulatorul, chiar si compresie slaba pe un cilindru.

Adi G.
Skip ads

  • viorelonly

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Merci de raspuns, problema de compresie sper sa nu fie, sau, ma gandesc, ar fi aparut la ultima "pupare" cu un tester...
La acel moment, pe un cilindru zicea "missfire" dar si eu si mecanicul tindeam sa credem ca e de la benzina 95... in fine...
La fisa de bujie m-am gandit si eu... desi... nu ar merge mai ciudat, eventual in 3 si nu ar intrerupe daca ar fi asa? Daca ar fi de la aprindere(fisa semirupta) ar mai fi asa constant dardaitul? plus ca doar o Miiiica crestere a turatiei rezolva acel dardait !
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ce turatie ai la relanti? la mine era 700, am urcat la 750 din tester, e mai bine, dar nu s-a rezolvat de tot problema.
  • viorelonly

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Sa stii ca la asta m-am tot gandit si eu, aproximand asa, la ac, cred ca si 50 de ture ar face treaba buna.

Cred, dar cum spun, doar CRED ca am turatia prea mica la relanti, dar nu stiu de ce, pentru ca in 7 ani si ceva nu a modificat-o nimeni... (z18xe cu 100.000km din 2004 pe vectra c).

Nu stiu sa spun exact cand a inceput sa faca asa.
A, si mai e ceva.. nu pot creste din pedala turatia de la relanti 200 de ture.... la cea mai controlata apasare, acul urca minim peste 1500 de turatii. Asa e normal?
Skip ads

  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
la mine functioneaza mai lin pedala, la 825 rpm trepidatia dispare complet, dar nu as seta totusi turatia asa sus, mai ales ca mi s-a spus ca nu mai poate fi coborata apoi Smile
  • viorelonly

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pai cum naiba sa nu mai poata fi coborata?

Nu serios! Cum asa ?
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
viorelonly a scris:
La acel moment, pe un cilindru zicea "missfire" dar si eu si mecanicul tindeam sa credem ca e de la benzina 95... in fine...

Missfire...CLAR, bujia, fisa de pe cilindrul respectiv sau bobina de inductie. Nu are legatura cifra octanica a benzinei cu treaba asta. Cand ai schimbat bujiile ultma data?

Adi G.
  • pantosdaniel

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Arad
  • Masina: Calibra 1992 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
krydoo a scris:ce turatie ai la relanti? la mine era 700, am urcat la 750 din tester, e mai bine, dar nu s-a rezolvat de tot problema.


nici 750rpm nu-s suficiente, nici normale pt z18xe...doar nu-i Matiz!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR