Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • papyllon

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si senzorul clapetei de acceleratie! deci daca aveti probleme asemanatoare incercati la fel
Skip ads

  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La mine merge perfect, dar dupa cam o ora de mers, porneste usor dar la turatzie mica da in nas ... Cat te-au costat alea Papylon ? Confused
  • papyllon

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
capacul de la delco 90 ron
pipa 20 ron
senzorul de la clapeta de acceleratie 146 ron, si totusi inca mai face figuri!
daca ma poate ajuta cineva !
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
eu am patit la fel
am scos catalizatorul si am rezolvat problema
la cald imi dadea mereu in nas si pornea mai greu
Skip ads

  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pai daca il schimbi ? Confused Si ce ai pus in locul catalizatorului ?
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
o teava
  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic ... dar nu cred ca e recomandat fara catalizator ... ! Am sa il schimb si am sa vad ... !
  • papyllon

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nu rezolvi nimic scotand catalizatorul
la mine face traba asta fara catalizator pentru ca am constatat ca numai invelsul exterior al catalizatorului mai exista, in interior este gol!
Skip ads

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Daca inca iti mai face mici figuri inseamna ca "sonda lamda" e devina. Se afla pe evacuare exact cum deschizi capota....sunt convins caci cand pornesti la rece iti scoate fum.
  • papyllon

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dupa cate stiu eu sonda lambda intra in actiune abia dupa ce pornesti si nu prea influenteaza pornirea! daca ar fi sonda de vina masina ar consuma mai mult si ar da eroare si la ECU
  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mi-a mers perfect o sapt si dupa 500 km de mers fara oprire a scazut acul la apa deodata si s-a ridicat din nou dupa 50km si a inceput sa se alimenteze pe GPL in draci, dar si sunetul scos de esapament e mai gros :O Fum scoate doar cand e motorul rece si o turez ca nebunul ...
  • mihalcea Adrian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7 Dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nu am ajuta si pa mine nimeni ...?pls...chiar nu stiu ce sa mai fac!
Skip ads

  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Fa altfel :
Vezi ca pe rampa injectoare trebuie sa fie un conector unde se masoara presiunea, este protejat de un capac, il desfiletezi si gasesti un tisplender exact ca la ventil roata. Cind instalatia este amorsata (tot timpul motor oprit) apesi si vezi ca tisneste tare putina benzina. Dimineata sau dupa ce sta masina mai mult timp apesi pe ala si vezi ce iese. Daca abia pisa putin atunci sigur la tine se dezamorseaza. Un caz recent la x, timpitul de mecanic care a schimbat filtrul de benzina a fisurat un racord T care era acolo, benzina nu era sub masina ca abia se prelingea foarte putin...incerca asta ca e simplu tare !

Eu am facut testul asta si pisa. Apoi a pornit la a 2a cheie -5grade si de obicei nu porneste la sfert dimineata. Nu e normal sa se depresurizeze? Exista niste supape pe circuit care ar putea sa o tina in presiune pt mai mult timp? Sau ce diagnostic sa rezulte din testul acesta?
Multumesc anticipat pt raspuns!
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
De ce nu pui contactul de 2-3 ori inainte sa dai cheie ?
LKa fiecare punere de contact, merge pompa de benzina pentru 3 secunde si in 2-3 contacte iti face suficienta preisune sa pornesti repede.
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Degeaba pun contactul, doar cand incepe sa invarta demarorul porneste pompa. Cand il pun nu se intampla nimic.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
stocariu a scris:Degeaba pun contactul, doar cand incepe sa invarta demarorul porneste pompa. Cand il pun nu se intampla nimic.

Ba se intimpla, dar nu auzi tu.

Iti spun eu sigur, pompa merge pentru 2 secunde cind pui contactul.
Daca nu merge, verifica releul.
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Si la mine merge pompa doar la automat.La contact nu actioneaza deloc.Daca ar fi de la releu n-ar merge deloc.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu as putea sa fac pariu cu oricine ca pompa de combustibil merge 2 secunde la contact, dupa care se opreste.
Daca ECU primeste semnal de la senzorul crankshaft (scuze nu stiu denumirea in romana, am fost nevoit sa invat in engleza) trimite 12 V la releul de la pompa si porneste pompa, daca nu, nu da benzina...


Once the ignition is switched on, voltage is applied to the ignition coil, VSS, injector, amplifier and to the ECM. This causes the
ECM to briefly apply voltage to the fuel pump relay which actuates momentarily to pressurise the fuel lines. After two seconds the
voltage is turned off to await a cranking or running signal.
http://www.opel-scanner.com..._Multec%20SPi.pdf
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cand ii dau si nu porneste din prima dupa ce las cheia se mai aude cateva secunde pompa. La matiz se aude cand pui contactul dar la opel de la ascona pana la vectra nu am auzit la nici una acest lucru decat cand dau la automat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pompa benzina merge la Z16XE cind pui contactul 1-2sec pina face presiune dupa care tace. Se poate forta cu un tester sau direct pe releu pornirea pompei pentru 2sec dimineata si de vazut daca porneste la fix.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR