Ai uitat parola?


  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ar putea fi egr, clapeta murdara, debitmetru, pompa de benzina etc. Veniti cu detalii, face la cald, dimineata, eventual niste erori la diagnoza...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Volodin69 a scris:
La aparitia p0303 am intalnit probleme pe amestec(vacuum, maf, map, clapeta), supape indoite sau sparte, distributia sarita un dinte etc, daca stau sa mai caut, catalizator infundat, pompa de benzina obosita, filtru benzina imbacsit, multe...
Daca spui ca face asta la pornire, si pleaca direct p0303, fa un test de presiune in rampa de benzina, sa vezi daca sare de 3.2 - 3.8bari
La generarea codului P0303,cauzele sunt doar cele specifice cilindrului 3...! Eu incerc sa te fac sa intelegi ca sistemul de alimentare cu aer si combustibil este comun tuturor cilindrilor! E greu de inteles...?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
P0303 poate fi fi generatxwi din alte cauze
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca precizai cauzele,puteam sa te contrazic sau sa fiu deacord...,dar asa...!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
Volodin69 a scris:
La aparitia p0303 am intalnit probleme pe amestec(vacuum, maf, map, clapeta), supape indoite sau sparte, distributia sarita un dinte etc, daca stau sa mai caut, catalizator infundat, pompa de benzina obosita, filtru benzina imbacsit, multe...
Daca spui ca face asta la pornire, si pleaca direct p0303, fa un test de presiune in rampa de benzina, sa vezi daca sare de 3.2 - 3.8bari
La generarea codului P0303,cauzele sunt doar cele specifice cilindrului 3...! Eu incerc sa te fac sa intelegi ca sistemul de alimentare cu aer si combustibil este comun tuturor cilindrilor! E greu de inteles...?

Puiule, am scris Miercuri cu exemplificare (concret, adica, din ce am gasit EU pe 3 masini diferite) despre chestia asta... Las-o asa, te rog... Mai ai un pic si ma convingi ca ai p0304 pe motorul de z10xe...
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
big_electro61, eu am specificat totul pana acum, insa ai trecut cu vederea peste discutiile mele. Tocmai din fixatia ta pe ideea ca eu am facut referire la un singur cilindru, ( la care initiatorul discutiei are problema) tu ai incercat sa demonstrezi ca par atat de b*tut in cap si ca nu realizez ce e ala amestec si cati cilindri are o masina.
Nu vad rostul interventiei tale de mai sus, asa incat eu o sa iti repet ca discutam despre o problema pe un anumit cilindru... (nu la general!) EXACT cu referire la ce zicea si Adi Despot in acel interviu despre "Cate trupe canta in seara asta"...
Pentru cei care cred ca nu sunt siguri care este circuitul aerului si al combustibilului si cum se realizeaza amestecul si distribuirea scanteii pe fiecare cilindru, momentele si timpii intr-un motor pe benzina pe aspiratie, exista un topic separat in acest forum. Iar daca nu va elucidati misterul asta, o sa se creeze si un topic aparte doar pe aceasta tema.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Volodin69 a scris:
La aparitia p0303 am intalnit probleme pe amestec(vacuum, maf, map, clapeta)
Reiau,chiar daca e chinuitor pentru unii colegi si incerc sa fac inteles ca problemele pe amestec,au repercursiuni asupra tuturor cilindrilor.P0303,este un singur cilindru si problemele specifice,pot fi:inector cu probleme,bobina cu probleme pe cilindrul+bujie, respectiv,probleme mecanice(supape etansare defectuoasa). Eu cred ca modestia-i o virtute...iar in cazul meu,cu cat ma documentez si invat mai mult,imi dau seama cat stiu de putin...!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu ne ajuta nimic din concluziile astea. Sunt oameni mai documentati pe aici, iar eu imi dau seama ca va incurc. Asa cum ti-am raspuns pe un alt topic, big_electro61, va prezint un "Bun ramas" si cu oamenii "cunoscatori" de aici sa va rezolvati solutiile...

P.S. big_electro61, faci doar constatari SAU DOAR CONTRARIERI SI COMENTARII INUTILE la ceea ce spun altii sau doar confirmari ale celor care afirma lucruri documentate si cu multa modestie NU SE DAU DREPT ATOTCUNOSCATORI! CARE ESTE CONTRIBUTIA TA LA ACEST FORUM? DAU LOG OUT! SUCCES!
  • turmol

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Sa-l declaram GURU al forumului pe marele electrician cu al sau releu de vara

https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#2026092 postul datat Joi 23 Mai, 2019 10:13 pm

Poate ii ridicam si o statuie Laughing
  • Arcasu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra Y19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua, si ma scuzati.
Eu am citit la forum de cand am tamas cu masina stticata la plaja Opel Astra G 1.6xep.
Am citit cu search pe Opel club si am gasit multe discutii la referire cu eroarea pe care o am eu la masina si care este de la doua aupape la piston numar 1. La eroara p300 si p301. Asa am ajuns sa citesc aici si am gasit la 3 service separate aceeasi eroare.
Am vrut sa plec spre acasa de la Constanta si masina a inceput sa faca rau la Cernavoda. La service la Cernavoda au sters eroarea si am dat 400lei pe bobina noua si au zis ca daca tot face cand e motor cald, sa repar ecu motor.
Am plecat inapoi la Constanta la service nr 2. Aici au gasit eroare tot p300 p301. Au zis sa caut alt ecu motor. Au dat numar de telefon de la baiatu asta care cred sigur ca a scris sus voledin69. A venit si a zis sa pun de testare alt ecu motor de la el. Si el sa verifice pe banc de probe ecu masini sa nu aiba problema. Ca sa verifice daca este asta problema mea. A pus ecu la motor si a zis ca bobina nu era problema. Si am mers asa pana la.Mamaia si iar a facut. A venit si a schimbat la.loc ecu de motor fara.sa ia bani de verificare la ecu motor ca nu are nimic si ca este bun. A dat numar de relefon de la un prieten de la garaj (adica al treilea rervice la care acum am rezolvat de unde e problema). Baiatul la service a pus presiune la motor si a gasit la cilindrii asa: 6.8-12-13-12 la test de presiune la pistoane. Si Luni merg sa desfaca acolo ca sigur ese cu supapa impuscata. Daca schimba supape la piston 1 este bine sa schimbe si la ceilalti 3? Tot este desfacut motoru si nu vreau sa mai desfaca o data daca se strica iar. Voi ce imi spuneti sa fac? Multumesc ca cititi.
  • Arcasu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra Y19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Revin la Cernavoda au schimbat bobina pe degeaba si am garantia. Pot sa iau banii inapoi dupa ce repar piston 1? Am foaia cu factura si garantia.
La baiatu asta cu ecu motor a pus tester de opel si a vazut in valori la motor pe cilindru 1 mi-a aratat la valori ca nu are valoare ca la piston 2,3,4 ca difera a spus ca vrea eroarea exacta ca la piston 1 daca dadea eroare la bobina ar fi fost p351 si nu p301 care la mine e de mecanica(supapa sau segment lipit sau aliniati, si asa am primit numaru de la un baiat cu garaj care a facut test la presiune pistoane. La Cernavoda au vrut sa schimbe senzor de bataie (noc senzor) ca e de acolo si nu era pe stoc. Mai bine ca nu am dat bani si la ala! Daca gaseste segment lipit sau supapa care sa indoit schimb tot si segmenti. Vin sa scriu dupa ce ajung la Gheorgheni sa spun ce am facut. Doamne ajuta la toti si daca dati raspuns pana luni daca sa schimb tot la toti cilindri ca Luni desface motoru. Multumesc
  • Mircea_gsm2

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Meriva Z16SE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, tuturor!
In prima faza am citit tot ce am gasit pe forum iar acum am facut si cont.
Masina mea e o Meriva 2004-2005 cu motorul vestit de 1.6 SE.
Initial am cautat problema cu pornirea grea si am rezolvat prin curatarea egr-ului.
De cateva zile am avut probleme identice cu ce am gasit pe aici si dupa ce am inlocuit un portbagaj de piese, am dat peste tipu asta Volodin. E spirt, asa ca nu are loc discutia sa va contrariati nefondat. Am avut eroare de la releu pompa si nu pornea, am testat cu jumper la masa la releul pompei, dupa cum a zis el sa testez si a pornit masina. Faza e ca ok, am pornit-o dar eu am lasat-o fara ulei la un drum de Bucuresti - Constanta ca nu am gasit la benzinariile de pe autoatrada Motul 10w40 si am parlit motorul.
Ca sa o scurtez, imi dadea eroare pe cilindru 2, doar dupa ce mergeam si se incalzea masina, sau uneori dimineata si scotea fum alb si dens si mirosea tare a benzina. Uleiul disparea din baie si bujia era curata, ciudat, dar eroarea era si mergea bine dupa ce o stergeai si cum te miscai cu ea 5-10km, iar aparra. Erorile erau exact cum au mai scris altii aici P0302 si P0300. Am facut testul de compresie si am gasit compresia praf pe 2. Au desfacut motorul si la recomandarea serviceului pe care eu il stiu de mult ca acolo au rezolvat mereu treaba ok (clar ca aveau si interes sa imi ia bani) dar si a lui Volodin, a fost ca daca desfac motorul sa schimb toate supapele, simeringurile de supape, sa le slefuiesc pe chiulasa, sa schimb toate garniturile alea de la chiulasa si de la axa de sus, unde sta bobina, ca curgea si pe acolo ulei si sa schimb si segmentii. Masina are 230K de km si cu ocazia asta am zis sa schimb si distributia ca e de 3 ani pe masina si pompa de apa, termostat sa fie brici totul. Asa am facut, merge ceas masinuta. Volodine, sa ai 100 de ani sa traiesti! Si ecu merge bine si cu ventilatoarele e ok acuma!

Ps: mi-a placut maxim aia cu Adi despot! Smile)) Asa, frate, sustine-ti cunostintele si nu mai da gratuit din ele la toti aia gen bigelectro care dau copy-paste de pe google!

https://youtube.com/watch?v=ATcqaqwQXF0 Smile))
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
turmol a scris:Sa-l declaram GURU al forumului pe marele electrician cu al sau releu de vara

https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#2026092 postul datat Joi 23 Mai, 2019 10:13 pm

Poate ii ridicam si o statuie Laughing
Regret,ca nu a fost simtita ironia...,poate pentru unii a fost prea finuta si a fost luata "mot a mot"...! Apropo,cititi ce scrie colegul ca a intalnit la un cod de eroare pe un singur cilindru(probleme de amestec) si ce am scris eu ca si cauze posibile(inclusiv cauze de natura mecanica,lipsa etanseitate supape)...,cauza ce s-a confirmat la ultimii 2 colegi! Eu doresc sa mi se arate unde gresesc,dar cu argumente si sunt in stare sa recunosc atunci cand gresesc...! Asta-i viata!


Ultima modificare facuta de big_electro61 la Sam 22 Jun, 2019 3:24 pm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Hai sa punem capat la poluare cu alte cele...
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
Volodin69 a scris:
La aparitia p0303 am intalnit probleme pe amestec(vacuum, maf, map, clapeta)
Reiau,chiar daca e chinuitor pentru unii colegi si incerc sa fac inteles ca problemele pe amestec,au repercursiuni asupra tuturor cilindrilor.P0303,este un singur cilindru si problemele specifice,pot fi:inector cu probleme,bobina cu probleme pe cilindrul+bujie, respectiv,probleme mecanice(supape etansare defectuoasa). Eu cred ca modestia-i o virtute...iar in cazul meu,cu cat ma documentez si invat mai mult,imi dau seama cat stiu de putin...!

Esti chiar insistent... Refuz sa fac o scena mizera aici, dar tu sari peste orice limita.
1. Big electro (AKA autointitulat gresit). Citind cateva post-uri de ale tale, am constatat ca si altii probabil, ca nu ai nimic la obiect nici cu electrica, nici cu mecanica, nici cu diagnoza. Ca dovada, tot ce ai scris in mesajele tale este lipsit de o baza practica, spui doar aberatii pe aproape de subiect si pur evazive...
2. Daca faci basica la degetul mare de la picior, nu numai ca le fortezi pe cele ramase sa preia din activitatea celui cu problema, dar strici si postura de mers, schiopatand... Asta asa, ca am si un exemplu concludent ca nu suntem atat de dobitoci sa nu putem deduce cum un cilindru afecteaza mersul motorului (subiect incheiat! Ok?) Deci, nu mai racai aceeasi placa, legandu-te de balast, ci axeaza-te pe raspunsul pe care il vrea omul ca sa rezolve problema.
3. Am postat pe forum cam de 4-5zile si am acumulat 2 *-uri. Probabil nu pt numarul de post-uri, ci pentru utilitatea lor si argumentarea cu exemple solide, documentate. Tu ai acumulat tot Carul mare si imi dau seama ca aia a fost si ideea, de notorietate, nu de a ajuta in vreun mod anume forumul.
4. Total GRESIT SI NEDOCUMENTAT pana la capat! Le bulibasesti maxim!
- Am exemplificat clar ca o eroare pe injector, de natura electrica si cel mai frecventa apare cu un P020X si daca folosesti un tester dedicat, mai primesti si terminatii de genul "-00 sau -04" etc, care te duc ca pe prost cu botul in rezolvarea problemei de natura electrica.

- O eroare electrica pe traseul ELECTRIC pe bobina vine sub forma P035X cu aceleasi terminatii care iti elucideaza natura defectului electric pe bobina.

- Eroarea P0300 arata modul gresit in care pistoanele se amesteca in motor, invartind arborele cotit si axa/axele cu came.
Problema asta e anuntata de ECU atunci cand exista discrepante intre pozitia detectata de senzorul crankshaft/RPM si dezordinea detectata de senzorul camshaft/axa (axe) cu came!
Am lamurit ce e cu P0300?

- Acum, P030x sunt erori de natura mecanica datorate unor probleme fie electrice, fie alte probleme mecanice, fie de amestec. Astea apar vesnic in tandem si cu alte erori, de asenea! Lamurita si asta?

- Apoi combinatiile de erori care apar... De exemplu: P0300, P0351, P0352, P0353, P0354, P0340 in principal sapar si asociate cu erori pe amestec (P0110, P1222, lambde etc) insotite si de acel LIMP MODE P1550, care este dictat de ecu sa "iti poti cara troaca in regim de avarie pana la primul service"... Astea denota o problema de natura electrica ce tine de bobine. CAZ CONCRET: ecu z16xe care da eroare pe toate bobinele, datorite unei probleme interne ECU; sau datorita deconectarii bobinei din instalatie -mufa scoasa, plus 12V intrerupt, bobinele intrerupte).
Multumit de EXEMPLIFICARE, domnule big_electro?
Acum te rog sa te documentezi inainte sa creezi discutii pe teme interminabile si slab sustinute, incercand doar sa lasi impresia ca poti echivala un dancuciureanu, Dan Costea, cristi_bv, corsa.tm etc... Si multi alti baieti care sunt doxa si nu decad in a-ti sufla in coarne asa cum o fac eu acum!
Si... Mai scapa de modestia aia, ca exact asta am concluzionat: cu cat vorbesti mai mult, cu atat ne dam seama cat de putin cunosti. Punct!

Strangem mana si ne vedem de treaba pe aici, sau taci mut si renunti la atitudinea asta de saltimbanc...

Va pupa tata!
  • turmol

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Hai sa punem capat la poluare cu alte cele...


Exact asta o sa fac, dar dupa ce o sa-l rog cu smerenie pe distinsul coleg sa ma ierte ca ca nu am simtit mult prea finuta ironie (releu de iarna, de vara, de astavara nu mai conteaza).
Pe alt coleg il durea burta de ras; nici el nu a simtit ... ironia mult prea fina.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 962
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru ca nu am auzit in viata mea de releu de vara sau de iarna, un releu e un releu.
Si am auzit de multe probleme ce le poate da un releu, dar asta e ca a lui Base" "iarna nu-i ca vara"
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
1.''La aparitia p0303 am intalnit probleme pe amestec(vacuum, maf, map, clapeta)'' 2.''- Acum, P030x sunt erori de natura mecanica datorate unor probleme fie electrice, fie alte probleme mecanice, fie de amestec.''... Eu nu sunt de acord ca problemele pe amestec generate de MAF,MAP,clapeta,duc la generarea codurilor P030x...,pot genera alte coduri,dar nu cele precizate.Notele de curs sunt instructive,dar limbajul folosit este nepotrivit pe forum,acest lucru spune multe despre cel ce-l foloseste.Un subiect poate fi discutat si civilizat si necivilizat...!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
E bine ca te informezi in continuare. Esti pe drumul bun. Ca de obicei, speculezi si vii cu franturi din ce am scris pana acum. Te las sa rezolvi aici ce e de rezolvat. Eu astept sa vina omul cu problema si sa isi expuna finalul. Pana atunci, am gasit topic-uri mai interesante decat aici si te las sa aprofundezi pe subiect. Week-end placut.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc de urari! Cand am spus ca nu sunt deacord cu cele mentionate,normal ar fi fost sa fii deacord sau sa ma contrazici,dar ai preferat sa o lasi in suspans! E si asta un mod de rezolvare...!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata