Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • sebastian.c

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Combo 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toti. Daca cineva a mai desfacut vreun bord de Corsa B, va rog sa imi ziceti cum pot scoate acele de la bord? Cineva mi-a zis sa nu le scot ca sunt mecanice...si etc..ca se pot strica. Totusi trebuie sa existe o solutie sigura. Vreau sa scanez ceasurile si sa fac folie alba dupa ele...dar pentru asta trebuie scoase acele... Astept raspuns urgent!

Skip ads

  • sebastian.c

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Combo 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru ajutor...dar am fost nevoit sa apelez la cineva din alta tara...Germania. M-a lamurit imediat..si e foarte simplu....
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca e simplu explica si cum, poate o sa mai aibe careva nevoie de ajutor Smile
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Intr-adevar e foarte simplu dar trebuie atentie. Imi pare rau ca n-am fost pe faza sa te ajut eu.

Acul este montat pe un ax (de motoras sau mecanism), exact ca un secundar de ceas desteptator.

Inainte de a va atinge de bord este bine sa aveti mainile curate deoarece cadranul bordului este foarte mat si aproape orice atingere cu degetele lasa urme.

Unele borduri nu au opritoare pentru ace in dreptul pozitiei de minim astfel incat este bine ca inainte de scoatere sa se marcheze cumva pozitia de minim, de ex: o liniuta subtire cu un creion care ulterior se sterge.