Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pentru roba_gabi,

Hi . problema ta cu mersul greu la rece ar avea o explicatie si anume :
In rezervorul de motorina este montata o rezistenta de preincalzire a motorinei pe timp rece.
Normal ca acesta incalzire sa asigure o fluiditate mai buna a combustibilului.
Cand este cald afara nu ai ceasta situatie dar la rece motorina lancezeste si nu vine la pompa cat rebue si de asta nu ai putere ,trebuie sa apesi mai tare si deci si consum ridicat.
Cauta o schema electrica si vezi daca ai incalzirea asigurata . Cred ca asta este problema ta . Succes.
Skip ads

  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
pentru adryano 17

Cred ca poti sa strunjesti un asemenea capac ! Sau sa-l sudezi cu aluminiu e acesta si sa-l rectifici la strung
Daca nu ti-e greu si poti demonta capacul pompei, fa niste poze si posteaza-le sa vedem si noi ce este inauntru.
Cu multumiri anticipate !
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sper sa nu fie o "boala" cu pompa de injectie,la a mea dupa cum am mai spus,nu da nici o eroare si nici probleme cu pompa! unica problema ce o am e cutia de viteza (automatica) si inca nu am gasit pe nimeni care sa aiba aceeasi problema Sad
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
daca cautai pe club pe aici gaseai si cu automatica , si pompa de injectie si eu ca si tine o am inca pe a masinii , dar asta nu inseamna ca maine nu ne-am putea alatura celor puate 50/100 care au schimbat deja avem destul timp .
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
in rezervorul de motorina garantat nu este nici o rezistenta de incalzire a motorinei , eu l am dat jos si singurul lucru care se afla acolo este pompa submersibila de motorina si sonda de la litrometru .Oricum o rezistenta care sa incalzeasca 80 de litri de motorina ar consuma ff mult ,si la pornire ar insemna sa ramai fara baterie din start Very Happy , poate va referiti la rezistenta de preincalzire a motorinei pe care unele modele o au in filtrul de motorina ,sau linga filtru dar la mine nu Crying or Very sad , si oricum motorina din rezervor se incalzeste prin amestec cu motorina calda ce vine pe returul pompei de injectie
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nici amea nu are incalzitor de motorina , si la bmw525tds cand am avut cu ceva timp in urma am pus eu o baterie dinaia de filtru cu incalzitor dar randamentul iera mai mult rau decat bun .
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De cand am inceput sa am probleme cu cutia automatica am tot scris si am incercat sa gasesc pe cineva care a avut aceeleasi probleme,dar se pare ca nu e nimeni,ori cine are probleme nu intra pe forum Sad
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bogdanr1 a scris:va deranjez cu o intrebare scurta;cum dau jos pompa de injectie la omega tds dupa ce scot conductele si cele 2 piulite de prindere +surubul din spate jos?
daca vrei sa te asist sunt liber maine ,miercuri si joi la fel de liber, am si eu un y22dth si sunt curios de ce nu imi porneste de nici.o culoare . nici trasa vre.o 20 de km... coduri eroare P1345,P1220 care asta apare si cand e pompa dezamorsata. dar cel cu P1345 ma deranjeaza tare... daca vrei sa te ajut, da.mi un Pm. sal.
Skip ads

  • mateiu ovidiu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: oradea
  • Masina: Omega 2002 y25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dragan_roicov a scris:De cand am inceput sa am probleme cu cutia automatica am tot scris si am incercat sa gasesc pe cineva care a avut aceeleasi probleme,dar se pare ca nu e nimeni,ori cine are probleme nu intra pe forum Sad

ce probleme ai cu cutia ?
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In urma cu aprox. 6 luni s-a aprins un bec galben in bord,unde arata o roata dintzata,in momentul in care s-a aprins am oprit masina fara sa opresca motorul si am incercat sa plec din loc; a trebuit sa accelerez mult mai tare decat normal ca sa plece din loc.Am oprit motorul si cand l-am pormit din nou ,becul s-a stins si masina mergea normal...pina la prima curba (!) la stinga,sau cand a trebuit sa accelerez mai tare ,sa fac o demarare mai brusca,sau sa urc o rampa.De atunci de fiecare data cand se aprindea ,ori trebuia sa opresc motorul ca sa revina la normal,ori sa schimb eu de la schimbator,sa pun pe 1 - 2 -3 si dupa aceea pe D,dar pe treapta D nu mai se schimba ultima treapta,asta mi-am dat seama dupa turatia motorului si viteza cu care ma deplasam. Am fost la service-uri si toti au ales cea mai usoara solutie : alta cutie. PS uleiul in cutie este la nivel!
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pentru Dragan_ricov,

Asa cum espui problema se pot intelege mai multe:

1 . rotita dintata care apare la bord ar semnala regimul de Sport care se actioneaza/anuleaza din butonul aflat in capul schimbatorului de viteze. Un defect al cutiei de viteza ar trebuii semnalat pe MID . Iti apare "Gearbox out from range". Sper ca uleiul arata ca si visinata . Filtrul de ulei a fost chimbat vreo data ?
2 . Precum poate stii si cutia aut. are discuri de ambreiaj. Intrebarea ar fii cati Km s-a circulat cu aceasta cutie?
Daca ai facut 130000 Km atunci poate sa fie nevoie de schimbat discurile si benzile de sincro.
3 . Daca spui ca nu poti pleca cu ea de pe loc in D,nu uita ca orice cutie automata este si MANUALA !
Asta inseamna ca pleci de pe loc in 2 iei putin vant treci pe 3 mai ajungi la 40 de Km si treci pe D.
Cred ca cele scrise te vor lamuri putin la aces capitol: cutie de vit aut.
Cauta sa verifici cele scrise de mine si revino
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am citit cele scrise de tine! 1. Rotita care arata regimul "sport" aste in patrea stinga a bordului pe linga becul de ulei si celelalte,ceea ce mi se aprinde mie este in partea dreapta dedesubt de ceas,data si temperatura! 2. din cate stiu eu ,cutia nu a fost schimbata,este originala a masinii! 3. cand sint in trafic si sint nevoit sa plec de pe loc cu becul aprins,pun pe 2 dupa aceea pe 3 ,pe D degeaba schimb,ca mai mult de 3 viteze nu se schimba,daca vreau sa merg mai tare,doar se tureaza motorul,viteza nu se mai schimba!
Am ajuns la concluzia ca e un defect electric (nu sint 100% sigur) la noi ploua de mai mult de o saptamina in continuu si cand trec prin apa,ma refer la belti mai mari,se aprinde becul fara sa accelerez,sau fara sa fac vreo manevra brusca!
multumesc de sfaturi!
Skip ads

  • mateiu ovidiu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: oradea
  • Masina: Omega 2002 y25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ai cumva la cutia ta program de iarna? adica ai in partea dreapta a manetei schimbatorului de viteze un buton cu fulg de nea desenat pe el? daca da este posibil sa fie de la el. cand se activeaza acest program porneste masina (selectorul cutiei de viteze este in D) direct cu viteza a treia si nu mai schimba alta viteza si se mai aprinde un bec in bord. ce aici ar putea fi explicatia ca nu mai schimba mai mult de a treia. daca nu atingi acel buton si se activeaza este posibil sa ai un scurt nepermanent undeva si de aceea se dezactiveaza dupa ce opresti motorul. sper ca m-am facut cat de cat inteles. salutari si drumuri bune.
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare Matei! am inteles foarte bine ce ai explicat,am sa incerc sa scot intrerupatorul,sau sa desconectez cumva rolul butonului,sa vad daca mai se aprinde. Multumesc mult pt idee,adevarul e ca nu m-am gandit niciodata la acel intrerupator si nici nu l-am folosit vreodata (cum aici nu este niciodata zapada sau gheatza...) multumesc din nou ,maine am sa incerc sa rezolv si am sa scriu aici ce rezultate da!
  • mateiu ovidiu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: oradea
  • Masina: Omega 2002 y25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cu placere. sper sa rezolvi problema.
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ok si eu sper! apropo,pt ce e butoul cu fulgul de zapada ,l-ai folosit vreodata? (banuiesc ca si omega al tau e automatic)
  • mateiu ovidiu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: oradea
  • Masina: Omega 2002 y25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
se foloseste in special la pornirea de pe loc pe un carosabil acoperit cu gheata sau zapada. este ca si cum ai porni cu o masina cu cutie manuala cu treapta a 2 - a. practic nu rupe asa repede aderenta.
  • dragan_roicov

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
aha,merci!daca tot esti conectat ,cred ca ar fi mai usor sa comunicam prin mess,nu?
  • mateiu ovidiu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: oradea
  • Masina: Omega 2002 y25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ovidiu.mateiu
  • csiszer

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1995 25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2011

  • Mesaj Privat
pornea din ce in ce mai greu cu motorul cald ! am fost la vre-o 5 mecanici , am cheltuit o groaza de bani , reglari ,meseriasi , pompa second ......a-mi venea sa-i dau foc ........! pana la urma am trimis pompa la rectificat , m-a costat 3.100 RON si cu ceva reglaje la masina , acum functioneaza f f bine . merita banul dat si linistea obtinuta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR