Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • tofi25

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salutare
Am si eu un opel vectra 1,8i, benzina, 1991, c18nz merge sacadat si acul de la apa imi urca foarte greu(mai sus de prima linie nu pre urca decat foarte rar)
Am inteles ca ar fi probleme la termostat si din cauza asta merge asa.Imi poate spune cineva cam pe unde este termostatul sa il pot schimba precum si cat ar costa unul nou
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
termostatul e aprox. 30 RON
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut ,

Din nou revin cu aceasta nebunie ..TERMOSTAT.Ultima data la service am schimbat sonda temperatura antigel , am schimbat antigelul , toate filtrele etc si o bujie incandescenta.Acum acul la temperatura se ridica in oras dupa vreo 20 de minute ( destul de bine), caldura baga, la drum lung ( viteza constanta 100 - 120) se ridica acul mai repede si baga si caldura bine.Acum vreo 2 zile am ridicat capota dupa vreo 25 minute de mers, nu se ridicase acul la temperatura, si radiatorul mare era caldut .Intrebarea este :

Este posibil sa fie termostatul?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca e vorba de furtunul de retur ..e absolut sigur termostatul,iar pe vreme rece un diesel sufera mai mult din cauza mersului rece...uzura,consum,zgomot si pe vreme foarte umeda aeroterma nu mai reuseste sa usuce geamurile ci doar da putina caldura
Skip ads

  • edyionut

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
este vorba de radiator( cel mare) din interior,la modelul Astra 1.7 DTI , 2001.Daca stii, spune-mi si mie care este turul si care returul?.....Masina baga caldura dupa 3-5 minute , acul se ridica normal pentru urban, dupa vreo 20-25 de minute, nu fierbe, temperatura se ridica laaproximativ 90 grade, dupa care porneste termocupla.O sa mai verific astazi dupa vreo 10 minute de mers in oras si vad daca radiatorul mare este cald.

La service am stat pana a ajuns temperatura la 95 grade si atunci a pornit si termocupla, cee ce ma face sa cred ca termostatul nu are probleme.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sper sa ai norocul sa dai peste un mecanic in stare sa diagnosticheze un amarat de termostat ,pentru ca asa cum ti-am spus fiecare zi in care se circula cu temperatura motorului sub cea normala dauneaza mult si se vor vedea urmarile in timp.Furtunul de tur este intotdeauna cel alflat in pozitia mai inalta,orice radiator are unul de intrare respectiv tur pe unde intra apa calda si cel de retur pe unde iese apa racita din radiator si se intoarce in motor.Simplu te uiti in spatele radiatorului si cel care are intrarea in radiator in partea de sus ala e,bine exceptie face doar furtunasul de aerisire cel subtire cat degetul.
  • geoe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu o problema cu termostatul(vectra a c18nz),mie imi ridica apa doar pana la prima liniuta la bord si porneste electroventilatorul.radiatorul este lovit dar nu pierde apa.din acea cauza poate fi? multumesc anticipat
  • deleted-36595

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut, am o vectra b X20XEV, in trafic temperatura la apa este normala cred (80-90), dar cand merg la drum intins indicatorul de la apa este pe jos (zero cred), si incepe si-mi baga aer rece Sad , mi-a spus cineva ca ar putea fi termostatul blocat pe deschis, cam la ce pret ii un termostat nou sau il pot repara?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Termostat defect(blocat deschis) nu se repara se schimba .
  • deleted-36595

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2009

  • Mesaj Privat
aproximativ nu stii ce pret are?...ms
  • flo79

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salut eu am schimbat termostatu la vectra b (x16xel) ma costat 100ron
  • dudaewvlro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu l-am schimbat azi la x16xel, 700 ron cu tot cu suport. de 92 grade. se gasesc after market si fara suport, doar termostatul. nu va recomand, e posibil sa nu inchida, suportul are ca si un scaun de supapa, daca e uzat, curge apa pe langa el si nu ai facut nimik.

0767769217
Skip ads

  • dudaewvlro

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2008

  • Mesaj Privat
70 ron nu 700 am vrut sa zic Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR