Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am o astra 1,7 dty si nu stiu ce sa-i mai fac . motorol nu mai trage in ce sens..... de la plecarea de pe loc merge ok demareaza bine pana la 4-5 mii de ture eeee daca reduc si accelerez din nou abia se taraie pana aproape de 140 la ora care poate sa fie cauza?
Skip ads

  • Boogie

  • Mesaje scrise: 991
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Yo zic sa inveti sa te exprimi daca vrei sa-ti raspunda cineva... Adica..eu cel putin..nu prea am inteles ce ai vrut sa zici mai sus. Adica mi-am facut o idee dar nu e de ajuns... Mai incearca odata sa explici... Si incearca sa folosesti diverse semne de punctuatie p-ici pi colo...
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Boogie are dreptate exprimarea ta e cam saraca dar lasa asta :
Un sfat ar fi sa iti verifici daca turbo lucreaza corect
probabil un Ressurge e de vina pe undeva pe acolo
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
costy_dumi a scris:Boogie are dreptate exprimarea ta e cam saraca dar lasa asta :
Un sfat ar fi sa iti verifici daca turbo lucreaza corect
probabil un Ressurge e de vina pe undeva pe acolo
[align=right][align=justify]

Ok ! Am sa ma comformez , in legatura cu punctuatia , si cu semnele ! Dar cand am postat intrebarea eram chiar grabit , sau poate necajit din cauza situatiei . Sincer nu ma asteptam la nici un raspuns ! Deci uite cum sta treaba: am o astra din 2001 diesel 1,7 dti . Am observat ca dupa ce depasesc 3000 de ture , masina se comporta normal . Deci trage si demareaza cu "viata" , dar dupa ce reduc viteza si bineinteles si turatia se reduce , in momentul in care incep sa demarez , masina nu mai demareaza cu aceeasi forta sau "viata" ca mai inainte . Ea de tras , trage dar mult mai "puturos" si nu mai am sanse sa ating viteza cu care am mers inainte de a reduce . Mentionez ca in bord nu am nici un bec de atentionare avarie aprins , si nici nu se aprinde in timpul mersului ! Oricum maine am programare la tester , si am sa va spun si voua rezultatul . Ser sa nu fie ceva grav ! Voi vedea eu .Oricum va multumesc , si inca o data scuze pentru exprimare si pentru punctuatie !
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Roaga sa iti spuna si codurile de eroare, noteaza-le si apoi ni le spui si noua.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Roaga sa iti spuna si codurile de eroare, noteaza-le si apoi ni le spui si noua.

amfost azi la tester la reprezentanta opel din constanta si pe foaia de comanda a lucrarilor service, scria cam asa:
P.0100(NP) MASS AIR FLOW SENSOR NOCTAGE LOW
P.0110 (NP) INTAKE AIR TEMPERATURE VOLTAGA HIGH
P1540(NP) AIR CONDITIONING PRESSURE SIGNAL INVALID
P0380(NP) GLOW DEVICE GENERAL ERROR
Asa si mi-au spus ca primele doua sunt de la debitmetrul de aer,a doua de la AC, si ultima de la bujiile incandescente .
S-au sters toate erorile dar am fost avertizat ca pot reaparea oricant dau deloc .Eu nu stiu ce sa mai cred pt ca in momentul cand pun contactul nu se aprinde in bors becul acelacu motorasul galben si nici cel cu masina cu cheita .De la service mi-au zis ca e posibil ca fostul proprietar sa le fi facut intentionat sa nu se aprinda. In situatia cand mai apar erori de genul asta eu cum imi mai pot da seama ? Am uitat sa spun ca dupa stergerea erorilor parca trage uniform ...dar nici nu am mai chinuit-o asa ca mai inainte .Cam atat ce sa mai zic ? poate stiti voi ceva in plus ...mi-ar fi de mare ajutor .
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai schimba debitmetrul si masina o sa traga f bine.Da o cautare la cuvantul "Debitmetru" si ai sa gasesti cam tot ce s-a discutat. despre ultimul cod se pare ca ai un sau mai multe bujii arse sau chiar releul bujiilor. La capitolul AC nu stiu ce sa iti spun, cauta ca s-a discutat despre AC o gramada.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Pai schimba debitmetrul si masina o sa traga f bine.Da o cautare la cuvantul "Debitmetru" si ai sa gasesti cam tot ce s-a discutat. despre ultimul cod se pare ca ai un sau mai multe bujii arse sau chiar releul bujiilor. La capitolul AC nu stiu ce sa iti spun, cauta ca s-a discutat despre AC o gramada.

ok merci foarte mult .Despre AC stiu care e treaba pt ca i-am bagat freon si cei care s-au ocupat de asta i-au bagat putin mai mult.La 2 zile dupa asta mi-a refulat compresorul,avand prea mult gaz in instalatie si poate ca a refulat mai mult decat era cazul.Oricum asta nu ma doare acum asa de tare ! Ce vreau eu sa te intreb: debitmetrul am vazut ca are 2 suruburi de prindere , daca montez unul de la alta marca de masina ,dar care se potriveste perfect si la prindere si la mufa, oare nu ar putea sa functioneze? sau risc sa ma aleg cu o noua eroare si va trebui sa o resetz din nou ? Ca am un debitmetru care e la fel cu al meu dar e pt un motor de 3000 .
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate nu poti sa faci chestia asta, fiecare debitmetru e calibrat pentru un anume tip de motor.Daca pui de la alt tip e posibil sa mearga rau masina, sa citeasca date eronate si sa ai alte belele. Sfatul mei e sa iti cumperi unul nou, de preferinta Bosch(echipare din fabrica) si ai scapat de problema asta.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
popescu iulian a scris:Din pacate nu poti sa faci chestia asta, fiecare debitmetru e calibrat pentru un anume tip de motor.Daca pui de la alt tip e posibil sa mearga rau masina, sa citeasca date eronate si sa ai alte belele. Sfatul mei e sa iti cumperi unul nou, de preferinta Bosch(echipare din fabrica) si ai scapat de problema asta.

Ok merci ! Eu speram sa scap mai ieftin tinand cond ca tot il am pe acesta. O sa-mi iau unu nou dar am inteles ca e cam piperat...asta e ! Si azi m-am uitat putin mai atent la motor ..asa in general .Am gasit niste furtunase de vacun cred care duceau la valva aceea de sub ECU foarte largite si care ieseau lejer din locurile lor.Putea sa fie si asta o cauza?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut acele furtunase scoase complet de pe teu si mi se aprindea 'check engine' la sarcini mari doar,de ex peste 120 km/h;altfel,mergea bine.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu problema : dupa o verificare mai amanuntita am descoperit ca debitmetrul este nou . Fapt care m-a convins sa ma apuc si sa curat valva EGR .Cert e ca dupa ce am reusit sa o scot de la locul ei si sa o curat nu mai am probleme. Adica masina trage constant si nu mai apar scaderi de putere ca inainte . A fost ceva de munca si multumita celor care au mai discutat pe tema EGR-ului am avut idee cam cum sa ma apuc de desfacut !
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
in constanta poti lua legatura si cu toma_marius pentru o diagnoza si citire de coduri,acum avem si in cta aceasta posibilitate.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:in constanta poti lua legatura si cu toma_marius pentru o diagnoza si citire de coduri,acum avem si in cta aceasta posibilitate.

ok merci cred ca am sa iau legatura cu el ca inca mai face nazuri !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR