Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
De ceva vreme Kad-ul meu C20NE imi face probleme.Adica am mers cu ea am oprit-o si nu a mai vrut sa porneasca.Am tras-o in fataza blocului si am analizat problema.Scanteieste , benzineste dar nu porneste.In cele din urma m-am hotarat sa o trag la Kamsas in Cta ( reprezentanta Opel) si cand am ajuns acolo cu ea surpriza : A PORNIT.Asta s-a intamplat sapt trecuta.Cei de acolo mi-au spus ca e de vina senzoraul de la vibrochen (Crankshaft sensor) sau firul.Am luat un senzor nou( cu tot cu fir) la 88 Eur l-am schimbat si azi iar a facut figura:am plecat cu ea de acasa am oprit si nu a mai vrut sa porneasca.Repet:are scanteie si da si benzina.Bujiile arata absolut normal , am desfacut si capacul de la delcou si am curatat pe acolo poate poate..
Da nimic ....Are cineve vreo idee????
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
releu de injectie... filtru de benzina infundat .. ar fi mai multe. bobina nu da scanteie cum trebuie (e pe moarte) .. asa am patit eu la c20xe din senin, incepea si nu mai tragea, dupa aia mergea in 3, si se oprea. 20 de minute puteai sa dai la cheie ca nu pornea NEAM. dupa care o lua linistita. Nu am descoperit nici pana acu ce avea, cert e ca n-a mai facut
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca zici ca pompa de benzina lucreaza(benzineste baga benzina cu presiune in rampa de injectoare) nu este de la senzorul de la arborele cotit si nici de la releul de inj deoarece senzorul respectiv emite comanda catre ECU care activeaza releul, iar acesta din urma pompa... Asa ceva i s-a mai intamplat si lui B98GSI a fost de la debitmetru, insa am pornit masina cu alt debitmetru dupa care l-am incercat din nou pe cel initial... stupiza a pornit, si merge cu ea de atunci si nu a mai avut probleme
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ce prostie.... daca e vre-un senzor bushit iti spune ECU - se aprinde aia de la motor galbena si ramane asa.

Daca nu, e altceva si ECU nu-si da seama ce

La benzina e relativ usor - daca are aer + benzina + scanteie in principiu porneste.

Scanteie verifici usor, aer nu vad de ce n-ar avea, ramane sa vezi daca baga benzina
Skip ads

  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Aceiasi problema am avut cu o Vectra A cu motor X20XEV .. inainte de Paste mi s-a oprit masina si nu a mai vrut sa porneasca nici... "iubita" ... am sunat la un service s-a gasit cineva sa vina sa vada ce are ...cand a ajuns respectivu ... a pornit (dupa vreo juma de ora..) ..am mers cu ea la service si pana la urma au spus ca e posibil sa fie pompa de benzina .... ceea ce nu cred..fiindca la motoarele astea se poate verifica destul de usor daca e presiune in rampa de injectori ..si a mea avea....
Inca ceva..tot la masina asta am avut probleme si cu debitmetru de aer si senzorul de la vibrochen si cu sonda lambda ..insa se aprindea un bec la bord .... acum nu s-a aprins nimic ...
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la mine nu e nici un cod e eroare la pornire si nici in timpul mersului.Singura problema este ca nu porneste.Dar cand porneste merge absolut normal , trage foarte bine.Cei drept in ultima vreme nu prea am mers cu masina , adica cam deloc.Si prima data cand s-a intamplat faza asta a fost dupa ce a stat oprita vreo 10 zile.
Oricum m-am uitat cu Ron si mie sincer mi s-a parut ca este cam diferenta de scanteie(ca intensitate) intre ce da fisa de la bobina si ce da o fisa de la bujie(evident am incercat toate fisele).
  • moshulanu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Exact aceeasi problema am avut-o cu o Supernova.

S-au uitat mai multi la ea si nu au stiut ce sa-i faca.

Am ajuns cu ea la service Meridian unde un tip a pus-o pe calculator si a zis ca este murdar un senzor.

A dat jos filtrul de aer (la DSN este deasupra motorului) si a curatat cu ceva solutie o piesa scoasa din zona aia.

De atunci masina merge si porneste fara nici cea mai mica problema (la motor ) de 1,5 ani......
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Din pacate kad-ul meu e tot pe dreapta , astept sa vina senzorul de la vibrochen sa il schimb si sper sa porneasca . Sad
Skip ads

  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Totusi cred ca mi-am dat seama ce are.Daca invart usor cheia in contact porneste din prima.Cand dau repede de cheie si pina spre capat nu o ia.Sa fie cheia de vina sau butucul?A mai patit cineva asa ceva?
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Incearca sa o pornesti pe fire....direct, ca sati dai seama daca e de la contact
  • pedala

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2005

  • Mesaj Privat
aceeasi belea am avut si eu... o am de un an juma si a facut de vreo patru ori asa... adica: incepea sa numai traga, mergea aiurea, in trei, doi si in max doua min se oprea, dar de fiecare data am avut putzina benzina in rezervor, afara a fost super cald si era dupa cate o "sedintza de alergat", acum nustiu daca era de la caldura, de la forja de dinainte sau mai stiu eu, imediat cum se oprea am verificat daca e presiune pe turu de la benzina, daca da scanteie, totul parea in ordine dar pana nu-si facea dracii (30-40 min) nu pornea. inca nustiu ce a avut sau daca o sa mai faca vreodata. care avetzi idee de ce a facut asa Question

... o calibra 20cne
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ce chestie... si mie imi face la fel Very Happy cred ca ma dau pe bmw...

eu am schimbat bobina, pompa de benzina, bujii, sonde lambda, toate mizeriile . Mai am de schimbat debitmetru, sa vad daca mai face figura.
Skip ads

  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am desfacut azi contactul de la pornire , am venit si cu partea electrica noua(am imprumutat-o de la un magazin) dar nici o modificare.Chiar nu stiu unde sa ma duc cu masina.Sapt viitoare am sa ma duc cu ea la un service Bosch poate ii dau aia de cap.
  • pedala

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2005

  • Mesaj Privat
la o calibra, cine o comanda sau care este sistemu` de lucru pt ca numai in momentu in care se invarte motoru` are tensiune la borne, eu am crezut ca este alimentata din momentul in care pui contactul... luminatzima!
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ai incercat sa citesti totusi vreun cod de eroare?? banuiesc ca se poate (macar prin metoda agrafa Smile )
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In fine s-a REZOLVAT . Am gasit un baiat cu adevarat destept . De vina era senzorul de temperatura de pe motor care nu mai facea contact bine . In acest caz procesorul lua ca implicita temperatura de pornire ca fiind de -49 grade. Partea mai rea este ca la ML 4.1 nu am cod de eroare pt asa ceva si de asta erau erori 0.
  • Eagle_flyaway

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2005

  • Mesaj Privat
In fine s-a REZOLVAT . Am gasit un baiat cu adevarat destept . De vina era senzorul de temperatura de pe motor care nu mai facea contact bine . In acest caz procesorul lua ca implicita temperatura de pornire ca fiind de -49 grade. Partea mai rea este ca la ML 4.1 nu am cod de eroare pt asa ceva si de asta erau erori 0.


Deci, daca am inteles eu bine la rece o lua la prima cheie si dupa ce mergeai un pic cu ea si opreai mototu nu mai pornea decat dupa ce stateai cateva minute!!! si acum ca ai schimbat senzorul de temperatura de pe motor potzi s-o pornesti si la cald fara sa mai astepti sa-si faca damblaua????

Daca asta e zi-mi te rog si mie unde este situat senzoru asta sa-mi rezolv si eu BUBA ca deja ma exaspereaza! Laughing
Mersi!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Din cate am citit pe alte site-uri (in care se discuta pe tema Opel-urilor) acel senzor de temperatura este principalul senzor dupa care se ghideaza calculatorul de injectie in stabilirea/corecarea conditiilor optime de functionare a motorului.
Exista si alte modele de injectie (de ex M2.7 pentru C20LET) sugestiv intitulata de engl. "moronic" la care un defect similar cu acesta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR