Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • softclau

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am o Zafira diesel de 2 litri (model 2003). Problema: dimineata o gasesc cu gheata si pe exterior si pe interior pe parbriz !
Pana scap de ea e un adevarat cosmar. La alte diesele in parcare nu observ sa aiba aceasta problema (gheata parbriz pe interior). Si o alta problema offtopic: Am alimentat cu motorina 10 litri (eram pe avertizare 30 km!) si avertizarea nu s-a resetat. ACUM SUNT PE AVERTIZARE 0 KM DESI AM COMBUSTIBIL!
Skip ads

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
probabil ai ceva umezeala in interior...incearca un spray de parbrize antiinghet gasesti prin peco uri
  • florinctvn

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
softclau a scris:Am o Zafira diesel de 2 litri (model 2003). Problema: dimineata o gasesc cu gheata si pe exterior si pe interior pe parbriz !
Pana scap de ea e un adevarat cosmar. La alte diesele in parcare nu observ sa aiba aceasta problema (gheata parbriz pe interior). Si o alta problema offtopic: Am alimentat cu motorina 10 litri (eram pe avertizare 30 km!) si avertizarea nu s-a resetat. ACUM SUNT PE AVERTIZARE 0 KM DESI AM COMBUSTIBIL!



am avut si io problema inghetului pe interior si am rezolvat-o f simplu...vezi comutatorul de aer sa nu fie setat sa traga aerul din interior ci din exterior
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Inca o idee: verifica filtrul de polen sa nu fie imbibat de apa. Eventual schimba-l daca este murdar.
Skip ads

  • VLADIautomobile

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Este posibil sa fie spart si radiatorul de incalzire...cu toata ca daca ai antigel in masina nu ar trebui sa inghete. Nu dezabureste mai greu decat normal?
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
poate nu e bine etanseizata . ai schimbat parbrizul ? nu stii daca a fost trosnita in viata ei ?
eu n-am vazut nici macar o dacie cu gheata pe interiorul parbrizului !
  • electricianu'

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
[quote="softclau"]Am o Zafira diesel de 2 litri (model 2003). Problema: dimineata o gasesc cu gheata si pe exterior si pe interior pe parbriz !
Pana scap de ea e un adevarat cosmar. La alte diesele in parcare nu observ sa aiba aceasta problema (gheata parbriz pe interior).

Va salut,
Am un Opel Astra Classic ll 1,4 Tw. din 2007, deci pe benzina. Sunt fff. multumit de ea, dar intampin aceeasi problema (si singura de altfel): dimineata gasesc ghiata in interior pe parbriz si luneta. Daca in spate se rezolva usor, in fata este dificil. Am vorbit cu alti colegi (cu opel), au aceiasi problema. Care poate fi cauza?
Astept sugestiile voastre la problema mea.
Cu respect.
  • sanjuro

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema la un Fiat Regata, nu era etans si facea, cumva , condens, care dupa oprirea motorului se transforma in gheata care se aseza pe unde putea. Dupa revizia generala efectuata vara, cand am si antifonat-o cum trebuie, nu am mai avut problema cu gheata.
Skip ads

  • electricianu'

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sanjuro a scris:Am avut aceeasi problema la un Fiat Regata, nu era etans si facea, cumva , condens, care dupa oprirea motorului se transforma in gheata care se aseza pe unde putea. Dupa revizia generala efectuata vara, cand am si antifonat-o cum trebuie, nu am mai avut problema cu gheata.


Salut Sanjuro! Probabil asta este problema, dar masina este noua. Oricum, cred ca ma voi duce la reprezentanta. Prima revizie este in primavara si pana atunci chiar vreau sa am dimineti mai bune.
Cu respect.
  • sanjuro

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Hmmm, daca e noua...atunci e mai putin probabil sa fie asta problema, insa e si mai ...jenant !
Abia acum am vazut din ce judet esti, am facut scoala de gradati la M.Ciuc, la temperaturile de acolo....cred ca cel mai bine mergi la reprezentanta, sau cumpara o prelata, sunt la praktiker ceva la 80 de ron, si ajuta mult, eu de cand mi-am luat nu mai am masina inghetata dimineata, no more usi ighetate, etc... Smile !
  • electricianu'

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
[quote="florinctvn"]
vezi comutatorul de aer sa nu fie setat sa traga aerul din interior.

Salut Florin! La ce te referi concret? Comanda pentru recircularea aerului in caz de te referi la asta, nu se dezactiveaza la scoaterea cheii din contact?
Cu respect.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal,pana acum ,cele mai decente sugestii mi se par 1-filtrul de polen-e deajuns sa fie murdar 40% si 2-mergi cu recirculare,in loc sa traga de afara..
Skip ads

  • electricianu'

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
[quote="SUPERDRAGOS35"]Sal,pana acum ,cele mai decente sugestii mi se par 1-filtrul de polen-e deajuns sa fie murdar 40% si 2-mergi cu recirculare,in loc sa traga de afara.

Salut Dragos! Masina este noua, deci nu cred ca filtrul de polen este problema. De asemenea nici recircularea, deoarece nu merg cu ea activata decat foarte rar si pentru timp scurt (pana depasesc poluatorul sau ies din zona urat mirositoare). Trebuie sa fie altceva.
Cu respect.
  • yeti

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pentru a evita formarea ghetii pe interior va sugerez, ca atunci cand este frig puternic, sa lasti un minut usile deschise inainte de a parasi masina. Ideea este ca interiorul sa se raceasca mai repede si sa se elimine aerul umed din interior.
In sprijinul ideii de mai sus am si o explicatie (in care cred 87,23% Smile ).
Atunci cand opresti masina in frig, in interior ramane aer caldut si umed. Umdiditate in aerul din interior exista chiar daca ai mers cu ventilatie din exterior (recirculare oprita). Daca afara este "doar" frig (putine grade sib zero), umezeala din aer incepe sa condenseze (chiar si invizibil) pe geamuri dar se si evapora in acelasi timp. Pe masura ce se creaza un echilibru de temperatura intre geam si aer, geamul ramane uscat.
Daca afara este "foarte" frig (cum presupun ca este la softclau@Brasov si la electricianu@Harghita) aerul din masina condenseaza si si ingheata pe geam. Zapada formata nu se mai evapora si o gasesti de diminerata.
  • electricianu'

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
[quote="sanjuro"]Hmmm, daca e noua...atunci e mai putin probabil sa fie asta problema, insa e si mai ...jenant !

Da Sanjuro, cu adevarat asa este.

Yeti, iti multumesc pentru explicatiile stiintifice date. Te asigur ca voi lasa portierele putin deschise la coborare, poate ... . Ma intreb insa, de ce alte masini nu prezinta ghiata pe parbriz, in interior? Fenomenul ar trebui sa fie general valabil, nu numai la unele masini opel, nu?
  • electricianu'

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si mai este ceva. In unele dimineti, nu am ghiata. Sa fie temperatura? Dimineti mai reci si unele mai putin reci?!
  • yeti

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
electricianu' a scris:Ma intreb insa, de ce alte masini nu prezinta ghiata pe parbriz, in interior? Fenomenul ar trebui sa fie general valabil, nu numai la unele masini opel, nu?

Fenomenul nu se intampla numai la unele masini Opel. Am vazut si unele masini Renault, Skoda, Daewoo, etc. N-am o explicatie de ce se intampla numai la "unele". Raspunsul este probabil in cele 12,77% procente de incertitudine ale teoriei mele.
Te-as ruga sa ne scrii daca are efect "racorirea" masinii inainte de a o inchide.
  • coolfrik

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
yeti a scris:Pentru a evita formarea ghetii pe interior va sugerez, ca atunci cand este frig puternic, sa lasti un minut usile deschise inainte de a parasi masina. Ideea este ca interiorul sa se raceasca mai repede si sa se elimine aerul umed din interior.
In sprijinul ideii de mai sus am si o explicatie (in care cred 87,23% Smile ).
Atunci cand opresti masina in frig, in interior ramane aer caldut si umed. Umdiditate in aerul din interior exista chiar daca ai mers cu ventilatie din exterior (recirculare oprita). Daca afara este "doar" frig (putine grade sib zero), umezeala din aer incepe sa condenseze (chiar si invizibil) pe geamuri dar se si evapora in acelasi timp. Pe masura ce se creaza un echilibru de temperatura intre geam si aer, geamul ramane uscat.
Daca afara este "foarte" frig (cum presupun ca este la softclau@Brasov si la electricianu@Harghita) aerul din masina condenseaza si si ingheata pe geam. Zapada formata nu se mai evapora si o gasesti de diminerata.


Sunt unul dintre "nefericitii" detinatori in diminetile geroase din Suceava a frumoaselor opere de arta create de atat de inventiva si capricioasa iarna, dar nu mi`am facut niciodata probleme cunoscand efectul datorita carora se produc. Asa ca subscriu 100% la cele scrise mai sus.
  • electricianu'

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
coolfrik a scris:
yeti a scris:Pentru a evita formarea ghetii pe interior va sugerez, ca atunci cand este frig puternic, sa lasti un minut usile deschise inainte de a parasi masina. Ideea este ca interiorul sa se raceasca mai repede si sa se elimine aerul umed din interior.
In sprijinul ideii de mai sus am si o explicatie (in care cred 87,23% Smile ).
Atunci cand opresti masina in frig, in interior ramane aer caldut si umed. Umdiditate in aerul din interior exista chiar daca ai mers cu ventilatie din exterior (recirculare oprita). Daca afara este "doar" frig (putine grade sib zero), umezeala din aer incepe sa condenseze (chiar si invizibil) pe geamuri dar se si evapora in acelasi timp. Pe masura ce se creaza un echilibru de temperatura intre geam si aer, geamul ramane uscat.
Daca afara este "foarte" frig (cum presupun ca este la softclau@Brasov si la electricianu@Harghita) aerul din masina condenseaza si si ingheata pe geam. Zapada formata nu se mai evapora si o gasesti de diminerata.


Sunt unul dintre "nefericitii" detinatori in diminetile geroase din Suceava a frumoaselor opere de arta create de atat de inventiva si capricioasa iarna, dar nu mi`am facut niciodata probleme cunoscand efectul datorita carora se produc. Asa ca subscriu 100% la cele scrise mai sus.


Va multumesc pentru sfaturi. Am procedat conform indrumarilor si in seara aceasta am gasit un strat de ghiata si mai gros. Asta este. Ii voi deranja pe baietii de la service. Sunt buni meseriasi si foarte amabili.
Cu respect.


Ultima modificare facuta de electricianu' la Lun 24 Dec, 2007 10:58 pm
  • electricianu'

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Astra 2007 1,4 Twinport Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
coolfrik a scris: dar nu mi`am facut niciodata probleme cunoscand efectul datorita carora se produc. Asa ca subscriu 100% la cele scrise mai sus.


Coolfrik, nu stiu daca ma intelegi, efectul il cunosc si l-am descris, eu vreau sa aflu cauza (pentru a o inlatura), oricum iti multumesc ca mi-ai sarit in ajutor.
Cu respect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR