Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • lazareac ionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare, tuturor! Revin si eu cu cateva probleme: in primul rand, dupa ce turez un pic masina(la rece) dar si cateodata la cald, turatia scade mai greu.
Daca o pornesc dimineata si calc usor acceleratia, se tureaza singura aiurea,dupa care revine brusc la normal.
Cateodata mai ramane turat si iese un fum alb si urat mirositor(dar ulei nu prea consuma).
M-am gandit sa curat valva EGR.

Scuze, este vorba de o vectra b din 1997 X16XER (1.6 16 valve).

Mai am o mica problemuta: cateodata cand calc brusc frana, simt o vibratie cam mare(ABS)si se mai aude si ceva in fata(la roti cred).
Aaaa! Este normal sa-mi apara un fel de spuma pe joja de la ulei? Schimbul l-am facut recent cu 10W40!
Sper sa nu fiu certat de moderatori, ca am dat cautare dar n-am gasit ce-mi trebuia.

Va multumesc mult si va rog sa ajutati un membru bebe! Rolling Eyes
Skip ads

  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
parerea mea este ca nu functioneaza debitmetru in parametrii normali. de aici nu ai amestec cum trebuie si rezulta si fumul.
  • misu_imv75

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: craiova
  • Masina: Vectra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Aparitia spumei pe joja de ulei ma duce cu gandul la prezenta apei in ulei Exclamation , treaba asta cumulata cu fumul alb ma face sa ma gandesc la garnitura de chiulasa Idea , la consum de ulei fumul este albastrui
  • lazareac ionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Spuma pe joja nu apare mereu. Cam cat m-ar costa schimbarea garniturii si cam cat de greu s-ar face. Oricum nu o fac eu, dar ma intereseaza timpul de lucru si gradul de dificultate.

Multumesc mult!
Skip ads

  • misu_imv75

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: craiova
  • Masina: Vectra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pt un mecanic care a mai facut asa ceva gradul de dificultate e mediu,zic eu ca se compara ca grad de dificultte cu schimbarea curelei de distributie , preturi , sorry, nu stiu
  • lazareac ionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca stie cineva cat este jocul la culbutori(admisie/evacuare).



Daca-mi da cineva ceva legat de schimbarea garniturii de chiuloasa, este si mai bine(la o eventuala intalnire, fac o cinste). Cunosc pe cineva care se pricepe la motoare si zic sa incerc si la mine. Nu a mai lucrat la motor de opel ci la dacii(fff bun meserias).Credeti ca e mare diferenta?

Va rog mult sa-mi trimiteti ceva legat de reglaje si tot ce tine de asta.
Va multumesc ! Confused
  • lazareac ionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Chiar nu stie nimeni? Sad
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
O fi el bun meserias dar chiuloasa se monteaza intr-un anumit mod. Adica suruburile se strang intr-o anumita ordine si cu un anumit cuplu. Daca ai gasi un manual ai vedea ca nu e prea greu si daca zici ca tipul se pricepe trebuie sa se descurce.
Skip ads

  • lazareac ionut

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ms mult!
M-am uitat intr-un manual dar n-am vazut cum se regleaza culbutorii!
  • keeenzo_2006

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Scuze ca poate postez aiurea dar sunt nou pe forum si vruiam sa va intreb daca puteti sa ma ajutati cu o problema. vineri seara la iesirea de pe a1 la intrare in pitesti se aprinde becul la ulei si uruie rau motorul am oprit pe dreapta am luat-o pe platforma si acum astept sa vad ce poate sa aibe.mentionez ca am schimbat uleiul acum 2 sapt si am verificat uleiul si este ok. masina de care vb este un opel astra g din 2000 motorina 1.7.am inteles ca ar fi de la pompa de ulei.stie cineva mai multe de aceasta problema ? Multumesc Idea
  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Senzorul din bord se aprinde cand nu mai ai presiune la ulei. Din moment ce nu ai pierdut ulei e clar ca e pompa... e bine ca nu ai mai continuat sa mergi cu ea ca riscai ca calezi motorul. Foloseste functia de cautare a forumului pt ca s-a mai discutat de pompa de ulei. Poate sa fie rupt axul.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
culbutorii sint hidraulici,nu exita metoda de reglare.patilele se ajusteaza pe banc,cu chiuloasa data jos de pe masina si cu axa cu came montata.daca nu ma insel,cind nu este atacata supapa,in pct minim ar trebui sa fie 0,3.nu mai stiu exact valoarea.
Skip ads

  • danlutu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu am specificat motorul are 16 valve si am inteles ca am 2 axe cu came.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR