Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
NU,pompa de amorsare am dat 60 ron pe ea si u trage aer sigur e verificata dar problema e ca masina porneste subturata ,apoi se tureaza daca o accelerez,daca nu o accelerez se opreste ,ceea ce ma face sa cred ca pistonasul din pompa e semigripat sau eu mai stiu ce sa fie....Oricum pompita de amorsare isi face treaba adica dupa ce apas de 3-4 ori pe ea se intareste deci se simte ca baga motorina in filtru deci pana la filtru ar fi ok,dar problema e de la filtru pana la pompa cred ca aici e beleaua
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cam care e problema daca inlocuiesti filtrul original cu ce am zis eu. Ce ai de pierdut?
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
pai pana la urma o sa fac si cum ai zis tu cu inlocuirea filtrulu.U cand ai inlocuit filtrul? Mai ai preincalzire la filtru? si daca nu ,cum ai pornit pe gerurile de asta iarna?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Preincalzirea aia scrie in manual ca lucreaza sub 5 grade. Eu nu am gasit tensiune pe ea decat la -5 grade. Oricum, cred ca utilitatea ei tinde spre 0 Motorina la prima pornire nu poate sa o incalzeasca. Tocmai atunci e important. Ca in rest se incalzeste de la pompa. Tot asa ma speriam si eu, ce ma fac cu preincalzirea, iar solutia adoptata cu filtrul doar cu intrare si iesire trebuia sa fie temporara. Au trecut doua ierni fara absolut nici o problema. Iarna asta m-a mancat undeva si am cumparat o carcasa second. Degeaba. Apoi am probat o carcasa noua. Tot degeaba. Ajunsesem de o porneam la spray pentru a beneficia de preincalzirea din filtru. Decat sa cumpar sprayuri de pornire, mai bine ma lipsesc de preincalzire.
Skip ads

  • moraru ileana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Cam care e problema daca inlocuiesti filtrul original cu ce am zis eu. Ce ai de pierdut?
buna ziua si eu am o vectra b 97 y si imi face si mie prob cu pornirea
  • moraru ileana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
moraru ileana a scris:
DB77AAA a scris:Cam care e problema daca inlocuiesti filtrul original cu ce am zis eu. Ce ai de pierdut?
buna ziua si eu am o vectra b 97 y si imi face si mie prob cu pornirea
are cineva un sfat ? Embarassed
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ileana, te rog, mai multe detalii referitoare la problema ta.
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
sunt de acord cu tinein ceea ce spui dar cum iti explici ca acum dupa 12 ore masina porneste bine ,se tureaza singura cand e motorul rece ,deci totul e normal iar in iarna asta cand erau afara -14,15 grade nu mai pornea deloc? Spune-mi si mie ce fel de filtru ai pus in locul celui original si cum a pornit cand afara erau peste -10 grade?
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Filtru de vw de prin anii 90. Te uiti la el sa fie simplu. Ar trebui sa aiba o intrare, o iesire, un surub de aerisire si un surub de drenare. Ideea e sa fie cat mai ermetic. Imbinarea la conductele originale se face tot cu furtun vw si coliere de dacie(de sarma daca uiti sa cumperi).
Cat despre pornire, pot spune ca este suspect de buna la temperaturi scazute sub 0. Chiar ma ingrijoreaza faptul ca porneste asa bine. Si da, si mersul s-a imbunatatit. Lipsa buleleor de aer este cauza.
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
k,dar atunci cand motorul nu este suficient de rece incat sa se puna bujiile si o pornesti,cum porneste,invarte mult sau cum porneste din prima,cu filtrul asta? si filtrul asta cum il comand cum il cer asa simplu...dati-mi si mie 1 filtru de vw diesel an fab 1990,ca ala o sa ma intrebe iti dai seama...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pornirea cand nu intra bujiile si motorul nu reuseste sa comprime amestecul nu este influentata de filtru. E alta mancare de peste.
Orice magazin de cartier care cat de cat se respecta, are asa ceva pe stoc. Ceri cateva fiiltre si te uiti la ele sa vezi daca corespunde. Personal, ca sa vad ca acolo e problema, am pus initial un filtru de benzina clasic, doar cu intrare si iesire, ca sa ocolesc carcasa filtrului original.
Hai ca nui asa complicata treaba.
  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
bine daca tu zici ca a pornit bine pe gerurile alea.....fara preincalzire,o sa incerc si varianta cu filtru de vw.
Deci sa inteleg ca atunci cand nu se raceste motorul suficient si nu se pun bujiile si la tine porneste destul de greu ...adica invarte vreo 6-7 secunde asa?
Skip ads

  • vioss

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am pornit masina acum dupa ce am lasat-o 2 zile in garaj.Am dat de 3-4 ori la pompita aia de amorsare pana s-a intarit apoi am pus contactul si...sfrrrr la prima cheie,absolut normal cum porneste de obicei,s-a turat singura nu a mai fost nevoie sa o accelerez eu adica a pornit normal.Singura chestie care ma framanta e sa nu faca probleme la rece adica sa fie sub o grade ,atunci ar putea sa porneasca iar subturata si sa se opreasca dar nu stiu inca ,acum e cald totul e ok.Tu ce zici cand e frig afara cum a fost iarna asta ,daca dau la pompita aia de amorsare inainte sa o pornesc ar trebui sa porneasca cum a pornit acum,adica normal? Multumesc anticipat pentru ajutor
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Daca sunt ciupite simeringurile (oringurile mai putin conteaza fiindca alea doar etanseaza talpa injectorului de presiunea culbutorilor) atunci dieselul va porni mai greu, daca nu chiar foarte greu. Nu ai cum sa iti dai seama altfel decat desfacand culbutoii, talpa, etc.
Revin cu cateva poze referitoare la montarea supapei unisens la nivel de sorb.
....iata sorbul inundat in rezervor...

....si montarea supapei unisens cu ajutorul sculelor necesare...

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Are dreptate secarianu, eu le-am zis oringuri si ele de fapt sunt simeringuri. Deci sa recapitulam:
Simeringurile asigura etanseitatea intre tija injectorului si injector, impiedicand intrarea uleiului pe returul motorinei.
Oringurile se monteaza pe tija injectorului si au rolul de a impiedica iesirea gazelor si a uleiului din carter spre exterior
de fapt prezentarea a facut-o foarte bine turculet la pagina 2 a topicului
  • mihaitacornea

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu un opel vectra b din 2001 motor diesel care nu porneste la cald .am pornit masina dimineata foarte usor dupa 150 km parcursi am oprito si nu a mai vrut sa porneasca.Am remorcat-o si am incercat sa o pornesc trasa ,am tras-o aproximativ 4 km si nu a pornit.dar a doua zi dimineata a pornit la cheie putin mai greu decat de obicei.am pornit-o si oprit-o de mai multe ori si a pornit cat a fost motorul rece dupa ce s-a incalzit nu a mai vrut deloc sa porneasca pana nu s-a racit.cat timp motorul este pornit merge foarte bine si la relantiu si turat,nu se opreste din mers.daca ma poate ajuta cineva multumesc anticipat.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Problema ta prietene, dupa simptomele pe care le descrii - pare sa fie uzarea capului hidraulic al pompei de injectie. Spun asta , deoarece am avut si eu o experienta asemantoare cu masina de dinainte Alfa Romeo - cand era rece pornea (este adevarat ca pe masura ce avansa uzura - din ce in ce mai greu)
mergea apoi fara probleme. Daca se intampla sa am treaba si trebuia sa o opresc - asteptam apoi 20 min sa se raceasca ca sa imi porneasca din nou.
Fa urmatorul test! Ia cu tine o sticla de apa de 2 litri. Mergi cu masina pana atingi temperatura normala de lucru - opreste-o si incearca sa o pornesti. Daca nu vrea stropeste usor, dupa ce faci o gaura in dopul sticlei, corpul pompei de injectie - incercand astfel sa o racesti "fortat". Las-o apoi 1-2 minute sa se scurga apa si da-i cheie!
Daca porneste repede - capul hidraulic te cheama!
  • mihaitacornea

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2008

  • Mesaj Privat
multumesc MARIANO.am facut asta azi dupa ce am incalzit-o am incercat sa o pornesc si nu a vrut ,am pus zapada pe pompa si dupa 2-3 minute a pornit.o intrebare:trebuie sa schimb pompa sau se poate repara capul hidraulic.mentionez ca pana ieri a pornit foarte usor.se poate duce capul hidraulic asa fara nicio simtoma .
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Acum ce pot sa iti spun - nu sunt specialist in reparatii pompe hidraulice, dar cer este ca un meserias poate rezolva asta- acum nu stiu cu ce costuri, dar un lucru este sigur - va trebui sa dai pompa jos dupa masina, sau mai intai informeaza-te si vezi cat te duce reparatia. Unii meseriasi, iti iau pompa ta iti cer o diferenta si iti dau o pompa reparata de ei cu garantie. Nu stiu ce sa zic! Cred ca a-si opta pentru reparatia pompei proprii, asta ca a fost a masinii si s-a asezat bine acolo, desi nu este o regula.....
cauta pe net, reparatii cap hidraulic si vezi unde te trimite.... sau service pompe injectie..... ia legatura cu ei, nu te duce din prima cu masina, suna-i spune-le povestea, nu te da necunoscator in ale mecanicii ca sa nu pari naiv si cere un pret!
Bafta si tine-ne la curent caci chiar sunt curios !
Suntem alaturi de tine, daca nu gasesti mecanici la tine - da-mi PM si ma interesez aici!
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Fratilor, mie mi s-au schimbat astea (simeringuri, oringuri si furtunase) de 3 ori in diferite serviceuri si le gaseam ciupite la demontare, pana am fost nevoit sa le schimb eu singur cu atentie in fata blocului. Asa ca lasati-ma cu orice service ca sunt satul, credeti-ma, am ajuns sa le blestem si pe blog, OPCu nu se baga (se stie de ce), nimeni nu se baga, pe nimeni nu intereseaza, doar pe nefericitul de proprietar. Iar cand ajungi in service iti rade patronul zicand ca trebuia sa vin la ei nu sa repar la colt de strada, eventual mai si injura. De asta s-a ajuns la Criza cica economica, fiindca toti sunt dezinteresati de ceea ce fac. De aceea cei ce ma cunosc indeaproape si nu numai, au vazut ca eu incep sa ma schimb, si asta ca sa arat unora ca se poate face ceva si fara bani. Nu comentez mai mult, poate doar pe blog. Daca ai TIS si EPC si scule te descurci...a , da , uitasem si ceva in cap Wink
p.s.: trebuie sa ne ajutam reciproc fiindca de asta duce lipsa la ora actuala!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR