Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • jerryboy

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Omule,asta este simptom super clar de dezamorsare,tinand cont ca ai schimbat cate ceva,ia-te frumos,schimba retur injectoare,oringurile de etansare,daca nu le ai bune,cam tot ce inseamna garnituri,si 90% se va vedea diferenta.Si cauta aici pe club topicul cu dezamorsare.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca era pompa, porneste sau nu porneste, si gata. Incearca sa o alimentezi dintr-o sticla si foloseste si niste furtunase transparente.
  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
din cand in cand se mai intampla sa prinda aer fals chiar la pompa.si acest lucru trebuie verificat
  • 35 dff

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
va urmaresc discutiile de ceva timp pe topicuri, am aceeasi problema la o vectra b 2001 Y20DTH a tin prin service-uri de 3 saptamani, am ajuns si la un electronist care cica am avut calculatorul pompei de injectie ''bubuit'' ca i-a schimbat nu's ce tranzistor, etc....
am inlocuit filtrul de motorina l-am by-pass-at (cu un furtun transparent) sa vad daca motorina nu se intoarce in rezervorcumva sau daca se observa bule pe circuit dupa oprirea masinii pana a doua zi dimineata. in seara asta am parcat-o si in rampa aplecata cu fata in jos , si abia astept sa o pornesc maine dimineata. ''Electronistul'' insista ca ...nu scap fara sa schimb pompa de injectie care costa o avere, sau poate incearca sa imi induca ideea ca a fost caluclaorul ...dar mai e si problema mecanica... pe care eu nu o pot inghite!
ps: mecanicii au schimbat la seervice: furtunase retur,o-ring-uri, simeringuri....degeaba, tot asa face!
sincer , nu stiu ce sa mai fac!?
dati-mi va rog si voi ceva idei ,sfaturi , cum ati rezolvat-o voi in final sau unde? contacte, ceva?
merci anticipat!
John
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Poate ne vedem sa vad si eu masina sa o ascult putin si a imi arunc un ochi pe unde stiu eu si sa vad o comparatie cu ce stiu si cu ce m-am confruntat eu. Eu stau in zona Brancoveanu , sau la treaba prin Panduri - Academia Militara. Suna-ma maine la 0723.870.921 Mariano
  • stalker

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Same shit si la mine... Nepornita de vineri seara (cand a pornit trasa pentru ca bateria a murit) a pornit la sfert azi dimineata. Dar acum seara, dupa circa 9 ore m-am chinuit ceva. Cred ca daca o mai lasam 1-2 ore nu mai pornea iar pe baterie. Ciudat mi se pare ca a mai facut din astea acum 1 an si s-a potolit de la sine. Iarna nu am mers, dar o porneam la o saptamana si chiar pe -15 nu am avut treaba. Acum iar... Probabil ar trebui sa incep cu returul. Dar cam pe la cine? Ca la dealeri...
  • 35 dff

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut,
daca se dezamorseaza, nu ai ce sa faci decat sa incepi cu verificarea celor mai accesibile (ieftine) dintre partile componente de pe traseul de alimentare: furtunase retur,T-uri, o-ring-uri injectoare, semeringuri injectoare, de asemenea bateria filtrului de motorina impreuna cu schimbarea garniturilor (oringuri) de la cele doua conducte tur-retur. De asemnea verifica daca acele conducte metalice (dintre injectoare si pompa de injectie) sa nu fie umede la conexiuni.
Abia dupa accea, daca totusi se dezamorseaza in continuare poti lua in calcul si pompa de injectie. Din cate am inteles eu de la colegii de pe forum un semn ca ar fi problema cu capul hidraulic al pompei este atunci cand nu porneste imediat dupa ce amotorul a fost oprit (cand e cald)- {ma pot contrazice cei mai avizati decat mine!}
Eu am ''internat'' masina intr-un service din zona Timpuri Noi (este al 3-lea) si sper sa o iau maine.
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema cu opelu meu vectra x20dth la mine problema este ca motorina nu se duce pe tur in rezervor ci pe retur adica toata motorina din pompa de injectie se duce in rezervor pe retur am observat ca omblederu de la retur are si o bila cu un arc pe el dar inchide bine ca l-am probat
aveti vreo idee ceva in pompa de injectie este supapa de sens?
Skip ads

  • radu67

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2006

  • Mesaj Privat
danyiel_22 a scris:salut am si eu o problema cu opelu meu vectra x20dth la mine problema este ca motorina nu se duce pe tur in rezervor ci pe retur adica toata motorina din pompa de injectie se duce in rezervor pe retur am observat ca omblederu de la retur are si o bila cu un arc pe el dar inchide bine ca l-am probat
aveti vreo idee ceva in pompa de injectie este supapa de sens?

Se duce pe retur pentru ca intra aer pe undeva in circuitul de alimentare intr-un punct destul de inalt! incepe cu T-uri, furtune, garnituri la filtru....
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am pus si o supapa unisens intre filtru de motorina si pompa de injectie ba mai mult am opturat returu ala de la injectoare de vine in turu la popma de injectie sa ma asigur ca nu trage aer fals pe la furtunasele de retur si pe la oringurile si semeringurile de la injector
eu cred ca pompa de injectie are o supapa
in returu de iasa de la pompa de injectie de duce in rezervor are un omblender eu zic ca acela regleaza presiune
adica sa nu mai curga motorina in rezervor pe retur cand presiunea pe el este mica
codu asta scrie pe el 1467445003
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Astazi fiind intampaltor prin Bricostore si cautand una alta, am ajuns si la raionul de gradinarit unde spre surprinderea mea am gasit teuri si prelungiri dar si furtunas din pvc - foarte bun pentru retur
Pretul destul de accesibil 15 lei setul de 2 teuri: iata imagini
Rog moderatorii sa nu considere reclama - dar stiu patanile unora si altora vis a vis de aceste teuri si cat au tras ca sa gaseasca ceva potrivit.
Produsele Gardena sunt recunoscute ca si calitative, plasticul este rezistent si dur - basca ca sunt facute sa reziste si la presiune. Acum cred sa reziste si la motorina. Cel putin provizoriu sper sa reprezinte o solutie demna de luat in seama.
Oricum par mai subtirele decat cele negre de la piese auto.
Furtunasu de Pvc de care vorbesc se monteaza chiar de producator pe retur am vazut chiar pe masina lui 35dff asa ceva, basca asa am avut eu pe Alfa Romeo. Solutia este patentata undeva prin 85-86 si merge pana astazi - acest furtun din PVC se incalzeste si se monteaza pe returul de la motorina. Are elasticitate si nu imbatraneste ca cel de cauciuc. Rezista si la presiuni mult mai mari. Are coeficient de dilatare mic, rezistenta termica mare, nu se deformeaza.
  • stalker

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Schimbat garnituri la injectoare si furtunase retur - tot apar probleme.
Bypass filtru motorina - se dezamorseaza in continuare.
S-au cam eliminat cele mai frecvente situatii. Ce altceva se mai poate face?
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
stalker a scris:Schimbat garnituri la injectoare si furtunase retur - tot apar probleme.
Bypass filtru motorina - se dezamorseaza in continuare.
S-au cam eliminat cele mai frecvente situatii. Ce altceva se mai poate face?


Esti cam succint in exprimare.
Adica ai schimbat garnituri la injectoare ce inseamna: a desfacut mecanicul rampa, distributia, talpile injectoarelor sau doar banuiesti ca a facut asta. Spun asta , deoarece este o operatiune destul de migaloasa si care necesita atentie si pricepere.
Ai facut bypass la filtru - cum l-ai facut? ai pis furtun transparent pt a monitoriza daca trage aer?
furtunasele de retur sunt noi?, ai verificat teurile?

Ar mai supapa de retinere din pompa de motorina. Este o supapa care impiedica golirea pompei de motorina care ramane in ea. In acest caz un specialist pompagiu iti poate rezolva problema, dar te va jumuli de ceva bani.
  • stalker

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2006

  • Mesaj Privat
S-au facut toate operatiunile de care zici. Si cu ocazia demontarii mi-a curatat si admisia. A facut bypass cu unul normal in ideea de a vedea dc sunt probl cu filtrul - practic a scos filtrul din circuit. Dar probabil ramane asta cu supapa din pompa. Azi il mai vizitez odata. Vedem ce idei mai are si el.
  • radu67

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2006

  • Mesaj Privat
stalker a scris:S-au facut toate operatiunile de care zici. Si cu ocazia demontarii mi-a curatat si admisia. A facut bypass cu unul normal in ideea de a vedea dc sunt probl cu filtrul - practic a scos filtrul din circuit. Dar probabil ramane asta cu supapa din pompa. Azi il mai vizitez odata. Vedem ce idei mai are si el.

Vezi si garnitura de Cu de etansare de la pompa de motorina!sigur instalatie ia aer pe undeva, altfel motorina nu se scurge in rezervor.
Mai cauta si pe sub masina, verifica tot traseul pana la rezervor.
Eventual verifica traseul pe portiuni cu presiune de aer ca sa gasesti neetaseitatea.
  • danyiel_22

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut unde este garnitura de Cu la pompa de injectie ca eu am schimbato dar nu am gasit nici o garnitura
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la un service pe sos Alexandriei - service indicat de un coleg de aici din forum - profesionisti , intr-adevar dar cand mi-au spus preturile - am simtit asa o amareala de am crezut ca am probleme cu bila sau fierea ( tot un drac)
Dupa prezentarea simptomelor mi-au spus asa:

Schimbare simeringuri si oringuri la injectoare ( cu piesele lor) - 599 lei la care ei recomanda - schimbarea si a diuzelor injectoarelor daca tot se umbla acolo
Inlocuire diuze injectoare si saibe de presiune ( cu piesele lor) - 1.400 lei
Ambele compilate cu tot cu filtru de motorina schimbat ( de ei) - 2.000 leiApoi s-ar cere si o verificare a pompei - verificare simeringului din capul pompei, verificarea corpului , a membranei si a carcasei - dat jos pusa pe banc - verificata - remontata daca totul este ok - 490 lei (asta in conditile in care nu are nimic deteliorat in ea)
  • stalker

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Mda, neplacuta veste. Eu am schimbat oringuri la injectoare si saibele dar degeaba. Macar am dat numai 650 ron. Bypass la filtru de motorina si tot degeaba. L-am pus inapoi. Si nu am mai facut nimic. Probabil ar trebui sa umblu prin pompa, desi mecanicul zicea ca nu ar avea ce sa fie acolo. Ar mai fi conductele. Circuitul rezervor-pompa nu are supape, amorsarea e tinuta pe principiul vaselor comunicante.
  • bogdyy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2010

  • Mesaj Privat
oringuri injectoare si furtunasele de retur
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Vin cu o idee - evident pentru cei care nu au reusit sa de de cap dezamorsarii.
Poate parea mai ciudata. dar cred ca o sa o incerc si eu daca, dupa ce voi schimba simeringurile de la injectoare - problema dezamorsarii va persista.
Ma gandesc sa intercalez pe conducta de tur pana in filtrul de motorina a unei mici pompite de spalator de parbriz. Pentru aceasta se va adapta cu eventuale reductii la dimensiunea conductei de motorina, sorbul si iesirea pompitei.
Multe pompite ale spalatoarelor de parbriz - au sorbul mai mare - undeva la 3/8 approximativ - iar iesirea pt un furtun de 5-6mm ( a se vedea si discutia despre adaptarea teurilor negre de la spalatorul de parbriz la returul de motorina. Aici discutia se referea la faptul ca teurile de spalator sunt mai groase decat cele de la returul motorinei si din aceasta cauza se pot sparge)
Deci, ma gandesc la aceasta problema: montez o astfel de pompita, ii trag un circuit separat pe un intrerupator cu revenire. Te sui in masina, pui contactul, apesi butonul 5 - 10 secunde si apoi dai cheie.
Pompita nu poate induce o supra presiune in circuit, deoarece este calibrata din constructie sa nu lucreze la suprapresiune - deci pericolul de a forta in membrana pompei este inexistent.
Anexez aici schita pe care am facut-o, asa cum m-am priceput - si cu talentul meu la desen Embarassed
Binenteles ca se poate upgrada circuitul elecric si cu un releu temporizator care sa comande pompitei sa lucreze un timp prestabilit dinainte de la 5-15 sec.
Voi incerca ca inainte sa fac teste de functionare.
Pentru test m-am gandit la chestie simpla care sa simuleze cumva circuitul de alimentare cu motorina: doaua vase unul gol - unul cu motorina, bucata de furtun, pompita, filtre de benzina 2 bucati, sursa de 12 v.
Intr-un cap al furtunului mufez unul dupa celalat filtrele de combustibil si le las in vasul gol fara motorina. Undeva la mijlocul furtunului intercalez pompita - iar capul celalalt al furtunului in vasul cu motorina.
Dupa o functionare de 5- 10 sec se urmareste daca pompita poate sa invinga rezistenta de trecere prin cele 2 filtre si reuseste sa umple furtunele de motorina, adica sa elimine aerul.
Astept pareri si comentarii
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR