Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Tu ai doua probleme..una este softul prost cate nu iti actionesza bujiile.asta se rezolva cu releu suplimentar sau cu resoftate...iar a doua poate fi de la cablajul ce merge pana la releu bujii sau pana la Cim..insa aici chiar ai nevoie de un electrician foarte bun.
Skip ads

  • fan opel

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema cu vectra mea 2.0 dth, porneste la prima cheie si dupa cateva secunde incepe sa se balbaie si se opreste,iar dupa aceea porneste greu.Mentionez ca am schimbat furtunasele de la retur ,am verificat capacul la filtru de motorina,m-am uitat la mufa de la preincalzitor de la filtru ,nu se vede motorina.Pe tot parcursul zilei se poarta normal adica porneste usor, nu stiu ce sa-i mai fac
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Test de presiune .
  • fan opel

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
testul se face cu obturarea returului la rezervor ca sa fie si pompa verificata ?
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Strangulezi /obturezi returul de la pompa, faci presiune si astepti o ora.
  • codrutsv

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2015

  • Mesaj Privat
buna amsi eu o problema cu un opel zafira din 2000,motor 2000,cod motor20ydh.nu porneste si am pus-o pe tester si mi-a dat cod de eroare p1660,imi puteti explica si mie care e treaba?va multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
P1660 Fuel Cutoff Solenoid Malfunction - Ventil de decuplare combustibil
Cauta pe cineva care stie sa repare calculatoare de pompa.
Daca vrei contacteaza-l pe @dancuciureanu de la Iasi.
  • codrutsv

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2015

  • Mesaj Privat
multumesc mult,deci sa intleg ca e partea electronica din pompa,
Skip ads

  • fan opel

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
multumesc frumos rolland am inteles acum ,numai sa fac rost de pompa de alimentare pt presiune.
Traiasca Club Opel cel mai tare !
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
MaxDDM a scris:Vin in completarea celor care au probleme cu dezamorsarea pe la capacul filtrului original de motorina.
Dupa cum s-a discutat aici si din experienta proprie am gasit urmatoarele variante de filtre capsulate:

1. (este cel folosit de mine de 3 schimburi incoace) Filtru MANN cod WK 820/1 cu dimensiunile de intrare de 10 mm si iesire de 8mm, inaltimea de 100 mm si diametrul exterior de 86 mm- filtrul este pentru Mercedes 320 CDI
-acesta merge foarte bine pe masina mea y22dtr

2. Filtru capsulat PURFLUX cod CS499 cu dimensiunile de intrare de 10 mm si iesire de 8,5 mm, inaltimea de 118 mm si diametrul exterior de 87 mm- filtrul este pentru Mercedes 270 CDI
-personal acest tip de filtru nu l-am testat si ar fi bine sa testam sau colegii care au probleme sa testeze acest filtru si sa ne spuna parerea lor

3. Filtru capsulat PURFLUX cod FCS784 cu dimensiunile de intrare de 8 mm si iesire de 10 mm, inaltimea de 119 mm si diametrul exterior de 86 mm- filtrul este pentru Mercedes 420 CDI
-personal acest tip de filtru nu l-am testat si ar fi bine sa testam sau colegii care au probleme sa testeze acest filtru si sa ne spuna parerea lor

Daca v-au fost utile informatiile mele atunci eu sunt multumit.


Stimati colegi,

A incercat cineva si filtrele descrise de mine la punctele 2 si 3 de mai sus?
Nu de alta dar colegii care au probleme ar putea primi informatii din partea celor care deja au aceste filtre pe masinile lor si care s-au confruntat cu dezamorsarea circuitului de alimentare.
Despre filtrul Mann WK 820/1 am tot vorbit...eu sunt la al 6-lea schimb si a mers perfect pana acum.
Filtrul descris de mine la punctul 3 este un pic mai scump dupa cate am vazut dat fiind faptul ca este pt Mercedes 420 CDI.
Va multumesc.
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut, opelul meu de ceva vreme are urmatorul simptom:
Porneste din prima indiferent de temperatura dar dupa cateva secunde tinde sa se opreasca (turatia variaza) insa nu se opreste, se regleaza in cateva secunde. Masina face asa daca sta cateva zile nepornita. Nu am erori.
Ce ar trebui sa verific?
  • dumitrueduard

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut.Am un opel astra 2.0 diesel cu probleme de pornire la temperaturi scazute.daca o porneam cu motorul cald pornea la sfert.cum se racea,imi lua 5 min sa o pornesc. am fost la mecanic, am schimbat pompa diesel,releu buji,buji,filtru + suport motorina,teuri furtunase,etc....aceeasi problema.porneste foarte greu.doar ca acum imi da sa porneasca la prima cheie,de multe ori chiar porneste,iar dupa 2 secunde, moare motorul. si tot lafel de greu porneste...nu stiu ce sa ii mai fac.multumesc anticipat
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
0verspeed a scris:Salut, opelul meu de ceva vreme are urmatorul simptom:
Porneste din prima indiferent de temperatura dar dupa cateva secunde tinde sa se opreasca (turatia variaza) insa nu se opreste, se regleaza in cateva secunde. Masina face asa daca sta cateva zile nepornita. Nu am erori.
Ce ar trebui sa verific?

Salut.
Iti trage aer pe la oringurile capacului filtrului de motorina. Daca nu iti moare motorul, las-o asa momentan.
Poti cauta oringuri pt. orificiile din capac ale celor 2 conducte.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut. vreau sa schimb filtrul cu unul capsulat descris mai sus dar nu stiu cum sa procedez cu amorsarea. trebuie amorsat filtrul cu pompa manuala sau se amorseaza singur? motorul este y20 dth iar acele o-ringuri sunt varza si este umezeala, prelinge motorina la iesirea din filtru plus fum albastrui la pornire. Question
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ce parere aveti de filtrul capsulat PURFLUX - FCS412 cu ambele iesiri de 8 mm si e folosit pentru vw golf 3 1.9 ? eu zic ca se potriveste perfect pe y20dth.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu se potriveste deloc. Are o gaura in plus pt. retur pe langa cele 2 tevi.
In schimb poti sa incerci Bosch 0450906261:

sau
WK820/1 MANN.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
m-am uitat pe net si sincer nu am vazut acea gaura de care zici. poti pune o poza?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In parte dreapta se vede

  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
poza asta am gasit-o eu
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
coduri echivalente BOSCH
Cod articol: 0 450 906 172
MANN-FILTER
Cod articol: WK 842/3
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR