Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Asta e bun.
Ai grija la dopul de purjare ca e din plastic.
Skip ads

  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am luat unul capsulat pt mercedes cu intrarea de 10, si iesirea de 8, dar ma duc sa-l schimb cu unul din cele de mai sus care au Idea atat intrarea cat si iesirea de 8.respect!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu cu modelul asta pt. Mercedes merg de anul trecut fara probleme.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
nu te contrazic, dar incerca varianta asta. spune-mi, te rog, cum ai amorsat filtrul?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
L-am umplut cu o seringa.
Tu poti sa-l umpli usor pe la surubul de aerisire de langa tevi.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
a pornit fara sa folosesti pompita de amorsare manuala?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nici nu am pompa de amorsare.
Daca nu porneste, o tractezi si pleaca in 200 m.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am sa incerc sa umplu filtrul pe la acel buton apoi sa o pornesc. revin cu post. poate reusesc sa fac si un tutorial.
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
ciniparu a scris:coduri echivalente BOSCH
Cod articol: 0 450 906 172
MANN-FILTER
Cod articol: WK 842/3


Omule filtrul original are intrarea si iesirea de 10 mm.
Nu exista un filtru capsulat simplu cu ambele intrari in diametru interior de 10 mm.
In consecinta fie iei Mann WK 820/1 cu intrarea de 10 mm si iesirea de 8mm (eu l-am folosit 6 schimburi deci 60000 km) sau Purflux CS 499 cu intrarea de 10 mm si iesirea de 8,5 mm.
Ce ai gasit tu are ambele diametre de 8 mm.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
ciniparu a scris:am sa incerc sa umplu filtrul pe la acel buton apoi sa o pornesc. revin cu post. poate reusesc sa fac si un tutorial.


Nu te chinui sa tractezi masina..cu o pompa de Logan de amorsare de 15 ron vei reusi de fiecare data sa amorsezi filtrul..eu ada procedez de fiecare data ..da-mi PM sa-ti explic cum de face.....
  • razviy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara. Dragi colegi am cumparat acum 5 zile un opel vectra b 2.0 dti din 2000 iar azi a aparut prima problema. La inceput nu tragea foarte bine si a continuat sa traga tot mai rau pana cand am ajuns sa merg cu ea pana acasa doar la relati. nu se mai tura defel. Am incercat azi sa o pornesc a pornit odata sa oprit si deatunci gata. Am tractato am incercat sa o pornesc cu spary nimic porneste foarte scurt si se opreste. Nu stiu ce sa fac . Ce ar putea fi? pana dupa sarbatorii nu am ocazia sa merg la mecanic
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza si spune ce erori prezente ai.
Skip ads

  • razviy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Inteleg . dar asta va fi posibil doar dupa pasti.... ma gandesc la faptul sa nu se fi stricat pompa. Am vazut discutii referitoare la problema asta si ma cam sperie gandul sumelor pentru reparatie sau inlocuire. la un momentdat ma gandeam la posibilitatea cipului din cheie ... sau ecu sau....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sper ca n-ai bagat benzina in rezervor Exclamation Question
ECU nu se strica la modelul asta, iar daca pierzi cipul din cheie iti clipeste martorul "check engine" in bord.
Posibil sa se blocheze pistonasul de avans din pompa sau s-a stricat calculatorul de pe pompa. Shocked
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am reusit sa montez filtrul capsulat in felul urmator : mai intai am cumparat filtrul cu ambele iesiri de 8 mm de vw golf II(ceva ieftin)- 30 lei, 1 m furtun cu insertie Gates-18 lei, coliere-2 lei si o pompita manuala de amorsat -23 lei.
Am lasat masina cu botul in vale, am desfacut turul, am taiat circa 6cm, 17cm furtun, le-am montat pe stuturile filtrului capsulat, am scos borcanul cu filtrul vechi (filtrul capsulat intra in carcasa metalica si l-am strans cu un colier metalic) am montat pompita si am amorsat pana a curs motorina am refacut legaturile si a pornit la sfert fara nicio problema. Very Happy
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
MaxDDM a scris:
ciniparu a scris:coduri echivalente BOSCH
Cod articol: 0 450 906 172
MANN-FILTER
Cod articol: WK 842/3


Omule filtrul original are intrarea si iesirea de 10 mm.
Nu exista un filtru capsulat simplu cu ambele intrari in diametru interior de 10 mm.
In consecinta fie iei Mann WK 820/1 cu intrarea de 10 mm si iesirea de 8mm (eu l-am folosit 6 schimburi deci 60000 km) sau Purflux CS 499 cu intrarea de 10 mm si iesirea de 8,5 mm.
Ce ai gasit tu are ambele diametre de 8 mm.



Daca veti continua sa folositi filtre caspulate cu diametre mai mici decat cele prevazuta din fabrica riscati sa stricati pompa (pistonasul de avans si garniturile din interior) deoarece pompa nu va avea acelasi debit de motorina ....
Eu personal m-am chinuit sa gasesc filtru capsulat simplu cu intrarea si iesirea d e10 dar nu am gasit deca cele specificate de mine cu intrarea de 10 si iesirea de 8 si 8,5 mm.
Personal mie mi se pare putin sa ai si intrarea de 8 mm..am folosit un astfel de filtru de WV si si va spun ca mi s-a oprit motorul.....nu va recomand.....dar daca veti folosi asa ceva ..o veti face pe banii vostri....


Ultima modificare facuta de MaxDDM la Joi 30 Apr, 2015 9:18 am
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca o sa te uiti la o carcasa filtru de Vectra B, Y20/22DTH/R, ai sa constati ca intrarea si iesirea au diametru de 8 mm.
La PSG16 are diametrul de 10 mm.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
eu am povestit cate ceva din experienta mea cu filtrul de WV cu intrarea si iesirea de 8mm...voi faceti cum doriti....
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pana in prezent totul e ok. porneste bine, trage bine. multumesc oricum pentru sfaturi si ca impartasiti experientele voastre si altora.
  • nicunicu19

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutare colegi, am si aceasta mica problema la Vectra B2, dimineata la prima cheie dupa circa 8 ore de stat, porneste destul de greu si da fum alb.
Am citit sfaturile dumneavoastra si au fost foarte bune, am luat-o prin eliminare schimbat filtru vechi plus garniturile de la capac, furtunase retur acum vreau sa schimb filtru cu unul Mann WK 820/1 , acesta se potriveste la y20dth, astept un raspuns multumesc mult!?
Multumesc, in continuare o sa revin cu impresii dupa schimbarea lui!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR